Rusijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2 (21)

Rusijos GP: penktadienio treniruotė Nr.2
logo 2018 Rugsėjo 28 d. 16:55, Pirelli/LAT Images

Antroje penktadienio treniruotėje Sočyje greičiausias buvo Lewisas Hamiltonas, ratą nuvažiavęs per 1:33.385 sek. Antrą rezultatą užfiksavo Valtteri Bottas, o trečią – Maxas Verstappenas.

Antroje treniruotėje komandos tradiciškai dirbo ieškodamos nustatymų lenktynėms, taip pat vertino padangų efektyvumą ir jų dėvėjimosi lygį. Lyginant su pirmąja treniruote, trasos būklė gerokai pagerėjo, bet dėl debesuoto dangaus asfalto temperatūra buvo net žemesnė nei rytinėje sesijoje.

„Pirelli“ čia atvežė tų pačių sudėčių padangas kaip ir Singapūre, hiperminkštosios padangos gana greitai dėvėjosi net ir ant labai lygaus Sočio asfalto, o važiuojant su ultraminkštosiomis daugelis pilotų skundėsi jų granuliavimusi. Komandos išskyrė programas tarp pilotų, kad būtų galima surinkti kuo daugiau informacijos.

Sesija praėjo be rimtų incidentų. Vettelis, Raikkonenas, Bottas, Sirotkinas, Hulkenbergas ir Leclercas buvo išvažiavę už trasos ribų be pasekmių mašinoms. Treniruotės pabaigoje Vettelį apsuko, bet jis pasikeitė padangas ir pratęsė darbą.

„Mercedes“ šiam savaitgaliui pasirinko mažiausiai iš visų hiperminkštųjų padangų komplektų, atidėjo darbą su jomis antrai treniruotei ir joje buvo greičiausi iš visų. Absoliutus trasos rekordas išsilaikė, bet per kvalifikaciją, matyt, bus pagerintas.  

Antrosios sesijos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

1. L. Hamiltonas

Mercedes

1:33.385

-

35

2. V. Bottas

Mercedes

1:33.584

0.199

33

3. M. Verstappenas

Red Bull

1:33.827

0.442

32

4. D. Ricciardo

Red Bull

1:33.844

0.459

37

5. S. Vettelis

Ferrari

1:33.928

0.543

33

6. K. Raikkonenas

Ferrari

1:34.388

1.003

31

7. S. Perezas

Racing Point

1:35.122

1.737

30

8. P. Gasly

Toro Rosso

1:35.137

1.752

28

9. E. Oconas

Racing Point

1:35.147

1.762

33

10. M. Ericssonas

Sauber

1:35.295

1.910

35

11. K. Magnussenas

Haas

1:35.331

1.946

33

12. C. Sainzas

Renault

1:35.341

1.956

37

13. C. Leclercas

Sauber

1:35.432

2.047

32

14. N. Hulkenbergas

Renault

1:35.568

2.183

35

15. R. Grosjeanas

Haas

1:35.911

2.526

35

16. B. Hartley

Toro Rosso

1:36.024

2.639

29

17. F. Alonso

McLaren

1:36.074

2.689

34

18. S. Vandoorne

McLaren

1:36.617

3.232

31

19. S. Sirotkinas

Williams

1:36.861

3.476

39

20. L. Strollas

Williams

1:37.001

3.616

35

 

Komentarai (21)


Karaliux
| 2018 Rugsėjo 29 d. 11:02
YZF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 10:32

Tai kad esme jog Ferrari nebuvo tuose kituose etapuose greitesni. Tiesiog kai kur mersams nesiseke del aplinkybiu, nesusijusiu su bolido greiciu. O kai tu nesekmiu nebudavo, tai jie laimedavo. As nuo pat sezono pradzios sakiau kad MB visumoje yra greitesnis (jeigu gerai su setupu viskas sueina), bet raudonieji kaip visada pradeda tikejima stumti i prieki, pries faktus, todel juokinga buvo man stebint is sono i tuos ju svaigalus. Kaip ir praeitame sezone, taip ir sitame, antroje puseje viskas graziai susidelioja ir vel eilini syki Ferrari lieka Nr2. Tik greitose trasose top speed ir motoras jiems padeda, visose kitose trasose prasideda atsilikimas nuo MB. Nedidelis, bet yra. Stebek ir ziurek kaip tasku skirtumas tik dides.

Tikrai nemaža dalis Ferrari fanų tikėjimą stumia į priekį prieš faktus, bet tokių pat yra nemaža dalis Mercedes ir Hamiltono fanų kurie tuo tiki ir galvoja "vat koks Hamis mldc, laimi su silpesniu bolidu" nors toli gražu ne silpnesniu, tik šiemet gavo daugiau konkurencijos nei įprastai
YZF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 10:32
LewisDNF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 01:13

Buvo trasoj kur ir mersas gražiai plauke Australija, Ispanija, Prancuzija, Austrija. Visi kiti 11 etapu buvo i ferru pagal greiti. Surasei etapus kur ferai laimejo, bet kur buvo greitesni bet nelaimejo tai cia nesiskaito ane? :D

Tai kad esme jog Ferrari nebuvo tuose kituose etapuose greitesni. Tiesiog kai kur mersams nesiseke del aplinkybiu, nesusijusiu su bolido greiciu. O kai tu nesekmiu nebudavo, tai jie laimedavo. As nuo pat sezono pradzios sakiau kad MB visumoje yra greitesnis (jeigu gerai su setupu viskas sueina), bet raudonieji kaip visada pradeda tikejima stumti i prieki, pries faktus, todel juokinga buvo man stebint is sono i tuos ju svaigalus. Kaip ir praeitame sezone, taip ir sitame, antroje puseje viskas graziai susidelioja ir vel eilini syki Ferrari lieka Nr2. Tik greitose trasose top speed ir motoras jiems padeda, visose kitose trasose prasideda atsilikimas nuo MB. Nedidelis, bet yra. Stebek ir ziurek kaip tasku skirtumas tik dides.
YZF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 10:27
LewisDNF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 01:09

Kinija jei ne SC, Vokietija, GB - kur visada mersas turedavo persvara didele, Italija

Kinijoje Botas vaziavo pirmas, jeigu ne SC, butu ir nugalejes. Ka tu ziurejai?
Vokietijoje, lenktynese, nemaciau Ferrari persvaros. Kur ji buvo? Jeigu LH butu startaves is pirmos eiles, vaizdelis butu kitoks.
GB LH vaziavo geriau negu SV (lap times, svariame ore), tik po trecio posukio liko paskutinis. Jeigu jis nebutu ismustas, butu garantuotai pirmas.
Norge
| 2018 Rugsėjo 29 d. 07:51
LewisDNF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 02:14

Ir siaip ferru ir mercu race pace vertinamas beveik vienodai, tik pagal sektorius mersas geriau atrodo tusciais bakais, bet ferrrai sandbaggina ir šeštadienį pagreites kaip visada, tik as uzteks neaisku :)

matau ir pats jau persigalvojai ir sutinki, kad sandbaggina :) cia jau net ne sand prisideje turi buti, o svino, kad motoro trasoj sekunde gauti nuo red bulio su B reno versija :)
Norge
| 2018 Rugsėjo 29 d. 07:49
Vytispagonia
| 2018 Rugsėjo 29 d. 06:49

Važiuoja su senais motorais penktadienio treniruotėse (na bent taip kalbama)...be to neranda nustatymų (naujas sparnas, nukreipiantys elementai ir pan)

maciau as tuos visus atnaujinimus, man tik toks klausimas - ar jie jau palaidojo si sezona, kad uzuot koncentravesi reguliavimui ir bandymui dar kasti mersui i kulna, bando naujienas (greiciausia 2019m) kurios neveikia. juk gali raikinas imti ir viska bandyti, o difuzorius sukti n+k ratu su current version ir surasti tuos *** nustatymus. mersas kazkaip vis suranda.
Vytispagonia
| 2018 Rugsėjo 29 d. 06:49
Norge
| 2018 Rugsėjo 28 d. 22:01

man tai sunkiai suprantama kam cia reikalingas ferariams tas "maivymasis" bandant kazka slept, nevaziuot pilnu tempu ir maksimaliai pasiruost q ir lenktynems. ka jie cia nori pergudraut, kai jau reikia ne gudraut o spaust viska kas like...vel eilini karta pergudraus patys save.

Važiuoja su senais motorais penktadienio treniruotėse (na bent taip kalbama)...be to neranda nustatymų (naujas sparnas, nukreipiantys elementai ir pan)
LewisDNF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 02:14
Ir siaip ferru ir mercu race pace vertinamas beveik vienodai, tik pagal sektorius mersas geriau atrodo tusciais bakais, bet ferrrai sandbaggina ir šeštadienį pagreites kaip visada, tik as uzteks neaisku :)
LewisDNF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 01:13
Buvo trasoj kur ir mersas gražiai plauke Australija, Ispanija, Prancuzija, Austrija. Visi kiti 11 etapu buvo i ferru pagal greiti. Surasei etapus kur ferai laimejo, bet kur buvo greitesni bet nelaimejo tai cia nesiskaito ane? :D
LewisDNF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 01:09
YZF
| 2018 Rugsėjo 29 d. 01:03

Bahreinas, Monakas, Kanada, Belgija - etapai kuriuose galima sakyti Ferrari turejo geresni greiti (bendrai paemus). Likusiuose 11 etapu lengvos pergales nelabai svietesi.

Kinija jei ne SC, Vokietija, GB - kur visada mersas turedavo persvara didele, Italija
×

F-1.lt pulsas