R. Grosjeanas nepatenkintas pažeminta padangų šildytuvų temperatūra

R. Grosjeanas nepatenkintas pažeminta padangų šildytuvų temperatūra
logo 2019 Vasario 20 d. 10:03, Haas

Šiais metais „Pirelli“ sumažino temperatūrą termogaubtuose galinėms padangoms nuo 100 iki 80 laipsnių, tuo norėdami sumažinti padangų granuliavimąsi. Tačiau daugeliui pilotų šaltu oru per bandymus Barselonoje iškilo problemų su sukibimu – lenktynininkus ne kartą apsuko trasoje su šaltomis padangomis. Romainas Grojseanas sukritikavo tokį „Pirelli“ sprendimą.

Romainas Grosjeanas: „Mes matėme ne vieną apsisukimą išvažiavimo iš boksų rate. Dabar termogaubtų temperatūra tik 80 laipsnių, o kai trasos temperatūra siekia vos 4 laipsnius, toks sprendimas neveikia. Pirmąją bandymų dieną aš turėjau problemų pirmuose greituose ratuose net per antrąją dienos pusę.

Nežinau, kodėl tiek daug sumažino temperatūrą terminuose gaubtuose. Aš abejoju, ar šis sprendimas yra teisingas, juk kai kuriais atvejais gali iškilti problemų. Aš paprasčiausiai nukėliau koją nuo akseleratoriaus ir netikėtai mašiną apsuko.

Mes jau žinome, kad „Pirelli“ padangos turi labai siaurą darbinės temperatūros diapazoną ir jei išvažiuoti į trasą su padangomis, įšildytomis iki 80 laipsnių, paskui saugos automobilį jos greitai atvės iki 50 laipsnių ir tuomet prasidės problemos“.

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola nesutinka su „Haas“ pilotu ir priminė, kad komandos daug kartų prašė sumažinti padangų temperatūrą bei jų slėgį.

Mario Isola: „Abu Dabyje mes išbandėme termogaubtus, kurie įšildydavo priekines ir galines padangas iki 80 laipsnių, norėdami suprasti, ar to pakanka. Jei pradinė padangų temperatūra neviršija 80 laipsnių, padangų slėgis distancijoje kur kas labiau atitinka slėgį starte.

Mes kalbėjomės su komandomis – apskritai, jie buvo labiau susirūpinę priekinių padangų įšildymu, kadangi tai yra sudėtingiau ir jiems tenka kur kas labiau jas apkrauti. Niekas nesijaudino dėl galinių padangų – daugelyje pernai metų etapų mes matėme, kad išvažiavimo iš boksų rate mašinos važiuodavo lėtai, kad išsaugotų žemesnę galinių padangų temperatūrą arba kai kurios komandos iš anksto nuimdavo gaubtus, kad atvėsintų padangas, todėl mes nutarėme sumažinti temperatūrą termogaubtuose iki 80 laipsnių“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983