Red bull sėkmė

2013 Rugsėjo 23 d. 00:54

Kokia "Red Bull" sėkmės priežastis ?

Kas turit informacijos iš vidaus ? :))

Ar gerų įžvalgų, parašykit !

gerai važiuoja, nes.. ar tik Newey čia prisidėjes :)

2013 Rugsėjo 23 d. 03:19

Seniai žinoma tiesa. Žydo-masonai su driežo galvom.

2013 Rugsėjo 23 d. 08:51

Viskas paprasta, talentingas pilotas ir gera komandos vadyba, surinkusi darbštų personalą. Visa tai pasiekta net be kosminių pinigų :)

2013 Rugsėjo 23 d. 16:07

Taip, RB biudzetas vienas maziausiu visoje F1 rikiuoteje. O pergales lemia butent vadybininkai, kurie gerai viska padaro.

2013 Rugsėjo 23 d. 16:56

Xtremez>> Vienas mažiausių? :D 2011 metais ar 2012 metai, Red Bull sukišo į F1 280 mln. eurų, kai Ferrari tik 250 mln. Daugiausia sukiša, bet biudžetas, pagal tave, vienas iš mažiausių :D

2013 Rugsėjo 23 d. 16:59

Aišku nesakau, kad Red Bull bloga komanda. Pritariu jums, kad ji dabar geriausia ir turi, galima sakyti, geriausią pilotą, bet biudžetas tikrai ne mažas jos.

2013 Rugsėjo 23 d. 17:23

Mr.Checo> Ziuriu nesupranti Xtremez'o sarkazmo. RedBull sekmes priezastis - mazas politikavimas komandos viduje, ko pasekoje zmones turi motyvacijos save realizuoti, dirbti visiskai atsiduodant, nes niekas nesika ant galvos. Zinoma, mano sie teiginiai tiesiog speliojimai. Visi zinom, kad pvz Ferrariuose viska reguliuoja Montis, ir ten atmosfera nera pati geriausia, nes pirmiausiai stovi moncio ego, o paskui visa kita. Mersai taip pat turi daug politikos komandos viduje, ko pasekoje Brawnas planuoja iseiti. Tuo tarpu pvz Lotus ekipoje taip pat mazai politikos, matom kad ir jie demonstruoja neitiketina sekme turint omenyje paskutiniu metu forma ir ju biudzeta. Kalbant apie RedBullius, zinoma, tokie talentai kaip A.Newey turi stoveti pirmoje sekmes recepto saraso vietoje. Taciau ir newey reikalingos tam tikros darbo salygos, aplinkybes, o ir islaikyti ji motyvuota - pats didziausias darbas, su kuriuo vienas jauniausiu komandos vadovu Horneris susitvarko puikiai. Nereikia pamirsti Helmuto, sis dazniausiai atlieka blogiecio vaidmeni komandoje, taciau butent jis subure tokia komanda, kokia ji dabar yra, butent Helmutas prisikalbejo Newey, Horneri, kitus talentus, pvz ta pati Vetteli i sekme atvede taip pat Helmutas. Aisku, jo nuomone dazniausiai yra saliska ir kitiems nepriimtina, taciau tai nenubraukia jo nuopelnu ties RedBull komandos suburimu. Vettelis taip pat savo darba atlieka puikiai. Net jeigu paimtumem jo antra sezona RBR 2010 metais, kai Webberis dar tikrai buvo motyvuotas ir paciame jegu zidejime, tai Vettelis tuomet tikrai vaziavo ispudingai. Galutineje lenteleje tasku skirtumo nesimato, nes SV vien del gedimu prarado 87 taskus ta sezona, kai MW neprarado nei tasko, tad tas +90 tasku skirtumas anuomet parodo tikrai auksta Vettelio lygi lyginant su tuometiniu Webberiu. Turekit omeny, kad nuo 2010 metu jau praejo labai daug laiko, ir SV nebera visciukas, kuris, kad ir retai, bet klysdavo. Atminkit kokius spaudimus jam teko atlaikyti, kad ir pernai, kai tiek LH tiek FA sutartinai ji psichologiskai atakavo. Net Brazilijoj SV gaves niuksa jis susieme ir padare savo darba iki galo, jokiu nervu, jokios nei mazytes klaideles, kai pvz Alonso tose varzybose is trasos buvo islekes bent du kartus. Zinoma, ar SV yra geriausias is geriausiu mes nesuzinosim kols jis nesuses taip kaip kitamet suses KR su FA i ferrari, taciau, kad jis TOP3 - abejoniu kogero niekam nekyla. Taigi siuo metu mes turime top 3 pilota su top1 bolidu ir matome to pasekmes. jokiu klaidu is SV, del klaidos neprarastas nei vienas taskas, ne taip kaip 2010 jis padare 3 klaidas ir prarado virs 50tasku del to.. Tad jei ne bolido gedimai - matysime lengvai iskovota titula. Sie metai - tokie teisybes metai. visi lyderiai: SV, FA, LH, KR gedo daugmaz po vienodai. KR stabdziai SPA, FA DRS Bahreine, SV anglijoj is pirmos vietos, LH prarado irgi panasiai tasku del nesekmiu.. Tai stai ir matom ir teisinga, realybe atitinkanti tasku skirtuma. Tuo tarpu tiek 2010 tiek 2012 SV priesininkai turejo gerokai daugiau sansu, nes sekme SV tikrai nelydejo. Taigi RBR sekmes receptas susideda is daug faktoriu, taciau manau pagrindinis, tai didesne laisve specialistams nei kitose TOP komandose.

2013 Rugsėjo 23 d. 17:44

Misiulis >> Ilga, bet beveik tuščia įžvalga. Matai 2012, nelydėjo sėkmė Sebo, tai ką tada kalbėti apie Lewisą? Ne tai, kad sėkmė nelydėjo, bet dar ir apmėtytas buvo akmenimis, sukištais pagaliai į ratus ir sienom viduryje kelio. Kad ir tais pačiai 2010 metais, Lewisas nemažiau prarado, nei Vettelis. Ir kad Sebas antrą savo sezoną "RBR" važiavo įspūdingai, tai galėjai ir patylėti, apart kelių paskutinių lenktynių nieko kažko ypatingo išvis nebuvo, lyginant su pagrindiniai varžovais. Juolab pradžioje sezono technika buvo daugiau nei galva geresnė.

2013 Rugsėjo 24 d. 01:17

LewisNr1> Neissimiegojes gal skaitei komentara? Visu pirma, niekur nelyginau Sebo su Lewisu. McLarenu bolidas koegro buvo greiciausias, bet ir labiausiai gendantis, ir visiskai sutinku, kad LH buvo eliminuotas is kovos del titulo butent del to. Toliau, nieko nesupratau apie kokius tu cia pagalius ir akmenis kalbi, papasakok placiau, nepagavau minties. Del 2010 metu, tai nepasakok pasaku, tikrai LH del gedimu prarado geroookai maziau tasku, nepalyginamai, jeigu netyngi, tai davai imam ir prisimenam detaliai ta sezona ir isitikinsim. Del to kad vaziavo ispudingai - tai grindziu tai tuo realiu tasku skirtumu lyginant su MW, kartoju, kad tuomet MW buvo labai motyvuotas nes tiesiogiai kovojo del cempiono titulo, buvo dar paciame jegu zydejime, tuo tarpu visciukas vettelis dar ir 3 klaidas sezone padare, prarado 87 taskus del gedimu (webberis 0) ir gau gale vistiek surinko daugiau tasku nei MW, stai ka vadinu pasirode ispudingai, taciau ne tai buvo mano pagrindine mintis, as tik norejau pabrezti, kad anuomet vettelis buvo dar visciukas, o jau sitaip pasirodydavo geriau uz tuometini dar kieta Webberi, o dabar praejo trys metai, ir SV nebeklysta, yra dar psichologiskai tvirtesnis, labiau savimi pasitikintis, gudresnis ir t.t. Tai prisideda prie dabartines redbull sekmes. Sios visos diskusijos tikrai nenorejau ir nenoriu nukreipti i diskusija vien apie SV ir koks jis yra ar nera geras. Lewisas nepakartojamas, taciau lemiamu metu jam drebejo rankos, kas neleidzia jam rasyti 10 balu. Taciau siuo metu man LH visas labiau patinka, ypac jo pasisakymai, nuosirdumas, klaidu pripazinimas, nebijojimas saves kritikuoti. Taciau tame yra vienas minusas - kad visgi yra uz ka LH kritikuoti save - jis daro klaidas.

2013 Rugsėjo 24 d. 08:14

Temos pavadinimą reiktų keisti į "Vettelio sėkmė", nes pvz. Webberis su tuo pačiu Red Bulliumi tik 5 rikiuotėje, jei abu pilotai būtų kaip Webberiai, tai ir komanda nieko nelaimėtų :)

2013 Rugsėjo 24 d. 18:54

Misiulis. >> Dėkui Dievui, nepradėjai įžeidinėti, atsakei normaliai, tvarkingai, visgi yra žmonių su kuriais galima čia diskutuoti. :) Na, o toliau, turbūt reikia rašyti atsakymus.

Taip, tu nelyginai Sebo su Lewisu, bet aš tai rašiau į šiuos tavo žodžius "2012 SV priesininkai turejo gerokai daugiau sansu, nes sekme SV tikrai nelydejo". Taigi Lewisas šiaip, ar taip buvo Sebo priešininkas ir jei jau Hamiltonas turėjo daugiau šansų, nes Vettelio nelydėjo sėkmė, tuomet pažvelk į Lewiso sėkmės "procentą". Apie tuos akmenis ir t.t., tai bandžiau vaizdžiai pasakyti, kiek Lewisui nesisekė 2012 metais. Dėl greičiausio bolido, tai taip, dalį sezono "McLaren" turėjo greičiausią bolidą, bet toli gražu ne visą sezoną, kaip kad Bahreinas, Monakas, Indija, Korėja, Japonija... Na, o dabar ilgiausia dalis, tai dėl 2010 sezono. Įdomu, iš kur 87 taškai, nes man tai tik dvi pergalės Australijoje ir Korėjoje atrodo prarastos dėl technikos, taigi mano skaičiavimais 50 taškų. Plius jei jau skaičiuojame tokius dalykus, tai galima skaičiuoti tuomet ir prarastus taškus dėka ekipos klaidų, dėka varžovų klaidų, bet tarkim apsistojam ties tuo... Priminsiu, kad Hamiltonas nusileido 16 taškų ir kad dalį sezono, ypač pradžioje "RBR" turėjo stipriai geriausią bolidą. Lewiso prarasti taškai - 40, tai mažiau už Sebą, tačiau nedaug, žiūrint į bolidų skirtumus tas pranašumas išvis juokingas. Ir jei jau Sebas pasirodęs įspūdingai, nugalėjo tuometinį "nuostabų" Marką, tai ką tada kalbėti apie Lewisą kuris vos 2 taškais "nuostabiajam" Webberiui, kuris neturėjo techninių problemų, neprarado taškų ir turėjo geresnį bolidą, vienu metu visa galva geresnį bolida. Taigi peršasi išvada, kad jei jau Sebas pasirodė įspūdingai, tada Lewisas buvo "iš kitos planetos". Na, o kodėl įpaišiau čia Hamiltoną į šią diskusiją, tai tiesiog norėdamas parodyti, kad toli gražu tuometinis "viščiukas" nebuvo įspūdingas, buvo geras, sezono gale labai geras, bet kad įspūdingas, tai man ne pro kur nesišviečia. Kalbant apie dabartį, taip, Sebo nuostabus vairavimas yra nemaža dalis "RedBull" fantastiškų rezultatų. Na, o apie šių metų Lewisą, tai tas minusas, apie kurį tu užsiminei, greit pradingtų, jei Hamiltonas vairuotų tiek stipresnę techniką, kokią dabar turi Sebas. Lengva klysti, kai dėl to ne vien pats esi atsakingas.

2013 Rugsėjo 24 d. 21:05

Ok, del 2010 metu, paskaiciuokim. Pirmas etapas bahreine. Vettelio vaziavimas visas varzybas pirmoje vietoje, tada "spark-plug failure" ir finisas ketvirotje vietoje. ne 25, o 12 tasku, tai jau -13. Tada australija is pirmos i DNF. Jau -38. Ispanija, vaziavimas antroj vietoj, tada "Despite having a major brake problem during the last eight laps, Vettel managed third place". Dar -3 taskai. Jau -41. Tada Koreja ir turim -66. Anksciau buvau pridejes dar jo padangos sprogima britanijoj, kur jis startavo is pole ir finisavo 7tas, taciau tai nelabai galima skaityt gedimu. Ta sezona Vettelis pjove gryba Vengrijoj, gaves bauda uz netaisiklinga vaziavima paskui SC, avarija su Buttonu spa, tada dar ir su liuzzi, kas leme ir paskutiniu poros tasku netekimo. Turkijoj abipuse kalte su Webberiu. Is esmes tada Sebas dar tikrai buvo visciuaks karstakosis, tiesa jo susikaupimas sezono gale buvo grazus. As nelyginu jo su Hamiltonu, nes lyginti su kitu komandu pilotais tiesiog beprasmiska. Yra daugybe aplinkybiu, kurios skiriasi del dalyvavimo vienai ar kitai komandai, kad ir pvz akivaizdus Ferrari pranasumas startuose. Todel niekad nera korektiska lyginti skirtingu komandu atstovus, nes tai tik speliojimai. Tuomet Webberis dar tikrai buvo kietas vyrukas, 2010 iskovojes 4 pergales, sugebedavo palaikyti pastovu tempa, kuo dabar pasigirti nebegali. Tas sezonas SV buvo tikrai nesekmingas. O sekanciam poste imk dava tu pastudijuot LH sezona. :)

2013 Rugsėjo 24 d. 21:08

Del 2012, taip, LH isvis sekme nelydejo, taciau jis vistiek turejo daugiau sansu sekmei nelydint ir Vettelio. :) istikruju butu ydomu nuodugniai pastudijuoti visa 2012 sezona ir paziureti, kur butu tiksliai taskais SV ir LH ir FA jei atmestumem technikos gedimus. Negalime atmesti tokius incidentu kaip spa ar Suzuka su alonsu, nes ten buco incidentai per starta. Taip pat neskaiciuotumem Vettelio inidentu su agurku malaizijoj, nes tai taip pat negedimas. :) Jeigu netyngi tai galim pabandyt.

2013 Rugsėjo 24 d. 21:23

Misiulis >> Čia apie 2012 metus, mano buvo parašyta kažkada AF1 tinklaraštyje. Tai nėra tikslu, gali pasirodyti šališka, bet plius/minus viskas.

Kadangi visur vyksta didžiulės diskusijos apie prarastus taškus, sėkmę ir t.t., nusprendžiau paskaičiuoti kiek prarado, ar iškovojo taškų, Sebas, Fernandas ir Lewisas, tik šių pilotų nesėkmių atveju. Tai nieko nereiškiantys skaičiai, bet… Skaičiuosiu tik tuos veiksnius, kuriuose pilotas nebuvo “atsakingas”, už prarastas galimybes kovoti dėl tam tikro taškų kiekio, beje taktines klaidas, kaip tarkim paveluotas sustojimas, skaitysiu, kaip ir piloto klaidą. Su minusu, bus iškovoti taškai dėka varžovo nesekmės, su plius prarasti taškai varžovui.

Taigi, pradėsiu nuo Australijos.
Sebas -3, Fernandas 0, Lewisas +3
Kadangi antrą vietą Lewisui, kainavo Petrovo sustojimas trasoje, todėl pakeičiau vietomis Sebą ir Lewisą, nes savaime aišku, pilotas to negalėjo įtakoti.

Malaizija.
Sebas +12, Fernandas -7, Lewisas +10
Kažkas gali neprisiminti, ar nepripažinti, bet boksuose klaida, kurios Lewisas neįtakojo, jam kainavo išvažiavimą prieš Fernandą. Apie Sebą manau neaiškinsiu.

Kinija.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas +3
Nors, jei ne pavarų dėžės keitimas, manau Hamiltonas drąsiai galėjo kovoti dėl pirmos vietos, bet Nico suvažiavo gerai, tad Lewisą pakeliu viena pozicija, kadangi pavarų dėžės keitimo jis negalėjo įtakoti.

Bahreinas.
Sebas 0, Fernandas -2, Lewisas +6
Turbūt bet kas pripažins, kad klaidos boksuose kainavo ~5 vietą Hamiltonui.

Ispanija.
Sebas -2, Fernandas -3, Lewisas +21
Vėl gi, komandos klaida, Hamiltonui nedapilti kuro, manau niekas nesiginčis, kad Lewisas būtų iškovojęs “pole” ir su šiek tiek didesniu kuro kiekiu. Tai nėra taktinė klaida, tiesiog žioplumas. O lenktynėse pastrojo tempas buvo geras, nors jis važiavo konservatyvia taktika.

Monakas.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Nieko nekeičiu, nors reikia nepamiršti vėl gi klaidos boksuose “McLaren” ekipos.

Kanada.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Taip pat nieko nekeičiu, taktinė įvairovė.

Valencija.
Sebas +25, Fernandas -7, Lewisas +12
Manau paaiškinimų nereikia.

Silverstone’as.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Taip pat nieko nekeičiu.

Vokietija.
Sebas -2, Fernandas 0, Lewisas +12
Manau sutiksit, kad Lewisas galėjo kovoti dėl podiumo, visgi įrašau 12 taškų, kaip 4-ą poziciją, tokiu atveju Sebas praranda taškų.

Vengrija.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Nematau, ką galima būtų keisti.

Belgija.
Sebas -8, Fernandas +15, Lewisas +12
Įvertinau tai, kad Sebas startavo žemiau savo varžovų, tad jam minusavau tris pozicijas, Kimi pakėliau viena auščiau. O dėl vietų Alonsui ir Hamiltonui manau pilnai sutiksit.

Italija.
Sebas +10, Feranandas +10, Lewisas -7
Čia sudėtinga vertinti, kadangi ne pilotą įtakojusi klaida, buvo kvalifikacijoje, bet Alonso buvo labai greitas, tad jam skyriu pergalę, o Lewisą neleidžiu viena pozicija žemiau. Sebui skyriu 5-ą poziciją, manau sutiksit, kad jis ją galėjo iškovoti.

Singapūras.
Sebas -7, Fernandas -3, Lewisas +25
Manau visi sutiksit, kad Hamiltonas drąsiai galėjo kovoti dėl pergalės, todėl varžovus “numečiau” viena pozicija žemiau, nei jie finišavo.

Japonija.
Sebas 0, Fernandas +18, Lewisas -2
Kadangi Massa finišavo 2-as, manau Alonso tą galėjo taip pat pasiekti, bet kita vertus galima teigti, jog čia buvo ir dalis pačio Fernando kaltės. Bet kokiu atveju skiriu jam 2-ą vietą.

Korėja.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Nors Hamiltonas turėjo techninių problemų ir šiaip visokiausių problemų, tačiau palieku pozicijas taip kaip yra, nes sunku vertinti, kokioje pozicijoje Hamiltonas galėjo finišuoti.

Indija.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Nieko keisti manau nereikia.

Abu Dabis.
Sebas +3, Fernandas -6, Lewisas +25
Manau taip pat pripažinsit, kad Lewisas nesunkiai galėjo iškovoti pergalę. Dėl Sebo ir ekipos klaidos, tai antra vieta manau ir yra ta, kurią Vettelis būtų iškovojęs.

Ostinas.
Sebas 0, Fernandas 0, Lewisas 0
Taip pat manau, keisti nieko nereikia.

Brazilija.
Sebas -2, Fernandas -6, Lewisas +18
Čia sunkoka vertinti taip pat, Lewisui skyriu antrą vietą, bet kadangi su Lewisu kartu pasitraukė ir Nico iš podiumo vietų, tad Alonso leidžiu dvejomis pozicijomis žemiau.

Taigi…

Sebas -3+12-2+25-2-8+10-7+3-2= +20
Fernandas -7-2-3-7+15+10-3+18-6-6= +12
Lewisas +3+10+3+6+21+12+12+12-7+25-2+25+18= +138

Sebas 281+20=304
Fernandas 278+12=287
Lewisas 190+138=328

Galima teigti, kad Lewisas geriausias šio sezono pilotas. :D

Beabejo, tai nėra rimta, neskaičiavau kitų pilotų pasitraukimų, tokiu atveju galėtų kisti taškų kiekiai, bet pažiūrėjus į tokią statistiką pasidaro aišku kas prarado taškų daugiausiai. Aišku pilotas yra komandos dalis, tad visos ekipos klaidos yra iš dalies ir jo klaidos.

Bet kokiu atveju Sebas čempionas ir vis dar manau, kad būtent jis geriausias sezono pilotas, Alonso antras nuvažiavęs puikų sezoną, Lewisas visiškai priešingas sezonas 2011 metams, pats beveik neklydo, tačiau ekipa pridarė krūvas klaidų.

Nepykit, jei rasit klaidelių.

Gerų visiem 2013 metų. :)

P.S. Esu “McLaren” fanas. :)

Dėl 2010 palieku kitam kartui, dabar eisiu ilsėtis. :)

2013 Rugsėjo 24 d. 21:49

Viskas daug maz ok, tik pamirsai Ispanijoj SV sparno keitima po MS niukso Senai, o ir tikrai gincyciaus del to, kad tikrai SV butu laimejes Abudaby, tad apkeisciau vietomis, kas duotu kazkur galutini rezultata:
Sebas 315
Fernandas 287
Lewisas 321
Bet esme nesikeicia. Taigi taip, realiai LH prarado titula del bolido gedimu ir komandos klaidu. Sutik, kad LH bolidas pagal grieit buvo daugmaz lygiavertis SV bolidui. Vienos trasos buvo palankesnes RBR, kitos McL. Taciau del to, kad gedo, tai vienreiksmiskai RBR galima vadinti geriausiu 2012 bolidu. Taigi rezumuoju: LH pernai buvo fantastiskas. :)

2013 Rugsėjo 24 d. 23:13

Jei abiem idomu, galit pasiziureti kaip kovojo sie abu pilotai dar jiems anksciau susitikus F3. Abu matesi, kad turi talento :) http://www.youtube.com/watch?v=kDkK8a4jHZ8

2013 Rugsėjo 25 d. 17:46

Danguje >> Šias lenktynes esu matęs visas, o tą įrašą žiūrėjau jau bent 5 kartus. :)

Misiulis >> Tai va, ką ir turėjau galvoje į tavo pasakymą "2012 SV priesininkai turejo gerokai daugiau sansu, nes sekme SV tikrai nelydėjo." Kad ne vieną Sebą sėkmė nelydėjo, jei jį būtų sėkmė lydėjus, tuo pačiu ir Lewisą, toli gražu neaišku kaip tas sezonas buvo pasisukęs. Taigi galiausiai noriu pasakyti, kad ne priešininkai turėjo daugiau šansų, o Sebas buvo 2012 "po laimingesne žvaigžde", jei taip galima išsireikšti.

P.S. Alonso 2012 buvo laimingiausias iš šios trijulės, ką, ką, bet jį sėkmė lydėjo beveik visą sezoną.

O dabar dėl 2010, tai aš tik dvi vietas atsimenu Lewiso, tai Ispanija ir dėl važiuoklės kažkurios dalies gedimo (tiksliai nepamenu) sprogusi padanga, tuo metu Hamiltonas važiavo antras ir Vengrija, bet taip pat tiksliai neatsimenu gedimo, ar tik ne hidraulikos problema, tad štai ir 40 taškų. Plius tą sezoną bene lemtingiausios klaidos buvo pačio Lewiso, dvi iš eilės Italijoje ir Singapūre, kur per abi jis prarado 24 taškus, kas teoriškai būtų atnešęs titulą, o žinant kokią techniką vairavo lyginant su varžovų, tai būtų neįtikėtinas rezultatas. Ne vienas ekspertas sakė, kad 2010 "RBR" bolidas turėjo panašią persvarą kaip ir 2011, tačiau buvo ne toks patikimas. Ką noriu pasakyti, kad jei jau Sebas važiavo įspūdingai, tuomet nežinau kaip įvertinus tą sezoną galima būtų vertinti Hamiltono vairavimą, važiavo puikiai, bet ne įspūdingai, o pasirodė galima sakyti net gi geriau už Sebą. Esmė, kaip ir minėjau, Sebas važiavo gerai, gale sezono laabai gerai, bet aplamai sezonas nebuvo įspūdingas jam.

Beje kas į pačią temą, tai dar vienas "RedBull" pliusas, bent man taip pasirodė, kad jie mažiausiai iš top ekipų kreipia dėmesį į kalbas, mažiausiai veliasi į ginčus ir t.t., kas manau irgi prisideda prie nuostabių rezultatų.

2013 Rugsėjo 25 d. 20:34

axis > super įžvalga vietoj! :hammer:

2013 Rugsėjo 28 d. 22:23

RBR sekmes priezastis paprasta - pasiseke sukurti gera bolida 2009 metais ir pasinaudoti Brawno finansiniais sunkumais, o toliau beliko 4 metus naudotis tuo paciu bolidu, ka ne ka pakrapstant tarp sezonu.

2013 Rugsėjo 29 d. 10:52

L'user> o kur dingo Brawno sėkmė po 09m? Visi tikėjosi, kad jis su mersais tęs dominavimą, bandys RBR priešintis. Tai kaip čia, mersams neužtenką tą patį bolidą ką ne ką pakrapštyt? Ar čia pavadinimo pokytis massive impact turėjo? Įdomu įdomu. Juk turint daug penegų (Mersai) ir turint pergalingą 09m bolidą 10m turėtų viskas čiki būt?

2013 Rugsėjo 29 d. 13:28

db> 09 jie pradzioje sezono tiktais dominavo del dvigubo difuzoriaus. Kas buvo uzdrausta Kitais metais. (gal net ir tais paciais)

2013 Rugsėjo 29 d. 13:32

AF1 > Tai vis delto kalbos tesiasi apie nematoma 'traction control' Bulliuose. Atrodo Kanadoi prasidejo kai Webberis is plauko garbanos posukio paliko keistas padangu zymes.

2013 Rugsėjo 30 d. 09:48

Teip. Benetton ir MS 94. Deja Vu.

2013 Rugsėjo 30 d. 23:14

Sunku taip kaltinti, bet šio metu bet koks veiksmas ar tyrimas ar banas reikštų kad FIA, nepatenkinta vaizdu trasoje bando jį koreguot. Šioje istorijoje, nesvarbu net ar TC yra ar ne, liūdniausia, kad ir toliau aišku, kad FIA pasitikėt neverta ir tai organizacija, nesugebanti užtikrinti švarios ir sąžiningos konkurencijos.

2013 Spalio 01 d. 01:59

Jeigu istirkuju tai tiesa, tai jausciausi apgautas ne tik RedBulliu ir pacio Vettelio, bet visos F1.. Kita vertus, minardi raso, kad akseleravosi 50meru anksciau. Na 50 metru, tai tikrai skamba nerealiai.. Tai yra 10 bolidu ilgis, nu nerealu, tai negali buti paimta kaip uz fakta. Cia kalbama ne apie paskutini monzos posuki, kur 50 metru ankstesne akselereacija sukciaujant yra reali, bet tokiame poskyje - nu nesamone manau. Pazadu tik viena - paaiskejus, kad RedBull sitaip sukciauja - tikrai niekad nebesirgsiu uz RBR ar SV, o gal netgi ir F1 nebeziuresiu. Myli sporta, stebi savo dievukus, skaitai, lauki, ziuri, komentuoji, diskutuoji, o pasirodo esi visiskai mulkinamas savo dievuku, butu ziauru.

2013 Spalio 01 d. 02:01

Kitas dalykas, jei neva Bulliai turi ta traction controla dar nuo kanados, kur neva ji naudojo markas - tai kodel dar tada Webberis neparode nieko ispudingo turint 2 sekdziu pranasuma duodanti iranki?

2013 Spalio 02 d. 00:03

db > armas007 kaip ir atsake i klausima. Kitas dalykas tas, kad 2009 metais sezono metu stigo pinigu, del to nukntejo ir 2010 metu bolido kurimas.
Del TC, tai as tokia versija netikiu, Red Bull yra svari komanda. Benetton atveju, komandos vadovu buvo Briatore. Tai cia kita kalba. Kazin, ar buvo kas nors legalaus tame bolide.

2013 Spalio 02 d. 11:27

Man įtikinamesnis toks paaiškinimas, be jokių kaltinimų neugebant laimėti: http://mclarenf-1.com/news-61470-dzgheyms-allen-o-skorosti-sebastyana-fettelya-v-singapure.html

2013 Spalio 02 d. 11:47

Kas nemoka rusų trumpai priežastys pagal James Alen: 1.Gili deprasija dėl RBR ir Vettel dominavimo iššaukė nesportinį elgesį tiek iš sirgalių, tiek iš atskirų apžvalgininkų ar komandų pusės. Dėl to atsirado tokie nesamoningi kaltinimai kaip TC ir pan... 2.RBR bolido stiprioji puse - greitėjimo sukibimas po lėtų posūkių (greitis žemiau 130). RBR difuzorius sukurtas letiems posukiams. Suzukoj trasa greitesne, todel sis faktorius nera toks reiksmingas. Bet Korejos 1 ir 3 sektoriuose RBR bus stiprus. Tai Newey specifika. 3. Pasikeite guma - RBR tai isejo i nauda, nes ju bolidas dabar gali demonstruoti viska ka gali (manau kas kiek domisi F1, turetu atsiminti, kaip RBR verke, kad del prastu padangu negali isnaudoti bolido potencialo...). Galim dar prideti tai kad pagrindiniai varzovai Singapure buvo strige uz letesniu, tai nesunku paaiskinti ta skirtuma.

2013 Spalio 02 d. 12:19

Misiuli> jau 4 metus po kiekvieno bulių "nurenginėjimo" žadi atsižadėti ne tik RBR, bet ir Formulės:) Cmon, čia jau toks sportas, kur visi dirba ant legalumo ribos ir kartais tą ribą perspaudžia. Žiūrėk į viską paprasčiau ir baik kartoti tą patį per tą patį. Kai bus rimtos problemos, tai tada galėsi ir trankyti durimis:)

2013 Spalio 03 d. 21:41

Vettel pareiske, kad jie dirba daugiau nei kiti, todel nieko keisto kad laimi
http://mclarenf-1.com/news-61820-niko-rosberg-fettel-riskuet-poteryat-uvazghenie-so-storonu-drugih-pilotov.html

2013 Spalio 04 d. 02:43

Pit Crew> Pirma karta parasiau, kad zadu atsizadet RBR, SV arba F1, tad tkrai kazka maisai. Esu is tu, kuriems net didziausi pokyciai reglamente nesutrukdys buti didziausiu F1 fanu. Taciau jei tokie dalykai pasiteisintu, kaip cia saukiama, tai tikrai jausciausi apgautas.. Na bet panasu, kad visgi pasakos cia. :) O tokios kalbos tik dar labiau glosto sirdi, kai zmones tokia RBR ir SV forma aiskina sukciavimu. Koks gali buti geresnis komplimentas? :D

2013 Spalio 09 d. 08:24

http://31.media.tumblr.com/f3abfe6669d8dd8e79b151c480f90a80/tumblr_mub7zy67gV1r1bm0bo1_500.jpg
Čia truputis Webberio (ne RBR) sėkmių..

2013 Spalio 09 d. 13:03

HnrS> Jo, tu nelaimiu Webberiui buvo siemet daugiau nei apstu. Taciau pagalvojus kokiose pozicijose jis vaziuodavo kai ji istikdavo nelamies, tai skaiciuojam, kad nera drastisku praradimu taskuose. Siulau paskaiciuoti del idommo kiek jis tu tasku isemet prarado del nelaimiu. :)

2013 Spalio 11 d. 15:06

The leading speculation, posited by Racecar Engineering, is that Red Bull has managed to link the suspension in Vettel’s RB9 to the hybrid Kinetic Energy Recovery System (KERS) onboard. KERS has been around for a few years and gives drivers a power boost in short bursts, and because it’s an electric motor, the torque output can be tweaked on-the-fly — just like a traditional traction control system.

2013 Spalio 12 d. 11:11

Af1> butu logiska, tik manau kad abejuose idiegta, kiek pasiziuri tai iprastai vienam is RBR neveikia KERS

2013 Spalio 12 d. 12:15

Sumaišė Sebo ir Marko bolidus šiand :D Labai jau greit sutvarkė..

2013 Spalio 16 d. 17:12

Superine Redbull strategijos Japonijos GP etape analize:

http://bbs.hupu.com/6601720.html

TOP naujienos