F-1 atvykus į 2020-ųjų sezoną vainikuojančias Abu Dabio lenktynes, viena dažniausiai aptariamų temų buvo S. Perezo likimas ir galutinis „Red Bull“ pasirinkimas, lemsiantis, kas kitais metais užims antrąją garažo pusę.
Duodamas galimai paskutinį interviu S. Perezas dėkojo savo komandos mechanikams, žmonėms dirbantiems komandos bazėje ir teigė esantis patenkintas savo sezonu, tuo, ką pavyko pasiekti ir jeigu teks palikti F-1, kartėlio nejausiąs, tačiau pripažino, kad laukiantis išsiskyrimas - sunkus ir liūdnas.
„Liūdna palikti komandą su tokiu pasirodymu paskutinėse lenktynėse. Sezonas buvo sunkus mums visiems, tačiau sugebėjome iškovoti ketvirtąją konstruktorių įskaitos vietą. Pats turėjau praleisti dvi lenktynes dėl teigiamo COVID-19 testo rezultato. Galiausiai, iš tiesų labai gaila, kad trečioji konstruktorių įskaitos vieta mums išslydo iš rankų, tačiau „McLaren“ puikiai padirbėjo ir jie tikrai nusipelnė juos aplankiusios sėkmės. „Racing Point“ komandą palieku laimingas. Visada didžiuosiuosi savo vyrukais ir tai, ką jiems pavyko pasiekti sunkiu darbu. Tai, kad kažkada turėjau galimybę išsaugoti jų darbo vietas, buvo vienas geriausių mano priimtų sprendimų gyvenime. Ši komanda visada liks mano mėgstamiausia, nes jie man davė viską, ką galėjo ir aš nedvejodamas atsakiau tuo pačiu. Tikiuosi, kad ateityje jiems šypsosis fortūna ir jie bus labai sėkminga komanda, nes ji to verta“, - teigė S. Perezas.
„Kol „Red Bull“ ir kitos komandos nepaskelbė to, ką renkasi savo antruoju pilotu, aš vis dar turiu šansų ir vilties.“ - baigdamas pridūrė S. Perezas, dalyvavęs paskutinėse lenktynėse, vilkėdamas „Racing Point“ apranga.
Dėl to, kad šansai ir viltis gyvi, kurių laikosi S. Perezas, nenorintis palikti F-1, gandai sklandė visą Abu Dabio savaitgalį. Užkulisiuose kalbama, kad „Red Bull“ patarėjui sporto klausimais Helmutui Marko ir komandos vadovui Christianui Horneriui pavyko įtikinti Dietrich Mateschitz, įkūrusio energetinio gėrimo „Red Bull” kompaniją, dabar laikoma viena šios rinkos milžinių, ir to paties vardo F-1 komandą, kuris atkakliai laikėsi savo pozicijos, norėdamas suteikti A. Albonui dar vieną galimybę pademonstruoti savo sugebėjimus 2021-ųjų sezone.
Panašu, kad trims komandos vyrams pavyko pasiekti kompromiso, dėl kurio S. Perezui būtų pasiūlyta pasirašyti sutartį su „Red Bull“, o dabartinis komandos pilotas A. Albonas liktų atsarginiu pilotu, lydinčiu komandą į lenktynes. Kalbama, kad C. Hornerio ir H. Marko pozicija buvo tokia, kad pasirašydama sutartį su S. Perezu komanda neturi, ko prarasti ir nepaleidusi A. Albono galės bet kada jį pasodinti į bolidą, jeigu S. Perezas neišpildys su juo siejamų lūkesčių. Minėto sprendimo paskelbimo laukiama šią savaitę, o vakar duotame interviu C. Horneris minėjo, kad sprendimas F-1 pasaulį pasieks netrukus ir laukti ilgai neteks.
Ims daktaras ir leis kapotis lygiom salygom su Verstappenu - Perezas bus tik dar vienas kintamasis, kurio nera klausomasi per meetingus ir jo nuomone liks tik jam
Nejuokaukit apie Perez'o "išėjimą aukštumoj" lyginant su Rosbergu. Rosbergas išėjo pasiekęs viską, daugiau nėra kur. Perez'as dabar tik ant laiptelio "aš galiu pamėginti" - ir jei jis neišdrįstų to žingsnio žengti - tai tik parodytų, kad jis neturi čempiono mentaliteto ir nevertas tolimesnio dėmesio. Bet ko jo ko, bet šito jam tikrai netrūksta, kad tik pavyktų ten tarpusavyje RB galvoms susitarti :) Ar prilygs MV - neaišku, bet kad visa galva bus geresnis už Alboną, ar bet kurį kitą RB "savo užaugintą" - čia net neturėtų klausimų kilti.
Anyway, man neįtikėtinai atrodo, kad RedBull realiai svarsto jį paimti. Visada ėmę tik savo pilotus, o dabar paimti karjerą baiginėjantį, kitų ekipų nenorimą stiprų stiprų vidutinioką - tikrai labai neRedBulliška. Bet pamatysim tuoj, ant kiek duobėj jaunųjų pilotų programa RedBulliuose :)
Coulthard kai ėmė, tai ten komanda išvis nauja buvo ir tik formavosi, jokių ten jaunimo programų dar nešvietė... Anyway, laukiu nesulaukiu kad Perez atsisėstų už RB bolido, nes kas jau kas, o jis tai tikrai moka atsiradusiomis galimybėmis pasinaudoti.
Anyway, man neįtikėtinai atrodo, kad RedBull realiai svarsto jį paimti. Visada ėmę tik savo pilotus, o dabar paimti karjerą baiginėjantį, kitų ekipų nenorimą stiprų stiprų vidutinioką - tikrai labai neRedBulliška. Bet pamatysim tuoj, ant kiek duobėj jaunųjų pilotų programa RedBulliuose :)
Anyway, man neįtikėtinai atrodo, kad RedBull realiai svarsto jį paimti. Visada ėmę tik savo pilotus, o dabar paimti karjerą baiginėjantį, kitų ekipų nenorimą stiprų stiprų vidutinioką - tikrai labai neRedBulliška. Bet pamatysim tuoj, ant kiek duobėj jaunųjų pilotų programa RedBulliuose :)
Čia įdomi nuomonė: https://www.youtube.com/watch?v=-vjkIbFUqHw&t=930s Yra paminėta ir priežastis kodėl S. Perez galėtų sėkmingai važiuoti būtent su RedBull bolidu. Ir ne visada RedBull ėmė tik savus, D. Coulthard, M. Webber.
Čia įdomi nuomonė: https://www.youtube.com/watch?v=-vjkIbFUqHw&t=930s Yra paminėta ir priežastis kodėl S. Perez galėtų sėkmingai važiuoti būtent su RedBull bolidu. Ir ne visada RedBull ėmė tik savus, D. Coulthard, M. Webber.
Tu žinotum kiek Misiulis jau pasiekęs ir kiek visko turi, tai neapsiverstu liežuvis taip sakyt
Anyway, man neįtikėtinai atrodo, kad RedBull realiai svarsto jį paimti. Visada ėmę tik savo pilotus, o dabar paimti karjerą baiginėjantį, kitų ekipų nenorimą stiprų stiprų vidutinioką - tikrai labai neRedBulliška. Bet pamatysim tuoj, ant kiek duobėj jaunųjų pilotų programa RedBulliuose :)
Misiulis, tu tikriausiai dar nepilnametis :) nejau jo vietoje paliktum f1 sporto karaliene, ir galimybe atstovauti top komanda, bei tureti realiasnius sancus pasiekti savo svajuone, bei uzdirbti oriai pensijai saibu??