Seniausi komentarai
kart
| Birželio 26 d. 12:15
kart
| Birželio 26 d. 12:11

Is vietos vaziuojant tikrai nereikia 950ag, nes paprasciausiai nebus tokio sukibimo ir tiesiog vynios ratus. Net McLaren ir Hondos laikais letesnese atkarpose McLaren niekuo nenusileisdavo kitiems.
Galios trukumas isryskeje greitesnese ilgose atkarpose, kai reikia greiteti ir iveikti vis didejanti vejo pasipriesinima.

P.S. elektra sudaro didele dali galios, o ja sumapint gali ivairiai. Gali tureti didziausia galia tiesiosios gale arba gali tureti didziausia galia tiesiosios pradzioje. Todel tas galios trukumas nera tolygus visoje atkarpoje.
kart
| Birželio 26 d. 12:11
Senas_Kareivis
| Birželio 26 d. 09:05

Sutinku kad taip nėra tikslinga, bet jei imti procentaliai, tai jei daryti prielaidą kad Merc turi 950AG, o Honda 890AG,t ai skirtumas ~7%. Ir tada 100 ir 107 AG lygintini skaičiai - kurie gal ir neturi ženklaus skirtumo, bet tikrai pajausi važiuodamas 1vs1 tiek važiuojant iš vietos, tiek greitėjant iš eigos. Ar tas skirtumas esminis - turbūt ne. Ar reikšmingas? Greičiausiai.

Is vietos vaziuojant tikrai nereikia 950ag, nes paprasciausiai nebus tokio sukibimo ir tiesiog vynios ratus. Net McLaren ir Hondos laikais letesnese atkarpose McLaren niekuo nenusileisdavo kitiems.
Galios trukumas isryskeje greitesnese ilgose atkarpose, kai reikia greiteti ir iveikti vis didejanti vejo pasipriesinima.
Senas_Kareivis
| Birželio 26 d. 09:05
Prozax
| Birželio 25 d. 21:45

Negali taip lyginti, nes tada paimk mocą, 5ag ir 65ag. Realiai (jei paskubomis teisingai suskaičiavau), tai skirtumas turėtų būti panašus kaip 2000kg sveriantiems automobiliams: 200ag vs 216ag.

Sutinku kad taip nėra tikslinga, bet jei imti procentaliai, tai jei daryti prielaidą kad Merc turi 950AG, o Honda 890AG,t ai skirtumas ~7%. Ir tada 100 ir 107 AG lygintini skaičiai - kurie gal ir neturi ženklaus skirtumo, bet tikrai pajausi važiuodamas 1vs1 tiek važiuojant iš vietos, tiek greitėjant iš eigos. Ar tas skirtumas esminis - turbūt ne. Ar reikšmingas? Greičiausiai.
kart
| Birželio 26 d. 00:21
ddt
| Birželio 25 d. 23:26

Pala, neskubek dar. Honda jau visiskai salia baudu uz pakeistus variklius. Tai gali visai neblogai ismaisyti kortas. McL rupestis dabar - vidutinio eselono vairuotojai.

Nu, realiai pagalvojau dar po to, kad vien del Gasly neims Ferru antroje sezono puseje.
ddt
| Birželio 25 d. 23:26
kart
| Birželio 25 d. 22:32

"Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda?" - pagalvojau viena parasiau kita. Zodziu, ne naujiena cia pasake, kad Honda atsilieka nuo Mersu ir nereiketu sukti kiausu, nes iki naujo reglamento Mersu su Ferrari lygio nei Renault, nei Honda tikriausiai nepasieks.

Pala, neskubek dar. Honda jau visiskai salia baudu uz pakeistus variklius. Tai gali visai neblogai ismaisyti kortas. McL rupestis dabar - vidutinio eselono vairuotojai.
kart
| Birželio 25 d. 22:32
kart
| Birželio 25 d. 22:13

Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda? Visi zino seniai, kad Honda nuo Mersu ir Ferrari atsilieka ir bent kuri laika tikrai atsiliks. Tai kam dar cia apie tai diskutuoti ir pilstyti is tuscio i kiaura?

Ir dar pasikartosiu, trasos yra skirtingos ir reikia kiekviena etapa vertint atskirai. Vieninteliai Mersai realiai dabar turi bolida, kuris orientuotas i didesni skaiciu trasu, todel vienose Ferrari tai arciau, tai toliau.
Lygiai taip ir su RBR. Jie turi savo silpnybiu ir savo stiprybiu, bet siemet jie su savo stiprybemis siek tiek nesusitvarko. Su Hondos galia viskas gerai. Jie nekovoja del titulu, bet 3 vieta saugi. O jei dar ir Ferrari struglins, tai antroje sezono puseje nenustebciau, kad RBR isstums Ferrari is P2.

"Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda?" - pagalvojau viena parasiau kita. Zodziu, ne naujiena cia pasake, kad Honda atsilieka nuo Mersu ir nereiketu sukti kiausu, nes iki naujo reglamento Mersu su Ferrari lygio nei Renault, nei Honda tikriausiai nepasieks.
kart
| Birželio 25 d. 22:13
ddt
| Birželio 25 d. 19:38

Mes ateinam į diskusiją apie Nm ir Ag funkciją :) Bet akivaizdu, kad vienas be kito negyvena, nesvarbu didelis greitis ar mažas (apie pavarų dėžių perdavimo skaičių dar reiktų kalbėt, bet laikykim kad komandos paskaičiuoja daugmaž panašias reikšmes, kitų kintamųjų irgi daug, bet čia atskiras klausimas, atmeskim šios diskusijos kontekste). Aš ir toliau laikausi nuomonės, kad 60Ag yra milžiniškas galios trūkumas, ir jei jie būtų pridėję bent pusę tiek, Max'as tikrai būtų išspaudęs iš to max naudos. Šitas vaikis, kad ir kaip nebūtų mano mėgiamųjų sąraše, vertas pagarbos už sugebėjimą išspaust iš š vašką. Kai Verstappenas pradės nuosekliai kapotis su MB, suprasiu, kad Honda pagaliau pažadus tęsi. Dabar gi jis nuosekliai ten pat, su nedidelėm variacijom. Su MB nuosekliai kapojasi tik Ferrari. Man Max'o nuoseklumas ir yra kriterijus - panašu kad iš bolido daugiau išspausti nėra ką, o kai bus - jis tikrai išspaus.

Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda? Visi zino seniai, kad Honda nuo Mersu ir Ferrari atsilieka ir bent kuri laika tikrai atsiliks. Tai kam dar cia apie tai diskutuoti ir pilstyti is tuscio i kiaura?

Ir dar pasikartosiu, trasos yra skirtingos ir reikia kiekviena etapa vertint atskirai. Vieninteliai Mersai realiai dabar turi bolida, kuris orientuotas i didesni skaiciu trasu, todel vienose Ferrari tai arciau, tai toliau.
Lygiai taip ir su RBR. Jie turi savo silpnybiu ir savo stiprybiu, bet siemet jie su savo stiprybemis siek tiek nesusitvarko. Su Hondos galia viskas gerai. Jie nekovoja del titulu, bet 3 vieta saugi. O jei dar ir Ferrari struglins, tai antroje sezono puseje nenustebciau, kad RBR isstums Ferrari is P2.
kart
| Birželio 25 d. 22:04
mariusis
| Birželio 25 d. 18:29

Tu kaip visad randi pateisinimą ir išvartymą aš žiūriu kiek kitaip bet nežadu ginčytis. O tai gal tie ne krito, o mclaren pakilo. Žodžiu. Čia panašėja kaip yzf lh vs fa head to head.

Tai atsidaryk F1 standings, lygink sezonu laikus ir ziurek, kurios komandos pagreitejo, kurios suletejo, o kurios liko vietoje. Nereikes aiskint apie kazkokius pasiteisinimus. Skaiciai nemeluoja.
Prozax
| Birželio 25 d. 21:45
Senas_Kareivis
| Birželio 25 d. 21:22

Žemiškai - pajami 100ag mašina ir 160ag - ir nesakykit kad nėra skirtumo arba jis niekingai nereikšmingas.

Negali taip lyginti, nes tada paimk mocą, 5ag ir 65ag. Realiai (jei paskubomis teisingai suskaičiavau), tai skirtumas turėtų būti panašus kaip 2000kg sveriantiems automobiliams: 200ag vs 216ag.
Senas_Kareivis
| Birželio 25 d. 21:22
Žemiškai - pajami 100ag mašina ir 160ag - ir nesakykit kad nėra skirtumo arba jis niekingai nereikšmingas.
ddt
| Birželio 25 d. 19:38
kart
| Birželio 25 d. 17:46

Negali vertinti pagal tai, kur finisuoja Verstapenas, nes reikia ivertinti ir trasos specifikaca. Va, McLaren Prancuzijoje dave vaizdu, o Haas, Sauber, Racing Point, Williams su geriausiais motorais vilkosi gale. Kituose etapuose McLaren vel eis i pavesi, Haas'ai suvaziuos geriau ir t.t.
Taigi, kaip matai vertinti motoro itaka rezultatams praktiskai neimanoma plika akimi.

Kas liecia AG isnaudojima - Mersu ir Ferrari galia pasireiskia ilgesnese tiesiosiose, kai didejant greiciui dideja pasipriesinimas ir reikia galios. Kas liecia akseleravima iseinant is posukio, visa galia nera naudojama ir nera reikalinga, nes kitu atveju tiesiog prasukinetu ratus.
Taigi, miesto trasose, kur nera ilgu tiesiuju ir dideliu greiciu, RBR galios trukumo nejaucia.

As apie Renault Motorus ir kalbu. Artimiausia komanda su Renault motoru nuo top 3 atsilieka 4x karto. Pernai biro ne maziau nei Honda, siemet ties patikimumu pasitempe tiek Renault, tiek Honda, bet realiai, tai nieko neturi geriau uz Honda ir vargu ar tures.

Mes ateinam į diskusiją apie Nm ir Ag funkciją :) Bet akivaizdu, kad vienas be kito negyvena, nesvarbu didelis greitis ar mažas (apie pavarų dėžių perdavimo skaičių dar reiktų kalbėt, bet laikykim kad komandos paskaičiuoja daugmaž panašias reikšmes, kitų kintamųjų irgi daug, bet čia atskiras klausimas, atmeskim šios diskusijos kontekste). Aš ir toliau laikausi nuomonės, kad 60Ag yra milžiniškas galios trūkumas, ir jei jie būtų pridėję bent pusę tiek, Max'as tikrai būtų išspaudęs iš to max naudos. Šitas vaikis, kad ir kaip nebūtų mano mėgiamųjų sąraše, vertas pagarbos už sugebėjimą išspaust iš š vašką. Kai Verstappenas pradės nuosekliai kapotis su MB, suprasiu, kad Honda pagaliau pažadus tęsi. Dabar gi jis nuosekliai ten pat, su nedidelėm variacijom. Su MB nuosekliai kapojasi tik Ferrari. Man Max'o nuoseklumas ir yra kriterijus - panašu kad iš bolido daugiau išspausti nėra ką, o kai bus - jis tikrai išspaus.
Prozax
| Birželio 25 d. 19:23
kart
| Birželio 24 d. 23:25

Iphone pagamintas Kinijoje.

Kvailu apsimeti, ar tikrai nesupranti, kad mersų f1 variklį sukūrė britų inžiniairiai ir ten nieko vokiško išskyrus savininkų nėra? Ir apskritai didžioji dauguma F1 komandų ištikrųju britiškos.
mariusis
| Birželio 25 d. 18:29
kart
| Birželio 25 d. 17:55

Per pora sezonu McLaren minimum per dvi pozicijas pakilo, del Force India bei Williams kritimo. O šiais metais dar per viena poziciją pakilo dėl Renault.
Is technines puses, McLaren turi labai daug atnaujinimu tiek aero, tiek vaziuokleje.

Tai toks tas pakilimas is pelenu "del Renault".

Tu kaip visad randi pateisinimą ir išvartymą aš žiūriu kiek kitaip bet nežadu ginčytis. O tai gal tie ne krito, o mclaren pakilo. Žodžiu. Čia panašėja kaip yzf lh vs fa head to head.
Lexxus
| Birželio 25 d. 18:06
tdm
| Birželio 25 d. 14:26

AG daug lėmė tik tada, kai Renault variklius tiekė. Dabar Honda ant tiek gera, kad net silpnas variklis tenkina

Jaučiu suratyje įrašytas neburnojimas, nes bus baudos :) Tai ir tyli. Plius gėda - prisigyrė, o nėr kuo pasirodo.
kart
| Birželio 25 d. 17:55
mariusis
| Birželio 25 d. 17:10

RBR atveju niekas nepasikeitė, Mclaren ir dar kaip pasikeitė. Helmutai ten su Horneriais juk džiaugėsi, kad tokios stebuklingos galo komponuotės dar nematę ir jau dės. Tik vat klausimas dėl ko nededa, dėl tų 60 Ag trūkumo ar guru pripjovė su nuostabia komponuote ir kitais dalykais. Nes Mclaren su reniuku kažkaip kilstelėjo iš pelenų.

Per pora sezonu McLaren minimum per dvi pozicijas pakilo, del Force India bei Williams kritimo. O šiais metais dar per viena poziciją pakilo dėl Renault.
Is technines puses, McLaren turi labai daug atnaujinimu tiek aero, tiek vaziuokleje.

Tai toks tas pakilimas is pelenu "del Renault".
kart
| Birželio 25 d. 17:46
ddt
| Birželio 25 d. 17:00

Labai paprastai. As ziuriu kur finisuoja Verstappenas. Jis finisuoja plius minus ten pat, nepaisant deklaruojamo arkliu prieaugio. Kas del galios, isnaudojama VISA duota galia ir visada, priklausomai nuo naudojamos programos. Kaskart, kai variklis issukamas iki redlaino. Kiek ten, kokiu keliolika tukst. kartu per lenktynes. Jei prie to paties lenktyniu rezimo pas Honda yra maziau Ag nei pas Ferrari, tai tik del to, kad lubos irgi zemiau. Kas del Renault, tu ziuri i komanda, as ziuriu i varikliu gamintoja. Primink, kurioje vietoje FR finisavo McLaren? ;) Ricciardo jau be motyvacijos vaziuoja, viskas ten, jo metai ten paskutiniai (kazkodel net neabejoju). Komanda nieko neisspaudzia. Kai DR per intervus pradeda sneketi "mat'ais", tai viskas kaip ir susistato i vietas.

Negali vertinti pagal tai, kur finisuoja Verstapenas, nes reikia ivertinti ir trasos specifikaca. Va, McLaren Prancuzijoje dave vaizdu, o Haas, Sauber, Racing Point, Williams su geriausiais motorais vilkosi gale. Kituose etapuose McLaren vel eis i pavesi, Haas'ai suvaziuos geriau ir t.t.
Taigi, kaip matai vertinti motoro itaka rezultatams praktiskai neimanoma plika akimi.

Kas liecia AG isnaudojima - Mersu ir Ferrari galia pasireiskia ilgesnese tiesiosiose, kai didejant greiciui dideja pasipriesinimas ir reikia galios. Kas liecia akseleravima iseinant is posukio, visa galia nera naudojama ir nera reikalinga, nes kitu atveju tiesiog prasukinetu ratus.
Taigi, miesto trasose, kur nera ilgu tiesiuju ir dideliu greiciu, RBR galios trukumo nejaucia.

As apie Renault Motorus ir kalbu. Artimiausia komanda su Renault motoru nuo top 3 atsilieka 4x karto. Pernai biro ne maziau nei Honda, siemet ties patikimumu pasitempe tiek Renault, tiek Honda, bet realiai, tai nieko neturi geriau uz Honda ir vargu ar tures.
Fekkalli
| Birželio 25 d. 17:18
mariusis
| Birželio 25 d. 17:10

RBR atveju niekas nepasikeitė, Mclaren ir dar kaip pasikeitė. Helmutai ten su Horneriais juk džiaugėsi, kad tokios stebuklingos galo komponuotės dar nematę ir jau dės. Tik vat klausimas dėl ko nededa, dėl tų 60 Ag trūkumo ar guru pripjovė su nuostabia komponuote ir kitais dalykais. Nes Mclaren su reniuku kažkaip kilstelėjo iš pelenų.

kad mcl kilstelejo tai ok, bet prie ko cia reno nuoplenas? kilstelejimo man pernai nesimate, nepaisant maziau rukimu ir devyniu juru baudu. tempas kaip buvo sudinas taip ir liko. ir gali rukdamas nefinisuot, arba nerukdamas smauktis gale, rezultatas finale nepakites.
mariusis
| Birželio 25 d. 17:10
kart
| Birželio 25 d. 16:46

Ir aplamai, tai nemanau, kad kas tikslius skaicius zino isvis, nes saltiniai, kaip visada, kazkokie neaiskus insideriai.
McLaren denge savo bolido trukumus kalbedami apie Hondos problemas ir galios trukuma. Bet kai veliau paaiskejo, tai buvo didelis blefas, nes motorai sukeisti ir praktiskai niekas neissisprende apart patikimumo.
Neatmesciau varianto, kad RBR nesugebedami ispresti savo balanso problemu viena kita akmeni numestu ir Hondos darza. Bet cia sunkiai tiketina, nes artimiausias varzovas, keliantis pavoju prarasti 3-ia vieta atsilieka kiek ten kartu? 4x ?

RBR atveju niekas nepasikeitė, Mclaren ir dar kaip pasikeitė. Helmutai ten su Horneriais juk džiaugėsi, kad tokios stebuklingos galo komponuotės dar nematę ir jau dės. Tik vat klausimas dėl ko nededa, dėl tų 60 Ag trūkumo ar guru pripjovė su nuostabia komponuote ir kitais dalykais. Nes Mclaren su reniuku kažkaip kilstelėjo iš pelenų.
ddt
| Birželio 25 d. 17:01
Nu gerai, keliolika tukst kartu cia geriausiu atveju per lenktyniu savaitgali, bet esme turbut pagavai :)
ddt
| Birželio 25 d. 17:00
kart
| Birželio 25 d. 16:28

Dar karta kartoju - 60AG trukumas yra tik nuo Mersu ir vien toks galios trukumas tikrai netrukdytu bent trecdalyje sezono trasu RBR'ams kovoti del podiumu ar net auksciausiu pakylu. Miesto trasose yra isnaudojama tik ~80% galios, nes daugiau nereikia.

Bet anyway, nukreipei tema, nes man sukele nuostaba tavo vertinimas, kur tu is akies pamatavai kiek Honda pasikele galia. Kaip tu gali vertint, jei nezinojai pries tai turetos galios?
O 60ag deficitas yra visiskai normalus. Gal primint, kad Ferrari realiai tik antras sezonas turi galinga ir patikima motora?
Gal dar primint, kokiam sude vis dar yra Renault?

Labai paprastai. As ziuriu kur finisuoja Verstappenas. Jis finisuoja plius minus ten pat, nepaisant deklaruojamo arkliu prieaugio. Kas del galios, isnaudojama VISA duota galia ir visada, priklausomai nuo naudojamos programos. Kaskart, kai variklis issukamas iki redlaino. Kiek ten, kokiu keliolika tukst. kartu per lenktynes. Jei prie to paties lenktyniu rezimo pas Honda yra maziau Ag nei pas Ferrari, tai tik del to, kad lubos irgi zemiau. Kas del Renault, tu ziuri i komanda, as ziuriu i varikliu gamintoja. Primink, kurioje vietoje FR finisavo McLaren? ;) Ricciardo jau be motyvacijos vaziuoja, viskas ten, jo metai ten paskutiniai (kazkodel net neabejoju). Komanda nieko neisspaudzia. Kai DR per intervus pradeda sneketi "mat'ais", tai viskas kaip ir susistato i vietas.