Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 07/28 14:35 Atsakyti
svecias787
07/28 12:49

Tas USA incidentas tik dar karta parodo ant kiek nenuoseklus f1 yra taisyklių traktavimas. Bolidai susilygine, ham išstumia ros nepalikdamas ne tik kad per bolido ploti vietos, bet is viso nepalikdamas ir jokios baudos. Cia silverstone abiems vietos yra - jau bauda

"Nenuoseklus" taisyklių taikymas yra visur, kur taisyklės bent kiek sudėtingenės už visiškai primityvias. Net esant pakankamai aiškioms taisyklėms, teisėjai visada tam tikra dalimi interpretuoja įvykius remdamiesi savo supratimu apie uždavinį ir gyvenimiška patirtimi. Įstrigo toks epizodas iš futbolo: 1994 FIFA Word Cup'e Zolla (ITA) tokiu gan griežtai atrodančiu, bet visiškai švariu veiksmu atėmė kamuolį ir nuo meksikiečio teisėjo gavo raudoną kortelę. UK apžvalgininkai, o ten futbolo žurnalistika tikriausiai nenusileidžia Amerikos politinei žurnalistikai, apklausė keletą žmonių ir dabar bandau prisiminti ar tik ne Graham Paul (toks visai netgi žvaigždė tarp teisėjų) taip pakomentavo: "Turėtume suprasti, kad skirtingose šalyse futbolas žaidžiamas skirtingai ir kai kur jo taisyklių interpretacijos gali skirtis nuo europietišku. Mes Anglijoje už tokį veiksmą baudos neskirtume". Realiai kortelę turėjo gauti, bet ne raudoną, o geltoną, ir ne Zolla, o tas artistas 2 Augustine Eguaveon. F-1 viskas labaii panašiai.
Emigrantas
IP: a39f7b6 | 07/28 14:22 Atsakyti
Nu Pučiai jau išsiaiškinot per 50 komentarų kuris kaltas ar nekaltas?

Gal pabandykit kokį kartą pralįkt kartingu ir stuktelt kam į galinį ratą, tada ir suprasit ant kiek šita situacija smirdi. O dar viską oadauginom iš kokių 5, ypač inercija posūkio išorėje, ir tampa aišku kiek lengvai reikėjo paloest Ver galinį ratą, kad anas atsidurtų sienoj.

Problema, kad fanboyai visiškai nesivadovauja logika ar situacijos vaizdo įrašu, bet gina savo mėgiamą pilotą ir galvoja, kad tai yra absoliuti tiesa.

Tho ir skiriasi putis nuo patyrusio fano.

Esmė,kad Ver gavo brangią pamoką už agresyvumą ir gal net galimai kainuosiančią čempą. Ham pasimatavo kur jo ribos su teisėjais, gavo baudą, bet tikiu, jog už tam tikrų durų buvo pasakyta ir daugiau jei tai pasikartos. Rb pasitikrins kiek teisėjai palenkiami ir bus tikri, kad antro karto nebus arba nutikus, Ham gaus juodą vėliavą. Ver dabar laisvai galėtų sau neparankioje trasoje kirsti Ham pirmame rate, kaip Senna su Prost. Kuo mažiau etapų, tuo geriau pirmaujančiam.
Žilvinas Vanagickas
IP: 947fc77 | 07/28 14:07 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
07/28 13:16

Tai taip, Maxas tuo momentu, kai trupuciuka zvyro kabino isvaziuodamas i tiesiaja matyt suprato, kad prarado pozicija ir pradejo wavinti :) As irgi manau, kad lenktynine situacija ir nieko cia baisaus tik kadangi susidure du pretendentai i titula tai ispute burbula :)
Bet cia naujiena labiau apie teiseju nesamones, ir pasikartosiu RB teisingai daro, kad purto juos. Pvz grynai logiskai pamascius kodel spraga su red flag vis dar yra nors ja visi pamate dar pernai monzoje?
Teoriskai per redflaga lenktynes sustabdytos ir jei tu pries tai neatlikes nei vieno stop'o pasikeiti padangas per veliava, tau privalomas kaip ir neturetu skaitytis, o jei iskilo butinybe pasikeist koki sparna startuok is pit'u. Atrodo viskas lengva, bet kurgi, viskas bus daroma kuo painiau :)

Tas "teisingai daro" toks labai savotiškas - nežinau kiek teisinga daryti tai, kuo vos prieš kelias savaites piktinaisi varžovų elgesyje ir žadėjai atsakyti trasoje.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 07/28 13:16 Atsakyti
tech
07/28 12:57

bet matai, jau tiesiojoj Ham ilindo i vidu prie sienos, uzsiimdamas pozicija ( bolidai jau buvo susulygine) ir manau jei Ver butu neuzwavines tiesiojoj, Ham jau butu ji apsilenkes paprasciau. dabar gi suko is sudetingesnes situacijos, nes Ver buvo ji prie sienos uzspaudes. o faktas, kad abu salia vienask itos tokio posukio neissuks. ir as sakyciau cia buvo desperatiskas Ver bandymas islaikyt pozicija, nes Ham is tokios trajektorjijos sukdamas negalejo dar pasukti desiniau, o Ver turejo pakankamai vietos kairen, dar net toli iki trasos ribu pabaigos. siaip cia Ham ir taip ta bauda per didele, palyginus, su tuo, kaip save Ver save vede sitoje situacijoje :) bet cia kiek zmoniu tiek nuomoniu buvo ir bus. kiekvienas turi savo nuomone, kaip ir patys F1 buve, esami pilotai, tiek pat nuomones issiskiria net ir paciu f1 apvzalgininku,komentatoriu. daugiau nebesiplesiu :)

Tai taip, Maxas tuo momentu, kai trupuciuka zvyro kabino isvaziuodamas i tiesiaja matyt suprato, kad prarado pozicija ir pradejo wavinti :) As irgi manau, kad lenktynine situacija ir nieko cia baisaus tik kadangi susidure du pretendentai i titula tai ispute burbula :)
Bet cia naujiena labiau apie teiseju nesamones, ir pasikartosiu RB teisingai daro, kad purto juos. Pvz grynai logiskai pamascius kodel spraga su red flag vis dar yra nors ja visi pamate dar pernai monzoje?
Teoriskai per redflaga lenktynes sustabdytos ir jei tu pries tai neatlikes nei vieno stop'o pasikeiti padangas per veliava, tau privalomas kaip ir neturetu skaitytis, o jei iskilo butinybe pasikeist koki sparna startuok is pit'u. Atrodo viskas lengva, bet kurgi, viskas bus daroma kuo painiau :)
svecias787
IP: c027463 | 07/28 13:10 Atsakyti
tech
07/28 12:57

bet matai, jau tiesiojoj Ham ilindo i vidu prie sienos, uzsiimdamas pozicija ( bolidai jau buvo susulygine) ir manau jei Ver butu neuzwavines tiesiojoj, Ham jau butu ji apsilenkes paprasciau. dabar gi suko is sudetingesnes situacijos, nes Ver buvo ji prie sienos uzspaudes. o faktas, kad abu salia vienask itos tokio posukio neissuks. ir as sakyciau cia buvo desperatiskas Ver bandymas islaikyt pozicija, nes Ham is tokios trajektorjijos sukdamas negalejo dar pasukti desiniau, o Ver turejo pakankamai vietos kairen, dar net toli iki trasos ribu pabaigos. siaip cia Ham ir taip ta bauda per didele, palyginus, su tuo, kaip save Ver save vede sitoje situacijoje :) bet cia kiek zmoniu tiek nuomoniu buvo ir bus. kiekvienas turi savo nuomone, kaip ir patys F1 buve, esami pilotai, tiek pat nuomones issiskiria net ir paciu f1 apvzalgininku,komentatoriu. daugiau nebesiplesiu :)

Bet spausti prie sienos taisykles nedraudžia, draudzia nepalikti vietos per bolido ploti, jei ikiso snapa. O vietos minimaliai, bet paliko. Matai, ne ver beda, kad ham gavosi sukt is tokios trajektorijos. Taip kaip nebuvo boto beda, kad ruselas isvaziavo ant slapios trajektorijos. Svarbu, kad vietos paliko. Man taip atrodo.
GR63
IP: 199510b | 07/28 13:07 Atsakyti
pagaliau tas kitas etapas sia savaite, nes jau biski pabodo mirgu margu tas pats apie tapati. o del sitos situacijos neteisinu as buliu tokio pasirinkimo, ju vietoj tai buciau sukramtes tuos 10sek, ir pamirses. buvo tai buvo, puse sezono dar liko, gi patys sake, kad atsako trasoj :D
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 07/28 13:05 Atsakyti
svecias787
07/28 12:49

Tas USA incidentas tik dar karta parodo ant kiek nenuoseklus f1 yra taisyklių traktavimas. Bolidai susilygine, ham išstumia ros nepalikdamas ne tik kad per bolido ploti vietos, bet is viso nepalikdamas ir jokios baudos. Cia silverstone abiems vietos yra - jau bauda

Beveik ta pati rasiau truputi zemiau apie baudas :) Mano galva incidentas silverstone grynai lenktyninis ir realiai nieko ten baisaus, as galbut net baudos Hamiltonui skyres nebuciau, bet tos nesamones su traktavimu, kai uz grizima skersai i trasa dabar nieko, o uz pitu kirtima vos vos duodama +10
tech
IP: c4754c7 | 07/28 12:57 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
07/28 12:36

Tas Hamiltono kontroliavimas tai senas understeero triukas dar su Rosbergu atidirbtas, https://www.youtube.com/watch?v=-kdKlH8qyOc&ab_channel=MKSource arba tas garsusis 2015 usa startas, https://youtu.be/IxxbgVMhSyY Hamiltonas vajezau kaip stipriai vaira uzsukes, bet kaik tik susiliete ratais su Rosbergu iskart pasimate, kad galejo ir labiau susukt, bet buvo planas Rosberga isstumt.
Taip ir cia. Hamiltonas zinojo, kad arba isstums Maxa savo pamegtu triuku arba susidurs (susidurt aisku nieks nenorejo ir 90% jis tikejos, kad isstums) Bet esme, kad ivykiu kontrole turejo Hamiltonas, nes jis mate Verstapena, anas tai zinojo, kad Lewisas salia, bet negalejo numatyt kiek.

bet matai, jau tiesiojoj Ham ilindo i vidu prie sienos, uzsiimdamas pozicija ( bolidai jau buvo susulygine) ir manau jei Ver butu neuzwavines tiesiojoj, Ham jau butu ji apsilenkes paprasciau. dabar gi suko is sudetingesnes situacijos, nes Ver buvo ji prie sienos uzspaudes. o faktas, kad abu salia vienask itos tokio posukio neissuks. ir as sakyciau cia buvo desperatiskas Ver bandymas islaikyt pozicija, nes Ham is tokios trajektorjijos sukdamas negalejo dar pasukti desiniau, o Ver turejo pakankamai vietos kairen, dar net toli iki trasos ribu pabaigos. siaip cia Ham ir taip ta bauda per didele, palyginus, su tuo, kaip save Ver save vede sitoje situacijoje :) bet cia kiek zmoniu tiek nuomoniu buvo ir bus. kiekvienas turi savo nuomone, kaip ir patys F1 buve, esami pilotai, tiek pat nuomones issiskiria net ir paciu f1 apvzalgininku,komentatoriu. daugiau nebesiplesiu :)
svecias787
IP: c027463 | 07/28 12:49 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
07/28 12:36

Tas Hamiltono kontroliavimas tai senas understeero triukas dar su Rosbergu atidirbtas, https://www.youtube.com/watch?v=-kdKlH8qyOc&ab_channel=MKSource arba tas garsusis 2015 usa startas, https://youtu.be/IxxbgVMhSyY Hamiltonas vajezau kaip stipriai vaira uzsukes, bet kaik tik susiliete ratais su Rosbergu iskart pasimate, kad galejo ir labiau susukt, bet buvo planas Rosberga isstumt.
Taip ir cia. Hamiltonas zinojo, kad arba isstums Maxa savo pamegtu triuku arba susidurs (susidurt aisku nieks nenorejo ir 90% jis tikejos, kad isstums) Bet esme, kad ivykiu kontrole turejo Hamiltonas, nes jis mate Verstapena, anas tai zinojo, kad Lewisas salia, bet negalejo numatyt kiek.

Tas USA incidentas tik dar karta parodo ant kiek nenuoseklus f1 yra taisyklių traktavimas. Bolidai susilygine, ham išstumia ros nepalikdamas ne tik kad per bolido ploti vietos, bet is viso nepalikdamas ir jokios baudos. Cia silverstone abiems vietos yra - jau bauda
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 07/28 12:36 Atsakyti
tech
07/28 12:24

o beja, dar dabar paskaiciau ta Buttono apzvalga. tai ziurint is onboard, ten tas priekio slydimas ( jeigu jis apskritai buvo) tai toks nezymus, kad tai visiskai negalejo itakoti crasho. matosi puikiai is onboard - Hamiltonas kontroliuoja bolida puikiai, jokio slydimo, nei padangu blokavimo, nei oversteero nera, vairas be korekcijos susuktas i desine. jeigu butu oversteer, butu korekcija bent kiek vairu, jeigu butu per grietai i posuki ileleks, irgi butu korekcija vairu i kaire ,nes butu pradejes pamesti gala,. tad nei galas, nei priekis pamestas nebuvo isvis, nesuprantu ka tas Buttonas cia izvelgia?? gal jam Marko ledu nupirko kad toki brieda kalbetu ? :D kitas dar dalykas pries ta lemtinga copse posuki, Verstapenas blokavo Hamiltona, wavindamas tiesiojoj irstumdamas prie sienos kuomet jis tiesiojoj lindo i vidu, tad Hamiltonui neliko pakankamai vietos ir laiko atsitraukti i patogia lenktynine trajektorija sekanciam copse posuky . realiai jau tiesiojoj Ham turejo pranasuma, bet \Ver wavinimas, isauke toki prisiklijavima desinen, ko pasekoj, ir nepavyko labai svariai issukti copso. o Ver net nedave pakankamai vietos ten. ir netgi pasukes is tokios situacijos, Hamiltonas labai graziai dar issuko ten. zdziu cia visiskas racing incident ir dar, cia netgi labiau kaltes buvo Ver, nei Ham. ziurint visa incidenta nuo tiesiosios, o ne tik paskutines susidurimo akimirkas

Tas Hamiltono kontroliavimas tai senas understeero triukas dar su Rosbergu atidirbtas, https://www.youtube.com/watch?v=-kdKlH8qyOc&ab_channel=MKSource arba tas garsusis 2015 usa startas, https://youtu.be/IxxbgVMhSyY Hamiltonas vajezau kaip stipriai vaira uzsukes, bet kaik tik susiliete ratais su Rosbergu iskart pasimate, kad galejo ir labiau susukt, bet buvo planas Rosberga isstumt.
Taip ir cia. Hamiltonas zinojo, kad arba isstums Maxa savo pamegtu triuku arba susidurs (susidurt aisku nieks nenorejo ir 90% jis tikejos, kad isstums) Bet esme, kad ivykiu kontrole turejo Hamiltonas, nes jis mate Verstapena, anas tai zinojo, kad Lewisas salia, bet negalejo numatyt kiek.
svecias787
IP: c027463 | 07/28 12:34 Atsakyti
tech
07/28 12:32

zodziu jau kitas etapas ant nosies, reiktu jau risti ta tema :D

Dar papildžiau komentara, bet manau, kad taip ;) laukiam
tech
IP: c4754c7 | 07/28 12:32 Atsakyti
svecias787
07/28 12:29

Butonas kalbėjo ne apie oversteera, o lengva understeera. Kiek as supratau, turima omenyje, kad hamiltonas buvo priverstas plačiau važiuoti, kad isvengtu dar didesnio understeero ir ratu blokavimo. Kas norima pasakyti, kad ham i ta posūki ta trajektorija ivaziavo gerokai per greitai, kad butu galima atlikti svaru lenkima. Verst neparodė noro "kooperacijai", todėl gavosi kas gavosi.
P.s.ka reiskia ver nedavė pakankamai vietos? Vietos bolido plociui pakankama. O visa kita pacituosiu Klepsidra (po boto-rus crasho) "kas mano, kad ver turejo palikti vietos idealioj trajektorijoj, turetu persisviesti galva" :)))

zodziu jau kitas etapas ant nosies, reiktu jau risti ta tema :D
svecias787
IP: c027463 | 07/28 12:29 Atsakyti
tech
07/28 12:24

o beja, dar dabar paskaiciau ta Buttono apzvalga. tai ziurint is onboard, ten tas priekio slydimas ( jeigu jis apskritai buvo) tai toks nezymus, kad tai visiskai negalejo itakoti crasho. matosi puikiai is onboard - Hamiltonas kontroliuoja bolida puikiai, jokio slydimo, nei padangu blokavimo, nei oversteero nera, vairas be korekcijos susuktas i desine. jeigu butu oversteer, butu korekcija bent kiek vairu, jeigu butu per grietai i posuki ileleks, irgi butu korekcija vairu i kaire ,nes butu pradejes pamesti gala,. tad nei galas, nei priekis pamestas nebuvo isvis, nesuprantu ka tas Buttonas cia izvelgia?? gal jam Marko ledu nupirko kad toki brieda kalbetu ? :D kitas dar dalykas pries ta lemtinga copse posuki, Verstapenas blokavo Hamiltona, wavindamas tiesiojoj irstumdamas prie sienos kuomet jis tiesiojoj lindo i vidu, tad Hamiltonui neliko pakankamai vietos ir laiko atsitraukti i patogia lenktynine trajektorija sekanciam copse posuky . realiai jau tiesiojoj Ham turejo pranasuma, bet \Ver wavinimas, isauke toki prisiklijavima desinen, ko pasekoj, ir nepavyko labai svariai issukti copso. o Ver net nedave pakankamai vietos ten. ir netgi pasukes is tokios situacijos, Hamiltonas labai graziai dar issuko ten. zdziu cia visiskas racing incident ir dar, cia netgi labiau kaltes buvo Ver, nei Ham. ziurint visa incidenta nuo tiesiosios, o ne tik paskutines susidurimo akimirkas

Butonas kalbėjo ne apie oversteera, o lengva understeera. Kiek as supratau, turima omenyje, kad hamiltonas buvo priverstas plačiau važiuoti, kad isvengtu dar didesnio understeero ir ratu blokavimo. Kas norima pasakyti, kad ham i ta posūki ta trajektorija ivaziavo gerokai per greitai, kad butu galima atlikti svaru lenkima. Verst neparodė noro "kooperacijai", todėl gavosi kas gavosi.
P.s.ka reiskia ver nedavė pakankamai vietos? Vietos bolido plociui pakankama. O visa kita pacituosiu Klepsidra (po boto-rus crasho) "kas mano, kad ver turejo palikti vietos idealioj trajektorijoj, turetu persisviesti galva" :)))
tech
IP: c4754c7 | 07/28 12:24 Atsakyti
svecias787
07/28 08:08

tau leidus, liksiu su buttono nuomone/pastebejimais del priekiniu padangu blokavimo ir nezymaus slydimo i isore. bet asmeniskai speju bauda dave pagrinde todel, kad susidure priekis su galu (ham nebuvo priekyje) ir turejo vietos desineje.
https://ru.motorsport.com/f1/news/batton-obratil-vnimanie-na-oshibku-khemiltona-pered-avariej/6633303/

o beja, dar dabar paskaiciau ta Buttono apzvalga. tai ziurint is onboard, ten tas priekio slydimas ( jeigu jis apskritai buvo) tai toks nezymus, kad tai visiskai negalejo itakoti crasho. matosi puikiai is onboard - Hamiltonas kontroliuoja bolida puikiai, jokio slydimo, nei padangu blokavimo, nei oversteero nera, vairas be korekcijos susuktas i desine. jeigu butu oversteer, butu korekcija bent kiek vairu, jeigu butu per grietai i posuki ileleks, irgi butu korekcija vairu i kaire ,nes butu pradejes pamesti gala,. tad nei galas, nei priekis pamestas nebuvo isvis, nesuprantu ka tas Buttonas cia izvelgia?? gal jam Marko ledu nupirko kad toki brieda kalbetu ? :D kitas dar dalykas pries ta lemtinga copse posuki, Verstapenas blokavo Hamiltona, wavindamas tiesiojoj irstumdamas prie sienos kuomet jis tiesiojoj lindo i vidu, tad Hamiltonui neliko pakankamai vietos ir laiko atsitraukti i patogia lenktynine trajektorija sekanciam copse posuky . realiai jau tiesiojoj Ham turejo pranasuma, bet \Ver wavinimas, isauke toki prisiklijavima desinen, ko pasekoj, ir nepavyko labai svariai issukti copso. o Ver net nedave pakankamai vietos ten. ir netgi pasukes is tokios situacijos, Hamiltonas labai graziai dar issuko ten. zdziu cia visiskas racing incident ir dar, cia netgi labiau kaltes buvo Ver, nei Ham. ziurint visa incidenta nuo tiesiosios, o ne tik paskutines susidurimo akimirkas
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 07/28 12:19 Atsakyti
Apskritai reikia draust per raudona veliava isvis prie bolido prisiliest, cia kaip Monzoj perrnai, kas nepasikeite per lenktynes pasaikeite per flaga tai wt.f? Kodel vis dar yra sita spraga?
Bet va uz tai, kad per apsilimo rata mechanikas nespejo per 5sec smutkiu surinkt tai bausim drive through penalty... grizti skersai trasa vos nenusinesdamas Gasly ir sau koju-nieko (https://youtu.be/6UpvWWKjjNQ?t=32) nu bet neduok dieve Tsunoda nepataikys truputi i trajektorija ir 5cm kabins pitu linija, iskart +10... Ten ta Massi reik vyt, nes nuo pat pirmos dienos kai lygino apelsinus su obuoliais matesi, kad nesigaudo apskritai i koki posta cia ji pasodino... Redbullis is dalies gerai daro spaudima, reik papurtyt juos ten kad biski atsipeiketu, o kazkada galvojau, kad Whitingas nusenes.
svecias787
IP: c027463 | 07/28 12:17 Atsakyti
tech
07/28 12:06

kad tik tas spaudimas neatsigreztu kitu galu patiems, nes prisirkeseje apie "hard racing blogi" nebutu po to patys uzbauduoti uz panasius ar lengvesnius veiksmus, gi olandas tai sitoj vietoj patyres :))

Kas cia zino, kas cia zino :)))
mariusis
IP: 53e3d0f | 07/28 12:11 Atsakyti
tech
07/28 12:06

kad tik tas spaudimas neatsigreztu kitu galu patiems, nes prisirkeseje apie "hard racing blogi" nebutu po to patys uzbauduoti uz panasius ar lengvesnius veiksmus, gi olandas tai sitoj vietoj patyres :))

Yra gera patarlė. Kaip šauksi-taip ir atsilieps.
tech
IP: c4754c7 | 07/28 12:06 Atsakyti
svecias787
07/28 11:50

Manau, baudų jie ir patys nesitiki pakeisti. Cia taktinis ejimas- spaudimo priemone

kad tik tas spaudimas neatsigreztu kitu galu patiems, nes prisirkeseje apie "hard racing blogi" nebutu po to patys uzbauduoti uz panasius ar lengvesnius veiksmus, gi olandas tai sitoj vietoj patyres :))
svecias787
IP: c027463 | 07/28 11:50 Atsakyti
tech
07/28 10:52

Baudos isdalintos, ka dar jie ten bandys irodyt? Kad Ham buvo posukyje gal 1 km/h greitesnis, greitame posukyje saltomis padangomis 😀 na toks Hornerio darbas, tegul pesiojasi, visvien nepasikeis niekas.

Manau, baudų jie ir patys nesitiki pakeisti. Cia taktinis ejimas- spaudimo priemone
trololol
IP: ae918c1 | 07/28 11:13 Atsakyti
pritariu, kad reikėtu viską įvertinti iš naujo, nes akivaizdu, kad Hamiltono kaltės nebuvo ir panaikinti jam skirtus baudos taškus ir atitinkamai nubausti kreštapeną.

TOP naujienos