Trumpa „
Red Bull“ mašinos prezentacija internete vėliau buvo papildyta RB13 mašinos techninėmis charakteristikomis…
Važiuoklė: monokokas iš kompozitinių medžiagų, jėgos agregatas tarnauja taip visos konstrukcijos jėgainė
Transmisija: 8 laipsnių, išilgai išdėstyta, su hidrauliniu perjungimo įvadu ir sankaba
Ratai: diskai „OZ Racing“, priekiniai 13,7“ su 13 colių, galiniai 16,9“ su 13 colių
Padangos: „Pirelli P Zero“
Priekinė pakaba: strypai iš aliuminio lydinio, dvigubos trikampės svirtys iš kompozitinių medžiagų, sąveikaujanti su stūmikliais, spyruoklėmis, išilginiais stabilizatoriais ir amortizatoriais
Galinė pakaba: strypai iš aliuminio lydinio, dvigubos trikampės svirtys iš kompozitinių medžiagų, sąveikaujanti su trauklėmis, spyruoklėmis, išilginiais stabilizatoriais ir amortizatoriais
Stabdžiai: „Brembo“ gamybos suportai, trinkelės ir diskai iš kompozitinių medžiagų
Elektronika: MES gamybos standartinis elektroninis valdymo blokas
Degalai: „Exxon Mobil“
Alyvos: „Exxon Mobil“
Variklis: „Red Bull Racing- Tag Heuer RB13 – 2017 m. V6, 1,6 litro darbo tūrio. Minimalus svoris 145 kg, Galia – 900 AG. Maks. apsisukimų skaičius per min. – 15 000. Cilindrų išvirtimo kampas – 90 laipsnių. Vožtuvų skaičius – 24.
Vienos pakopos turbina, įpūtimo slėgis– 5 atmosferos
Leidžiams degalų kiekis lenktynėms – 105 kg. Leidžiamos degalų sąnaudos – 100 kg per valandą.
ERS: Maksimalus
MGU-K sukimosi greitis – 50 000 aps./min.
Maksimali motoro generatoriaus MGU-K galia 120 kW
Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K – 4 megadžiauliai rate.
Motoro generatoriaus MGU-H sukimosi greitis daugiau kaip 100 000 aps./min.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).