Seniausi komentarai
YZF
| Birželio 21 d. 12:47
tribeca
| Birželio 21 d. 06:10

Taip, zinoma, kaip McLaren nevaziavo buvo aiskinama kad pas juos bene geriausia rikiuoteje vaziuokle ir viskas blogai tik del Honda variklio, kai Red Bul gerai vaziuoja tai cia jau variklis nei prie ko, jau vien tik del geros vaziuokles ir aero jiems sekasi. Kas draude pagaminti McLarenam gera vaziuokle ir aero lieka neaisku. ir kodel neskaiciuoti Red Bull pelnytu tasku kaip tasku pelnytu su Honda varikliu irgi lieka neaisku. Kodel negalima Renault komandos lyginti su Red Bull komanda, o tik su Torro Roso irgi lieka neaisku. Ko dar negalima palyginti?

Kai viska suplaki i kruva ir neturi noro normaliai sudelioti mintis, pagal logika tai tada kyla keisti klausimai.

Mclaren bolidas buvo letas ir kadangi Honda buvo leta tai rezultatu nebuvo. Kas tau cia neaisku? Kas kalbejo apie Mclaren greitas vaziuokles, tu zmoniu ir paklausk. Tik per daug smegenys lagina atsirinkti kurie tai sake, tai viska suplaki i viena vieta. Kodel lygini RBR Honda su Mclaren Renault? Kas per dauzta logika. Lygink Mclaren Honda / Mclaren Renault arba RBR Honda / RBR Renault arba TR Honda / TR Renault. Imk ir susirasyk viska ir pasilygink jeigu dar neaisku. O ne skirtingus bolidus ir skirtingus variklius.
Stinger
| Birželio 21 d. 09:50
tribeca
| Birželio 21 d. 06:10

Taip, zinoma, kaip McLaren nevaziavo buvo aiskinama kad pas juos bene geriausia rikiuoteje vaziuokle ir viskas blogai tik del Honda variklio, kai Red Bul gerai vaziuoja tai cia jau variklis nei prie ko, jau vien tik del geros vaziuokles ir aero jiems sekasi. Kas draude pagaminti McLarenam gera vaziuokle ir aero lieka neaisku. ir kodel neskaiciuoti Red Bull pelnytu tasku kaip tasku pelnytu su Honda varikliu irgi lieka neaisku. Kodel negalima Renault komandos lyginti su Red Bull komanda, o tik su Torro Roso irgi lieka neaisku. Ko dar negalima palyginti?

Ne, taip lyginti negalima, nes tuomet bliūkšta YZF kosmoso teorijos ir išvedžiojimai.
tribeca
| Birželio 21 d. 06:10
YZF
| Birželio 20 d. 12:39

Visi 'Hondos' taskai tai yra RBR bolido nuopelnas. Veza ju motora RBR aerodinamika ir vaziuokle. Taip kad nekisk tasku, nes tai nera teisingas palyginimas. Geriau palygink Toro Rosso taskus su Renault ir taskus su Honda. Va tada bus tiksliau.

Taip, zinoma, kaip McLaren nevaziavo buvo aiskinama kad pas juos bene geriausia rikiuoteje vaziuokle ir viskas blogai tik del Honda variklio, kai Red Bul gerai vaziuoja tai cia jau variklis nei prie ko, jau vien tik del geros vaziuokles ir aero jiems sekasi. Kas draude pagaminti McLarenam gera vaziuokle ir aero lieka neaisku. ir kodel neskaiciuoti Red Bull pelnytu tasku kaip tasku pelnytu su Honda varikliu irgi lieka neaisku. Kodel negalima Renault komandos lyginti su Red Bull komanda, o tik su Torro Roso irgi lieka neaisku. Ko dar negalima palyginti?
CBRV
| Birželio 20 d. 19:35
Senas_Kareivis
| Birželio 20 d. 12:37

Tai Ferrari turi tik ~1,3 karto daugiau taškų nei Honda - tai negi Ferrari jau tokie blogi (su geriausiu varikliu anot daugeliu)?

net ferrari neneigia turinti geriausia varikli...., tik senas sukrioses kareivis uzsilikes po WWII galvoja kitaip
Tapke1
| Birželio 20 d. 18:20
Nera ta honda tokia ir tragiska. Daugumai nuoskaudos islikusios po hondos, mclaren, Alonso fiasco. Manau Honda tikrai apylige yra Renault motorui, o jei ir rezultatai blogesni tai ne del variklio, o pacio bolido. Patys redbull su Verstapenu pripazino, kad bolidas blogesnis nei praitais metais, del to ir nelaimejo Monake.
Klepsidra
| Birželio 20 d. 13:38
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

1. Renault atnaujinima jau pristate ir bent jau iki siol jis nebuvo naudojamas pilna galia 2. Be abejo, kad Renault, kaip ir Ferrari su Mercedes, nemetys atnaujinimu kada papuola, nes niekas nenori rinktis baudu. 3. sitas Honda atnaujinimas yra kartu bandymas issisukti su 4 motorais per sezona, bent jau RB atveju. buvo kazkur skaiciavimai apie motoru variantus ir ridas. zodziu tiesiog reikia dometis
maxpower
| Birželio 20 d. 12:52
YZF
| Birželio 20 d. 12:39

Visi 'Hondos' taskai tai yra RBR bolido nuopelnas. Veza ju motora RBR aerodinamika ir vaziuokle. Taip kad nekisk tasku, nes tai nera teisingas palyginimas. Geriau palygink Toro Rosso taskus su Renault ir taskus su Honda. Va tada bus tiksliau.

Beje Redbull pernai siuo momentu turejo 2 pergales o siemet 0
YZF
| Birželio 20 d. 12:39
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

Visi 'Hondos' taskai tai yra RBR bolido nuopelnas. Veza ju motora RBR aerodinamika ir vaziuokle. Taip kad nekisk tasku, nes tai nera teisingas palyginimas. Geriau palygink Toro Rosso taskus su Renault ir taskus su Honda. Va tada bus tiksliau.
Senas_Kareivis
| Birželio 20 d. 12:37
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

Tai Ferrari turi tik ~1,3 karto daugiau taškų nei Honda - tai negi Ferrari jau tokie blogi (su geriausiu varikliu anot daugeliu)?
maxpower
| Birželio 20 d. 11:30
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

RedBull turi ne Honda
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15
YZF
| Birželio 19 d. 21:56

Nu ka, prasideda baudos uz Honda varikliu keitimus. O dar puse sezono nepraejo.

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.
OG
| Birželio 20 d. 10:44
O man atrodo ,kad biski susvelnina naujo variklio potenciala,nes pries kelias lenotynes kazkur rase ,jog patys red bull prasitare ,kad pagal pateiktus naujo variklio duomenis turetu but huge boost....
Lexxus
| Birželio 20 d. 08:50
Kaip duos dabar Danila džiazo... podiumas, ne kitaip.
parte
| Birželio 20 d. 01:29
Kvailu komentaru konkursas tesiasi.
Black_Death
| Birželio 20 d. 00:37
Raudonoje fermoje raudoni buliai užims arklių vietą?? Ar tai patvirtinimas, vieno iš jų noras nebetraukti komandos į dugną, m?
:-DD
Klepsidra
| Birželio 19 d. 22:51
YZF
| Birželio 19 d. 21:56

Nu ka, prasideda baudos uz Honda varikliu keitimus. O dar puse sezono nepraejo.

Tokie zenklus power gain’ai - gali aukotis. Gal net Gaslis gales kovoti jau
YZF
| Birželio 19 d. 21:56
Nu ka, prasideda baudos uz Honda varikliu keitimus. O dar puse sezono nepraejo.
Ilon Mask
| Birželio 19 d. 20:59
ant rato paruks dumelis

F-1.lt pulsas