„Red Bull“ nori, kad M. Verstappenas taptu jauniausiu F-1 čempionu (22)

„Red Bull“ nori, kad M. Verstappenas taptu jauniausiu F-1 čempionu
logo 2018 Lapkričio 01 d. 18:02, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko nori, kad Maxas Verstappenas taptu jauniausiu F-1 čempionu. Austras tikisi, kad šį tikslą pavyks įgyvendinti jau kitais metais.

Anot H. Marko, olando pergalė Meksikoje buvo ženklas, kad „Red Bull“ yra sukūrusi gerą bolido važiuoklę. O kitais metais naudodama „Honda“ variklius komanda tikisi būti dar stipresnė.

Jauniausio čempiono titulas priklauso Sebastianui Vetteliui. Vokietis pirmą kartą tapo F-1 čempionu 2010 m. tuo metų būdamas 23 metų.

„Mes nekantriai laukiame kitų metų sezono. Mūsų tikslas - turėti jauniausią čempioną. Tam turime du metus, bet šį tikslą galime pasiekti jau kitais metais“, - sakė C. Horneris.

„Žinome, kad pirmieji metai su nauju variklių tiekėju bus sunkūs. Bet mūsų tikslas, kurį pasakiau visiems - stoti į kovą dėl čempiono titulo nuo pat sezono pradžios. Jokių pasiteisinimų.“

„Dažnai „Toro Rosso“ boliduose keičiami varikliai yra taktinis sprendimas. Norime kitiems metams gauti kuo geresnius motorus. „Toro Rosso“ aukoja savo sezoną dėl kitų metų. Tai mūsų ir „Honda“ koncepcija. Skaičiai jau dabar yra geresni nei „Renault“.“

Komentarai (22)


burzumas
| 2018 Lapkričio 05 d. 13:15
Ferrari pasistengs kad taip neivyktu, Renault irgi nemiegos:) Visi mes cia kazko galbut norime,bet nuo jo "neatsiduoda cempioniska dvasia":) Tiesiog dabar jauciama ramybe po kovos su Ricciardo:) Pirmas nebus,bet bent komandoje gales "gaidziauti":) Ricciardo net 7-8 kartus reikejo "isjungti",kad jisai butu priekyje:))
Be to lyderiai visi nuraminti, titulai isdalinti (galima jau sakyti),davazineja kilometrus iki sezono pabaigos:) ir del tu keliu etapu ant tos statistikos visiems "nusi...ti":)
darius greitai
| 2018 Lapkričio 03 d. 21:54
isisvajojo redbuliai vilksis kita met tarp vidutinioku ir ziniu
Norge
| 2018 Lapkričio 03 d. 07:45
A85
| 2018 Lapkričio 02 d. 23:46

Norge > Aš tik sakau, kad tokie gandai sklando. Tai tik gandai. Bet lygiai taip pat visi supranta (tikiuosi), kad Konkordas laiko F1 krūvoj. Vienintelė komanda įsipareigojusi dalyvauti po Konkordo – Renault, iki 2024 metų. Ir čia Bernie kažkokiu būdu prasuko, neatsimenu mainais į ką, bet tingiu knistis. Nežinau ką Liberty yra kam pasiūliusi, nes tokių gandų nėra, o viskas labai priklausys nuo to kiek, kas $$$ gaus, kiek brangiai kainuos dalyvaut ir t.t., ir pan. Liberty pačioj pradžioj po įsigyjimo kažką lyg buvo minėjus apie 13 komandų formulę, bet daugiau ir neteko to girdėt.

Ir taip, aš mėgstu spekuliuoti, nes man tai įdomu. Bet aš paprastai neteigiu, kad tai yra faktas.

supratau, tai viskas ok. as irgi nieko neteigiu. tik isreiskiau nuomone apie tavo issakytus gandus. juk turime buti blaivaus proto ir bent kiek filtruoti, kuriuose ganduose yra bent kruopele logikos. del liberty konkordo giliai nebesivelsiu, tik dar karta issakysiu savo nuomones esme - f1 kaip ten kas bebutu. galu gale yra paprasciausias VERSLAS. todel visi susitars, nieks niekur nepabegs (tie, kurie toliau nores verslaut). o del salygu, kaip ir kiekviename versle - deresis. derybos, kaip ir kiekviename versle, gali buti greitos ir sklandzios, kaip ir ilgos ir sunkios. bet esme tame, kad jei puses derasi, vadinasi ABIEMS pusems to reikia. kas geresnes salygas issideres, tai daugiau uzdirbs. simple. koks n..ui jiems skirtumas bus 13 ar 8 komandos? svarbu, kad verslas vyktu pagal verslo plana, kuri liberty, neabejoju turi ;)
A85
| 2018 Lapkričio 02 d. 23:46
Norge > Aš tik sakau, kad tokie gandai sklando. Tai tik gandai. Bet lygiai taip pat visi supranta (tikiuosi), kad Konkordas laiko F1 krūvoj. Vienintelė komanda įsipareigojusi dalyvauti po Konkordo – Renault, iki 2024 metų. Ir čia Bernie kažkokiu būdu prasuko, neatsimenu mainais į ką, bet tingiu knistis. Nežinau ką Liberty yra kam pasiūliusi, nes tokių gandų nėra, o viskas labai priklausys nuo to kiek, kas $$$ gaus, kiek brangiai kainuos dalyvaut ir t.t., ir pan. Liberty pačioj pradžioj po įsigyjimo kažką lyg buvo minėjus apie 13 komandų formulę, bet daugiau ir neteko to girdėt.

Ir taip, aš mėgstu spekuliuoti, nes man tai įdomu. Bet aš paprastai neteigiu, kad tai yra faktas.
Norge
| 2018 Lapkričio 02 d. 18:06
A85 - aston martin isigyti red bull turiu omenyje ;)
Norge
| 2018 Lapkričio 02 d. 18:04
A85 - kadangi esate megejas pasiguglinti apie imoniu finansus, gal galetumete paaiskinti, kaip, uz kokius pinigus ir su kokiu verslo planu galetu isigyti red bull, kurios metinis biudzetas, jei neklystu ar ne apie 400 limuku? :) ir antras klausimas kodel ir kokiomis sumomis tokiu atveju red bull turetu juos remti? is anksto dekoju
Norge
| 2018 Lapkričio 02 d. 18:01
A85
| 2018 Lapkričio 02 d. 00:09

Kiek suprantu, RBR gana rimtai svarsto trauktis iš F1 po 2020 metų kaip komanda ir nori likt tik kaip rėmėjai. Yra įvairių gandų, kad pvz. parduos komandą Aston Martin ir liks komandos rėmėja. O su STR iš viso neaišku, norėjo iškišt Hondai, bet ta neima, kiek suprantu :D Na, jeigu paeis, visgi, su Honda ir laimės kažką, tai gal ir liks. Žodžiu, aš ant RBR nestatyčiau, kad jie 2021 metais startuos ;) Baigsis Konkordas ir gali paaiškėt, kad nelabai liks komandų (panašūs gandai ir apie Mercedes – nori trauktis kaip komanda ir likt tik kaip variklių tiekėjas). Kiek čia tie gandai realūs – bus matyt 2021 metais.

ziuriu, tamsta buvot kuriam laikui prikandes liezuvi po nevykusiu savo prognoziu karstose diskusijose apie varikliu reglamento pasikeitima, bet dabar vel griztate pries senos daineles apie "apokalipse" po 2020m :)
fnatic
| 2018 Lapkričio 02 d. 12:59
ddt
| 2018 Lapkričio 01 d. 19:49

Geri skaičiai, nesiginčiju. Kada paskutinį kartą Honda finišavo pirma?

2006 metais Vengrijoj...
A85
| 2018 Lapkričio 02 d. 00:09
Fernandoisfasterthanyou
| 2018 Lapkričio 01 d. 19:32

Norėjo naujojo schumaherio, bet ar neprasidės vėl grąsinimai trauktis iš F1..

Kiek suprantu, RBR gana rimtai svarsto trauktis iš F1 po 2020 metų kaip komanda ir nori likt tik kaip rėmėjai. Yra įvairių gandų, kad pvz. parduos komandą Aston Martin ir liks komandos rėmėja. O su STR iš viso neaišku, norėjo iškišt Hondai, bet ta neima, kiek suprantu :D Na, jeigu paeis, visgi, su Honda ir laimės kažką, tai gal ir liks. Žodžiu, aš ant RBR nestatyčiau, kad jie 2021 metais startuos ;) Baigsis Konkordas ir gali paaiškėt, kad nelabai liks komandų (panašūs gandai ir apie Mercedes – nori trauktis kaip komanda ir likt tik kaip variklių tiekėjas). Kiek čia tie gandai realūs – bus matyt 2021 metais.
robotukas24
| 2018 Lapkričio 01 d. 22:30
netikiu,kad nuo pat pirmu metu, sumontavus Honda varikli i RBR, jie ais lygiom su Ferrari ir MB... Nesakau, kad su Renault butu geriau, bet kad nuo pat pirmo seznono jie vaziuos lygiai - tai be sansu. nu buciau labai jau nustebews, jeigu taip nutiktu. Kad RBR turi gera vaziuokles ir aero paketa - tai niekas neabejoja, gal net geriausia (nors jei tiket Zaku Brownu - tai iki McLarenu vaziuokles - visiem rykiuotej kaip iki menulio! :D), bet kad Honda duos Feram ir MB parukyt - tai nestatyciau...
×