S. Marchionne: „Liberty Media“ nesusigaudo technikoje (25)

S. Marchionne: „Liberty Media“ nesusigaudo technikoje
logo 2018 Kovo 08 d. 06:00, Ferrari

Ženevos automobilių salone „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne kalbėjo apie savo įspūdžius iš priešsezoninių bandymų, bendradarbiavimą su „Suber“ ir „Haas“ ir apie galimybę pasitraukti iš „Formulės-1“ dėl nesutarimų su „Liberty Media“.

Sergio Marchionne: „Aš mačiau tarpinius bandymų rezultatus – kažkuriuo momentu S. Vettelis nusileido V. Bottui vieną dešimtąją sekundės Pažiūrėsime, kaip klostysis įvykiai, bet mūsų laukia įdomus ir labai sudėtingas sezonas.

Sprendžiant iš visko, mes turime konkurencingą mašiną ir neblogas perspektyvas. Dabar aš nebeturiu tų baimių, kokios buvo šiuo periodu pernai metais. Bet spręsti apie jėgų išsidėstymą kol kas neįmanoma – atrodo, kad daugmaž tikslesnį vaizdą mes pamatysime tik Australijoje.

Tarpusezoniu komanda gerai padirbėjo, patikimumo problemos išspręstos, o ir su varikliu viskas turi būti tvarkoje. Inžinieriai susikoncentravo ties tuo, kur mes nusileidome pernai metais ir aš turiu pripažinti, kad mašina išėjo visai nebloga. Žinoma, tai tik žodžiai, bet aš tikiuosi, kad greitį „Ferrari“ parodys ir trasoje.

Dabar aš esu atsipalaidavęs. Jei kalbėsime apie komandos struktūrą, tai pats ramiausiais sezonas po 2014 metų, kai aš pradėjau vadovauti „Ferrari“. Mes turime viską, ko reikia, kad išvystytumėme pernykštę sėkmę. Aš nežinau, kas mūsų laukia lenktynėse, bet matau kad komandoje viskas stabilizavosi, lenktynių brigada dirba geriau nei anksčiau ir visi yra ramūs.

Kai dėl mūsų partnerių, pažiūrėsime, kaip praeis bandymai. „Sauber“ gavo šiuolaikinę jėgainę, todėl didžioji dalis problemų išspręsta. Jie puikiai padirbėjo, bet man sunku spręsti apie komandos progresą. Praėjusį sezoną jie užbaigė paskutinėje lentelės vietoje ir priešpaskutinė vieta Konstruktorių įskaitoje šiais metais jiems būtų visai neblogas rezultatas. Tai gera komanda, aš ja tikiu.

Kai dėl „Haas, tai mes galvojome apie kontraktą su „Maserati“ – pažiūrėsime. „Haas“ taip pat yra pasiruošę tam.

„Liberty Media“ planai? Mes iki šiol tikime, kad galima sukurti bendrą projektą, kuris garantuotų „Formulei-1“ stabilią ateitį. Mes norime išsaugoti šio sporto esmę ir mums nereikia, kad „Formulės-1“ DNR būtų nustumtas į antrą planą dėl komercinių aspektų ar žiūrimumo didinimo.

Mus domina techniniai aspektai ir aš manau, kad „Liberty Media“ juose nesigaudo. Geriau būtų jei tuo užsiimtumėme mes. Jei mes negausime galimybės varžytis su kitomis komandomis, tai pereisime kur nors kitur. Jei technine prasme visos komandos bus panašios ir „Ferrari“ nesiskirs nuo „Mercedes“, tai man tai bus neįdomu. Dalyvavimas “Formulėje-1“ kainuoja milžiniškus pinigus, kuriuos mes galime išleisti kur nors kitur.

Jei kalbėsime apie „Formulę-E“, tai mes galvojame apie šią seriją, bet kol kas nesame pasiruošę debiutui. Aš suprantu jų tikslą, bet nematau jų pranašumo“.


Komentarai (25)
Klepsidra
| 03/08 07:10 Atsakyti
Sergio technikoje raukia daugiau nei Brawnas - cia jau nepasigincysi :)
skeptikas
| 03/08 07:57 Atsakyti
Klepsidra
03/08 07:10

Sergio technikoje raukia daugiau nei Brawnas - cia jau nepasigincysi :)

Pritariu.
deivec
| 03/08 08:47 Atsakyti
dieve dieve...kokia retorika pareina is Feru, panasu jau i agonijos pradzia ?
BE isejo, tai dabar Ferrari nebezino ka daryti
SF15T
| 03/08 09:38 Atsakyti
esme aiski - jokiu tolimesniu standartizavimo zingsniu, ir cia tik pritarti galima. standartiniu seriju apstu, kur vienintelis skirtumas komandos pavadinimas, nes vaziuokle, motorai ir aero visu tokie pat. apie tai sm ir kalba, bet kai iq tik apie myzalus pablevyzgoti, tai suprantama, tada ir uz milijardinio koncerno prezidenta visokie pakasynos prie klaviaturos tampa kietesni : )))
Klepsidra
| 03/08 09:47 Atsakyti
SF15T
03/08 09:38

esme aiski - jokiu tolimesniu standartizavimo zingsniu, ir cia tik pritarti galima. standartiniu seriju apstu, kur vienintelis skirtumas komandos pavadinimas, nes vaziuokle, motorai ir aero visu tokie pat. apie tai sm ir kalba, bet kai iq tik apie myzalus pablevyzgoti, tai suprantama, tada ir uz milijardinio koncerno prezidenta visokie pakasynos prie klaviaturos tampa kietesni : )))

pradejai normaliai, bet pabaigoje vistiek vidurius paleido? svarbu, kad visada su sypsena - abiejuose galuose
Klepsidra
| 03/08 09:53 Atsakyti
demesio, dabar nieks nepriestaraukit geriau viska ismananciam Sergio, nes jis vadovauja dideliam koncernui. Lietuvoje klausykit Karbauskio, nes to koncernas irgi gi didelis - tai negi zmogus gali klysti?
Sergio savo grasinimais kol kas nieko neisgasdino - tik sutrauke buri pasekeju (1 asmens buri - SF15T, bet dar pora turetu prisijungti). Liberty nebijo, Todtas ir FIA nebijo, kitos komandos zemyn nuo Red Bull nebijo. Reiks su Totto rengti bendra grasinimu vakara?
egiduxx
| 03/08 09:55 Atsakyti
Asilo brolis atėjo ir pasakė apie IQ, tai ar tu asiuliuk žinai kas tai yra? Ar matei kaip kažkas kažkur buvo parašęs šitą trumpinį ir sugalvojai tu jį panaudot? Tai žinok šitas žodis tau visai netinka, nes kas susiję su kažkokiu bent minimaliu mąstymu, tai tas tau negalioja.
skeptikas
| 03/08 10:29 Atsakyti
To: SF15T
Pagal paties rašymo stilių, tai esi ankstyvos paauglystės stadijoje. Jei diskutuoti apie reikalo esmę, tai nieko neribojant galiausiai neliks su kuo lenktyniauti. Buvo F-1 ir automobilių su šešiais ratais, ir aviacine dujų turbina, ir Lotus su 2,5 T prispaudimo galia, ir ką? Progresas įvarys tokiu būdu save į kampą, kai nebebus lenktynių, o bus technikos pasiekimų paroda. Sporto įdomumas ir yra tol, kol yra kovojama apylygių varžovų. Ar labai įdomios būtų rungtynės tarp Vokietijos rinktinės ir Marijampolės "Sūduvos"? O vat Čempionų lyga - visai kitas populiarumas ir žiūrimumas, ir babkės reklamai. Jau dabar labai greitai pasipila zyzimai, kad F-1 neįdomi, nes dominuoja viena ar kita komanda.
poncijus
| 03/08 10:37 Atsakyti
Tema apie ferus ir aldoniniu instinktai liepia lot:) vienas is cia niekada nesuba sakinio suregzt, kitas tikriausiai bedarbis ir jokios veiklos neturi, nes pastoviai komentaruose budi.
ddt
| 03/08 10:37 Atsakyti
Ne kiekviena profesionali melžėja gali valdyti valstybę, ne kiekviena valytoja - įmonę. Sergio, praleidai progą patylėti. Iš Ferrari padarėt ne ekskliuzyvą o širpotriebą, artimiausioje ateityje planuojate pradėti gaminti SUV - tai yra tas pats pinigų vaikymasis, kaip ir Liberty, o ne "Ferrari DNA". Sorry.
×

TOP naujienos