Seniausi komentarai
Black_Death
| Rugsėjo 21 d. 10:23
ddt
| Rugsėjo 20 d. 22:04

Puikus klausimas. Kiek titulų iškovojęs Vettelis, ir kiek - Kubica? Po to, kai atsakysi, diskusiją pratęsim toliau.

Ne titulu skaicius atspindi lenktyninko kokybe, manau pats tai zinai. :) taip RB nera SV lygyje. Kubikas ne pirmas ir ne paskutinis marinuojantis vieta. Sutinku kad Kubikas neturi savigarbos ir nesuprantu ant kiek jis 'zadnas' kad jis f1. Pvz man pofik ka kiti galvoja ka noriu ta darau, bet po avarijos supratau kad tik savo malonumui , bet per treniruote 1,5 apsilimo rato, ir pabegau nuo moco, neatlaikes gedos jausmo pries save... Viskas isdiskutuota, padiskutuosim ties kitu diskutuotinu klausimu. :)
A85
| Rugsėjo 20 d. 23:00
ddt > OK, aš suprantu tavo poziciją. Turi teisę turėt tokią, aš su ja daugiau nesutinku, negu sutinku, ir nėra reikalo čia tuščiai aušint burnas daugiau. Nei tu mano nuomonę pakeisi, nei aš tavo.
ddt
| Rugsėjo 20 d. 22:09
A85
| Rugsėjo 20 d. 15:13

Ide važiavo ir būtų važiavęs, kol jam FIA superlicencijos neanuliavo. Nu, ką tu pasakoji apie savigarbas kažkokias. Kuris čia per pastaruosius metus dėl savigarbos išėjo savo noru? Sirotkin?

Plius RK ne pats atėjo, o Orlen jį pastatė, sutartis yra ir jis dirba pagal ją. Nežinau kokia struktūra įdarbinimo, kas ten jį konkrečiai samdo, ar Orlen turi vietą ir į ją sodiną RK, ar RK tiesiogiai su Williams pasirašė. Bet esmės nekeičia, yra sutartis metams, už ją sumokėta. Tai kas dabar už ją sumokėt turėtų? Parašot kaip maži vaikai kartais. Sugalvojau, ir bim-bam - noriu važiuoju, noriu nevažiuoju.

Orlen ji pastate? Zmogau, cia tu mane nustebinai. Pagal mano pasaulio matyma, RK priverke cisterna asaru pas eile potencialiu remeju, ir rezultate issiverke, kaip po to paaiskejo, apverktina rezultata.
ddt
| Rugsėjo 20 d. 22:07
Telemetrijus
| Rugsėjo 20 d. 06:43

Joks lenktynininkas neturi tokios kondicijos ir likimo, kaip RK. Tai ką jis pasiekė yra labai daug, dėl ko nusipelno pagarbos.

Palauk palauk. Ką pasiekė Kubica?
ddt
| Rugsėjo 20 d. 22:06
A85
| Rugsėjo 20 d. 12:38

Williams ima paydraiverius. Abudu yra paydraiveriai, vienas Mercedes mokinukas, kitas – kieno pasiūlymas geriausias. Ateis Latifi. Ir kas? Čia tas talentas, kurio trūko F1? Kažin. Jei Williams nesukurs normalaus bolido, tai, realiai, jokio skirtumo kas jį vairuos. RK gavo šansą, pasitikrino, suprato, kad nevalit ir išeis. Už sezoną sumokėtą, ko jam galvą sukt dabar? O dėl to jaunimo, tai *** tas jaunimas, kai tavo kėdę pradės klibint, tai tipo į biržą eisi? Nu, neisi. Jei turi šansą važiuot F1, tai tipo neisi? Aišku, kad eisi. Jei neisi, tai toks tu ir lenktynininkas.

RK važiavo prastai, čia faktas. Niekas nesiginčija. Bet čia su tom gyvenimo pamokėlėm, kad vietą užima, tai niekam neįdomu, ne taip šitas sportas veikia. Jei esi geras – rasi vietą, komanda pati vietos padarys. Nesi geras – tai arba turi $$$, arba važiuoji kitoj serijoj. Vsio.

Russel'as nėra pay driver'is, jei ką, jis yra protežė. Kad Kubica sumals šūdą pagal pilną programą suprato kiekvienas, kuriam nebuvo užpylę akių su jo PR. Jau prieš jam užimant ten vietą buvo aišku, kad jis bus ne savo vietoj, tai suma sumarum akivaizdu, kad tai buvo Claire gobšumas pinigams.
ddt
| Rugsėjo 20 d. 22:04
Black_Death
| Rugsėjo 20 d. 11:04

Vetteli uztari, Kubika su s maisai, tik teisingai pasirink argumentus. Kubikas susimoka, pagerina Claire gyvenima, bet visus metus uzima talento vieta... Kai 7x is MB eme alga ir 3 metus marinavo vieta, tai viskas normoj buvo, m?

Puikus klausimas. Kiek titulų iškovojęs Vettelis, ir kiek - Kubica? Po to, kai atsakysi, diskusiją pratęsim toliau.
SliMMaz
| Rugsėjo 20 d. 16:22
Na tas pats Montoya pajautes, kad bolidas jam netinka ir komanda labiau dirba Kimiui sezono viduri paliko pacia F1 :) Zinau, kad pavizdys netinkamas, bet va buvo tokiu atveju. Ide tai Ide, bet as pamenu koks Hype train buvo nuo 2016, nueidavo net iki tokio absurdo, kad neva Robke buvo atsisedes i Mersu simuliatoriu ir sureguliavo geresni setupa nei Hamiltonas :) Stumimas ant Strolo ir Sirotkino, Kubicos kelimas. As nuo pat pradziu sakiau, kad nu negali Robertas su tokia trauma + paskutini karta bolide sedejes 2010 imt ir kazko parodyt, bet va atsisedo Robertas ir suiduzo roziniai akiniai. Taip as suprantu, uzmokejo Orlenas uz vieta ir vaziuoja, bet as kaip Williams sirgalius negaliu ziuret i sita cirka. kai pilotas pats ralyje stogus rinkes pasakoja koks Williams letas :) Ir dar karta pakartosiu as dziaugiuosiu, kad Robertas po tokios traumos neuzsidare ir toliau dalyvauja auto-sporte, pagarba, tiesiog man "skauda" kad vietoj to pacio Ocono buvo pasirinktas Kubica kuris neduoda jokio impact'o. Russello kontrakta bent parduot galima.
A85
| Rugsėjo 20 d. 15:13
SliMMaz
| Rugsėjo 20 d. 13:42

Na as suprantu, kad williamsui p* kas vairuoja kol moka, bet Ir pats Robertas turi turet savygarbos kazkiek. Ilgosiose trasose 1sek/lap trumpuose 0,5sek/lap ne nuo kitu, o nuo komanos draugo tevai :) Laikausi tos pacios nuomones, kad jei nebutu gryzes jam didesne nauda butu, galetu jis su savo fanais laikyt legenda, kad va buciau pavares. Dar tos jo uzuominos, kad ne as lievas, o Williams irgi apgailetinos, O tiek cia buvo myzanciu vandeniu, kad Kubica pades tobulint Williamsa savo patirtim. Ir kad pagaliau williamsas padare teisinga sprendima

Ide važiavo ir būtų važiavęs, kol jam FIA superlicencijos neanuliavo. Nu, ką tu pasakoji apie savigarbas kažkokias. Kuris čia per pastaruosius metus dėl savigarbos išėjo savo noru? Sirotkin?

Plius RK ne pats atėjo, o Orlen jį pastatė, sutartis yra ir jis dirba pagal ją. Nežinau kokia struktūra įdarbinimo, kas ten jį konkrečiai samdo, ar Orlen turi vietą ir į ją sodiną RK, ar RK tiesiogiai su Williams pasirašė. Bet esmės nekeičia, yra sutartis metams, už ją sumokėta. Tai kas dabar už ją sumokėt turėtų? Parašot kaip maži vaikai kartais. Sugalvojau, ir bim-bam - noriu važiuoju, noriu nevažiuoju.
BMW.SauberF1Team
| Rugsėjo 20 d. 14:03
Nesąmones rašote, jis pats išeina, niekas jo neatleidžia. Ir pasirodo vadovė "nustebusi" :-D tai daug ką pasako apie komandos darbą :-)
Manau, kad jis tikrai vertas lenktyniauti aukščiausioje lygoje, geroje komandoje. Pažiūrėsim kuom visa tai baigsis :-)
SliMMaz
| Rugsėjo 20 d. 13:42
Na as suprantu, kad williamsui p* kas vairuoja kol moka, bet Ir pats Robertas turi turet savygarbos kazkiek. Ilgosiose trasose 1sek/lap trumpuose 0,5sek/lap ne nuo kitu, o nuo komanos draugo tevai :) Laikausi tos pacios nuomones, kad jei nebutu gryzes jam didesne nauda butu, galetu jis su savo fanais laikyt legenda, kad va buciau pavares. Dar tos jo uzuominos, kad ne as lievas, o Williams irgi apgailetinos, O tiek cia buvo myzanciu vandeniu, kad Kubica pades tobulint Williamsa savo patirtim. Ir kad pagaliau williamsas padare teisinga sprendima
A85
| Rugsėjo 20 d. 12:38
SliMMaz
| Rugsėjo 20 d. 11:57

Vel tas "bet jis vertas pagarbos bla bla" Villeneuve ta pati sako, formule yra formule, jei tu gali but konkurencingas prasom gali isvis be ranku vaziuot, bet Kubica toks nera! AF1 cia aiskino, kad ranka neturi reiksmes ta pati cia pasakojo ir Kubica neva jo forma 99% ir ranka netrukdo... Tai turbut siaip sau pas ji vairo valdymas 80/20 pusese nuo Monzos etapo? Zanardi irgi buvo pakviete jei neklystu Jaguaras, padare jam specialu valdyma, jis kelias dienas pavazinejas pasake, kad noretu grizt, bet negali nes nesijaucia konkurencingas. Kodel to paties negalejo pasakyt Bobis bent po Monako gp? Ne jis kaip avinas uzsispyres laikosi tos kedes, kaip ir "ddt" sako geriau butu daves kokiam jaunuoliui pralekt, kad ir ne jaunuoliui, tam paciam Oconui vis geriau, o ir Kubica butu vertas DIDESNES PAGARBOS, na pabande- neisejo... 99% mane, kad jam neiseis viskas ok, bet anas pradejo apgailetinas pasakas apie skirtingus bolidus. Kubicos Vairas po Monzos https://motorsport.tech/formula-1/how-robert-kubica-defied-the-odds-to-drive-at-the-pinnacle-of-motorsport-once-again Taip Robertai, ranka visai netrukdo :)

Williams ima paydraiverius. Abudu yra paydraiveriai, vienas Mercedes mokinukas, kitas – kieno pasiūlymas geriausias. Ateis Latifi. Ir kas? Čia tas talentas, kurio trūko F1? Kažin. Jei Williams nesukurs normalaus bolido, tai, realiai, jokio skirtumo kas jį vairuos. RK gavo šansą, pasitikrino, suprato, kad nevalit ir išeis. Už sezoną sumokėtą, ko jam galvą sukt dabar? O dėl to jaunimo, tai *** tas jaunimas, kai tavo kėdę pradės klibint, tai tipo į biržą eisi? Nu, neisi. Jei turi šansą važiuot F1, tai tipo neisi? Aišku, kad eisi. Jei neisi, tai toks tu ir lenktynininkas.

RK važiavo prastai, čia faktas. Niekas nesiginčija. Bet čia su tom gyvenimo pamokėlėm, kad vietą užima, tai niekam neįdomu, ne taip šitas sportas veikia. Jei esi geras – rasi vietą, komanda pati vietos padarys. Nesi geras – tai arba turi $$$, arba važiuoji kitoj serijoj. Vsio.
Black_Death
| Rugsėjo 20 d. 12:35
SliMMaz
| Rugsėjo 20 d. 11:57

Vel tas "bet jis vertas pagarbos bla bla" Villeneuve ta pati sako, formule yra formule, jei tu gali but konkurencingas prasom gali isvis be ranku vaziuot, bet Kubica toks nera! AF1 cia aiskino, kad ranka neturi reiksmes ta pati cia pasakojo ir Kubica neva jo forma 99% ir ranka netrukdo... Tai turbut siaip sau pas ji vairo valdymas 80/20 pusese nuo Monzos etapo? Zanardi irgi buvo pakviete jei neklystu Jaguaras, padare jam specialu valdyma, jis kelias dienas pavazinejas pasake, kad noretu grizt, bet negali nes nesijaucia konkurencingas. Kodel to paties negalejo pasakyt Bobis bent po Monako gp? Ne jis kaip avinas uzsispyres laikosi tos kedes, kaip ir "ddt" sako geriau butu daves kokiam jaunuoliui pralekt, kad ir ne jaunuoliui, tam paciam Oconui vis geriau, o ir Kubica butu vertas DIDESNES PAGARBOS, na pabande- neisejo... 99% mane, kad jam neiseis viskas ok, bet anas pradejo apgailetinas pasakas apie skirtingus bolidus. Kubicos Vairas po Monzos https://motorsport.tech/formula-1/how-robert-kubica-defied-the-odds-to-drive-at-the-pinnacle-of-motorsport-once-again Taip Robertai, ranka visai netrukdo :)

100% sutinku :) Gerai, kad nevegetuoja RK, bet pvz tikrai galejo paimti is Zanardi. Arba suprates savo lygi, su pagarba iseiti, o ne skaiciuoti dienas iki 'kaip muse is barsciu'
SliMMaz
| Rugsėjo 20 d. 11:57
Vel tas "bet jis vertas pagarbos bla bla" Villeneuve ta pati sako, formule yra formule, jei tu gali but konkurencingas prasom gali isvis be ranku vaziuot, bet Kubica toks nera! AF1 cia aiskino, kad ranka neturi reiksmes ta pati cia pasakojo ir Kubica neva jo forma 99% ir ranka netrukdo... Tai turbut siaip sau pas ji vairo valdymas 80/20 pusese nuo Monzos etapo? Zanardi irgi buvo pakviete jei neklystu Jaguaras, padare jam specialu valdyma, jis kelias dienas pavazinejas pasake, kad noretu grizt, bet negali nes nesijaucia konkurencingas. Kodel to paties negalejo pasakyt Bobis bent po Monako gp? Ne jis kaip avinas uzsispyres laikosi tos kedes, kaip ir "ddt" sako geriau butu daves kokiam jaunuoliui pralekt, kad ir ne jaunuoliui, tam paciam Oconui vis geriau, o ir Kubica butu vertas DIDESNES PAGARBOS, na pabande- neisejo... 99% mane, kad jam neiseis viskas ok, bet anas pradejo apgailetinas pasakas apie skirtingus bolidus. Kubicos Vairas po Monzos https://motorsport.tech/formula-1/how-robert-kubica-defied-the-odds-to-drive-at-the-pinnacle-of-motorsport-once-again Taip Robertai, ranka visai netrukdo :)
Black_Death
| Rugsėjo 20 d. 11:04
ddt
| Rugsėjo 20 d. 06:03

Už ką? Už š malimą? Vettelį į ššš sudirbinėja kas tik netingi, tai apie kokią pagarbą galim kalbėti visus metus vietą F1 komandoje prasmardinusiam žmogui, kuriam žodis "lenktynininkas" yra toks pat tolimas, kaip pačiam - "balerina"? :)

Vetteli uztari, Kubika su s maisai, tik teisingai pasirink argumentus. Kubikas susimoka, pagerina Claire gyvenima, bet visus metus uzima talento vieta... Kai 7x is MB eme alga ir 3 metus marinavo vieta, tai viskas normoj buvo, m?
Black_Death
| Rugsėjo 20 d. 10:15
SliMMaz
| Rugsėjo 19 d. 22:38

STrollas turi paskutini Williams podiuma

Kubikas paskutini Williams taska. Maldonado paskutine pergale. Nemanau, kad sie faktai objektyvus vertinimui :)
Telemetrijus
| Rugsėjo 20 d. 06:43
ddt
| Rugsėjo 20 d. 06:03

Už ką? Už š malimą? Vettelį į ššš sudirbinėja kas tik netingi, tai apie kokią pagarbą galim kalbėti visus metus vietą F1 komandoje prasmardinusiam žmogui, kuriam žodis "lenktynininkas" yra toks pat tolimas, kaip pačiam - "balerina"? :)

Joks lenktynininkas neturi tokios kondicijos ir likimo, kaip RK. Tai ką jis pasiekė yra labai daug, dėl ko nusipelno pagarbos.
ddt
| Rugsėjo 20 d. 06:08
A85
| Rugsėjo 19 d. 21:00

Nėra netikėta. Tikėjausi, kad bus geriau, bet nors ir stabilus, bet stabiliai lėtas. Jei gandai apie DTM ir atstovavimą Audi teisingi, tai toliau sėkmingai pratęs lenktyniavimo karjerą. Kad pasiekė savo tikslą grįžti į F1, tai man tik pagarba dėl to jam. Paprasčiau tiesiog sėdėti namie ir žiūrėti į vieną tašką, nei eiti prieš visą pasaulį ir galų gale pasiekti savo.

Jei tir gandai ir išsipildys, tai parodys du dalykus: Audi būtų treti, kurie liptų ant to paties fiasko grėblio (pirmieji buvo rėmėjai RK fiasko WRC, antri - jo rėmėjai fiasko F1), antra - man būtų neįtikėtina matyti, kaip RK laužo elementarius aukščiausių lygų "nedeliverini 110 proc - esi netinkamas" dėsnius, kurie iki šiol galiodavo visiems kitiems, nieko doro lenktynėse neparodžiusiems. Bet aš noriu tikėti, kad bent jau DTM nėra tokie akli prieš saldų RK "nuskriausto, bet su stipria valia" PR'ą, kaip buvo su WRC ir F1.
ddt
| Rugsėjo 20 d. 06:03
Telemetrijus
| Rugsėjo 19 d. 21:43

Betkuriuo atveju RK nusipelno pagarbos. Nebeturi jis greičio dėl akivaizdžių priežasčių, bet jo važiavimas nebuvo jau toks ir tragiškas.

Už ką? Už š malimą? Vettelį į ššš sudirbinėja kas tik netingi, tai apie kokią pagarbą galim kalbėti visus metus vietą F1 komandoje prasmardinusiam žmogui, kuriam žodis "lenktynininkas" yra toks pat tolimas, kaip pačiam - "balerina"? :)
ddt
| Rugsėjo 20 d. 06:01
A85
| Rugsėjo 19 d. 21:00

Nėra netikėta. Tikėjausi, kad bus geriau, bet nors ir stabilus, bet stabiliai lėtas. Jei gandai apie DTM ir atstovavimą Audi teisingi, tai toliau sėkmingai pratęs lenktyniavimo karjerą. Kad pasiekė savo tikslą grįžti į F1, tai man tik pagarba dėl to jam. Paprasčiau tiesiog sėdėti namie ir žiūrėti į vieną tašką, nei eiti prieš visą pasaulį ir galų gale pasiekti savo.

Stabiliai tragiškas. Nes jau net ir kai pakankamai dažnai pasikrauna po ratą-du nuo savo komandos draugo - tai jau nebėra "stabiliai lėtai", o dar kai nuolat finišuoja peletono gale, nuolat būna kvalifikacijos gale ir kaip taisyklė rodant lėčiausią greičiausią ratą - tai jau galutinai nefiksuoja nieko kito, tik kaip žodį "tragiška".
ddt
| Rugsėjo 20 d. 05:57
zonker
| Rugsėjo 19 d. 21:19

Snekate beleka. Pagailo turtingu teveliu vaikuciu, kad negavo sanso? Gal kartais girdejote posaki "kas nerizijuoka negeria sampano"? Jo gyvenimas, pasitaike proga, paeme proga (kas yra pagirtina), nepaejo korta, so what? Gal dar jam reikia atsiskaitineti su F1 ziurovais? Zmogus iseis is tos F1 ir darys toliau ka nores, ir nebus jokiu minciu "pamenu buvo sansas eit i F1, bet pabijojau, nes ddt paskui subars, vaikams neduosiu sanso". Priminsiu, kad visas autosportas yra susiktas ego maloninimas, kitaip sakant entertainment, nieko blatno, malonina jus "greicio megejus". Kai sita organizacija padarys ka nors gero - pvz pades atstatyti stichiniu nelaimiu nusiaubtus miestelius ar beleka kita zmonijos labui, tada gal ir nusipelnys pagarbos, o dabar visa sita yra muilo burbulas ir neieskokite sitam burbule kazkokios morales.

Tu neskaitei, ką aš rašiau pernai ir užpernai apie tuomet dar sklandžiusius gandus apie RK grįžimą, tad nežinai mano komentaro konteksto, kitaip sakant, gaištu laiką atsakinėdamas į arogantišką ir nieko nepasakantį komentarą.