S. Vettelis: mes visai nedominavome (8)

S. Vettelis: mes visai nedominavome
logo Vasario 17 d. 18:29, Ferrari

Interviu „Auto Motor und Sport“ Sebastianas Vettelis susumavo praėjusio sezono rezultatus ir pabandė paaiškinti kai kurias savo klaidas...

  • Galima pasakyti, kad jūs kol kas laikotės grafiko – Michaelis Schumacheris laimėjo pasaulio čempiono titulą su „Ferrari“ tik penktaisiais savo lenktyniavimo metais...
  • Nenoriu mūsų lyginti, nors suprantu, kad toks palyginimas peršasi. Abu mes vokiečiai, abu lenktyniavome „Ferrari, abu ketverius metus negalėjome iškovoti titulo. Jei šiais metais mes laimėsime čempionatą, bus galima apie tai pakalbėti. Bet man pakaktų ir pusės titulų, kuriuos yra iškovojęs Michaelis.
  • Kaip jūs vertinate šiuos ketverius metus „Ferrari“ ekipoje?
  • Sunku paaiškinti keliais žodžiais. Komanda stipriai pasikeitė per tuos metus, šiandien ji gerokai stipresnė nei prieš 4 metus, kur kas labiau susitelkusi. Paskutiniais metais mes parodėme, kad „Ferrari“ turi labai didelį potencialą. Dairantis atgal, norėtųsi, kad kai kurie dalykai vyktų kur kas greičiau, bet tendencija yra pozityvi, nors mes ir nepasiekėme tikslo.
  • Ar jūs praėjusiame sezone buvote arčiau titulo nei prieš metus?
  • Truputį arčiau, bet abu sezonai labai panašūs. Užpernai varikliui trūko galios. Mašina buvo gera, bet kai kuriose trasose nepakankamai efektyvi. Praėjusiais metais ir aerodinamika dirbo geriau, ir galia nenusileido „Mercedes“, bet bendrai mašina buvo ne tos formos, kokią norėtųsi matyti.
  • Kai kuriuose 2018 m. sezono momentuose jūsų mašina buvo pati geriausia...
  • Negalima pasakyti, kad ji dominavo, kaip „Mercedes“ Ispanijoje, Prancūzijoje ar Rusijoje. Mes neturėjome pergalingų dublių, mes neužėmėme visos pirmos starto eilės, nors 2017 metais tai buvo. Šie du sezonai tikrai labai panašūs.
  • Antroje sezono dalyje trejos lenktynės – Singapūre, Sočyje ir Suzukoje – atėmė iš jūsų šansą pergalei čempionate...
  • Mes tikrai jose praradome labai daug taškų, bet apskritai mums trūko greičio. Kitaip mes nebūtumėme patekę į tokią keblią situaciją.
  • Ar tai sutapimas, kad problemos vėl prasidėjo po vasaros pertraukos?
  • Manau, kad taip. Žinoma, mums reikia dirbti su savimi. Gali būti, kad kai kuriose sudėtingose lenktynėse įtampa buvo labai didelė. Kai iškyla problemų, ne visuomet pavyksta jas greitai išspręsti. Mes praradome daug laiko, norėdami suprasti priežastis. Teko žengti didelį žingsnį atgal, kad situacija vėl būtų kontroliuojama, todėl antroje sezono dalyje mes nusileidome varžovams pagal bolido modernizacijos tempus. Aš nežinau, ar turėjo problemų „Mercedes“, o jei ir turėjo, tai su jomis greičiau susitvarkė.
  • Marchionne mirtis – viena iš pralaimėjimo priežasčių?
  • Negalima pasakyti, kad po jos viskas pradėjo ristis žemyn – taip sakyti būtų nesąžininga. Prezidento mirtis negalėjo neturėti įtakos, bet viskas, kas vyko po vasaros pertraukos, buvo planuojama iš anksto, dar iki jo išėjimo. Komanda yra pakankamai autonomiška ir kasdieniniuose reikaluose veikia savarankiškai. Nuo to laiko mes nieko nekeitėme, nestabdėme jokių procesų. Pažiūrėsime, kaip reikalai klostysis per artimiausius mėnesius. Tik pagal apibendrintą vaizdą apskritai galima vertinti tokios stambio figūros išėjimo efektą.
  • Koks momentas jums buvo esminis? Avarija Hockenheime? Pralaimėjimas Monzoje?
  • Avarija Hockenheime išties buvo kvaila. Mano nedidelė klaida labai brangiai kainavo. Aš nesistengiau atakuoti, negalvojau, kas važiuoja iš paskos ir kiek didelis yra mano pranašumas. Aš koncentravausi ties savomis lenktynėmis, važiavau posūkį po posūkio, stebėdamas asfalto būklę, nes lijo lietus. Aš truputį pavėlavau su stabdymu, galiniai ratai pradėjo slysti ir aš bandžiau pakoreguoti mašinos padėtį, bet ji jau atsidūrė žvyre. Aš negalėjau tuo patikėti. Greitis juk buvo minimalus. Taip, mes ten praradome daug taškų. Manau, kad „Mercedes“ stiprioji pusė 2018 metais – mokėjimas maksimaliai išnaudoti mūsų silpnybes ir pasiekti daugiausia lenktynėse. Jie visiems pasakojo, kad mūsų mašina yra geresnė, kad mes dominuojame, tuo bandydami padidinti spaudimą mums. Mes visai pernai nedominavome. Mes tikrai turėjome šansų ir daugelį iš jų išnaudojome, bet to buvo nepakankama.
  • Sezono metu buvo ir kitų klaidų...
  • Daugeliu atvejų situacija buvo 50:50. Sakysime, Monzoje galėjo nukentėti ir Lewisas. Jis nematė, kur aš esu iš galo. Jis ne iš tų, kurie kovoje „uždaro vartelius“ negalvodamas apie pasekmes. Aš norėjau išvengti susidūrimo, bet juk negalėjau ištirpti ore. Dabar aš galvoju, kad nevertėjo nuimti kojos nuo akseleratoriaus, tada mes abu būtumėme sumokėję už šį incidentą, o dabar mano mašina nukentėjo, o jo – ne. 2018 metais aš dažnai atsidurdavau ne toje vietoje.
  • Šiuolaikinis jaunimas laisvalaikiu lenktyniauja „Playstation“, Maxas Verstappenas ten kiekvieną lenktyninę situaciją yra įveikęs tūkstančius kartų. Ar tai galima vadinti pranašumu?
  • Nesąmonės. Aš su „Playstation“ žaidžiu futbolą – ar dėl to aš turiu būti futbolo žvaigžde? Kol kas man tai nepadėjo. Ar tas, kuris žiūri filmus apie Jamesą Bondą, turi būti puikiu slaptuoju agentu?

 

 

Komentarai (8)


vaidas0023
| Vasario 18 d. 14:59
Golem
| Vasario 18 d. 09:40

Asmeninis pastebejimas del kompiuteriniu zaidimu. Visishkai nesutinku, jog simuliatoriai ar zaidimai neduoda naudos, argumentas toks, jog zaidimuose daug situaciju ir reakciju "isirasho" kazkur i pasamone ar refleksus. Ne viena karta paciam teko ishvengti (gal 4-5 kart) avariju tik del to, jog kazkada naktimis sededavau prie NFS. Tose realiose situacijose vairas, stabdzhiai ar akseleracija tiesiogiai buvomi valdomi butent tu kompiuteriniu igudziu "autopiloto", kuriose smegenys fizishkai nebutu spejusios reaguoti.

Tu tikrai kalbi apie Need for Speed??? Ka tame sudiname zaidime galejai ismokti? Tokio sudinino ir nesamoningo zaidimo nesu zaides.. Atleisk bet ka ten ismokti galejai tai net nezinau.. kalbant apie simuliatorius tai jie tobuleja
Misiulis
| Vasario 18 d. 14:24
Golem
| Vasario 18 d. 09:40

Asmeninis pastebejimas del kompiuteriniu zaidimu. Visishkai nesutinku, jog simuliatoriai ar zaidimai neduoda naudos, argumentas toks, jog zaidimuose daug situaciju ir reakciju "isirasho" kazkur i pasamone ar refleksus. Ne viena karta paciam teko ishvengti (gal 4-5 kart) avariju tik del to, jog kazkada naktimis sededavau prie NFS. Tose realiose situacijose vairas, stabdzhiai ar akseleracija tiesiogiai buvomi valdomi butent tu kompiuteriniu igudziu "autopiloto", kuriose smegenys fizishkai nebutu spejusios reaguoti.

Musu lygyje simuliatoriu naudojimas daro didele teigiama itaka, bet f1 driveriu levely - abejoju.
mariusis
| Vasario 18 d. 12:16
kart
| Vasario 17 d. 21:51

Eik tu galvą prasiplaut, nes jau vemt verčia tas pastovus tavo šikimas. Tau gal galvą Vettelis pervažiavo, kad tu jo taip nekenti ar kas?

Pats ir eik. Noriu ir nekenčiu, nors čia labiau tinka nemėgstu. Laisvoje šalyje gyvenam, žodžio laisvė yra. O tu pats sakei nekomentuosi mano postu, tai ko prisikabinai, jau pamiršęs tave buvau. O tau galiu pasakyti eik tu *** specialiste, aiškins jis man ką daryti.
Golem
| Vasario 18 d. 09:40
Asmeninis pastebejimas del kompiuteriniu zaidimu. Visishkai nesutinku, jog simuliatoriai ar zaidimai neduoda naudos, argumentas toks, jog zaidimuose daug situaciju ir reakciju "isirasho" kazkur i pasamone ar refleksus. Ne viena karta paciam teko ishvengti (gal 4-5 kart) avariju tik del to, jog kazkada naktimis sededavau prie NFS. Tose realiose situacijose vairas, stabdzhiai ar akseleracija tiesiogiai buvomi valdomi butent tu kompiuteriniu igudziu "autopiloto", kuriose smegenys fizishkai nebutu spejusios reaguoti.
Senas_Kareivis
| Vasario 18 d. 09:21
"Dabar aš galvoju, kad nevertėjo nuimti kojos nuo akseleratoriaus, tada mes abu būtumėme sumokėję už šį incidentą, o dabar mano mašina nukentėjo, o jo – ne." - grįžtant prie pirmo klausimo - dar vienas panašumas.
vaidas0023
| Vasario 17 d. 23:28
kart
| Vasario 17 d. 21:51

Eik tu galvą prasiplaut, nes jau vemt verčia tas pastovus tavo šikimas. Tau gal galvą Vettelis pervažiavo, kad tu jo taip nekenti ar kas?

Nekreipk tu demesio. Jis sukises sniege visa ziema galva laike, truputi persalo.
kart
| Vasario 17 d. 21:51
mariusis
| Vasario 17 d. 21:44

Taip, taip, turėdavai būti ne ten, nes praėjusiam sezone būdavai arba žvyre, arba kažkienio bolido užpakalyje, arba bolido šone.

Eik tu galvą prasiplaut, nes jau vemt verčia tas pastovus tavo šikimas. Tau gal galvą Vettelis pervažiavo, kad tu jo taip nekenti ar kas?
mariusis
| Vasario 17 d. 21:44
Taip, taip, turėdavai būti ne ten, nes praėjusiam sezone būdavai arba žvyre, arba kažkienio bolido užpakalyje, arba bolido šone.
×

F-1.lt pulsas