Seniausi komentarai
Skirmantas_M
| Vasario 18 d. 16:58
egiduxx
| Vasario 16 d. 08:08

Pasimovei bachūras matau ir tu ant karto argumentuotų, neišgalvotų minčių srauto, bet panašiai kaip ir visiems su juo, taip ir tau matau nepavyksta trumpai drūtai pasakyt, kad vetelis pervertintas reikalas, nepadeda, net minties daleidimas jei čarlis irgi nedaręs būtų klaidų, tai dar labiau būtų sunešiojęs vetelį, bet visvien sunku įrodyti, net faktą, kai vetelis turėdamas komandos palaikymą, pažinodamas bolidą, gauna taškais, gauna kvalifikacijom į skūrą, nors kai sužinojo, kad į ferrus ateina čarlis visi čia rėkavo, kad čarlis neturi šansų vien dėl to, kad yra geltonsnapis, kad bolidas nebuvo jam lipdytas, kad vetelis turi nr1statusą, na bet su visom išvardintom privilegijom prasidėjus vetelio krachui tada plokštelė eigoje sezono keitėsi į kitokią muziką, aišku veteliui palankią muziką, kažkaip reikėjo pritraukti iki to, kad viskas čia normalu ir jeigu realiai nusileidžia kažkur vetelis, tai ištikro nenusileidžia, bet kuriuo atvėju visų per silpni argumentai, mintis, kad vetelis gali būti už kažką lėtesnis negalima, uždrausta, šita vetelio su čarliu tema yra tiek kartų diskutuota, kad žinok, net tu nieko naujo jau neparašei ir net tau nepavyko nieko kartui įrodyti, kiekvienam argumentui kontraargumentas, net galvoju ar kam nors yra pavykę jį peršnekėti? Turbūt ne, visų argumentai per silpni, arba išvis ne argumentai, o palaidų minčių kratinys.

Sorry, nemačiau, kad buvai parašęs. Na, šnekėjau tiesiog apie tai, kas buvo, čia irgi reikia pritarti kart, kad galėjo suvažiuot blogiau, galėjo geriau, bet suvažiavo kaip suvažiavo. Bet ir tai tiesiog pakrovė. O šiaip tai nesunku pamatyti ir kitą dalyką, kad iš esmės pagal kart viskas ant VET pastatyta ant to, kad VET - 4x ir dėl to jau įrodęs. Bet realiai jis nieko neįrodo, ypač po to, tiesiog papuolė laiku ten, kur reikėjo. Bet kad kart - šnekorius, su kuriuo nepasiginčysi, tai irgi tiesa. Iš tokio serialo kaip būna troliai ar vatnikai varo kokiam Delfi komentaruose - jiems TSRS gyventi buvo labai gerai ir nieko geriau būti negali ir su tuo nepasiginčysi.
kart
| Vasario 17 d. 22:20
egiduxx
| Vasario 16 d. 08:08

Pasimovei bachūras matau ir tu ant karto argumentuotų, neišgalvotų minčių srauto, bet panašiai kaip ir visiems su juo, taip ir tau matau nepavyksta trumpai drūtai pasakyt, kad vetelis pervertintas reikalas, nepadeda, net minties daleidimas jei čarlis irgi nedaręs būtų klaidų, tai dar labiau būtų sunešiojęs vetelį, bet visvien sunku įrodyti, net faktą, kai vetelis turėdamas komandos palaikymą, pažinodamas bolidą, gauna taškais, gauna kvalifikacijom į skūrą, nors kai sužinojo, kad į ferrus ateina čarlis visi čia rėkavo, kad čarlis neturi šansų vien dėl to, kad yra geltonsnapis, kad bolidas nebuvo jam lipdytas, kad vetelis turi nr1statusą, na bet su visom išvardintom privilegijom prasidėjus vetelio krachui tada plokštelė eigoje sezono keitėsi į kitokią muziką, aišku veteliui palankią muziką, kažkaip reikėjo pritraukti iki to, kad viskas čia normalu ir jeigu realiai nusileidžia kažkur vetelis, tai ištikro nenusileidžia, bet kuriuo atvėju visų per silpni argumentai, mintis, kad vetelis gali būti už kažką lėtesnis negalima, uždrausta, šita vetelio su čarliu tema yra tiek kartų diskutuota, kad žinok, net tu nieko naujo jau neparašei ir net tau nepavyko nieko kartui įrodyti, kiekvienam argumentui kontraargumentas, net galvoju ar kam nors yra pavykę jį peršnekėti? Turbūt ne, visų argumentai per silpni, arba išvis ne argumentai, o palaidų minčių kratinys.

Jei bobutė tūrėtų kiaušinius, būtų diedukas.
kart
| Vasario 17 d. 22:14
Camicasee
| Vasario 17 d. 21:52

Paprastai, jei eilines varžybas jį spaudžiant LH apsisuką, kerta kelkraščius ar padaro nesąmonę t.y. daro klaidas, išdaužia komandos draugą, nors važiuojant spaudimo klaidų pasitaiko mažiau, tai yra vairavimas spaudimo sąlygomis. Va būtent, tai, ką sako lenktyninkas yra jo nuomonė, pasiteisinimas, savimotyvacija arba kaip pats sakei tiesiog pletkai. Tavo supratimas apie faktus yra visiškai sujauktas, faktas yra kas įvyko,o ne tai kaip tą įvykį interpretuoja jo dalyvis, kaip pvz.: išdaužus komandos draugą dažnai sakoma, kad vairo nesuko, nors kamera tą rodo :) tai yra skirtumas tarp fakto ir pletko/įsitikinimo kurį turi lenktyninkas.

Tai tau pačiam reikėtų pasitikrinti suvokimą apie faktus. FAKTAS yra apsisukimas, avarija ir t.t. O spaudimas tik PRIELAIDA. Prielaidų gali būti n...: apakino saulė, nuslydo koja nuo pedalo ir t.t. Tavo variantas spaudimas, tebunie. Bet neaiškink man, kad šitas variantas nenuginčijamas, nes mano argumentai kiti.
Dar jis man sako, kad mano suvokimas apie faktus sujauktas.
Camicasee
| Vasario 17 d. 21:52
kart
| Vasario 14 d. 21:47

Nu, tai pvz kaip tu gali pagrįsti savo faktą, kad Vettelį veikia spaudimas, jeigu pats Vettelis sako, kad spaudimas jo neveikia? Šitoje vietoje tu tiesiog turi savo įsitikinimą ir tai nėra kažkuom pagrįstas faktas. Gal kažkada ir pasipasakos savo knygoje, bet kol kas tai tik pletkai.

Paprastai, jei eilines varžybas jį spaudžiant LH apsisuką, kerta kelkraščius ar padaro nesąmonę t.y. daro klaidas, išdaužia komandos draugą, nors važiuojant spaudimo klaidų pasitaiko mažiau, tai yra vairavimas spaudimo sąlygomis. Va būtent, tai, ką sako lenktyninkas yra jo nuomonė, pasiteisinimas, savimotyvacija arba kaip pats sakei tiesiog pletkai. Tavo supratimas apie faktus yra visiškai sujauktas, faktas yra kas įvyko,o ne tai kaip tą įvykį interpretuoja jo dalyvis, kaip pvz.: išdaužus komandos draugą dažnai sakoma, kad vairo nesuko, nors kamera tą rodo :) tai yra skirtumas tarp fakto ir pletko/įsitikinimo kurį turi lenktyninkas.
egiduxx
| Vasario 16 d. 08:08
Skirmantas_M
| Vasario 15 d. 01:25

Nežinau net ką pasakyt, tik kad visgi VET didelio stabilumo sudėtingesnėm sąlygom nerodo.

Taip, dėl laikomų top ir potencialiai jais galinčiais būti, bet nesančiais stipriose komandose ir dėl to nematomais, sutinku, kad prasidėto vos ne lottery jei juos suleist kartu. Būtų jėga kaip pagalvoji žiūrovams ;)

Pasimovei bachūras matau ir tu ant karto argumentuotų, neišgalvotų minčių srauto, bet panašiai kaip ir visiems su juo, taip ir tau matau nepavyksta trumpai drūtai pasakyt, kad vetelis pervertintas reikalas, nepadeda, net minties daleidimas jei čarlis irgi nedaręs būtų klaidų, tai dar labiau būtų sunešiojęs vetelį, bet visvien sunku įrodyti, net faktą, kai vetelis turėdamas komandos palaikymą, pažinodamas bolidą, gauna taškais, gauna kvalifikacijom į skūrą, nors kai sužinojo, kad į ferrus ateina čarlis visi čia rėkavo, kad čarlis neturi šansų vien dėl to, kad yra geltonsnapis, kad bolidas nebuvo jam lipdytas, kad vetelis turi nr1statusą, na bet su visom išvardintom privilegijom prasidėjus vetelio krachui tada plokštelė eigoje sezono keitėsi į kitokią muziką, aišku veteliui palankią muziką, kažkaip reikėjo pritraukti iki to, kad viskas čia normalu ir jeigu realiai nusileidžia kažkur vetelis, tai ištikro nenusileidžia, bet kuriuo atvėju visų per silpni argumentai, mintis, kad vetelis gali būti už kažką lėtesnis negalima, uždrausta, šita vetelio su čarliu tema yra tiek kartų diskutuota, kad žinok, net tu nieko naujo jau neparašei ir net tau nepavyko nieko kartui įrodyti, kiekvienam argumentui kontraargumentas, net galvoju ar kam nors yra pavykę jį peršnekėti? Turbūt ne, visų argumentai per silpni, arba išvis ne argumentai, o palaidų minčių kratinys.
Skirmantas_M
| Vasario 15 d. 01:25
kart
| Vasario 15 d. 00:58

2018m jau tos pačios Vettelio klaidos prasidėjo. Ir pora mersų nukirto ir spinų buvo.

O dėl kietumo, tai ir Hamis dabar kietas, nes turi kelis x ir komfortabilų komandos draugą. Iki kol važiavo McLaren'uose, tai turėjo ryškų pranašumą tik prieš Kovalainena. Prieš Alonso pranašumo neįrodė, o nuo Buttono per tris sezonus sumoje taškais atsikrovė. Dabar suleisk visus geriausiai vertinamus pilotus į tas pačias komandas, tai bus tiek dramos, kad ilgam užteks.
Nemanau, kad kuris nors vienas įrodytų visišką savo pranašumą. Būtų panašiai kaip Buttonas su Hamiu, vienas vieną sezoną, kitas kitą ir t.t.

Nežinau net ką pasakyt, tik kad visgi VET didelio stabilumo sudėtingesnėm sąlygom nerodo.

Taip, dėl laikomų top ir potencialiai jais galinčiais būti, bet nesančiais stipriose komandose ir dėl to nematomais, sutinku, kad prasidėto vos ne lottery jei juos suleist kartu. Būtų jėga kaip pagalvoji žiūrovams ;)
kart
| Vasario 15 d. 00:58
Skirmantas_M
| Vasario 15 d. 00:26

Bet neaišku kaip būtų situacija kai turėtų konkurencingą kompanioną, kaip tarkim Leclerc? Gal ir tada žiūrėk reikėtų susikauti ir vėl situacijose būtų klaidos? Kodėl tai sakau, kad atsiradus konkurencingam komandos draugui, klaidų, regis, padaugėjo. Kiek linkęs pritarti ką kiti forumo dalykiai sako apie saldžiąją porelę RAI ir VET, kai abu sau galėjo važiuoti, gal net kiek patogiai, nerodydami max ką galima parodyti su bolidais nei kaip #1, nei kaip #2.

Dėl RBR bolido ir Botto sakau būtent tą patį - ne HAM, tai rinktų Bottas. Ir dėl to būtent sakau, kad nereikėtų argumento 4x imti už bazę. O mūsų šnekoj gan dominuoja argumentas, kad VET kietas, nes turi 4x.

2018m jau tos pačios Vettelio klaidos prasidėjo. Ir pora mersų nukirto ir spinų buvo.

O dėl kietumo, tai ir Hamis dabar kietas, nes turi kelis x ir komfortabilų komandos draugą. Iki kol važiavo McLaren'uose, tai turėjo ryškų pranašumą tik prieš Kovalainena. Prieš Alonso pranašumo neįrodė, o nuo Buttono per tris sezonus sumoje taškais atsikrovė. Dabar suleisk visus geriausiai vertinamus pilotus į tas pačias komandas, tai bus tiek dramos, kad ilgam užteks.
Nemanau, kad kuris nors vienas įrodytų visišką savo pranašumą. Būtų panašiai kaip Buttonas su Hamiu, vienas vieną sezoną, kitas kitą ir t.t.
Skirmantas_M
| Vasario 15 d. 00:26
kart
| Vasario 15 d. 00:08

2017m. Ferrari chassis jam net labai tiko. Jis ir pats sakė, kad geriausia Ferrari chassis, kurią komanda turėjo. Problema tik ta, kad trūko greičio prieš Mersus tiesiosiose, dėl ko ir buvo vėliau nuspręsta ilginti bazę. Bet koncepto išpildymas buvo superinis.
To pasekoje Vettelis atrodė visai kitas draiveris, visai su kitokiu pasitikėjimu. Atrodė, kad jis kaifavo važiuodamas su tuo bolidu. Nelabai ir klaidų prisimenu apart Baku išpuolio prieš Hamį.

O dėl RBR bolido, tai lygiai taip pat dabar su Mersu galėjo ir Bottas tapti čempionu ir tas pats Vettelis jau bent 7x čempu tapti. Ta pati Brawn savo laiku kaip iššovė ir kurią visi pradėjo kopijuoti. Ta tendencija, jog be gero bolido nelaimėsi tęsiasi jau daug metų. Nieko čia kitaip nebus.

Bet neaišku kaip būtų situacija kai turėtų konkurencingą kompanioną, kaip tarkim Leclerc? Gal ir tada žiūrėk reikėtų susikauti ir vėl situacijose būtų klaidos? Kodėl tai sakau, kad atsiradus konkurencingam komandos draugui, klaidų, regis, padaugėjo. Kiek linkęs pritarti ką kiti forumo dalykiai sako apie saldžiąją porelę RAI ir VET, kai abu sau galėjo važiuoti, gal net kiek patogiai, nerodydami max ką galima parodyti su bolidais nei kaip #1, nei kaip #2.

Dėl RBR bolido ir Botto sakau būtent tą patį - ne HAM, tai rinktų Bottas. Ir dėl to būtent sakau, kad nereikėtų argumento 4x imti už bazę. O mūsų šnekoj gan dominuoja argumentas, kad VET kietas, nes turi 4x.
Black_Death
| Vasario 15 d. 00:25
mariusis
| Vasario 14 d. 14:53

Jei Bahreinas su vėjais bus, tai vėjas turėtų vėl nupūsti orą. Tai aš už Bahreiną 😀

:D
Šiaip mintyje turėjau "parodomąjį" sezoną kai jau bus paskelbti nugalėtojai. t.y. tas kur prasidės nuo Australijos GP :D
kart
| Vasario 15 d. 00:08
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 23:54

Aš irgi bandau lyginti su jo paties važiavimu, ten ir klausimas ar pagal galimybes stabiliai išspaudė max?

Sorry, be dėl pergalių su RBR, manau nemaža dalis lenktyninkų su RBR bolidu būtų padarę tą patį. Bet nei aš to neįrodysiu skaičiais, nei tu kodėl ne. Bet realiai bolidas buvo lyderiaujantis ir tokiais atvejais taurių tikėtis galima. Net pastačius kitą lenktyninką vietoj VET, antrą pilotą, ir Web galėjo nugalėti.

Dėl Ferrari nepastovumo ir VET amerikietiškų kalnelių. Ar teisingai suprantu, kad galbūt jam Ferrari komanda nelabai tinka? Ir jei Ferrari vis kaitalioja ir Vet pasirodymas svyruoja, kodėl vėlgi turėtume tikėtis, kad kitais metais jis bus kalnelio viršuje? Ir ar amerikietiški kalneliai turi tik up and down, ar visgi ir turi viduriuką? Bet taip daugiau retoriniai klausimai ir nebenoriu tęsti ir aš, užtenka šiam kartui.

Žiūrim kas bus.

2017m. Ferrari chassis jam net labai tiko. Jis ir pats sakė, kad geriausia Ferrari chassis, kurią komanda turėjo. Problema tik ta, kad trūko greičio prieš Mersus tiesiosiose, dėl ko ir buvo vėliau nuspręsta ilginti bazę. Bet koncepto išpildymas buvo superinis.
To pasekoje Vettelis atrodė visai kitas draiveris, visai su kitokiu pasitikėjimu. Atrodė, kad jis kaifavo važiuodamas su tuo bolidu. Nelabai ir klaidų prisimenu apart Baku išpuolio prieš Hamį.

O dėl RBR bolido, tai lygiai taip pat dabar su Mersu galėjo ir Bottas tapti čempionu ir tas pats Vettelis jau bent 7x čempu tapti. Ta pati Brawn savo laiku kaip iššovė ir kurią visi pradėjo kopijuoti. Ta tendencija, jog be gero bolido nelaimėsi tęsiasi jau daug metų. Nieko čia kitaip nebus.
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 23:54
kart
| Vasario 14 d. 23:35

Važiavo pagal galimybes. Apie bet kurį kitą galiu pasakyti tą patį. Kito atsakymo neturiu ir neturėsiu, nes atsakant ar važiavo gerai/blogai reiškia, kad reikia lyginti su kažkuo kitu. Nemėgstu lyginti, nes kiekvieno karjeroje daug dedamųjų.

Kalbant apie pačią Vettelio karjerą, avansu tikrai nieko negavo. Nuo atėjimo į RBR iš karto tarė žodį, iškovojo 4 titulus. Viskas gerai.

Ferrari karjera jam kaip amerikietiški kalneliai ir turiu nuomonę, kodėl. O todėl, kad turbūt vienintelė Ferrari per pastaruosius 5 sezonu kelis kartus keitė bolido konceptą. Tiek Mersai, tiek RBR visada ėjo savo linija, kol priėjo dabartinius savo produktus.
Ferrari šiai dienai neturi savo galutinio produkto ir vis dar mėtosi tarp konceptų. Nuo 2017m. tai beveik kasmet keičiasi bolido filosofija.

2017 - trumpa baze, daug downforce
2018 - nauja, prailginta baze
2019 - nevykes prisitaikymas prie reglamento pokyciu prarandant downforce ir darba su padangom

Tęstinumo jokio, bet lengviausia kalti prie kryžiaus pilotus. Pas kuria kitą komandą tiek pasikeitimų per tris sezonus?

Aš irgi bandau lyginti su jo paties važiavimu, ten ir klausimas ar pagal galimybes stabiliai išspaudė max?

Sorry, be dėl pergalių su RBR, manau nemaža dalis lenktyninkų su RBR bolidu būtų padarę tą patį. Bet nei aš to neįrodysiu skaičiais, nei tu kodėl ne. Bet realiai bolidas buvo lyderiaujantis ir tokiais atvejais taurių tikėtis galima. Net pastačius kitą lenktyninką vietoj VET, antrą pilotą, ir Web galėjo nugalėti.

Dėl Ferrari nepastovumo ir VET amerikietiškų kalnelių. Ar teisingai suprantu, kad galbūt jam Ferrari komanda nelabai tinka? Ir jei Ferrari vis kaitalioja ir Vet pasirodymas svyruoja, kodėl vėlgi turėtume tikėtis, kad kitais metais jis bus kalnelio viršuje? Ir ar amerikietiški kalneliai turi tik up and down, ar visgi ir turi viduriuką? Bet taip daugiau retoriniai klausimai ir nebenoriu tęsti ir aš, užtenka šiam kartui.

Žiūrim kas bus.
kart
| Vasario 14 d. 23:35
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 23:23

Sorry, galvojau jau baigsim, bet dar matau komentaras. O tai sakyk man, per savo istoriją F-1 VET irgi važiavo arba kraštutinai gerai, arba kraštutinai blogai? Kodėl dabar toks tavo tikėjimas?

Važiavo pagal galimybes. Apie bet kurį kitą galiu pasakyti tą patį. Kito atsakymo neturiu ir neturėsiu, nes atsakant ar važiavo gerai/blogai reiškia, kad reikia lyginti su kažkuo kitu. Nemėgstu lyginti, nes kiekvieno karjeroje daug dedamųjų.

Kalbant apie pačią Vettelio karjerą, avansu tikrai nieko negavo. Nuo atėjimo į RBR iš karto tarė žodį, iškovojo 4 titulus. Viskas gerai.

Ferrari karjera jam kaip amerikietiški kalneliai ir turiu nuomonę, kodėl. O todėl, kad turbūt vienintelė Ferrari per pastaruosius 5 sezonu kelis kartus keitė bolido konceptą. Tiek Mersai, tiek RBR visada ėjo savo linija, kol priėjo dabartinius savo produktus.
Ferrari šiai dienai neturi savo galutinio produkto ir vis dar mėtosi tarp konceptų. Nuo 2017m. tai beveik kasmet keičiasi bolido filosofija.

2017 - trumpa baze, daug downforce
2018 - nauja, prailginta baze
2019 - nevykes prisitaikymas prie reglamento pokyciu prarandant downforce ir darba su padangom

Tęstinumo jokio, bet lengviausia kalti prie kryžiaus pilotus. Pas kuria kitą komandą tiek pasikeitimų per tris sezonus?
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 23:23
kart
| Vasario 14 d. 23:16

Dar kartą pasikartosiu. Netikiu scenarijumi, kad kaposis apylygiai. Arba Vettelis feilins nuo sezono starto arba ims jautį už ragų nuo sezono starto. Mano nuomone praėjusiame sezone Leclercas per daug išliaupsintas. Tai yra mano nuomonė ir jos nekeisiu tol, kol Leclercas neįrodys kitaip.

Sorry, galvojau jau baigsim, bet dar matau komentaras. O tai sakyk man, per savo istoriją F-1 VET irgi važiavo arba kraštutinai gerai, arba kraštutinai blogai? Kodėl dabar toks tavo tikėjimas?
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 23:22
kart
| Vasario 14 d. 23:12

Tu tikiuosi skaitei mano komentarą apie Lecerco praėjusį sezoną? Ten visi mano argumentai surašyti, todėl nesuprantu, ko tu užsikirtęs prašai iš manęs dar argumentų. Vettelis pernai dėl savo klaidų prarado tikrai daugiau nei 24 taškus. Leclerco klaidos pateisinamos dėl patirties stokos. Viskas. Gaus Vettelis patogų bolidą, nebus lygioje vietoje spinų, bus daugiau taškų.
Dar pridėkime prie to, ką rašiau apie Leclerco padangų teoriją ir vėl papildoma galimybė Vetteliui.

Taip, aš laikausi savo nuomonės, kad Vettelis šiai dienai geresnis už Lecercą. Ir manęs niekas neįtikins mosikuodamas tuo 24 taškų skirtumu, kad yra kitaip. Daug apie tai išdiskutuota ir kartotis nesinori. Tiesiog laukiam naujo sezono ir bus visi taškai sudėti ant i.

Sakai VET dėl savo klaidų prarado daugiau nei 24 taškus. O kiek prarado Leclerc ir dėl labiau palankių komandos sprendimų jau skaičiuoti nebereikia, nes Vettelį tiesiog laikai stipresniu lenktyninku ir taip skaičiuoti patogiau? Todėl ir prašau rimtesnių argumentų, nes neįtikina.
Aš pats irgi sakau, kad man nėra aišku, bet labiau statyčiau už Leclerc. Bėda, kad jų pranašumas negali būti toks akivaizdus ir statymas ant vieno ar kito irgi atitinkamai nebus akivaizdus sprendimas, apie ką diskutuojame.
Bet gerai, pasakei savo nuomones, aš savo, laukiam kito sezono. Kaip minėjau, džiaugiuosi, kad nesusipykom ir nepradėjom prasivardžiuoti.
kart
| Vasario 14 d. 23:16
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 22:56

Dar paklausiu konkrečiau pamodeliuodamas. Tarkim situacijos po trijų lenktynių, po kurių, kaip suprantu sakai jau statyt ant vieno:
VET: 20, Leclerc: 30;
VET: 30, Leclerc: 30);
CET: 30, Leclerc 20 (Leclerc pernai nugalėjo). Ant ko dabar Ferrari statyt?

Dar kartą pasikartosiu. Netikiu scenarijumi, kad kaposis apylygiai. Arba Vettelis feilins nuo sezono starto arba ims jautį už ragų nuo sezono starto. Mano nuomone praėjusiame sezone Leclercas per daug išliaupsintas. Tai yra mano nuomonė ir jos nekeisiu tol, kol Leclercas neįrodys kitaip.
kart
| Vasario 14 d. 23:12
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 22:53

Įdomus mąstymas. Jei VET bolidas tiks savo pranašumams, Leclercas gaus. O kitų variantų nesvarstykime, nes per ilgai užtruks. O gal jie gerokai labiau tikėtini nei kraštutinumai? Ir tuomet, nors nesvarstome tarpinių variantų, ala ryškiai gauna VET arba Leclercas ir dėl to Ferrari turi statyti ant vieno. Net kaip suprantu ar tik nebus Vettelio. Sorry, rimtos spragos ir neįtikina. Lygiai taip pat kad tarpinių variantų svarstymas yra toks sudėtingas, kad nereikia jų modeliuoti. Šnekame kaip humanitarai šiuose modeliuose, tik kaip paprasčiau ir kaip norisi. Bet kuriuo atveju džiaugiuosi, kad bent nepradėjome prasivardžiuoti.
Dėl statymo ant piloto irgi gal praleidai mano mintį. Manau problema galimai tame, kad numeris 1 pilotas net statant ant jo, tikėtina, nepaims titulo nebent jei jam iškris visiškai tinkantis setup'as iš komandos, kas ne taip tikėtina. Toks susidaro įspūdis, kad verinimas yra laikantis prielaidos, kad VET yra geresnis už Leclerc, o visa kita tik aplinkybių klausimas. Manau čia ir fail, negalvojimas, kad galbūt jie panašūs ar net Leclerc'as geresnis. O vertinant dar kad ir gali daug patirties, kurios kol kas stokoja, vaizdas ir dar tikėtina pasikeis, nes su laiku patirties juk tik gaunama.
Bet nebetęskime diskusijos kaip ir siūlai, nes lūkesčių kalba neįtikins.

Tu tikiuosi skaitei mano komentarą apie Lecerco praėjusį sezoną? Ten visi mano argumentai surašyti, todėl nesuprantu, ko tu užsikirtęs prašai iš manęs dar argumentų. Vettelis pernai dėl savo klaidų prarado tikrai daugiau nei 24 taškus. Leclerco klaidos pateisinamos dėl patirties stokos. Viskas. Gaus Vettelis patogų bolidą, nebus lygioje vietoje spinų, bus daugiau taškų.
Dar pridėkime prie to, ką rašiau apie Leclerco padangų teoriją ir vėl papildoma galimybė Vetteliui.

Taip, aš laikausi savo nuomonės, kad Vettelis šiai dienai geresnis už Lecercą. Ir manęs niekas neįtikins mosikuodamas tuo 24 taškų skirtumu, kad yra kitaip. Daug apie tai išdiskutuota ir kartotis nesinori. Tiesiog laukiam naujo sezono ir bus visi taškai sudėti ant i.
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 22:56
Dar paklausiu konkrečiau pamodeliuodamas. Tarkim situacijos po trijų lenktynių, po kurių, kaip suprantu sakai jau statyt ant vieno:
VET: 20, Leclerc: 30;
VET: 30, Leclerc: 30);
CET: 30, Leclerc 20 (Leclerc pernai nugalėjo). Ant ko dabar Ferrari statyt?
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 22:53
kart
| Vasario 14 d. 22:34

Nu kam tu taip pletiesi daug. Jeigu čia iki tiek plėstis, tai tiek galima išsiplėst, kad neužteks visos nakties visus galimus variantus aptarti. Aš tiesiog sakau trumpai drūtai, kad arba Vettelis gauna setupą pritaikytą jo pranašumams išryškinti arba negauna. Tai lems ar Vettelis važiuos geriau ar blogiau. Viskas.
O jeigu kartosis praėjusio sezono situacija, tai net neverta diskutuoti kam teikti pranašumą, nes vis tiek gaus nuo Mersų ir kad gerai Bulių. Pasikoliosim ir vėl visi viltingai lauksmi sekančio sezono.

O dėl antros dalies, turbūt dar neskaitei kitų mano komentarų. Ten viskas paaiškinta. O jeigu dar abejonių kils dėl ko aš manau, kad jeigu Vetteliui bolidas tiks, tai vaikis šansu neturės, tiesiog siūlau netęsti diskusijos, nes jeigu dabar neįtikinau, tai ir neįtikinsiu.

Įdomus mąstymas. Jei VET bolidas tiks savo pranašumams, Leclercas gaus. O kitų variantų nesvarstykime, nes per ilgai užtruks. O gal jie gerokai labiau tikėtini nei kraštutinumai? Ir tuomet, nors nesvarstome tarpinių variantų, ala ryškiai gauna VET arba Leclercas ir dėl to Ferrari turi statyti ant vieno. Net kaip suprantu ar tik nebus Vettelio. Sorry, rimtos spragos ir neįtikina. Lygiai taip pat kad tarpinių variantų svarstymas yra toks sudėtingas, kad nereikia jų modeliuoti. Šnekame kaip humanitarai šiuose modeliuose, tik kaip paprasčiau ir kaip norisi. Bet kuriuo atveju džiaugiuosi, kad bent nepradėjome prasivardžiuoti.
Dėl statymo ant piloto irgi gal praleidai mano mintį. Manau problema galimai tame, kad numeris 1 pilotas net statant ant jo, tikėtina, nepaims titulo nebent jei jam iškris visiškai tinkantis setup'as iš komandos, kas ne taip tikėtina. Toks susidaro įspūdis, kad verinimas yra laikantis prielaidos, kad VET yra geresnis už Leclerc, o visa kita tik aplinkybių klausimas. Manau čia ir fail, negalvojimas, kad galbūt jie panašūs ar net Leclerc'as geresnis. O vertinant dar kad ir gali daug patirties, kurios kol kas stokoja, vaizdas ir dar tikėtina pasikeis, nes su laiku patirties juk tik gaunama.
Bet nebetęskime diskusijos kaip ir siūlai, nes lūkesčių kalba neįtikins.
kart
| Vasario 14 d. 22:34
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 22:18

Vis tiek nesupratau kaip tavo nematymas kompromiso įtakoja kaip viskas vyksta gyvenime. O gyvenime tarp kategorijų yra daugybė variantų, į juos praktiškai visada ir pataikome. Kegoriškas mąstymas bendrai yra ne komplimentas, jei atvirai, dažnai tai kvailų žmonių supaprastintas vertinimas (nebūtinai sakau tau, bendrai).
Vėlgi nesupratau kodėl VET naujas bolidas galėtų labiau tikti nei Leclerc. Leclerc irgi sėdo į naują bolidą, jam buvo nauja komanda, bolidas, reikėjo taikytis. Galbūt tai neblogo lenktyninko savybė prisitaikyti prie aplinkybių, technikos (kažkas iš komentatorių šitą buvo minėjęs, pritariu tam)? Ir toliau nesupratau kodėl Leclerc negalėjo dar geriau tikti bolidas nei kad tiko praeitais metais. Toks įspūdis, kad daugiau vadovaujamės lūkesčiais, nei kažkokiais pamatavimais.

Nu kam tu taip pletiesi daug. Jeigu čia iki tiek plėstis, tai tiek galima išsiplėst, kad neužteks visos nakties visus galimus variantus aptarti. Aš tiesiog sakau trumpai drūtai, kad arba Vettelis gauna setupą pritaikytą jo pranašumams išryškinti arba negauna. Tai lems ar Vettelis važiuos geriau ar blogiau. Viskas.
O jeigu kartosis praėjusio sezono situacija, tai net neverta diskutuoti kam teikti pranašumą, nes vis tiek gaus nuo Mersų ir kad gerai Bulių. Pasikoliosim ir vėl visi viltingai lauksmi sekančio sezono.

O dėl antros dalies, turbūt dar neskaitei kitų mano komentarų. Ten viskas paaiškinta. O jeigu dar abejonių kils dėl ko aš manau, kad jeigu Vetteliui bolidas tiks, tai vaikis šansu neturės, tiesiog siūlau netęsti diskusijos, nes jeigu dabar neįtikinau, tai ir neįtikinsiu.
Skirmantas_M
| Vasario 14 d. 22:18
kart
| Vasario 14 d. 22:00

Dažnai aš neapsistoju ties juoda/balta, bet tiesiog šioje situacijoje nematau kompromiso. Nebūtinai aš būsiu teisus, bet spėjimą pateikiau.
Kodėl Leclercui gali būti sunkiau, jeigu Vetteliui lips? Bolidas bus kiek pasikeitęs nuo pernykščio. Reikės vėl jį perprast, o Vettelio bagažas didesnis. Tuo tarpu Lecleras pats pripažino, kad jam labiau sekėsi reguliuotis bolidą kvalai nei lenktynėms, kas matėsi dar sezono eigoje.
Taigi, manau, kad jeigu Vettelis gaus norimą setup'ą, tai sezono starte gali daug greičiau atrasti ribinius taškus ir išspausti iš bolido maksimumą.

Vis tiek nesupratau kaip tavo nematymas kompromiso įtakoja kaip viskas vyksta gyvenime. O gyvenime tarp kategorijų yra daugybė variantų, į juos praktiškai visada ir pataikome. Kegoriškas mąstymas bendrai yra ne komplimentas, jei atvirai, dažnai tai kvailų žmonių supaprastintas vertinimas (nebūtinai sakau tau, bendrai).
Vėlgi nesupratau kodėl VET naujas bolidas galėtų labiau tikti nei Leclerc. Leclerc irgi sėdo į naują bolidą, jam buvo nauja komanda, bolidas, reikėjo taikytis. Galbūt tai neblogo lenktyninko savybė prisitaikyti prie aplinkybių, technikos (kažkas iš komentatorių šitą buvo minėjęs, pritariu tam)? Ir toliau nesupratau kodėl Leclerc negalėjo dar geriau tikti bolidas nei kad tiko praeitais metais. Toks įspūdis, kad daugiau vadovaujamės lūkesčiais, nei kažkokiais pamatavimais.