Seniausi komentarai
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 20:28
kart
| Vasario 24 d. 19:15

Padangų komandos pačios negamina bet kokiu atveju. Bet aš net manau, kad keli padangų tiekėjai yra geriau nei vienas, nes jeigu komanda prašovė pasirinkdama padangas, tai yra pati kalta. Reiškia, kažkur prašovė su skaičiavimais. Taip galėtų atsiverti galimybės kitoms komandoms.

Komandos kažkuria prasme ir variklių negamina. Leistų komandoms atsivesti savo padangų tiekėjus, butų analogiška situacija, kaip ir su varikliais dabar.
O kas geriau ar blogiau su skirtingais padangų gamintojais matėm prieš gerą dešimtmetį, o kas būna, kai pasirenki blogą variklį matėm su Mclaren...
kart
| Vasario 24 d. 19:15
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 19:03

Bet kažkodėl važiuoja tomis pačiomis padangomis ir bėdos nemato, o juk buvo Michelin vs Bridgestone era. Uždėk prastas padangas, tai net geriausias bolidas su visa eis velniop su visom konkurencingumo filosofijom...

Padangų komandos pačios negamina bet kokiu atveju. Bet aš net manau, kad keli padangų tiekėjai yra geriau nei vienas, nes jeigu komanda prašovė pasirinkdama padangas, tai yra pati kalta. Reiškia, kažkur prašovė su skaičiavimais. Taip galėtų atsiverti galimybės kitoms komandoms.
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 19:03
kart
| Vasario 24 d. 18:03

Vieningas PU? Čia gal turi omenyje vienodus? Cirkas su tais vienodais komponentais, o ne konkurencingumo didinimas. Pradės diegti vienodus komponentus ir konstruktorių įskaita nebeteks prasmės. Konstruktorių įskaita būtent ir skatina tokius sprendimus kaip DAS ar dar kokius nors bybas.

Reikėtų susitaikyti su komandinio sporto dėsniais ir pripažinti, kad visada bus top komandos, kurios turi biudžetą ir kitos, karts nuo karto išaunančios. Tas galioja tiek krepšinyje, tiek futbole. Net biudžetų ribojimai to neišspręs, nes tas skirtumas tarp komandų per daug didelis.

Bet kažkodėl važiuoja tomis pačiomis padangomis ir bėdos nemato, o juk buvo Michelin vs Bridgestone era. Uždėk prastas padangas, tai net geriausias bolidas su visa eis velniop su visom konkurencingumo filosofijom...
kart
| Vasario 24 d. 18:03
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 14:12

Manau yra 99 daug nuosaikesni būdai pagyvinti konkurenciją, nei tavo pasiūlytas. Pvz vieningu PU visom komandom, išmokų už "istorinius pasiekimus" atsisakymas ir t.t. ir pan.

Vieningas PU? Čia gal turi omenyje vienodus? Cirkas su tais vienodais komponentais, o ne konkurencingumo didinimas. Pradės diegti vienodus komponentus ir konstruktorių įskaita nebeteks prasmės. Konstruktorių įskaita būtent ir skatina tokius sprendimus kaip DAS ar dar kokius nors bybas.

Reikėtų susitaikyti su komandinio sporto dėsniais ir pripažinti, kad visada bus top komandos, kurios turi biudžetą ir kitos, karts nuo karto išaunančios. Tas galioja tiek krepšinyje, tiek futbole. Net biudžetų ribojimai to neišspręs, nes tas skirtumas tarp komandų per daug didelis.
Telemetrijus
| Vasario 24 d. 14:12
a9
| Vasario 24 d. 13:16

Bet jeigu tokia tvarka padidintų F-1 populiarumą dėl neprognozuojamumo, padidėtų ir F-1 pelnas. Todėl negalima vienareikšmiškai sakyti, kad idėja absurdiška iš verslo pusės (F-1 verslo, o ne autogamintojų verslo).

Manau yra 99 daug nuosaikesni būdai pagyvinti konkurenciją, nei tavo pasiūlytas. Pvz vieningu PU visom komandom, išmokų už "istorinius pasiekimus" atsisakymas ir t.t. ir pan.
a9
| Vasario 24 d. 13:16
tu_irgi
| Vasario 24 d. 12:31

Na, jeigu žiūrėtum į viską iš pinigų ir verslo pusės, tai būtum F1 vadovybėje išvadintas idiotu. Tik tiek. :)

Bet jeigu tokia tvarka padidintų F-1 populiarumą dėl neprognozuojamumo, padidėtų ir F-1 pelnas. Todėl negalima vienareikšmiškai sakyti, kad idėja absurdiška iš verslo pusės (F-1 verslo, o ne autogamintojų verslo).
MCL-_-fanas
| Vasario 24 d. 13:16
a9 didesnės nesąmones neišėjo sugalvoti? Kas žiūrės lenktynes su 2 bolidai??? Savaitgalio padaryniai pas tave ...
tu_irgi
| Vasario 24 d. 12:31
a9
| Vasario 24 d. 11:52

Gal būtų teisingiausia kiekvieną kartą priimti naują techninį reglamentą ar technines naujoves naujam sezonui, tik pasibaigus prieš tai buvusiam sezonui, t.y. 2021 m. techninis reglamentas turėtų būti priimtas tik 2020 m. gruodį, o iki tol komandos turėtų nieko apie jį nežinoti. Sakysite, kad neįmanome per kelis mėnesius sukurti naujo variklio ir naujo automobilio? Na ir kas. Į pirmas lenktynes atvažiuos tik pusė komandų, o pirmas lenktynes baigs tik 2 bolidai. Na ir kas. Nematau čia nieko blogo, jei kas penkis metus keičiant techninį reglamentą, pirmo sezono pirmose lenktynėse bus mažai finišavusių bolidų. Užtat progresas ir jėgų persiskirstymas sezono eigoje garantuotas. Bet svarbiausia, nebus tos nesąmonės ir to didelio blogio, kai komandos pinigus leidžia ne šiemetinio bolido tobulinimui, o kitų, ar dar kitų metų bolido kūrimui.

Na, jeigu žiūrėtum į viską iš pinigų ir verslo pusės, tai būtum F1 vadovybėje išvadintas idiotu. Tik tiek. :)
a9
| Vasario 24 d. 11:52
Gal būtų teisingiausia kiekvieną kartą priimti naują techninį reglamentą ar technines naujoves naujam sezonui, tik pasibaigus prieš tai buvusiam sezonui, t.y. 2021 m. techninis reglamentas turėtų būti priimtas tik 2020 m. gruodį, o iki tol komandos turėtų nieko apie jį nežinoti. Sakysite, kad neįmanome per kelis mėnesius sukurti naujo variklio ir naujo automobilio? Na ir kas. Į pirmas lenktynes atvažiuos tik pusė komandų, o pirmas lenktynes baigs tik 2 bolidai. Na ir kas. Nematau čia nieko blogo, jei kas penkis metus keičiant techninį reglamentą, pirmo sezono pirmose lenktynėse bus mažai finišavusių bolidų. Užtat progresas ir jėgų persiskirstymas sezono eigoje garantuotas. Bet svarbiausia, nebus tos nesąmonės ir to didelio blogio, kai komandos pinigus leidžia ne šiemetinio bolido tobulinimui, o kitų, ar dar kitų metų bolido kūrimui.

F-1.lt pulsas