Ratu varztai

Jūs esate čia:
2007 Birželio 01 d. 11:55

M.Mosley: "ekipa naudoja vienkartinius ratų varžtus, kurių vienetas kainuoja 1200 JAV dolerių. Per sezoną jiems prireikia jų apie 1000, taigi išeina, kad per metus jie išleidžia 1,2 milijono dolerių vien ratų varžtams."

Tai kas per stebuklas tie ratu varztai, kad kainuoja 1200$. Kuo ypatinga ju konstrukcija, ar naudojamos medziagos?

2007 Birželio 01 d. 12:07

Jie čia apie ferari, tai tie matyt varžtai į kosmosą skraidinami ir tik tada naudojami.... Kaip kad dažai andai buvo nuskraidinti :) (čia tik bajka ir ne pretekstas putojimuisi :))

2007 Birželio 01 d. 12:12

Meskiuss>> galetum placiau parasyti kokia cia ekipa ar visos naudoja, o gal cia Moslis savo tackos ratus tokais varztais suka :D

1000 spylku = 250 padangu komplektu = 250 sustojimu boksuose? nemanu :nono: argumentuoju :grad: ziurint lenktynes per sustojimus boksuose mechanikai prisuka ratus tais paciais varztais [dance]

2007 Birželio 01 d. 12:31

*fisco*, o man pasirode, kad jie tik 1 varzta suka, o ne 4. jei suktu 4,tai sustojimas zymiai ilgesnis butu. Tai taip iseina, kad ratas laikosi tik ant 1 varztelio. Nu tai galima daryt isvada, kad tas varztas labai tvirtas ir tikrai ne toks, kaip standartiniuose automobiliuose. Bet kad 1200 zalio 1 varztas kainuoja, tai vistiek sunku patiket.

2007 Birželio 01 d. 12:33

Fisico,juk ir testuose ir kvaloj ir praktikose naudoja,tai gal ir susieina

2007 Birželio 01 d. 12:34

O kad jis naudojamas tik viena karta, tai cia labai paprasta priezastis. Del sregio devejimosi. Juk nieks nenori pralost puse minutes ar daugiau, del nekokybisko ar susidevejusio varzto.

2007 Birželio 01 d. 13:13

Kad ratą laiko vienas varžtas - akivaizdu. Perkrovos - milžiniškos. Medžiaga turi būti itin patvari . Titanas ? Bet koks mažiausias pažeidimas - mesk lauk.Ir įtariu, kad visos komandos vienodus naudoja. tačiau nė kiek neabejoju, kad panaudotus varžtus ne lauk išmeta, o kur nors realizuoja. Gal net lietuviams - metalo supirkėjams :):)

2007 Birželio 01 d. 13:31

A-Martin>> idomi versija apie lietuvius metalo supirkejus:D

2007 Birželio 01 d. 13:49

A-Martin, tai kad lietuviai su varztais nesiterlioja. Jie iskart jama laidus nuo stulpu. :)

2007 Birželio 01 d. 14:16

kokius laidus?! kanalizacijos sulinius - ir azarts didesnis ir svorio daug vienoj vietoj :D:D

daba i tema - kad varztu kruva isnaujoja tai pilnai tikiu, bet kad ju kaina po 1,2 tukstanciaus tai mazai tiketina reiktu pasieskot smulkesniu info o ne pasitiket visais mosliaus zodziais

2007 Birželio 01 d. 14:31

Ezhiukas 7, nu situos irgi paima, bet visokiuose kaimuose tai laidus nuo elektros stulpu nuima

2007 Birželio 01 d. 14:56

Nors čia apie dviračius, tačiau šiokį tokį supratimą apie titano kainą duoda.
Titano lydinių rėmai.
Sutinkami retai, dėl aukštos kainos. Nors titanas labiausiai paplitęs metalas, visi gaminiai iš jo su volframu, molibdenu, kobaltu – labai brangūs. Labai sunkiai termiškai apdirbami. Nors nerūdija, nereikia dažyti (tik poliruoja). Rėmas su šake sveria 1000-1200 gr. Važiavimas minkštas, geras.
Labiausiai žinoma firma - tai "WHEELER". WHEELER titaninius rėmus gamina senai ir savarankiškai. Geru titano apdirbimu gali pasigirti dar Merlin Titanium savo XLM modeliu, kuris kainuoja 2700 USD (tai kaina JAV).

2007 Birželio 01 d. 14:57

man klausimas biski visai ne i tema kokiek apsuku sukasi dreles glavute? ir jug ji kazkiek prasisuka nes kaij varztas susitoja drele issuktu rankas ar ne taip?

2007 Birželio 01 d. 15:14

Tyliai>>> Spėju, kad drelė įsukdama varžtą iš šonų turi kokius nors strypelius, kurie, įkišus varžtą, įsikiša į ratlankį taip automatiškai užsifilsuodami ratlankyje. Įsisukus iki galo varžtui drelė nepradeda suktis dėl šitų strypelių.
Arba dar kitą versiją turiu, kad varžtui įsisukus iki galo pati drelės galvutė prasusuka atžvilgiu jos varikliuko, t.y. kai apkrova pasidaro labai didelė.
Antras variantas man daugiau tikėtinas. Arba naudojami abu variantai, nes dėl strypelių, manau, greičiau galima pataikyti varžtu į jam skirtą vietą :)

2007 Birželio 01 d. 15:34

as sakau nes pac esu turejes malonuma kai uzsiketa graztas o drele nori suktis tia net nesureguoj ikaijp susisuka rnakos

2007 Birželio 01 d. 16:03

Tyliai >> tu kartais neikales :D

2007 Birželio 01 d. 16:15

as negriu nuo vakar

2007 Birželio 01 d. 17:09

Jus cia visi nepilnameciai arkaip? Negi niekas automobilio nevairuojat ir padangu servise nesikeitet? Pneumatiniai ten atsukejai stovi. O kai verzle (o ne varztas) uzsisuka paprasciausiai perteklini oras isleidziamas per apsaugini voztuva, arba yra terksle, kuri uzverzus verzle iki nustatyto itempimo niutonmetrais prasisuka (dinamometro principas). Plius verzle turi uzrakta, kuris uzsirakina nuemus rakta ir atsirakina ji uzdejus, kad vezle neatsisuktu lekiant kur nors 300 km/h greiciu. Jei pamenat pernai Alonsui sis uzraktas sugedo del to pamete rata ir nebaige varzybu issitaskes i barjerus.

2007 Birželio 01 d. 17:15

Pamenam ir su malonumu prisimenam ;)

2007 Birželio 01 d. 17:28

UltraM, greiciausiai formulej sistema siek tiek skiriasi, nors gal principas ir tas pats.. cia jau tokiu smulkmenu nezinau:) O ratas turetu suktis pries sregi, taip kad ratui sukantis varztas tik dar labiau uzsiverzia.

2007 Birželio 01 d. 18:02

Kiek as zinau naudojamos dvieju tipu verzles, vienas desiniems ratmas kitas kairiems, kaip Jjulius minejo tam kad sukantis ratui dar labiau uzsiverztu. Taipat naudojamas fiksafimo mechanizmas, kuri BMW-Sauber patobulino po Ispanijos GP nesekmes. Visos verzles yra kuriamos paciu komandu, bet jos tikrai ne vienkartines. O del kainu ir naudojamu medziagu nezinau.

2007 Birželio 01 d. 21:55

Na Mosley sako, kad vienkartines. :) Taciau jis nesake, kad visi naudoja vienkartines. Bet faktas tas, kad kaikurios komandos tikrai naudoja tokias

2007 Birželio 02 d. 22:39

Radau tą interviu: http://www.formule1.lt/index.php?pid=17&id=5568

2007 Birželio 02 d. 22:46

Ne tas puslapis... Štai: http://wwww.formule1.lt/index.php?pid=17&id=5568

2007 Birželio 02 d. 22:49

Kodėl internetas neleidžia parašyti tikrojo puslapio? Parašau kaip turi būti, spaudžiu "siųsti" - štai kas gaunasi... Vienu žodžiu, tas interviu yra čia: www.formule1.lt

2007 Birželio 02 d. 22:52

Nu, nesamonė. Kas čia darosi? Interviu yra čia: w w w . f o r m u l e 1 . l t

2007 Birželio 02 d. 22:53

Rašykit tą puslapį be tarpų, tame puslapyje yra tas interviu, susiraskit. Man neleidžia parašyti visos nuorodos:(

2007 Birželio 02 d. 23:37

ArtasF1> cia yra paranojiskas f-1.lt adminu bijojimas kad lankytojai suzinos kitus lietuviskus f1 saitus... lygtais niekas to nezino.

2007 Birželio 03 d. 00:20

o ka yra ir dar kitu :sheep:

2007 Birželio 03 d. 12:31

Susiradot? Nes kai tokia situacija...

2007 Birželio 03 d. 12:49

adminai tai ******* :D vistiek dauguma zino kad yra ne vien f-1.lt