Rekordą pagerinęs L. Hamiltonas Prancūzijoje iškovojo „pole“ poziciją (53)

Rekordą pagerinęs L. Hamiltonas Prancūzijoje iškovojo „pole“ poziciją
logo Birželio 22 d. 17:04, Pirelli

Paul Ricard trasos rekordą pagerinęs „Mercedes“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas iškovojo „pole“ poziciją šiandien vykusioje F-1 kvalifikacijoje. Tuo tarpu „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis liko tik septintas.

Pirmoje ir antroje važiavimų dalyje greičiausiai vieną trasos ratą įveikė antrasis „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas. Bet svarbiausioje, paskutinėje, dalyje L. Hamiltonas vieną ratą įveikė per 1 min. 28,448 sek. Vėliau britas važiavo dar greičiau. Vieną ratą įveikęs per 1 min. 28,319 sek. sportininkas pagerino trasos rekordą ir iškovojo „pole“ poziciją. Tuo tarpu antruoju bandymu rezultato nepagerinęs V. Bottas turėjo pasitenkinti antra vieta.

Šį kartą greičiausias iš „Ferrari“ pilotų buvo Charlesas Leclercas. Daugiau nei puse sekundės nuo L. Hamiltono atsilikęs sportininkas liko trečias.

Keturiomis dešimtosiomis sekundės dalimis nuo italų ekipos piloto atsilikęs Maxas Verstappenas liko ketvirtas. Olandas vos 0,009 sek. pranoko „McLaren“ pilotą Lando Norrisą. O daugiau nei 0,1 sek. nuo komandos draugo atsilikęs Carlosas Sainzas važiavimus baigė šeštas.

Su problemomis susidūręs ir už trasos ribų paskutinėje kvalifikacijos dalyje pasivažinėjęs Sebastianas Vettelis iškovojo tik septintą startinę poziciją. Vokietis beveik pusantros sekundės atsiliko nuo kvalifikacijos nugalėtojo.

Greičiausiųjų dešimtuką užbaigė Danielis Ricciardo, Pierre‘as Gasly ir Antonio Giovinazzi.

Aštuoni sportininkai iš pirmojo dešimtuko lenktynes pradės su vidutinio kietumo padangomis. Tuo tarpu P. Gasly ir A. Giovinazzi startuos naudodami minkštesnės sudėties padangas.

Nors „Williams“ atstovas George‘as Russellas ir pranoko komandos draugą Robertą Kubicą beveik puse sekundės, britas gavo dvi 10 starto pozicijų baudas už tai, jog prieš kvalifikaciją ekipos mechanikai jo bolide pakeitė kontrolinį elektronikos paketą bei energijos kaupimo įrenginį.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:30.609

1:29.520

1:28.319

20

2.

Valtteri Bottas

1:30.550

1:29.437

1:28.605

19

3.

Charlesas Leclercas

1:30.647

1:29.699

1:28.965

19

4.

Maxas Verstappenas

1:31.327

1:30.099

1:29.409

19

5.

Lando Norrisas

1:30.989

1:30.019

1:29.418

21

6.

Carlosas Sainzas

1:31.073

1:30.319

1:29.522

21

7.

Sebastianas Vettelis

1:31.075

1:29.506

1:29.799

19

8.

Danielis Ricciardo

1:30.954

1:30.369

1:29.918

20

9.

Pierre'as Gasly

1:31.152

1:30.421

1:30.184

19

10.

Antonio Giovinazzi

1:31.180

1:30.408

1:33.420

17

11.

Alexanderis Albonas

1:31.445

1:30.461

14

12.

Kimi Raikkonenas

1:30.972

1:30.533

14

13.

Nico Hulkenbergas

1:30.865

1:30.544

15

14.

Sergio Perezas

1:30.964

1:30.738

15

15.

Kevinas Magnussenas

1:31.166

1:31.440

17

16.

Daniilas Kvyatas

1:31.564

6

17.

Romainas Grosjeanas

1:31.626

9

18.

Lance'as Strollas

1:31.726

9

19.

George'as Russellas

1:32.789

8

20.

Robertas Kubica

1:33.205

8

Komentarai (53)


andrius!?!?
| Birželio 23 d. 12:20
Sandbag
| Birželio 22 d. 17:22

Na ka dar vienas 1-2 ir cia. Kazi ar po vasaros pertraukos dar bus lenktynes. Nes kaip ir viskas bus aisku. Tai galetu ir pabaigt sezona. Butu daugiau laiko pasiruost visom kitom komandom, lenktyninkai galetu ilgiau pailset, pinigu sutaupyt. Jei rimtai tai blogesnio sezono per 30 metu nemaciau. Galetu merc bent tycia pralaimeti ir duoti kitiem sansa bent pagalvot apie pergale.

Tai leido praeitose lenktynėse. Kas kaltas, kad nepasinaudojo proga?
yla
| Birželio 23 d. 10:14
ddt
| Birželio 23 d. 10:08

O temos pavadinime žodis “perginęs” reiškia ką?

O kas čia neaišku? ...nu Hamiltonas rekordą gynė....nu kaip karvę į ganyklą :D
ddt
| Birželio 23 d. 10:08
O temos pavadinime žodis “perginęs” reiškia ką?
Klepsidra
| Birželio 23 d. 10:04
A85
| Birželio 23 d. 01:24

Atėjau pasidžiaugt McLaren geru pasirodymu, o Klepsidra vėl šovęs medinių ironijos perlų.

Jau 2019, kiek galima tą patį per tą patį malt. McLaren pagaliau išmoko gamint kažką panašaus į nuolat taškus pelnantį bolidą, šiandien suvažiavo iš viso nuostabiai. Dar jei lenktynėse taip, tai bus visiškai puiku.

Jeigu prisknisinėji prie Honda, tai prisimink ir Zak kalbas, kad su Renault variklius jie čempus ims. Pilnam kontekste čia ta tavo ironija, visai ne vietoj. Jeigu sergi už McLaren, tai ir sirk, nes drabstymasis purvais tik tau atrodo maladiec, iš tikro, tai tik užknisa. Man smagu, kad jie juda į priekį, kad Zak pagaliau išmoko liežuvį valdyt, surinko neblogą komandą ir, panašu, kad tai duoda apčiuopiamų rezultatų. Nemanau, kad kitąmet kovos dėl podiumų, bet vis šioks toks pozityvus judesys. 2020 metų tikslas tai nebent būti tokiam no man's land, kaip Force India porą sezonų atgal buvo ir tai jau būtų LABAI GERAI McLaren tokiai, kokia ji yra dabar.

Labai teisingai pastebejai - Zakas ismoko valdyti liezuvi, bet RB ir co - ne. Todel ir toliau lauksim, kaip sake sia savaite, small upgrades which could lead to big gains
Fekkalli
| Birželio 23 d. 07:12
Bukowski
| Birželio 23 d. 02:17

Sveiki,
Gal galite man kas nors paaiškinti kodel man f-1.lt leidžia komentuoti, bet neleidžia laikinti komentaru. Kame reikalas? Esu užbanintas nuo komentaru laikinimo?

Same here
Bukowski
| Birželio 23 d. 02:17
Sveiki,
Gal galite man kas nors paaiškinti kodel man f-1.lt leidžia komentuoti, bet neleidžia laikinti komentaru. Kame reikalas? Esu užbanintas nuo komentaru laikinimo?
A85
| Birželio 23 d. 01:24
Klepsidra
| Birželio 22 d. 21:42

Hondos atsukta galia nedaug lenkia nevykusius McLaren su nevykusiais Renault motorais. Alarming

Atėjau pasidžiaugt McLaren geru pasirodymu, o Klepsidra vėl šovęs medinių ironijos perlų.

Jau 2019, kiek galima tą patį per tą patį malt. McLaren pagaliau išmoko gamint kažką panašaus į nuolat taškus pelnantį bolidą, šiandien suvažiavo iš viso nuostabiai. Dar jei lenktynėse taip, tai bus visiškai puiku.

Jeigu prisknisinėji prie Honda, tai prisimink ir Zak kalbas, kad su Renault variklius jie čempus ims. Pilnam kontekste čia ta tavo ironija, visai ne vietoj. Jeigu sergi už McLaren, tai ir sirk, nes drabstymasis purvais tik tau atrodo maladiec, iš tikro, tai tik užknisa. Man smagu, kad jie juda į priekį, kad Zak pagaliau išmoko liežuvį valdyt, surinko neblogą komandą ir, panašu, kad tai duoda apčiuopiamų rezultatų. Nemanau, kad kitąmet kovos dėl podiumų, bet vis šioks toks pozityvus judesys. 2020 metų tikslas tai nebent būti tokiam no man's land, kaip Force India porą sezonų atgal buvo ir tai jau būtų LABAI GERAI McLaren tokiai, kokia ji yra dabar.
Romualdas Jašinskas
| Birželio 22 d. 22:48
YZF
| Birželio 22 d. 20:45

Parodyk kur sioje temoje as pradejau Roberta kisti. Panasu kad su galva pas tave problemos. #saules #paveikti

Ties ten kur vietoj palyginimo su kitos komandos pilotų tarpusavio rezultatais (gas vs ver), tu toliau sakai jog Kubica blogas ir apie kitus nėr ko kalbėt nes tema apie jį, nors žmogus rašo apie dviejų komandų pilotų poras. Bet gi žinoma, per grotažymes sunku kažką ir pamatyt :) #Tokiam #amžiui #kaip #tavo #proto #nebeįgysi
egiduxx
| Birželio 22 d. 22:17
Nu šitoje vietoje čia jau tu specialistas su vetka, aš čia ne prie ko, o jei rimtai gal visgi turi ką nors veteliui apginti?
deivec
| Birželio 22 d. 22:07
seniai taip nesijuokiau
×

F-1.lt pulsas