Seniausi komentarai
Andrejus Jakovlevas2950043771690190
| 2019 Lapkričio 20 d. 03:49
Adrenalinz
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:42

Tai kad, sekantis posukis buvo i kaire, tai ir i ji ivaziuoti zymiai greiciau gali is kaires trasos puses, tai LEC reikejo tiesiog nusileist ir trauktis i desne trasos puse taip prarandant kruva laiko? Tas pats VET galejo drasiai dar sekunde kokia tiesiai o neskersai pavaziuot, butu ir LEC aplenkes (nors manau tik trumpam) ir abu ferrari bolidai laiko butu neprarade. Dziaugiuosi kad jaunelis rodo jog nesileis stumdomas, dar labiau dziaugiuosi, kad tai supistai mergiotei padanga nusprogo.

siaip i posuki i kaire VET turejo geresne trajektorija, ir kad jis per anksti ir per agresyviai pasuko i LEC yra negynciajamas faktas..
https://www.youtube.com/watch?v=dKYB4fDz5Vc lenkima pradejas jis vaziavo palei balta linija, ir susilygines labai agresyviai judet i kaire pradejo...tai kad faktas yra faktas. cia verksnys persistenge.
Adrenalinz
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:42
Tai kad, sekantis posukis buvo i kaire, tai ir i ji ivaziuoti zymiai greiciau gali is kaires trasos puses, tai LEC reikejo tiesiog nusileist ir trauktis i desne trasos puse taip prarandant kruva laiko? Tas pats VET galejo drasiai dar sekunde kokia tiesiai o neskersai pavaziuot, butu ir LEC aplenkes (nors manau tik trumpam) ir abu ferrari bolidai laiko butu neprarade. Dziaugiuosi kad jaunelis rodo jog nesileis stumdomas, dar labiau dziaugiuosi, kad tai supistai mergiotei padanga nusprogo.
sarunas12
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:39
Ar jūs autizmu sergat ar ant tiek Vetteli įsimylėję esat? Čia rašot CL užsispyręs nesitraukė į šoną, tai pagal jus jei pilotas yra lenkiamas jis turi trauktis kuo toliau ir užleist poziciją, logikos trūkmas kas Vettelį teisina. Jei Vettelis nesuko vadinasi mechanikai kalti, va taip būna kai ratus pasikeisti bet neišsibalansuoji tai ir traukia į vieną puse :)
Klepsidra
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:29
Jis ir i Hamiltona vairo nesuko Baku, kiek pamenu
ddt
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:06
Gryna lenktynine situacija. Ypac daznai nutinkanti starto metu. Lecleras tikrai turejo galimybe trauktis i sona nuo kietai peciais besistumdancio varzovo, bet uzsispyre ir daugiau nei puses trasos plocio neisnaudojo zaidimams, o rovesi. Ir uzsirove. Tiek ziniu.
mariusis
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:37
Tai Suvedimas blogas. Jis gal ir nesuko, bet mašiną traukė kairėn.
kart
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:37
Tech
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:28

Esme , kad suko ( ar tai per anksti ar iskart, ) esme, kad suko i Leclerco bolida. O pats Fetelis aiskina, kad vaziavo tiesiai. Zodziu, per daug jau ta pati tema pletojasi per visas temas. Nieko naujo.

Berods Rosbergas sakė netgi ne suko, o spaudė, net neesmė. Nerandu Vettelio onboardo, bet juokas juokais, kaip kažkas ir rašė, gali būti, jog jis tiesiog važiavo skersai trasos, bet visada tiesiai, nuo to momento, kai Leclercas jį pushino. Tiesiog kaip paklausė žurnalistė, taip ir pasakė.
dede seimas
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:32
kad ir kiek kartu ziurejau onboard is VET bolido tai jis akivaizdziai vaziavo skersai trasos ir ne tiesiai kur jam buvo palikta vietos
Tech
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:28
kart
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:06

Nezinau ar tau, ar man su anglu kalba blogai, bet jei kalbi apie jo video analize, tai akcentai buvo sudeti visai ne ten, ka tu dabar bandai pateikti. Netgi iskreipei jo minti.

VIsu pirma jis nesake, kad per greit pasuko. Jis sake "is karto pradejo sukti, ka tu gali daryti, kai igiji dominuojancia padeti"

Ir dar pridure, kad izvelgia "vos vos" maziau Leclerco kaltes, kas logiska, nes veiksma inicijavo Vettelis.

Esme , kad suko ( ar tai per anksti ar iskart, ) esme, kad suko i Leclerco bolida. O pats Fetelis aiskina, kad vaziavo tiesiai. Zodziu, per daug jau ta pati tema pletojasi per visas temas. Nieko naujo.
kart
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:28
AiJo
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:15

Kart, būk geras, netapk yzf... Tu vienas iš nedaugelio, kurie parašo kažką protingo, bet kas dėl vet, tai jau per daug yzf bruožų...

Aš tik patikslinau faktus. Man pvz. daug ką reiškia autoritetingų asmenų išreikšta nuomonė, kuria vadovaudamasis formuoju ir savo nuomonę. Rosbergas tikrai daro geras analizes, kurias žiūriu visas. Ir tikrai neskanu, kai kažkas ateina ir prisidengdami jo vardu, parašo iškraipytus faktus.
AiJo
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:15
kart
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:06

Nezinau ar tau, ar man su anglu kalba blogai, bet jei kalbi apie jo video analize, tai akcentai buvo sudeti visai ne ten, ka tu dabar bandai pateikti. Netgi iskreipei jo minti.

VIsu pirma jis nesake, kad per greit pasuko. Jis sake "is karto pradejo sukti, ka tu gali daryti, kai igiji dominuojancia padeti"

Ir dar pridure, kad izvelgia "vos vos" maziau Leclerco kaltes, kas logiska, nes veiksma inicijavo Vettelis.

Kart, būk geras, netapk yzf... Tu vienas iš nedaugelio, kurie parašo kažką protingo, bet kas dėl vet, tai jau per daug yzf bruožų...
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:13
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:03

Jis taip pat pabrėžė, kad CL elgėsi perdaug užsispyrusiai.

Atsiimu žodžius, NR taip nesakė.
kart
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:06
Tech
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:57

Tai Rosbergas ir sake, kad per greit ir per astriai pasuko kairen.

Nezinau ar tau, ar man su anglu kalba blogai, bet jei kalbi apie jo video analize, tai akcentai buvo sudeti visai ne ten, ka tu dabar bandai pateikti. Netgi iskreipei jo minti.

VIsu pirma jis nesake, kad per greit pasuko. Jis sake "is karto pradejo sukti, ka tu gali daryti, kai igiji dominuojancia padeti"

Ir dar pridure, kad izvelgia "vos vos" maziau Leclerco kaltes, kas logiska, nes veiksma inicijavo Vettelis.
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:04
CBRV
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:52

paziurek i straipsnio foto

Matau, kaip du F1 bolidai lenktyniauja.
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 22:03
Tech
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:57

Tai Rosbergas ir sake, kad per greit ir per astriai pasuko kairen.

Jis taip pat pabrėžė, kad CL elgėsi perdaug užsispyrusiai.
Tech
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:57
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:52

Vel visi pradės analizuoti GP pagal KET. Visiškai pritariu Rosbergo nuomonei.

Tai Rosbergas ir sake, kad per greit ir per astriai pasuko kairen.
CBRV
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:52
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:52

Vel visi pradės analizuoti GP pagal KET. Visiškai pritariu Rosbergo nuomonei.

paziurek i straipsnio foto
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:52
Vel visi pradės analizuoti GP pagal KET. Visiškai pritariu Rosbergo nuomonei.
Arnius
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:35
Vairo nesuko,tik trasa truputeli ne idealiai tiesi,o taip iseina,kad lecleras suktelejo ne ten,nu va dabar ir isaiskinom piktadari
MCL-_-fanas
| 2019 Lapkričio 19 d. 21:25
Išvažiavęs iš posūkio pradėjo važiuoti skersai trasos tai tada ir nesuko, bet nematyti kad tolsti nuo kelkrascio į varai link kolegos... Nėr žodžių...

F-1.lt pulsas