„Red Bull“ Austrijoje naudos atnaujintus „Honda“ variklius (9)

„Red Bull“ Austrijoje naudos atnaujintus „Honda“ variklius
logo Birželio 30 d. 20:36, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris prasitarė, kad komanda Austrijoje, kur vyks pirmosios šių metų F-1 lenktynės, naudos atnaujintus, antros specifikacijos, „Honda“ variklius.

„Sulaukėme variklio atnaujinimo. Taigi, mūsų pirmas motoras jau bus antrosios specifikacijos“, - teigė C. Horneris.

„Red Bull“ taip pat ketina atsivežti atnaujintų bolido elementų, kurie buvo suplanuoti atšauktoms varžyboms.

„Atnaujintą bolidą planavome naudoti Zandvoorte ir Barselonoje. Naujų detalių taip pat ketinome atsivežti į Kanadą. Visi tie atnaujinimai buvo ruošiami prieš uždarant gamyklas. Tačiau viską, ką buvome paruošę iki tol, naudosime bolide pirmose sezono lenktynėse. Tad bus įvairių atnaujinimų. Neabejoju, kad stipriausios komandos taip pat turės atnaujintus bolidus.“

Būtent Austrijoje prieš metus „Red Bull“ iškovojo pergalę naudodama „Honda“ variklius. Anot C. Hornerio, abi pusės dabar yra dar geriau pasiruošusios.

„Mes mėgavomės pirmuoju sezonu su „Honda“. Kartu iškovojome tris pergales. Tikimės toliau tęsti sėkmingai pradėtą darbą. Mus sieja tos pačios ambicijos. Žiemos pertraukos metu jie daug ir sunkiai dirbo, tad dabar jie kelia sau aukštesnius tikslus. Ateityje kartu tikimės kovoti dėl čempionų titulų.“


Komentarai (9)
tribeca
IP: d7426a7 | 07/04 15:13
Klepsidra
IP: 81d89fc | Liepos 02 d. 16:59

Gal ir palygink tuos biudzetus pradziai. Kiek ten Red Bull turi ir kiek McLaren? Niekas nesako, kad McLaren geriau uz Red Bull dirba, bet lygiai taip nereiketu sekti pasaku, kad Honda McLaren lakais buvo ta pati Honda, kuri pernai pergales iskovojo.
Reikejo McLaren reikejo laukt ar ne cia labai lengva diskutuoti siandien. Pagal tos dienos sprendima nereikejo, pagal sios dienos - gal reikejo. Jiem reikejo spresti pinigines problemas, jie jas ir sprende.

Tai viskas teisingai, musu nuomones siais klausimais beveik sutampa, as is to ir juokiosi kad sitiek metu issvaistyta veltui begant nuo geriausiu Mercedes varikliu, kol galiausiai gedingai gryzta atgal. O tuo tarpu kita komanda paime nuo salikeles tuos McLaren isdirbtus ir kazkodel ismestus Honda variklius, ogi jie pasirode pakankamai geri kad ta komanda lenke Mclaren neva isidejusius geresnius variklius, o jei aplenks dar ir su Mercedes varikliais kikensiu uz pilvo susiemes, butu desimtmecio praliotas.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 07/02 16:59
tribeca
IP: baed510 | Liepos 02 d. 16:00

Gal palyginam panasesnio biudzetinio pajegumo komandas, o tai yra Red Bull ir Mclaren ir stai cia rezultatai i vienus vartus. Imant bendrai abi Renault naudojusias komandas ir abi Honda naudotojas, laimejo Honda. Str gal su Sauberiais ar Haas tik lyginti deretu. O del proto pisimo, tai kaip ten vis tik yra, geri tie Honda varikliai ar ne? Vertejo McLarenams ju atsisakyti kai pora metu prasikankino su ju tobulinimu ar ne? Nes vienur teigi vienaip, kitur kitaip, apsispreskt.

Gal ir palygink tuos biudzetus pradziai. Kiek ten Red Bull turi ir kiek McLaren? Niekas nesako, kad McLaren geriau uz Red Bull dirba, bet lygiai taip nereiketu sekti pasaku, kad Honda McLaren lakais buvo ta pati Honda, kuri pernai pergales iskovojo.
Reikejo McLaren reikejo laukt ar ne cia labai lengva diskutuoti siandien. Pagal tos dienos sprendima nereikejo, pagal sios dienos - gal reikejo. Jiem reikejo spresti pinigines problemas, jie jas ir sprende.
tribeca
IP: baed510 | 07/02 16:00
Klepsidra
IP: 81d89fc | Liepos 02 d. 09:28

tu kurioj planetoj? kai grisi i zeme uzmesk aki i Rezultatus - 2018 McLaren paeme Renault ir finisavo 6, STR su Honda buvo 9. gerieji Honda motorai McLaren kainavo tik kokius 800 starto poziciju baudu, bet tu toliau pisk prota, kad 2015 ar 2016 situacija atitinka 2019 ar 2020

Gal palyginam panasesnio biudzetinio pajegumo komandas, o tai yra Red Bull ir Mclaren ir stai cia rezultatai i vienus vartus. Imant bendrai abi Renault naudojusias komandas ir abi Honda naudotojas, laimejo Honda. Str gal su Sauberiais ar Haas tik lyginti deretu. O del proto pisimo, tai kaip ten vis tik yra, geri tie Honda varikliai ar ne? Vertejo McLarenams ju atsisakyti kai pora metu prasikankino su ju tobulinimu ar ne? Nes vienur teigi vienaip, kitur kitaip, apsispreskt.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 07/02 09:28
tribeca
IP: baed510 | Liepos 02 d. 07:53

Genijus(as) tik primins kad tais paciais metais kai Mclaren atsisake prastuju Honda ir isidejo "zymiai geresnius" Renault, jie buvo apdeti ir su tais blogaisiais varikliais. Buvo sakoma kad net jei ir Honda patobules, tai visi kiti gamintojai pasistumes tiek pat i prieki ir atstumai tarp geriausiu ir blogiausiu varikliu liks tokie patys. Dabar geriausios vaziuokles rikiuoteje turetojai susidejo paciais geriausiai laikomus mercedes ir as gerai pakikensiu jei ir si sezona jie bus apdeti komandos su zymiai prastesniais varikliais kurie laikomi prasciausiais. Ar jau Klepsidra aiskins kad 2020 metais honda patys geriausi varikliai rikiuoteje patapo juk jau ne 2015? O jei jie ne patys geriausi varikliai rikiuoteje, tai matau tris durnelius - viena parasiusi bereiksmi atsakyma i mano ketinima pakikenti ir dar du kuriems si parasyta mintis patiko.

tu kurioj planetoj? kai grisi i zeme uzmesk aki i Rezultatus - 2018 McLaren paeme Renault ir finisavo 6, STR su Honda buvo 9. gerieji Honda motorai McLaren kainavo tik kokius 800 starto poziciju baudu, bet tu toliau pisk prota, kad 2015 ar 2016 situacija atitinka 2019 ar 2020
tribeca
IP: baed510 | 07/02 07:57
maxpower
IP: 1e343f9 | Liepos 01 d. 14:17

Dar pasakyk kad geras motoras buvo Mclaren laikais :)

Butent, taip dar zymiai juokingiau - Mclaren kapstesi su tais Honda motorais kai jie buvo tobulinimo stadijoje ir tais metais kai jie jau tapo normaliais juos ismete ir susidejo Renault kledarus ir buvo apdeti komandos kurie naudojo tuos ismestuosius Honda, o jei Hondos varikliu naudotojai apdes Mclarnus siemet, kai jie naudos geriausiais laikomais Mercedes variklius tai kikensiu uz pilvo susiemes.
tribeca
IP: baed510 | 07/02 07:53
Klepsidra
IP: 81d89fc | Liepos 01 d. 15:51

taip, genijau, motoras nuo 2015 nepasikeites - tuo paciu tebevaziuoja

Genijus(as) tik primins kad tais paciais metais kai Mclaren atsisake prastuju Honda ir isidejo "zymiai geresnius" Renault, jie buvo apdeti ir su tais blogaisiais varikliais. Buvo sakoma kad net jei ir Honda patobules, tai visi kiti gamintojai pasistumes tiek pat i prieki ir atstumai tarp geriausiu ir blogiausiu varikliu liks tokie patys. Dabar geriausios vaziuokles rikiuoteje turetojai susidejo paciais geriausiai laikomus mercedes ir as gerai pakikensiu jei ir si sezona jie bus apdeti komandos su zymiai prastesniais varikliais kurie laikomi prasciausiais. Ar jau Klepsidra aiskins kad 2020 metais honda patys geriausi varikliai rikiuoteje patapo juk jau ne 2015? O jei jie ne patys geriausi varikliai rikiuoteje, tai matau tris durnelius - viena parasiusi bereiksmi atsakyma i mano ketinima pakikenti ir dar du kuriems si parasyta mintis patiko.
Klepsidra
IP: 81d89fc | 07/01 15:51
tribeca
IP: baed510 | Liepos 01 d. 13:31

Pakikensiu jei ir si sezona su blogaisiais Honda varikliais vel apdes McLaren.

taip, genijau, motoras nuo 2015 nepasikeites - tuo paciu tebevaziuoja
maxpower
IP: 1e343f9 | 07/01 14:17
tribeca
IP: baed510 | Liepos 01 d. 13:31

Pakikensiu jei ir si sezona su blogaisiais Honda varikliais vel apdes McLaren.

Dar pasakyk kad geras motoras buvo Mclaren laikais :)
tribeca
IP: baed510 | 07/01 13:31
Pakikensiu jei ir si sezona su blogaisiais Honda varikliais vel apdes McLaren.
×

TOP naujienos