Vasario 18 dieną Barselonoje prasidės pirmoji bandymų sesija. Nors komandos dažnai kalba, kad jų rezultatai neatspindi realios padėties rikiuotėje, lenktynininkams įprastai pakanka poros ratų, kad jie suprastų, kiek konkurencinga yra jų mašina. Buvusio „Formulės-1“ piloto Roberto Doornboso nuomone, Maxas Verstappenas labai greitai supras ir išsiaiškins, kiek efektyviai komanda padirbėjo tarpusezoniu.
Robertas Doornbosas: „Maxas Verstappenas iš karto supras, kiek sėkminga bus jų naujoji mašina, todėl man būtų įdomu pasižiūrėti į jo veidą po kelių ratų prie RB15 vairo. Jei naujoji mašina jį netikėtai nuviltų, Maxas to tikrai neslėps – jis iš karto trenks kumščiu į stalą.
Mes kol kas neturime jokios informacijos apie RB15, bet žinome, kad pastaraisiais metais „Red Bull“ visuomet sukurdavo puikias važiuokles. Pernai jų mašina buvo viena iš geriausių, jei ne pati geriausia startinėje rikiuotėje. Svarbu, kad „Honda“ jėgainė būtų patikima ir nenusileistų „Mercedes“ bei „Ferrari“ jėgos agregatams. Jei variklis leis Maxui rodyti gerus rezultatus, tai viskas bus tvarkoje, juk pernai jo variklis buvo 70 AG mažiau galingesnis nei kitų „top“ komandų jėgainės.
Žinoma, kad Pierre‘as Gasly kalba, jog atėjo į „Red Bull“ ne tam, kad taptų „antru numeriu“, bet iš tikrųjų jam geriau patylėti. Jis gavo šansą pasirodyti vienoje iš „top“ komandų, bet kol kas jam būtų geriau, kad į jį būtų kreipiama mažiau dėmesio. Greta Maxo Verstappeno jis neturi jokių šansų. Gasly galėtų pasiekti sėkmės tik tada, jei Maxui iškiltų kokių nors techninių problemų.
Bet kokiu atveju techninio aptarnavimo juostoje yra ne tiek daug lenktynininkų, kurie norėtų būti Verstappeno komandos partneriais. Lewisas Hamiltonas gali kalbėti apie tai, tačiau iš tikrųjų taip nėra“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |