bmw v8
IP: 59a066c | 05/14 00:15 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 16:49

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?

Tik norėjau atkreipti dėmesį, kad skirtumas labiau panašus į 2 dešimtasias 😉
FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 21:30 Atsakyti
.F666
05/10 20:52

barselona, o ypac 3 sektorius parodo, kiek yra gera vaziuokle, ir siemet ferrai tikrai turi gera vaziuokle ir berods problemas su padabgu edimu issisprende, nes barselona reikli padangoms. tad, skirtingai nei tech, manau, kad si trasa parode, jog ferru bolidas geresnis nei makliu, ir jiems bedu kils kovojant su makliais tik motoru trasose, nes jiems iki mersu apie 20 zirgu truksta ir sito jie siemet jau niekaip nepanaikins. as net speju, kad monake ir vengrijoje ferrai bus zymiai arciau buliu ir mersu ir kvaloje (nenustebciau, jei monake Q LEC butu P3) ir lenktynese ir maklarenams visiskai nebus pasiekiami.

Jo, ir man panašu į tai, kad problemas su padugnių perkaitinimu išsprendė... ar bent stipriai patobulėlo. Tiek skirtingų stabdžių bei gaubtų su nukreipimais išbandė per testus :))
Dėl bendro greičio Binotto linkęs tau paprieštarauti, man pritarti (vėliau perskaičiau > https://www.f1news.ru/interview/binotto/152684.shtml ) Tik manau, kad blefuoja šiek tiek.
Matosi pagal laikus, kad lėtų posūkių trasose McL turi reikalų...

Monace - kvala ir yra varžybos. Dar ten svarbus faktorius - lenktyninko savybės. Galima ir silpnesniu bolidu išauti, ką istorija parodo.

P3 - ir aš statyčiau už monakietį Monaco trasoje, su 3÷4 pagal pajėgumą bolidu. Neatimkim šanso ir kitiems iššauti.
.F666
IP: c633518 | 05/10 20:52 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 16:49

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?

barselona, o ypac 3 sektorius parodo, kiek yra gera vaziuokle, ir siemet ferrai tikrai turi gera vaziuokle ir berods problemas su padabgu edimu issisprende, nes barselona reikli padangoms. tad, skirtingai nei tech, manau, kad si trasa parode, jog ferru bolidas geresnis nei makliu, ir jiems bedu kils kovojant su makliais tik motoru trasose, nes jiems iki mersu apie 20 zirgu truksta ir sito jie siemet jau niekaip nepanaikins. as net speju, kad monake ir vengrijoje ferrai bus zymiai arciau buliu ir mersu ir kvaloje (nenustebciau, jei monake Q LEC butu P3) ir lenktynese ir maklarenams visiskai nebus pasiekiami.
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 17:22 Atsakyti
tech
05/10 17:16

cia tik laiko klausimas, kad Ricciardo nubus is savo sastingio, kaip ir Renault buvo :) realus skirtumas tarp ju gali buti 0.1-0.2 s , o ne 0,5 ir +. tiesiog butu sunku paaiskinti toki nuosmuki. kas del tu simtuju, palyginime, tai cia isvis neverta apsikrauti, nes kiekviena trasa su savais kampais, reguliavimais ir tt. tai ziuresim ka turim toliau Monake, :) Q bus labai idomi

Jap.
Kvala tikrai turėtų būti įdomi, ypač dėl "naujokų" ir senbuvių, ar kaip ten viens išsireiškė, - "vidutiniokų" - santykių :))
tech
IP: bfb2e24 | 05/10 17:16 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 16:49

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?

cia tik laiko klausimas, kad Ricciardo nubus is savo sastingio, kaip ir Renault buvo :) realus skirtumas tarp ju gali buti 0.1-0.2 s , o ne 0,5 ir +. tiesiog butu sunku paaiskinti toki nuosmuki. kas del tu simtuju, palyginime, tai cia isvis neverta apsikrauti, nes kiekviena trasa su savais kampais, reguliavimais ir tt. tai ziuresim ka turim toliau Monake, :) Q bus labai idomi
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 16:49 Atsakyti
tech
05/10 14:52

kazkaip nepamenu, kad Norisas butu vaziaves ilga laika i kazka atsiremes :) ir kiek maciau skirtumas buvo virs 30 s gale race, tai arba as kazka praziurejau arba tu nedaziurejai :)

Prisipažinsiu, per petį žiūrėjau lyderių kovą. Kažkaip nuojauta kuždėjo apie galutinį rezultatą.
Kur kas įdomiau buvo sekti: LEC/PER/RIC/SAI/NOR - jų kovą.

Chronologija :)
Norris - bėdų bėda startuojant (bet ne iš eigos) - ech, tikiuosi patobulės...
Nuo starto įsirėmęs į SAI. Žaidė 1.0 - 2.0 sek. intervale iki 24 rato (keičiamos padugnės) ;
Toliau, po išvažiavimų iš pitų - Oconas. Kurį laiką taupė padugnes (skirtingi apavai, strategijos), važiavo 3.0 sek intervale (buvo ir prasitestavo greitį). Ką šiandien gali padaryti tokioje trasoje, finišuoti už Sainzo - partinė užduotis ;))
Eigoje su OCO aplenkiamas Raikis, Berniukas... Vis tolstama nuo RIC/SAI, kuriems lenkti jų nereikėjo;
Spaudžiamas Oconas, kuris palaipsniui vis lėtėjo ir lėtėjo... (Skirtinga pastarojo taktika) kol galiausiai 62 rate buvo aplenktas. Transliacija rodė garvežį už Berniuko, visą veteranų kovą (9d.??) ;) - ALO-STR-GAS-RAI-VET....
Galiausiai finišavo "vienišas tyruose" įjungęs taupymo režimą, kaip tu ir minėjai - virš 31 sek atsilikęs nuo saldžiosios porelės RIC/SAI.

Aš tikrai noriu tikėti, kad RIC bunda. Nes sergu už komandą. Bet skverbiasi neramių minčių - kiek Rikis startavo Barselonoje ir kiek Norrisas, kiek testinių ratų prasuko toje trasoje tarpe tarp sezonų? Už vietinį šunį, kuris vis atbėga kokį kampą apmyžti, turėtų geriau pažinti kiekvieną akmenuką šios trasos...

O čia rimtai klausiu (tikrai nesišaipau): šioje testinėje Barselonos trasoje, 3 segmente (lėti posūkiai) - FER 26.628 \ MCL 26.845 - tas 2 šimtųjų pranašumas labiau didelis minusas McL ar kompensuojamas - nesukt sau kiaušų?
Norge logo rėmėjas
IP: a3d82f6 | 05/10 15:10 Atsakyti
Sharingan
05/10 14:44

Rimtai? Debiutinį sezoną laikai atskaitos tašku? Kalba labiau eina apie tai kad Perez (nebe debiutiniame sezone ir su pakankamai patirties) nepavažiuoja, kaip ir kiti (su mažiau patirties) nepavažiavo. Klausimas kiek pats Maxas pavažiuotų jei dabar reikėtų switchinti komandą.

Kuo čia dėtas atskaitos taškas? Pataisiau, kad važiavo ir su kita technika. Taškas. O kaip pavažiuos pamatysim kai switchins.
tech
IP: bfb2e24 | 05/10 14:52 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 13:53

Atsikrapštau už 2 pastraipą, neperskaičiau tamstos - "kad ir lenktynėse užvežė" ;)

Nei jis nuo Perezo apsisaugojo, bei nuo Leclero/Botto tolo... Gerai, kad bent Sainzui sugebėjo nepasiduoti. Laikai, varžybų metu, lyginant su Norriso buvo apčiuopiamai prastesni... Stebėjausi, kaip tai galima - juk prieš save tuščia trasa. Norris beveik visas varžybas važiavo įsirėmęs į ką nors. Laikas, kai galėjo laisvai judėti - panašus su Leclero. Paleidžia, priartėja... Šansų pakilti neturėjo.

Aš nenoriu vertinant šiuos du pilotus tuose varžybuose kaip nors vieną išaukštinti, kitą pažeminti. Tiesiog tokia buvo realybė :))

kazkaip nepamenu, kad Norisas butu vaziaves ilga laika i kazka atsiremes :) ir kiek maciau skirtumas buvo virs 30 s gale race, tai arba as kazka praziurejau arba tu nedaziurejai :)
Sharingan
IP: fa3679c | 05/10 14:44 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/10 11:49

yra vairaves. key kurta toro roso. ir uzkrove sainzui budamas visiskai vaikas.

Rimtai? Debiutinį sezoną laikai atskaitos tašku? Kalba labiau eina apie tai kad Perez (nebe debiutiniame sezone ir su pakankamai patirties) nepavažiuoja, kaip ir kiti (su mažiau patirties) nepavažiavo. Klausimas kiek pats Maxas pavažiuotų jei dabar reikėtų switchinti komandą.
Norge logo rėmėjas
IP: 522df2a | 05/10 13:59 Atsakyti
tech
05/10 12:55

bet ziurek, si savaitgali tiek Q tiek varzybose Norisusi uzveze ryskiai :) ir netgi stebejau data, kaip su padangu misniais dirbo abu gryname ore, tai Ricciardo stabiliai kapojo i vienus vartus :) gal ar Norisui netiko nustatymai trasai, ar Ricciardo pagaliau save rado . matysim kaip toliau bus :) bet ir pats manau supranti, kad negali tokia buti tarp ju praraja, kokia buvo iki ispanijos

Ziuriu, Kęstutis jau išsamiai atsake ;) matysim, aisku, kad sekunde nerealu
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 13:53 Atsakyti
tech
05/10 12:55

bet ziurek, si savaitgali tiek Q tiek varzybose Norisusi uzveze ryskiai :) ir netgi stebejau data, kaip su padangu misniais dirbo abu gryname ore, tai Ricciardo stabiliai kapojo i vienus vartus :) gal ar Norisui netiko nustatymai trasai, ar Ricciardo pagaliau save rado . matysim kaip toliau bus :) bet ir pats manau supranti, kad negali tokia buti tarp ju praraja, kokia buvo iki ispanijos

Atsikrapštau už 2 pastraipą, neperskaičiau tamstos - "kad ir lenktynėse užvežė" ;)

Nei jis nuo Perezo apsisaugojo, bei nuo Leclero/Botto tolo... Gerai, kad bent Sainzui sugebėjo nepasiduoti. Laikai, varžybų metu, lyginant su Norriso buvo apčiuopiamai prastesni... Stebėjausi, kaip tai galima - juk prieš save tuščia trasa. Norris beveik visas varžybas važiavo įsirėmęs į ką nors. Laikas, kai galėjo laisvai judėti - panašus su Leclero. Paleidžia, priartėja... Šansų pakilti neturėjo.

Aš nenoriu vertinant šiuos du pilotus tuose varžybuose kaip nors vieną išaukštinti, kitą pažeminti. Tiesiog tokia buvo realybė :))
tech
IP: c4754c7 | 05/10 13:51 Atsakyti
Kestutis Gps
05/10 13:26

Penktadienį stebėjai? Tai tada komanda dėjo atnaujinimus ant skirtingų bolidų, lygino su senais, testavo skirtingus elementus...
Per kvalą, Noris padarė klaidą, kai 1etape atsirėmęs į "licencijuotą kilnojamąjį šikaną" supanikavo ir vietoj to, kad kartotų greitąjį ratą (bijo nepapult tarp 15 kaip Rikis praeitoje Q), nulėkė keistis naujų minkštųjų padangų... Tos padangos - gal 3 ar 4 ratai buvo prasukti...
Tad per kvalos 3 etapą pirmam bandymui (kaip ir Čarlis) išvažiavo su senomis... Pasiliko paskutiniam bandymui naujus... Bet ten 'n' priežasčių kodėl nepagerino laiko.

Beje, paskutiniam bandymui Sainz tvarkingai atliko oro srauto vakumo maišo funkciją kolegai, o tuo metu, Rikis "statė ragus" - išvažiavo paskutinis ir aplaimai nespėjo nei paskutio bandymo startui, :/

Ps. kartais man taip norisi įkišti savo trigrašį apie Sizifio akmens vertus lenktyninikų palyginimus, bet - NE... ne mano pupos,... :D

Buvo kaip buvo, bet stebint race pace abieju, tai kaip ir klausimu nebuvo kas geriau atrode ;)
tech
IP: c4754c7 | 05/10 13:50 Atsakyti
kart
05/10 13:29

Norisas aiskiai pasake, kad pirmame Q3 vaziavime isvaziavo su devetais softais, nes del Mazespino klaidos Q1 turejo isnaudoti papildoma komplekta padangu. Ne Riccardo cia suvaziavo, o Norrisas nesuvaziavo.

Na ok, Q gal nepaejo. Bet race kas trukde stampuot ratus? Stebejau laikus svariam ore abieju. Persvara ryski buvo.
kart
IP: ff4c1cb | 05/10 13:29 Atsakyti
tech
05/10 12:55

bet ziurek, si savaitgali tiek Q tiek varzybose Norisusi uzveze ryskiai :) ir netgi stebejau data, kaip su padangu misniais dirbo abu gryname ore, tai Ricciardo stabiliai kapojo i vienus vartus :) gal ar Norisui netiko nustatymai trasai, ar Ricciardo pagaliau save rado . matysim kaip toliau bus :) bet ir pats manau supranti, kad negali tokia buti tarp ju praraja, kokia buvo iki ispanijos

Norisas aiskiai pasake, kad pirmame Q3 vaziavime isvaziavo su devetais softais, nes del Mazespino klaidos Q1 turejo isnaudoti papildoma komplekta padangu. Ne Riccardo cia suvaziavo, o Norrisas nesuvaziavo.
Kestutis Gps
IP: 38da4aa | 05/10 13:26 Atsakyti
tech
05/10 12:55

bet ziurek, si savaitgali tiek Q tiek varzybose Norisusi uzveze ryskiai :) ir netgi stebejau data, kaip su padangu misniais dirbo abu gryname ore, tai Ricciardo stabiliai kapojo i vienus vartus :) gal ar Norisui netiko nustatymai trasai, ar Ricciardo pagaliau save rado . matysim kaip toliau bus :) bet ir pats manau supranti, kad negali tokia buti tarp ju praraja, kokia buvo iki ispanijos

Penktadienį stebėjai? Tai tada komanda dėjo atnaujinimus ant skirtingų bolidų, lygino su senais, testavo skirtingus elementus...
Per kvalą, Noris padarė klaidą, kai 1etape atsirėmęs į "licencijuotą kilnojamąjį šikaną" supanikavo ir vietoj to, kad kartotų greitąjį ratą (bijo nepapult tarp 15 kaip Rikis praeitoje Q), nulėkė keistis naujų minkštųjų padangų... Tos padangos - gal 3 ar 4 ratai buvo prasukti...
Tad per kvalos 3 etapą pirmam bandymui (kaip ir Čarlis) išvažiavo su senomis... Pasiliko paskutiniam bandymui naujus... Bet ten 'n' priežasčių kodėl nepagerino laiko.

Beje, paskutiniam bandymui Sainz tvarkingai atliko oro srauto vakumo maišo funkciją kolegai, o tuo metu, Rikis "statė ragus" - išvažiavo paskutinis ir aplaimai nespėjo nei paskutio bandymo startui, :/

Ps. kartais man taip norisi įkišti savo trigrašį apie Sizifio akmens vertus lenktyninikų palyginimus, bet - NE... ne mano pupos,... :D
tech
IP: bfb2e24 | 05/10 12:55 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/10 12:19

tikrai nebus ir kazin ar jis is viso dasitemps iki to ricardisko +0.2s. man stebint ricardo dabar kilo mintis duoti jam pravarde - misteris +0.2s :))) iki maxo tiek nedatempdavo kvaloj, o dabar labai panasu, kad taip bus ir su norisu :)))

bet ziurek, si savaitgali tiek Q tiek varzybose Norisusi uzveze ryskiai :) ir netgi stebejau data, kaip su padangu misniais dirbo abu gryname ore, tai Ricciardo stabiliai kapojo i vienus vartus :) gal ar Norisui netiko nustatymai trasai, ar Ricciardo pagaliau save rado . matysim kaip toliau bus :) bet ir pats manau supranti, kad negali tokia buti tarp ju praraja, kokia buvo iki ispanijos
Norge logo rėmėjas
IP: a3d82f6 | 05/10 12:19 Atsakyti
tech
05/10 12:08

cia vis tik nereikia pamirsti, koks yra lygmuo Albono, ir Gasly,. jie ten toj savo virtuvej prie TR vairo , konkuruoja tarpusavyje - 0 tai yra kazkur apie vidutinioko lygmeny. Verstapenas yra TOP klaseje, tad kai vidutinis ateina salia prie Top, ir pasijaucia greitai tas skirtumas. Ricciardo gal ir nera tas grynas TOP, bet netoli to, ir jam panasu tiko RBR bolidas, todel ir konkurencijna buvo gyva. Perezas irgi nera kazkoks stebuklas, toks Hulkenbergo stipraus vidutinioko lygmenyje,, aisku dabar gal ir perprasti bolida reikia kazkiek, bet na nebus ten taip, kad ims ir stebukla parodys su RBR bolidu.

tikrai nebus ir kazin ar jis is viso dasitemps iki to ricardisko +0.2s. man stebint ricardo dabar kilo mintis duoti jam pravarde - misteris +0.2s :))) iki maxo tiek nedatempdavo kvaloj, o dabar labai panasu, kad taip bus ir su norisu :)))
Norge logo rėmėjas
IP: a3d82f6 | 05/10 12:16 Atsakyti
Klepsidra
05/10 12:12

nieks nesako, kad Maxas nebuvo kazkiek greitesnis, bet jokios dramos ten nebuvo. ka norejo - ta pasirinko. pasirinkimo vaisius matom iki siol - Sainzas puikiai atidirbo McLaren, nuejo i Ferrari, o pasirinkejams teko ieskoti pilotu is isores.

jau sumalei dvi temas i viena :) nieks nesako, kad marko jaunuju pilotu programa aukstumoje, bet kita vertus nebuvo sainzo kur deti tuo metu. buvo dar ir ricardo gi. o sainzas nenorejo mirkti toro ir laukti. taip kad viska jie ten padare tiek, kiek galejo.
Klepsidra
IP: 038e568 | 05/10 12:12 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/10 12:05

ir todel kvailieji marko ir matesicas pasirinko verstapena i red bull, o ne protingaji intelektualuji sainza. nes nieko neismano, o cia pamirso uzsukt pasiklaust,

nieks nesako, kad Maxas nebuvo kazkiek greitesnis, bet jokios dramos ten nebuvo. ka norejo - ta pasirinko. pasirinkimo vaisius matom iki siol - Sainzas puikiai atidirbo McLaren, nuejo i Ferrari, o pasirinkejams teko ieskoti pilotu is isores.
tech
IP: bfb2e24 | 05/10 12:08 Atsakyti
Telemetrijus
05/10 07:17

O gal dėl to, kad tuomet Maxui tebuvo tik 20 metų?...

cia vis tik nereikia pamirsti, koks yra lygmuo Albono, ir Gasly,. jie ten toj savo virtuvej prie TR vairo , konkuruoja tarpusavyje - 0 tai yra kazkur apie vidutinioko lygmeny. Verstapenas yra TOP klaseje, tad kai vidutinis ateina salia prie Top, ir pasijaucia greitai tas skirtumas. Ricciardo gal ir nera tas grynas TOP, bet netoli to, ir jam panasu tiko RBR bolidas, todel ir konkurencijna buvo gyva. Perezas irgi nera kazkoks stebuklas, toks Hulkenbergo stipraus vidutinioko lygmenyje,, aisku dabar gal ir perprasti bolida reikia kazkiek, bet na nebus ten taip, kad ims ir stebukla parodys su RBR bolidu.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas