S. Perezas: sprinto lenktynės buvo nuobodžios pilotams ir fanams (28)

S. Perezas: sprinto lenktynės buvo nuobodžios pilotams ir fanams
logo Rugsėjo 11 d. 20:59, Red Bull Content Pool

„Red Bull“ pilotas Sergio Perezas neigiamai atsiliepė apie sprinto lenktynes. Anot sportininko, šiemet antrą kartą surengtos tokio tipo varžybos buvo nuobodžios ne tik lenktynininkams, bet ir jas stebėjusiems sporto fanams.

Sprinto kvalifikacija šiemet pirmą kartą buvo surengta Silverstouno trasoje. O šį savaitgalį jos įvyko Monzos lenktynių žiede, kuriame sportininkai turėjo įveikti 18 ratų.

S. Perezas buvo vienas iš tų, kuriam šios dienos lenktynių metu pavyko aplenkti bent vieną varžovą. Bet anot sportininko, Monzoje vykusios sprinto varžybos buvo tokios pat nuobodžios, kaip ir Silverstoune.

„Tiesiog labai nuobodžios. Nieko įdomaus neįvyko. Nematau jokios naudos. Spėju, kad jos buvo nuobodžios ne tik mums, sportininkams, bet ir fanams. Tiesą pasakius, nesuprantu, kokią naudą jos duoda F-1“, - kalbėjo S. Perezas.

„Žinant dabartinį formatą, neįžvelgiu jokios naudos. Nemanau, kad jos ką nors keičia. Žinoma, jos buvo sugalvotos tam, kad savaitgalis būtų įdomesnis. Pažiūrėsime ar sirgaliai yra tuo patenkinti.“

„Problema ta, kad norint lenkti varžovą, reikia didelės persvaros. O skirtumai dabar yra maži. Jie taip pat pasirinko netinkamas trasas sprinto lenktynėms. Nežinau, kurios trasos joms būtų labiau tinkamos. Tačiau atsižvelgus į dabartinius bolidus, lenktynės yra per trumpos, o ir padangos nespėja stipriai nusidėvėti.“

Sergio Perezas
Pilotas: Sergio Perezas 2021 sezono taškai: 118
Komanda: Red Bull Amžius: 31 m.
Plačiau
„Autodromo Nazionale di Monza", Monza
Trasa: „Autodromo Nazionale di Monza", Monza (Italijos GP)
Ilgis: 5,793 km Ratų skaičius: 53
Plačiau

Komentarai (28)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/12 15:51 Atsakyti
kart
09/12 13:25

Bandymai lieka bandymais, bet trys treniruotės kiekvieną lenktynių savaitgalį, tai gal tik naujokams ir naudingos. Pačio bolido reguliavimas trasai didžiąja dalimi vis tiek tik per penktadienio vakarinę treniruotę vyksta, nes tada temperatūros bent kažkiek atitinka būsimas realias kvalos ar lenktynių. Rytinės treniruotės, ypač penktadienio, labiau yra duomenų rinkimui, ne trasos, o bolido.

Taip, kad manau penktadienio vakarinės treniruotės neturėjimas mums tik į naudą, nes karts nuo karto gali išlysti pranašumai arba trūkumui vienur kitur, kur įprastinėmis sąlygomis gali nesitikėti.

Ir aplamai, tai jaučiu dauguma komandų galėtų tiesiai iš garažo į lenktynes važiuoti ir vis tiek važiuotų panašiai.

Tai taip, kai yra simuliatoriai, o dideliu atnaujinimu komandos jau senokai neatsiveza itaipogi manau, kad jie iskart i kvala imesti galetu taip pat vaziuot visi. Bet vistiek tai nereiskia, kad treniruotes turi buti kazkoks tai idomus show.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/12 15:44 Atsakyti
TomTom
09/12 14:46

Jo komentaras buvo apie pokycius kurie didina progresa. As ta tema ir atrasiau. Jeigu ziuretume i sou puse, tada ir komentuociau apie sou ziurovams ir t.t.
Kaip sakiau kitur, is didelio rasto iseinam is krasto. Paziurek MotoGP, nereikia jiems nei drsu, nei saugos zonu asfaltuot, kazkaip ir smelis tinka, nereik jiems inzinieriu valdanciu bolida is boksu, nereik ir visu sprintu, ***intu ir t.t. veiksmo ar to sou ten yra 100 kartu daugiau nei f1. Tai gal problema ir yra vadovybeje ir ju sprendimuose o ne sou buvime/nebuvime?
Man is vis keista tas "sou" elementas. Cia ne WWE, cia lenktynes, ir zmones nori ne kazskadiniu triuku ar random grido o kovos, ir kad ju komanda laimetu.

+1 Ziuri i Motogp ar ta pati Ralio onboarda tai atsiranda toks "wow" F-1 tai tapo tokia "meh" net kartais pagauni save, kad jei jau Suzy Wolf sugebejo vairuot, kodel as negaleciau po atitinkamu apmokymu ko ziurint i motogp nebuna :)
TomTom
IP: d1cf999 | 09/12 14:52 Atsakyti
Ir ne pilotams turi daryti ar ziurovams, o sukurti tokia sistema kad butu galima artima kova ir kad kuo daugiau skirtingu vairuotoju galetu pretenduot i pergale. To f1 nera. Todel ir prisigalvojama sou elementu.
Kai bus artima kova, kai bus klausimas "kas laimes?", tada ir fanu bus ir visi ziures ir nereikes is lenktyniu sou daryt.
TomTom
IP: d1cf999 | 09/12 14:46 Atsakyti
deivec
09/12 14:32

progresas ne fanamas...o auto gamintojams...
fanams yra sou...
negi tai sunku suprasti ?

jau as net nenoriu kalbeti kas butu jei dar galvotu kaip cia padarius kad tik pilotam viskas butu faina....

f1 be fanu....ka turetume ???? dar viena WEC.....

Jo komentaras buvo apie pokycius kurie didina progresa. As ta tema ir atrasiau. Jeigu ziuretume i sou puse, tada ir komentuociau apie sou ziurovams ir t.t.
Kaip sakiau kitur, is didelio rasto iseinam is krasto. Paziurek MotoGP, nereikia jiems nei drsu, nei saugos zonu asfaltuot, kazkaip ir smelis tinka, nereik jiems inzinieriu valdanciu bolida is boksu, nereik ir visu sprintu, ***intu ir t.t. veiksmo ar to sou ten yra 100 kartu daugiau nei f1. Tai gal problema ir yra vadovybeje ir ju sprendimuose o ne sou buvime/nebuvime?
Man is vis keista tas "sou" elementas. Cia ne WWE, cia lenktynes, ir zmones nori ne kazskadiniu triuku ar random grido o kovos, ir kad ju komanda laimetu.
sestadie nis
IP: c0c5e6d | 09/12 14:45 Atsakyti
Verstapenas / startas 3 / paimti 2 pozicija / KAIFAS taip padare kad LIUSE buvo padarytas 5 penktas Man tikrai patiko Startas / Ypac Verstapenas VS L.Ham
Verstapenas
IP: c0c5e6d | 09/12 14:42 Atsakyti
Mindaugas Macikas
09/12 12:22

Taip, nedingo. Bet visvien šaštadienį pagrindinis renginys yra sprinto lenktynės. Man, asmeniškai, atrodo, kad šeštadienis turi būti toks pats įdomus, kaip ir sekmadienis. Tai jeigu šaštadienį įsijungi q ir matai kaip prieš parabolika visi stovi ir laukia pirmojo važiuojančio, tai tikrai yra neįdomu. Ir šiaip, dažnu atveju fanai nežiūri net penktadienio. Svarbiausios dienos šeštadienis ir sekmadienis.

Buvo idomu / Verstapenas /startas 3 / paimti 2 pozicija / KAIFAS taip padare kad LIUSE buvo padarytas 5 penktas Man tikrai patiko Startas / Ypac Verstapenas VS L.Ham
deivec
IP: 1353dd0 | 09/12 14:35 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/11 22:23

Pagrindine priezastis startai is vietos. Jei lenktynese kas 10ratu darytu restartus jos irgi butu idomios, bet ar tai tikrai sprendimas? Cia kaip su DRS neieskojo budu kaip lenkimus padaryt naturalius, idiege DRS ir "issprende" beda. Ne
Realiai tas sprintas tai bereiksmis ratu sukinejimas. Gerai jei nieko tokio neivyko ir atkovot spejai ten kokias 1-2poz bet jei koks Mazepinas tave apsuka iskart i viska kitaip pradedi ziuret, kvalifikacijoje tai tu pats jei nespeji kaltas (nes galejai aplenkt ta traukinuka paskutiniam sektoriuje) arba jei isleki is trasos, o cia tavo starto pozicija gali nesprest kazkas kitas

jei kazkam uzkliuna techniniio sporto minuso...tai galima losti sachmatais arba begti 100 m....

nuo kartingo laiku, pilotai zino, kad vienu nuo ju meistriskumo sukioti baranka viskas nepriklauso....
taip kad nereikia cia apie apsukimus ir pan....
yra taisykles...jos vienodos visiems...ne visiems visada pasiseka vienodai....
vienam priliecia rata su sparnu..kiauras ratas...
kitam nulis demesio ir dar podiuma paima...

kur cia ta teisybe surasi....

GP2/F2 vaziuoja tuos sprintus ir niekas vargo nemato....
bet ne matai F1 jeigu padaro tai ...tai jojojoj F1 fanai jau verkia...sou sugadino.
Taip vakar buvo totalus sh...o ne sprintas...bet visu pirma reikia prisminti kad cia eksperimentas...o ne jau padarytas sprendimas.
deivec
IP: 1353dd0 | 09/12 14:32 Atsakyti
TomTom
09/12 11:03

Manau reiktu atskirti du dalykus, pokycius kurie stumia technologija i prieki ir pokycius kurie nieko niekur nestumia. Pokytis keisti varikliu reglamenta (ar aero ir t.t.) stumia i prieki nes visa inzinerine grupe veikia nauju technologiju kurimui kurios gerina VDV ar hibrido efektyvuma ir t.t. Sitas pakeitimas nieko, apart vieno papildomo trumpo palenktyniavimo, neinesa ir jokio progreso link nestumia. Gali but idomiau, bet gali ir nebut.
Man rodos kai normaliom salygom trasa yra tokia nuobodi tai joki sprintai ir t.t. nieko neisgelbes.

progresas ne fanamas...o auto gamintojams...
fanams yra sou...
negi tai sunku suprasti ?

jau as net nenoriu kalbeti kas butu jei dar galvotu kaip cia padarius kad tik pilotam viskas butu faina....

f1 be fanu....ka turetume ???? dar viena WEC.....
kart
IP: ff4c1cb | 09/12 13:25 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/12 07:56

Siaip TRENIRUOTESE komandos ir neturi jusu linksminti. Jos jei dar nepamirsot skirtos paruosti automobili trasai, ir komanda jei reikia isvis gali 3 treniruotes garaze prasikrapstyt, cia jau jos reikalai. Realiai treniruociu galetu netransliuot, bet tiek jau to patinka ziuret i aero dazais nupurksta bolida, ziurekit, tik va laikui begant ziurovui jau ir treniruotese matai turi kazkas idomaus vykti... Del tos pacios priezasties issiilgusiems formules dabar kartais ziemos bandymus transliuoja, idomu kiek laiko prireiks, kol prades listi bliovimai, kad bandymai neidomus, davai tegul koki "bandymu gp" geriau padaro vis idomiau bus ziuret.

Bandymai lieka bandymais, bet trys treniruotės kiekvieną lenktynių savaitgalį, tai gal tik naujokams ir naudingos. Pačio bolido reguliavimas trasai didžiąja dalimi vis tiek tik per penktadienio vakarinę treniruotę vyksta, nes tada temperatūros bent kažkiek atitinka būsimas realias kvalos ar lenktynių. Rytinės treniruotės, ypač penktadienio, labiau yra duomenų rinkimui, ne trasos, o bolido.

Taip, kad manau penktadienio vakarinės treniruotės neturėjimas mums tik į naudą, nes karts nuo karto gali išlysti pranašumai arba trūkumui vienur kitur, kur įprastinėmis sąlygomis gali nesitikėti.

Ir aplamai, tai jaučiu dauguma komandų galėtų tiesiai iš garažo į lenktynes važiuoti ir vis tiek važiuotų panašiai.
sprintas
IP: fca7f09 | 09/12 13:10 Atsakyti
visai gerai tos sprinto varzybos, pakoreguoja rikiuote ir startas visada yra smagiausia f1 lengtyniu dalis , asmeniskai :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas