Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
%20
IP: d4ff3c5 | 02/24 14:50 Atsakyti
nu tikrai logiska :)
:DD
IP: 609e5db | 01/20 14:34 Atsakyti
ok
01/19 12:41

siaip auto kriokiancias duslintuvais labai retai pamatysi,o va motociklai,arba dar geriau motoroleriai zviegiantys vakarais belekur miegamuosiuoses rajonuose ir pns tai tikrai kelia problema bet jokiom technikinem tai nekliuna visiskai,o zviegiantys auto tai cia tavo demagogija nieko daugiau :)

Demagogija? Ar tau visi namie? Paskaityk dar kartą tą sakinį. Jei nedaeina parašysiu paprasčiau, kad ir bulvė suprastų. Problemos dabar nėra. Todėl, kad.... einant technikinę, jei automobilio išmetimas sukelia įtarimų, jo garsą pamatuoja. O ir policija turi galimybę technikinę bet kada atimti už triukšmą, ypač nakties metu chuliganaujant. Dabar supratai? Tai supranti kodėl dabar ganėtinai tylu, ir kodėl panaikinus technikinę tai stipriai pasikeistų? Ar vis dar ne?
Life
IP: bb12b01 | 01/20 12:44 Atsakyti
TomTom
01/19 17:52

O kiek vairuotoju/keleiviu zusta del netvarkingu automobiliu? Yra kazkur tokia statistika? Kiek zinau zmones zusta nes vaziuoja kaip akis isdege, lenkia nors masina is priekio ateina, arba seda uz barankos alaus sikna prisipyle.
Kiti jau raso, USA turet draudima reikia, technikine dzin. Svarbu kad jei kam ipiesi tai atlygintu zala, o kad savo tranta turi tai turek. Pats uz save atsakingas.
Cia kaip su dirzais. Kam privaloma sektis? Nori uzsimust tai uzsimusk. Tavo dirzo uzsisegimas kitos masinos keleiviui itakos visiskai neturi. Velgi, kiekvienas turi but pats uz save atsakingas.

Manau kad dėl techninės būklės mažuma avarijų, bet kita vertus dažnai metalo krūvose atsiduria auto skirtingomis ar plikomis padangomis ir pan., tai bet kokiu atveju netvarkinga auto padidina avarijos riziką, niekas ir nesako, kad dauguma avarijų tik dėl to. Su diržais nelabai tinkamas pvz. nes su netvarkinga auto ne tik už save esi atsakingas, bet ir į kitus į kuriuos gali įvažiuoti. Panašiai kaip ir yra greičio ar alkoholio kiekio ribojimai, nes ne tik už save atsakai važinėdamas.
TomTom
IP: d1cf999 | 01/19 17:52 Atsakyti
Life
01/18 14:35

Kam ta techninė? Kad su netvarkinga auto kitų neužmuštum. Aišku tokiose atsilikusiose šalyse kaip Rusija saugumas visiems paskutinėje vietoje.

O kiek vairuotoju/keleiviu zusta del netvarkingu automobiliu? Yra kazkur tokia statistika? Kiek zinau zmones zusta nes vaziuoja kaip akis isdege, lenkia nors masina is priekio ateina, arba seda uz barankos alaus sikna prisipyle.
Kiti jau raso, USA turet draudima reikia, technikine dzin. Svarbu kad jei kam ipiesi tai atlygintu zala, o kad savo tranta turi tai turek. Pats uz save atsakingas.
Cia kaip su dirzais. Kam privaloma sektis? Nori uzsimust tai uzsimusk. Tavo dirzo uzsisegimas kitos masinos keleiviui itakos visiskai neturi. Velgi, kiekvienas turi but pats uz save atsakingas.
Vinetu
IP: 548c02f | 01/19 13:02 Atsakyti
Džiugi žinia Rusijos vairuotojams, bet neapsigaukite, nei viena valdžia niekada be rimtos priežasties neatsisako savo galių. Neteko ilgai ieškoti: vos prieš metus Rusijoje buvo sugriežtinti reikalavimai TA (be kurios nebuvo galima gauti privalomojo draudimo), bet reikšminga dalis TA punktų nesugebėjo laikų įsigyti reikiamos įrangos, buvo nemažai regionų, kuriuose nebuvo nei vieno "naujo" TA punkto, todėl teko sugriežtinimą atidėti. Kai per pusmetį situacija nepasikeitė, panaikino TA reikalavimą draudimo įsigijimui, bet kartu svarstė ir dar didesnį TA griežtinimą. Dabartinis TA panaikinimas, tai atsakas į TA asociacijos "išsidirbinėjimą". Galiu ginčytis, kad jie savo klaidas jau suprato ir ilgai netruks, kol gražiai atsiprašys beigi susipirks reikiamą įrangą, o tada grąžins ir privalomą TA, o kai kas nusipirks dar vieną jachtą ar lėktuvą.
ok
IP: d43857c | 01/19 12:41 Atsakyti
tai bus dabar
01/19 09:07

Galės dabar piemenys naktim neduoti miegoti su savo kriokiančiais kibirais be duslintuvų.

siaip auto kriokiancias duslintuvais labai retai pamatysi,o va motociklai,arba dar geriau motoroleriai zviegiantys vakarais belekur miegamuosiuoses rajonuose ir pns tai tikrai kelia problema bet jokiom technikinem tai nekliuna visiskai,o zviegiantys auto tai cia tavo demagogija nieko daugiau :)
ogis
IP: d43857c | 01/19 12:36 Atsakyti
butent,pagal ne viena kart darytus tyrimus del avaringumo,avariju kilusiu del technines auto bukles praktiskai beveik nera,vien klaidos,zioplumas ,greitis,neadekvatus vairavimas ir pns,taip kad rusai labai teisingai pasielge,o kas del tarsos ir pns tam yra uztektinai priemoniu ir personalo kad tikrint keliuose tas auto ir jei yra problema baust uz tarsos virsijima.Nu bet sitokios zmoniu melzimo sistemos savaime aisku nieks nenoretu atsisakyti,atvirksciai reik baisiausiai rusus pasmerkt uz tokiu "ziauriai nenaudingu" praktiku skleidima pasaulyje ,aisku rusai ne pirmi to atsisake yra ir daugiau saliu,nu bet cia gresmingai arti musu,nu baisiai negerai :)
tai bus dabar
IP: 609e5db | 01/19 09:07 Atsakyti
Galės dabar piemenys naktim neduoti miegoti su savo kriokiančiais kibirais be duslintuvų.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/18 22:23 Atsakyti
kart
01/18 16:22

Ir kaip tarkim JAV atveju technikinės nebūtinumas atsispindi mirčių skaičiuje?

Negaliu pateikti info šaltinio, bet greičiausiai nebus sunku susirasti, kad tiesioginės koreliacijos nėra, t.y. eismo įvykių dėl automobilio techninės būklės skaičius yra daug mažesnis, nei dėl kitų faktorių - infrastruktūros ir pan. JAV nelabai net žino, kas yra žiedai ir pan.
IP: 26d5336 | 01/18 22:11 Atsakyti
kas iš tos LT tech apžiuros,kai beveik iš visų auto eina CO taip,kad net akis griaužia.Ką veikia policija šiais laikais?tegul pareigūnai atsistoja kelyje su virbalais ir kiša į duslikus kiekvienam auto ir kalą baudas pagal viršijančią normą kaip už greitį,va tada ir turėsime rezultatus akivaizdžius dėl TP tvarkingumo ir kokybės,kodėl pareigūnai nestato svrastyklių keliuose ir netikrina svorio komercinių auto?,taigi,tegul dirba kikevienas savo darbą ir bus tvarka,nes po kol kas yra tik viską griaunantys komerciniai interesai kaip tech.apžiura.
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 21:41 Atsakyti
Life
01/18 21:02

Taip, kad šalis net ir būdama aukštai pagal BVP gyventojui, pagal žūčių skaičių keliuose velkasi uodegoje, kontrolės nebuvimas ne visada yra naudingas :)

Life
IP: 5f67813 | 01/18 21:41 Atsakyti
kart
01/18 21:28

Nemanau, kad ten ieškai mirčių keliuose priežasčių. Nereikėtų taip aklai sieti su technine auto būkle. Daugiausiai avarijas įtakoja žioplumas ir vairavimo kultūra.

Sutinku, bet net jei auto būklė lemia maža dali avariju tai vis tiek argumentas uz TA, valstybei zuve zmones ypac jauni kainuoja dar daugiau.
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 21:28 Atsakyti
Life
01/18 21:02

Taip, kad šalis net ir būdama aukštai pagal BVP gyventojui, pagal žūčių skaičių keliuose velkasi uodegoje, kontrolės nebuvimas ne visada yra naudingas :)

Nemanau, kad ten ieškai mirčių keliuose priežasčių. Nereikėtų taip aklai sieti su technine auto būkle. Daugiausiai avarijas įtakoja žioplumas ir vairavimo kultūra.
Life
IP: 75ad139 | 01/18 21:02 Atsakyti
kart
01/18 16:22

Ir kaip tarkim JAV atveju technikinės nebūtinumas atsispindi mirčių skaičiuje?

Taip, kad šalis net ir būdama aukštai pagal BVP gyventojui, pagal žūčių skaičių keliuose velkasi uodegoje, kontrolės nebuvimas ne visada yra naudingas :)
Life
IP: 75ad139 | 01/18 21:00 Atsakyti
mariusis
01/18 20:30

Ką bendro turi tu ir tavo bandymas perskaityti kas parašyta visam poste ir dar jį suprasti?

Aš postą puikiai supratau ir jam pritariu - TA Lietuvoje per silpna ir reikia ją griežtinti. :)
mariusis
IP: 7ad5add | 01/18 20:30 Atsakyti
Life
01/18 16:10

O ką turi bendro katalizatorius su saugumu? :D
Per techninę tikrina važiuoklę, padangas, stabdžius, šviesas ir pan. Baisu pagalvoti su kokiais lavonais tada važinėtų keliuose, jei net tokios elementarios apžiūros nebebūtų, kur patikrina, ar bent ratas laikosi normaliai. Pagal tai, ką sakote, tai TA reikia griežtinti, o ne atsisakyti. :)

Ką bendro turi tu ir tavo bandymas perskaityti kas parašyta visam poste ir dar jį suprasti?
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 16:22 Atsakyti
Life
01/18 16:17

Na Rusija atsilikus visur, priešingai nei USA, o kurios šalys pavyzdys tai objektyviai parodo mirčių skaičius keliuose. :)

Ir kaip tarkim JAV atveju technikinės nebūtinumas atsispindi mirčių skaičiuje?
Life
IP: 75ad139 | 01/18 16:17 Atsakyti
kart
01/18 16:10

Kas tau pavyzdys, o kas ne, tai jau čia tavo asmeninis reikalas, tik atkreipiau dėmesį į tavo išsireiškimą apie atsilikusią Rusiją.

Na Rusija atsilikus visur, priešingai nei USA, o kurios šalys pavyzdys tai objektyviai parodo mirčių skaičius keliuose. :)
kart
IP: ff4c1cb | 01/18 16:17 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/18 16:02

Dabar pasigūglinau, tai techninės apžiūros paliktos valstijų jurisdikcijai. Daugiau nei pusėj nėra arba labai tokia popierinė, likusioj mažesnėj daly panaši tvarka kaip pas mus. Kam įdomu: https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_inspection_in_the_United_States

Bet man JAV, kažkaip, nėra pavyzdys kaip socialinius reikalus tvarkyt.

Lietuvoj naikinti techninę apžiūrą aš kažkaip irgi nematau prielaidų.

Edit: O dėl tų šviesų, tai čia greičiausiai amišų vežimams skirti ;)

Pragyvenimo lygis ir vartotojiškumas pagrindinės prielaidos, kodėl USA tai gali sau leisti. Kitas dalykas, tai tikrinimas keliuose ir atitinkamos baudos. Iš esmės atsakomybė yra didelė, tačiau ta atsakomybė pastatyta ant piliečių pečių.
Europoje priešingai, valdžia įsivaizduoja, jog didžiausią atsakomybės naštą privalo nešti jie, nes kitaip nebus tvarkos. Mes tai vadiname demokratišku valdymu, bet jame tas senasis Europos diktatūrų, autokratijų raugas vis dar stipriai atsiduoda.

Pas mus per daug metų irgi situacija keitėsi kardinaliai, tad jeigu dabar panaikintų technikinę, nemanau, kad staiga imtume ir pradėtume važinėti su trantais :) Visi nori naujesnių ir gražesnių auto.
Life
IP: 75ad139 | 01/18 16:10 Atsakyti
mariusis
01/18 16:03

O kam ji tokia, jei važinėji su nauja mašina išpjautu katalizatoriumi, o ji to nepastebi 😀
Nekartą praėjęs su važiuokle, ant įdomumo, kurią reikia tvarkyti. Pagal TA viskas ledas. Pažvengėm su meistiruku, tai vat tokia ir ta technikinė, pažiūrėti šviesas ir ar gesintuvas su gera data.

O ką turi bendro katalizatorius su saugumu? :D
Per techninę tikrina važiuoklę, padangas, stabdžius, šviesas ir pan. Baisu pagalvoti su kokiais lavonais tada važinėtų keliuose, jei net tokios elementarios apžiūros nebebūtų, kur patikrina, ar bent ratas laikosi normaliai. Pagal tai, ką sakote, tai TA reikia griežtinti, o ne atsisakyti. :)

TOP naujienos