Redbull vs Virgin greicio skirtumas

2011 Liepos 23 d. 18:30

Nurburgring trasa, Vokietija. Kvalifikacija. Vienodos minkstos padangos.

http://img96.imageshack.us/img96/3590/redbullvsgermanyf1.jpg

2011 Liepos 23 d. 20:01

Dėl to reikėjo atskirą temą forume užvest?:)

2011 Liepos 23 d. 20:03

O kurioje temoje reikejo sita informacija pateikti?

2011 Liepos 23 d. 20:15

vytox> kuo save laikai nurodinėdamas kitiems?

Xtremez> ką norėjai tuo pasakyti? skirtumas didelis, taip. ar tai problema? nemanau, nes prieš 15 metų taip rikiuotės vidurio atstuvai nekurie atsilikdavo. daugiau nei >10 km/val. skirtumas būna ir tarp panašesnio pajėgumo bolidų, kai jie skirtingai sureguliuoti.

2011 Liepos 23 d. 20:24

jaudrius>"atstuvai" - "atstumai"?

2011 Liepos 23 d. 20:24

galbut paprasciausiai tame rate virgin nevaziavo visu pajegumu...

2011 Liepos 23 d. 20:42

jaudrius> tuom norejau parodyti skirtuma. Ir apie skirtumus tarp esamu bolidu galima butu pakalbeti.Ypac kurioje vietoje skirtumas. Akivaizdu, kad ne tiesiojoje o butent posukiuose silpnosios komandos ir atsilieka nuo lyderiu. Aerodinamika pagrinde.

2011 Liepos 23 d. 20:43

maniakas_GT> Tame rate Virgin uzfiksavo greiciausia savo kvalifikacijos rata. Skirtumas istikruju posukiuose yra milziniskas.

2011 Liepos 23 d. 21:17

Na visgi pirmuosiuose paveikslėliuose matome, kad pas Webberio yra įjungta KERS ir DRS + jie turi gerą prispaudžamają jėgą.
Antrame - Matosi, kad Webberis yra toliau nuo reklamos skydelio nei Glockas

2011 Liepos 23 d. 22:20

Iškyla klausimas - kodėl Virginas nenaudojo DRS?

2011 Liepos 23 d. 23:12

HnrS> antri paveiksleliai - galine tiesioji. Webberio max.greitis iki pat stabdymo tasko nepakilo daugiau 299. Kad reklamos skydelis ~15m toliau tas nieko nekeicia.

Kerso Virgin kaip suprantu net neturi, o DRS jiems posukyje sukibima tik sumazintu o ne padidintu. Virgin pries tuos greituosius posukius turejo pristabdyti, tuo tarpu lyderiai juos iveikia praktiskai nemazindami greicio.

Beje 10km/h greicio skirtumas posukiuose reikstu virs 1sec. atsilikima rato laike. Taip kad kas ten kokius nustatymus naudoja nelabai reiksminga nes skirtumas per didelis.

2011 Liepos 23 d. 23:26

Xtremez> nebūtinai, viskas priklauso nuo trasos konfigūracijos, net 10 km/val. skirtumas gali po to susivesti į tokį pat rato įveikimo laiką, nes gali reguliuoti labiau tiesiajai nei posūkiams ir vice versa. Tokie sprendimai, jei neklystu, dažni Monzoje ir kitose kontrastinėse trasose. Net Virgin šiuo atveju gali būti sureguliuotas tiesiajai ir tiesiojoje šiaip netrauktų, bet dėl pasipriešinimo sumažinimo traukia kaip Renault. Niekada negali žinoti :)

2011 Liepos 23 d. 23:28

Dar pora posukiu. Uzfiksuoti leciausi greiciai posukio centre

http://img638.imageshack.us/img638/2120/redbullvsf12.jpg

2011 Liepos 23 d. 23:31

Jo, skirtumas akivaizdus.

Čia visų speed trapų rezultatai:
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/ger-qualifying-trap.pdf
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/ger-qualifying-trap.pdf

Jei lyginti Virgin ir HRT, matosi, kad Virgin greitesni gerokai tiesiose (beveik 10 km/h), kai realiai turėtų būti daugmaž lygūs dėl to paties variklio. Tad gal tikrai reguliuoti tiesiajai, kad po to per lenktynes lenkimus būtų lengva atmušt "konkurentų"?

2011 Liepos 23 d. 23:31

jaudrius> komandos parenka tai kas geriausia. O geriausias setupas buna tik vienas. Nera taip kad vienam daro top speed ir leti posukiai o kitam pilotui daro letas top speed ir greiti posukiai. Lenktynese - taip, kazkiek varijacijos yra, bet kvalifikacijoje greiciausias yra tik vienas setupas ir ji visi naudoja. Kaip ir buvo mineta, visos komandos siuolaikineje F1 turi variklius kurie yra panasaus pajegumo.Varikliuose ne problema. Didziausia esme yra posukiuose ir ypac greituose posukiuose.Ten kur leti posukiai - dirba pakaba, kas velgi nera sudetinga pagaminti.Bet ten kur greiti posukiai, reikia aerodinamikos.O cia jau sudetingas mokslas ir tokie kaip Redbull sugeba ta atlikti geriausiai.

2011 Liepos 23 d. 23:34

Prielaida, kad geriausias yra vienas setupas ir visi jį naudoja, yra iš esmės neteisinga. Visų pirma, iki idealaus setupo niekas net ir visų kompų pagalba nedasikasa, todėl pasiekiami tik lokalūs maksimumai, o ne bendras. Be to, jis priklauso nuo konkrečių bolido charakteristikų bei stipriųjų pusių, nekalbant jau apie lenktynininko charateristikas. Čia irgi ilga labai kalba :)

2011 Liepos 23 d. 23:35

Beje, kol linkus pataisysiu, tai visa speed trapų info čia:
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Pages/timing.aspx

2011 Liepos 23 d. 23:41

Geriausias setupas tai ne tobuliausias setupas.Geriausias setupas tai yra tas kuris yra esamu atveju greiciausias.Ir greiciausias (esamu atveju o ne tobulumo atveju) yra tik vienas.Aisku visuomet yra visokiu niuansu, bet mes ne apie tai kalbame. Cia mes kalbame apie tai kur top komandos atsilieka nuo lyderiu.Is sitos megejiskos informacijos kuria budami kitame ekrano gale galime 'sugraibyti', matosi kad tam tikro tipo posukiuose yra didziausias skirtumas.Ir tai logiska ir suprantama (ta patvirtina ivairus straipsniai).Netgi tavo duotame FIA linke matosi kad Virgin nuo Mclaren speed trap'e atsilieka 2-3km/h. Tai yra visiskas nulis variklio galios atzvilgiu.Kiti atsilikeliai galbut bando naturalu aero trukuma kompensuoti aukstesniais sparnais.Tada nukencia top speed labiau. Taciau net ir Ricciardo su stovinciu HRT turi TIK 5km/h greicio skirtuma nuo kvalifikacijos nugaletojo!. Mizeris.

2011 Liepos 24 d. 00:18

Na čia mūsų nuomonės ir išsiskiria. Aš tvirtai tikiu skirtingais bolido reguliavimais, tu ne. Tad ir paaiškinimai toliau skirtingi.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas