Seniausi komentarai
ddt
| Vasario 03 d. 17:10
Life
| Vasario 03 d. 09:08

Amazon dar daugiau metų dirbo į nuostolį ir ką? Kažkada ir jos bankrotą tokio lygio ekspertai kaip jūs prognozavo, nes kam čia šiais laikais reiks knygų elektroninės parduotuvės. :) Čia gal Lietuvos šaraškino kontoroms svarbu tik trumpalaikis pelnas nieko neinvestuojant į plėtrą, normalioms kompanijoms yra normalu dešimtmečius dirbi su nuostoliu. :) Jo, pardavimai stovi, tik įdomu, kam tada gamyklos statomos Vokietijoje ir Kinijoje, jei niekas neperka? Teslai šiaip problemos ne su pardavimais, o gamyba, kuri nespėja pagal užsakymus. Tesla matau labai nergvina visokius nuo dyzelio bijančius nušokti runkelius. Beje, nesenai pagal vertę jau aplenkė VW, kuris parduoda 30 kartų daugiau automobilių, tai čia irgi puikus rodiklis, kuriam gamintojui priklauso ateitis. :)

Aš tau statistikos, tu man - beleatristiką. Sunku diskutuot. Vertė nėra rodiklis, investuotojams yra svarbu grąža. Kuri eilę metų su dideliu, tiksliau - kolosaliu minusu, ir jokie vertinimai nerodo patikimo gerėjimo, ypač jei atmesi subsidijas JAV, kurios išnyksta šiemet. Visur Tesla suspėja, pabandyk pasižiūrėt jų parduotuvėse ir pažiūrėk koks pristatymo laikas. Du paskutinius kartus kai pirkau automobilį, laukimas buvo po 4 mėnesius, ir tai nei Tesla, nei rodiklis kad mano automobilio gamintojas "nespėja pagal užsakymus". Ir Tesla rezultatai su Model3 buvo chaltūra, nes jie kiek, beveik metus gamino į aikšteles, orientuodami savo pardavimus su JAV subsidijų etapais, pamiršai? Ir beje, kai lygini Model3 pardavimų rezultatus, neužmiršk, kad MB toje rinkoje parduoda ir daugiau automobilių, ir jei mes palyginsim pvz SUV pardavimus (Model X klasės, pavadinkim sąlyginai), ką gausi? Kai gamintojas parduoda tik du modelius, nekorektiška lyginti su kitais, kurie rinkoje siūlo bent 6-7 kitų klasių automobilius, t.y. Model3 dydžio automobilis gamintojams nėra vienintelė "melžiama karvė". Užtad tas pats Daimler eilinius metus skaičiuoja milijardinius pelnus ir įskaitant gamybos plėtrą. Labai įdomu, beje, kokį tu nerunkelinį automobilį eksploatuoji, jei jis tau leidžia jaustis geresniu už kitus? Klausimas retorinis, atsakyti nereikia.
Life
| Vasario 03 d. 09:08
ddt
| Vasario 02 d. 09:04

Grįžtam prie Teslos. Šiemet subsidijų jie gavo netoli 600mln USD, ir nepaisant to, 2019 metai pas juos minuse 862 mln USD. Pardavė (ar tik pagamino?) 367500 automobilių (viskas iš Tesla puslapio, nieko neišgalvoju). Taigi, su subsidija, vienas parduotas automobilis jiems nešė 2345 USD nuostolio. Be subsidijos, nuostolis yra 1,456 mlrd USD ir vienas automobilis nešė 3961 USD nuostolio. Ir pernai absoliuti dauguma pardavimų buvo Model3, o Model X ir Model S pardavimai sustojo visiškai. Jei jie ir toliau temps su Model Y, man klausimas kai bus nuo 2020 JAV naikinant subsidiją. Taip kad tu tiesiog lygini morkas su obuoliais, jei žiūri tik į pliką statistiką ir žaviesi Musk'u su jo Space truck, kurio neperšaunamus langus galima sudaužyti akmeniu. Automobiliai taip, nepakartojami, bet eiliniai metų metai su milijardiniais nuostoliais, ne vienas aš nesuprantu, kas per vienas yra Musk'as ir kaip kreditoriai jo dar nesumaišė su žemėm.

Amazon dar daugiau metų dirbo į nuostolį ir ką? Kažkada ir jos bankrotą tokio lygio ekspertai kaip jūs prognozavo, nes kam čia šiais laikais reiks knygų elektroninės parduotuvės. :) Čia gal Lietuvos šaraškino kontoroms svarbu tik trumpalaikis pelnas nieko neinvestuojant į plėtrą, normalioms kompanijoms yra normalu dešimtmečius dirbi su nuostoliu. :) Jo, pardavimai stovi, tik įdomu, kam tada gamyklos statomos Vokietijoje ir Kinijoje, jei niekas neperka? Teslai šiaip problemos ne su pardavimais, o gamyba, kuri nespėja pagal užsakymus. Tesla matau labai nergvina visokius nuo dyzelio bijančius nušokti runkelius. Beje, nesenai pagal vertę jau aplenkė VW, kuris parduoda 30 kartų daugiau automobilių, tai čia irgi puikus rodiklis, kuriam gamintojui priklauso ateitis. :)
ddt
| Vasario 02 d. 09:04
Grįžtam prie Teslos. Šiemet subsidijų jie gavo netoli 600mln USD, ir nepaisant to, 2019 metai pas juos minuse 862 mln USD. Pardavė (ar tik pagamino?) 367500 automobilių (viskas iš Tesla puslapio, nieko neišgalvoju). Taigi, su subsidija, vienas parduotas automobilis jiems nešė 2345 USD nuostolio. Be subsidijos, nuostolis yra 1,456 mlrd USD ir vienas automobilis nešė 3961 USD nuostolio. Ir pernai absoliuti dauguma pardavimų buvo Model3, o Model X ir Model S pardavimai sustojo visiškai. Jei jie ir toliau temps su Model Y, man klausimas kai bus nuo 2020 JAV naikinant subsidiją. Taip kad tu tiesiog lygini morkas su obuoliais, jei žiūri tik į pliką statistiką ir žaviesi Musk'u su jo Space truck, kurio neperšaunamus langus galima sudaužyti akmeniu. Automobiliai taip, nepakartojami, bet eiliniai metų metai su milijardiniais nuostoliais, ne vienas aš nesuprantu, kas per vienas yra Musk'as ir kaip kreditoriai jo dar nesumaišė su žemėm.
ddt
| Vasario 02 d. 08:45
Life
| Vasario 02 d. 02:34

Telefonus kraunam kelis kartus per diena, kai seniau kraudavom kelis kartus per menesi, bet pasaulis nesugriovo. Pasikrani per vakara-nakti viena karta per sav ir to uztenka visa sav vazineti po miesta. Paklausk norvegu, kurie beveik nebeperka nauju ne EV, kaip jiems sekasi su visais ju salciais, sniegu ir pan. :) prasom naujausia statistika JAV, Tesla 3 artimiausia konkurentu modeli lenkia 3 kartus. :) https://cleantechnica.com/files/2020/01/US-Tesla-Model-3-Small-And-Midsize-Luxury-Car-Sales-2019-CleanTechnica.png

1. Norvegų patirtis gali pasiziureti elektromobiliu fanato Bjorn Nyland. Dažnai pažiūriu, nepribursi, kas pas juos yra, ko nėra, ir kaip yra žiemą su elektromobiliais - jis tam labai daug laiko skiria. Pastaruoju metu dar ir tam, kaip sunku surasti kur pasikrauti :) 2. Norvegijoje elektromobilius gausiai subsidijuoja. Kai Lietuvoje VW ID3 kainuos trečdaliu pigiau nei sulyginamos komplektacijos VW Golf, o Tesla Model S kaina neviršys 70k Eur - pamatysi, kaip sprogs elektromobilių rinka. Nei viena ES šalis neturi tiek pinigų, nėra tokių subsidijų, ir... Viskas. Elektromobiliai daugumoj taksi arba carsharingas. Visi likę - elektros stotelių naudotojai - PHEV/plug in'ai. 3. Atleisk, telefoną kuris laiko mažiau nei parą aš metu per tvorą. 4. Juokinga, kai lygini pardavimus gamintojų, kurie siekia pelno, ir gamintojo, kuris jau nebesuskaičiuoju kiek metų dirba išimtinai į riebų minusą ir mašinas pardavinėja žemiau savikainos, nuostolius krossubsidijuodamas iš valstybės finansuojamos Space X programos. Ir beje, JAV nebesubsidijuoja elektromobilių. Stebėk rezultatų pokyčius. Čia atmetam situaciją su Kinija, tai žiebs visiems gamintojams iš eilės, bet ir be koronaviruso ženklai jau įdomūs Teslai, kai 2019 4 ketv gaminama į sandėlius vien dėl statistikos.
Life
| Vasario 02 d. 02:34
ddt
| Sausio 31 d. 22:37

Tu rimtai manai, kad savo automobilį krausi kieme iš rozetės? Žiemą tu apskritai nieko nepakrausi su tokiais kw, vasarą... Nebent į darbą važinėsi kas antrą dieną. Prasmės yra tik jei gyveni nuosavame name ir turi daugiau nei 10kW įvadą. Kas yra labai retas atvejis. Visi likę kraunasi arba darbe, arba... Žinai, pasakysiu - jei mobiliakus reikėtų laikyti ant laido tiek laiko, kiek laikomi elektromobiliai, niekas tų mobiliakų paprasčiausiai nepirktų. Lietuvoj perka kol kas tik dėl to, kad dar galima gauti nemokamai. Nemokamas sūris pas mus baigsis kuriais, nepamenu tiksliai, ar ne 2022-2025? JAV nebeliko subsidijų elektromobiliams, ir pasižiūrėk kaip atrodo Tesla pardavimų statistika praėjusių metų pabaigai

Telefonus kraunam kelis kartus per diena, kai seniau kraudavom kelis kartus per menesi, bet pasaulis nesugriovo. Pasikrani per vakara-nakti viena karta per sav ir to uztenka visa sav vazineti po miesta. Paklausk norvegu, kurie beveik nebeperka nauju ne EV, kaip jiems sekasi su visais ju salciais, sniegu ir pan. :) prasom naujausia statistika JAV, Tesla 3 artimiausia konkurentu modeli lenkia 3 kartus. :) https://cleantechnica.com/files/2020/01/US-Tesla-Model-3-Small-And-Midsize-Luxury-Car-Sales-2019-CleanTechnica.png
ddt
| Sausio 31 d. 22:37
Life
| Sausio 31 d. 08:54

Reiškia blogai skaičiuoji, elektros kaina dabar 0,13 Eur/kwh, koks egolf sunaudija 13 kwh/100 km, tai gaunasi 1,7 Eur, jei turi dar dviejų laiko zonų geresnį planą ir pasikrauni naktį, tik 1,2 Eur. Ateityje elektra kaip tik pigs, nes pinga atsinaujinanti energetika, čia resursai nėra riboti kaip naftos ištekliai. Taip pat dėl didesnės konkurencijos ir masisškumo ir įkrovimo stotelės taps konkurencingesnės. :)

Tu rimtai manai, kad savo automobilį krausi kieme iš rozetės? Žiemą tu apskritai nieko nepakrausi su tokiais kw, vasarą... Nebent į darbą važinėsi kas antrą dieną. Prasmės yra tik jei gyveni nuosavame name ir turi daugiau nei 10kW įvadą. Kas yra labai retas atvejis. Visi likę kraunasi arba darbe, arba... Žinai, pasakysiu - jei mobiliakus reikėtų laikyti ant laido tiek laiko, kiek laikomi elektromobiliai, niekas tų mobiliakų paprasčiausiai nepirktų. Lietuvoj perka kol kas tik dėl to, kad dar galima gauti nemokamai. Nemokamas sūris pas mus baigsis kuriais, nepamenu tiksliai, ar ne 2022-2025? JAV nebeliko subsidijų elektromobiliams, ir pasižiūrėk kaip atrodo Tesla pardavimų statistika praėjusių metų pabaigai
ddt
| Sausio 31 d. 22:31
Life
| Sausio 31 d. 08:54

Reiškia blogai skaičiuoji, elektros kaina dabar 0,13 Eur/kwh, koks egolf sunaudija 13 kwh/100 km, tai gaunasi 1,7 Eur, jei turi dar dviejų laiko zonų geresnį planą ir pasikrauni naktį, tik 1,2 Eur. Ateityje elektra kaip tik pigs, nes pinga atsinaujinanti energetika, čia resursai nėra riboti kaip naftos ištekliai. Taip pat dėl didesnės konkurencijos ir masisškumo ir įkrovimo stotelės taps konkurencingesnės. :)

Pagal spritmonitor, eGolfai vidutiniškai žmonėms ryja 15kWh. Tariant, kad mano suvartojimas skirtųsi tiek pat, kiek skiriasi mano turimo automobilio vid suvartojimas nuo spritmonitor vidurkio, tai turėtų būti apie 18kWh. Čia su sąlyga, kad važiuoji be muzikos, kaip taisyklė be klimato (aprasojusiais langais), su pirštinėm ir max 100 km/h. Nes tokia taisyklė galioja 100 proc, ir DE ar NL aš tiek Model S lenkiau, važiuojančių paskui fūras..... Liūdesys.
ddt
| Sausio 31 d. 22:27
Life
| Sausio 31 d. 08:45

Kalba eina apie teršalus, o ne tik CO2, juos kvėpuoji kasdien gatvėje, kasdien belenkiek išbėga ant gatvės tepalų, aušinimo skysčių ir pan., tai logiška, kad už tokį teršimą ir gyvenamomios aplinkos bloginimą turi mokėti, panašiai kaip moka rūkantys ar geriantys alko. Beto skaičiuok ne tik pačio auto CO2, bet ir viso aptarnaujančio sektoriaus, naftos gavyba, tanklaiviai, perdirbimas, kuro pervežimas benzovežiais, degalinės ir t.t. Elektrą gali krautis ne tik iš Ignitis, bet iš paprasto tinklo, tada 100 km kainuoja iš vis tik 1-1,5 Eur, maximum jei kokia tesla 2 Eur. Plius ateityje ir degalinės manau pasiūlys krautis už gerą kainą, kad tik pas juos gertum kavą ir ėstum dešrainius, tik kol kas elektromobilių tik vienetai. Dar vienas svarbus dalykas dėl elektromobilių, tiek baterijas, tiek elektrą galima pasigaminti vietinėje rinkoje (BOD dabar kaip tik planuoja dideles investicijas į tai, įskaitant perdiribą) ir nebereikia sėdėti ant arabų ar rusų adatos ar bijoti, kad koks karas nekiltų ir naftos kainą nepašoktų, tai ekonominį efektą irgi įvertinkite. :)

Life cycle CO2 skaičiavimas, bro, būtent ir yra apie tai, ką tu kalbi, ne idiotai jį skaičiuoja. Geros kainos už elektrą elektros stotelėse negausi - išvažiuok iš Lietuvos ir pasižiūrėk ką gausi. O gausi dar ir tokių variantų, kur moki už laiką, o ne kWh, ir sėkmės krauti bateriją žiemą, kai niekada negausi reikiamos srovės, nes šalta baterija paprasčiausiai nesikrauna maksimaliu greičiu. O jei tu manai, kad elektromobiliai neturi aušinimo skysčio, stabdžių skysčio, tepalų - nu bro, jau čia tu PAVARAI :) O jau kažin iš kur BOD vešis baterijų komponentus - litį, nikelį, kt? Prisikas pamiškėje prie Balbieriškio ar prisipils iš Grigeo vamzdukų? Nerimtai kalbi.
Tech
| Sausio 31 d. 09:42
Tech
| Sausio 31 d. 09:40

Namuose kita kalba. Bet namuose tik dalis tures galimybe krautis. O kiti naudosis ignitis stotelem. Ten keh kaina yra nustatyta 0,25 cnt

Beja tas 13 kwh /100 km tai turbut vaziuojant paciu ekonomiskiausiu rezimu :)
Tech
| Sausio 31 d. 09:40
Life
| Sausio 31 d. 08:54

Reiškia blogai skaičiuoji, elektros kaina dabar 0,13 Eur/kwh, koks egolf sunaudija 13 kwh/100 km, tai gaunasi 1,7 Eur, jei turi dar dviejų laiko zonų geresnį planą ir pasikrauni naktį, tik 1,2 Eur. Ateityje elektra kaip tik pigs, nes pinga atsinaujinanti energetika, čia resursai nėra riboti kaip naftos ištekliai. Taip pat dėl didesnės konkurencijos ir masisškumo ir įkrovimo stotelės taps konkurencingesnės. :)

Namuose kita kalba. Bet namuose tik dalis tures galimybe krautis. O kiti naudosis ignitis stotelem. Ten keh kaina yra nustatyta 0,25 cnt
Life
| Sausio 31 d. 08:54
Tech
| Sausio 30 d. 19:33

Siaip yra paskaiciuota, kad uzsipilt elektros 100 km kainuoja nuo 3 iki 6 Eur snd. Tai realu, kad veliau brangs :) beja iki 2050 dar toli grazu, ir istatymai gali buti nukelti arba isvis pakeisti ;)

Reiškia blogai skaičiuoji, elektros kaina dabar 0,13 Eur/kwh, koks egolf sunaudija 13 kwh/100 km, tai gaunasi 1,7 Eur, jei turi dar dviejų laiko zonų geresnį planą ir pasikrauni naktį, tik 1,2 Eur. Ateityje elektra kaip tik pigs, nes pinga atsinaujinanti energetika, čia resursai nėra riboti kaip naftos ištekliai. Taip pat dėl didesnės konkurencijos ir masisškumo ir įkrovimo stotelės taps konkurencingesnės. :)
Life
| Sausio 31 d. 08:45
ddt
| Sausio 30 d. 17:57

Mes jau turėjom diskusiją apie tai. Pirma - baterijų perdirbimo praktiškai nėra ir jis pakolkas ant klaustuko, antra - (gaila pamiršau kuris) neseniai vienas gamintojas prasitarė kad elektromobilių life cycle CO2 neblizga (neseniai dalyvavau KTU studentės tyrimo pristatyme, su išvada kad elektriniai turi geresnį, bet tyrimas turėjo problemų būtent dėl praktiškai neegzistuojančio recycling'o) , trečia - pamiršk hibridus nes reikalavimas nuo 2050 yra nulis CO2. Mokesčiai yra būtent kad subsidijavimas. Absoliučiai tiesiogiai, dar tiesiogiau negali būti. O kas liečia "subsidijavimą", man patinka Ignitis elektros stotelių kWh kaina, pasižiūrėk. Nemanau kad degsi noru sėst ant elektros kai Lietuvoj baigsis nemokamos elektros laikai :) O baigsis pakankamai greitai.

Kalba eina apie teršalus, o ne tik CO2, juos kvėpuoji kasdien gatvėje, kasdien belenkiek išbėga ant gatvės tepalų, aušinimo skysčių ir pan., tai logiška, kad už tokį teršimą ir gyvenamomios aplinkos bloginimą turi mokėti, panašiai kaip moka rūkantys ar geriantys alko. Beto skaičiuok ne tik pačio auto CO2, bet ir viso aptarnaujančio sektoriaus, naftos gavyba, tanklaiviai, perdirbimas, kuro pervežimas benzovežiais, degalinės ir t.t. Elektrą gali krautis ne tik iš Ignitis, bet iš paprasto tinklo, tada 100 km kainuoja iš vis tik 1-1,5 Eur, maximum jei kokia tesla 2 Eur. Plius ateityje ir degalinės manau pasiūlys krautis už gerą kainą, kad tik pas juos gertum kavą ir ėstum dešrainius, tik kol kas elektromobilių tik vienetai. Dar vienas svarbus dalykas dėl elektromobilių, tiek baterijas, tiek elektrą galima pasigaminti vietinėje rinkoje (BOD dabar kaip tik planuoja dideles investicijas į tai, įskaitant perdiribą) ir nebereikia sėdėti ant arabų ar rusų adatos ar bijoti, kad koks karas nekiltų ir naftos kainą nepašoktų, tai ekonominį efektą irgi įvertinkite. :)
Tech
| Sausio 30 d. 19:36
ddt
| Sausio 30 d. 17:57

Mes jau turėjom diskusiją apie tai. Pirma - baterijų perdirbimo praktiškai nėra ir jis pakolkas ant klaustuko, antra - (gaila pamiršau kuris) neseniai vienas gamintojas prasitarė kad elektromobilių life cycle CO2 neblizga (neseniai dalyvavau KTU studentės tyrimo pristatyme, su išvada kad elektriniai turi geresnį, bet tyrimas turėjo problemų būtent dėl praktiškai neegzistuojančio recycling'o) , trečia - pamiršk hibridus nes reikalavimas nuo 2050 yra nulis CO2. Mokesčiai yra būtent kad subsidijavimas. Absoliučiai tiesiogiai, dar tiesiogiau negali būti. O kas liečia "subsidijavimą", man patinka Ignitis elektros stotelių kWh kaina, pasižiūrėk. Nemanau kad degsi noru sėst ant elektros kai Lietuvoj baigsis nemokamos elektros laikai :) O baigsis pakankamai greitai.

Tech
| Sausio 30 d. 19:33
ddt
| Sausio 30 d. 17:57

Mes jau turėjom diskusiją apie tai. Pirma - baterijų perdirbimo praktiškai nėra ir jis pakolkas ant klaustuko, antra - (gaila pamiršau kuris) neseniai vienas gamintojas prasitarė kad elektromobilių life cycle CO2 neblizga (neseniai dalyvavau KTU studentės tyrimo pristatyme, su išvada kad elektriniai turi geresnį, bet tyrimas turėjo problemų būtent dėl praktiškai neegzistuojančio recycling'o) , trečia - pamiršk hibridus nes reikalavimas nuo 2050 yra nulis CO2. Mokesčiai yra būtent kad subsidijavimas. Absoliučiai tiesiogiai, dar tiesiogiau negali būti. O kas liečia "subsidijavimą", man patinka Ignitis elektros stotelių kWh kaina, pasižiūrėk. Nemanau kad degsi noru sėst ant elektros kai Lietuvoj baigsis nemokamos elektros laikai :) O baigsis pakankamai greitai.

Siaip yra paskaiciuota, kad uzsipilt elektros 100 km kainuoja nuo 3 iki 6 Eur snd. Tai realu, kad veliau brangs :) beja iki 2050 dar toli grazu, ir istatymai gali buti nukelti arba isvis pakeisti ;)
ddt
| Sausio 30 d. 17:57
Life
| Sausio 30 d. 16:55

Mokesčiai nėra subsidijavimas, kiek įvertintumėte vienos dyzelinės auto taršą, žmonių sveikatą ir pan.? Baterijų gamyklos moka atitinkamus taršus mokesčius, baterijų irgi nemokamai niekas neleidžia išmesti, kaip ir naftos perdirbimo ar kokių dyzelinių variklių ar siurblių gamyklos. ;)

Mes jau turėjom diskusiją apie tai. Pirma - baterijų perdirbimo praktiškai nėra ir jis pakolkas ant klaustuko, antra - (gaila pamiršau kuris) neseniai vienas gamintojas prasitarė kad elektromobilių life cycle CO2 neblizga (neseniai dalyvavau KTU studentės tyrimo pristatyme, su išvada kad elektriniai turi geresnį, bet tyrimas turėjo problemų būtent dėl praktiškai neegzistuojančio recycling'o) , trečia - pamiršk hibridus nes reikalavimas nuo 2050 yra nulis CO2. Mokesčiai yra būtent kad subsidijavimas. Absoliučiai tiesiogiai, dar tiesiogiau negali būti. O kas liečia "subsidijavimą", man patinka Ignitis elektros stotelių kWh kaina, pasižiūrėk. Nemanau kad degsi noru sėst ant elektros kai Lietuvoj baigsis nemokamos elektros laikai :) O baigsis pakankamai greitai.
Tech
| Sausio 30 d. 17:43
Life
| Sausio 30 d. 16:55

Mokesčiai nėra subsidijavimas, kiek įvertintumėte vienos dyzelinės auto taršą, žmonių sveikatą ir pan.? Baterijų gamyklos moka atitinkamus taršus mokesčius, baterijų irgi nemokamai niekas neleidžia išmesti, kaip ir naftos perdirbimo ar kokių dyzelinių variklių ar siurblių gamyklos. ;)

zodziu, visai tai yra uzdaras ratas, kur ar per viena gala ar per kita panasiai gamta yra tersiama. kainos - elektra vaziuoja , o veliau ipatingai, bus ne uz dyka, hibridas gaunas netgi pigiau, nei mokamaj stotelej"uzipilt" elektros :)
Life
| Sausio 30 d. 16:55
Tech
| Sausio 30 d. 14:10

Dirbtinai, tai del to, kad bandoma apmokestinti vdv gamintojus, bei ju vartotojus. O elektra kaip tik , kompensavimais pritraukti. Tai eilinis zmogus prades skaiciuoti, ar jsm pirkti isbranginta del draudimu vdv, ar pirkti kompesnuojama elektrini. Siaip mastantys ims hibridus. Nepatyre sios naujos rinkos minusu , bei entuziastai, dar visokie zalieji, apsipirks ant bangos. O po to bus matyt. Issivyste salys didesni procenta tures elektriniu, net atsiliekancioms nachren jie bus reikalingi kai nei infrastrukturos, nei serviso prieinamo. Pvz lietuvoje klesti garazai. Tai nunes po 1 atstovybe ant salies, kur remontuosis eilinis zmogelis? Zodziu cia daug reikalu ir dar daugiau klsusimu. Ir del ko, tipo del svaresnes gamtos? 😀kai tiek reiks pagamint batarkems energijos ir jas utilizuot reiks 😀

Mokesčiai nėra subsidijavimas, kiek įvertintumėte vienos dyzelinės auto taršą, žmonių sveikatą ir pan.? Baterijų gamyklos moka atitinkamus taršus mokesčius, baterijų irgi nemokamai niekas neleidžia išmesti, kaip ir naftos perdirbimo ar kokių dyzelinių variklių ar siurblių gamyklos. ;)
Tech
| Sausio 30 d. 14:10
Life
| Sausio 30 d. 13:48

O kas apskritai yra dirbtinė revoliucija? Kad elektromobiliai subsidijuojami per visokius akcizus ir mokesčius VDV? Šiaip tų lengvatų viena po kitos valstybės atsisakinėja, panašiai kaip ir atsinaujinančią energetiką nebereikia subsidijuoti, nes technologijos vystosi ir elektros gamybai kaštai mažėja.

Dirbtinai, tai del to, kad bandoma apmokestinti vdv gamintojus, bei ju vartotojus. O elektra kaip tik , kompensavimais pritraukti. Tai eilinis zmogus prades skaiciuoti, ar jsm pirkti isbranginta del draudimu vdv, ar pirkti kompesnuojama elektrini. Siaip mastantys ims hibridus. Nepatyre sios naujos rinkos minusu , bei entuziastai, dar visokie zalieji, apsipirks ant bangos. O po to bus matyt. Issivyste salys didesni procenta tures elektriniu, net atsiliekancioms nachren jie bus reikalingi kai nei infrastrukturos, nei serviso prieinamo. Pvz lietuvoje klesti garazai. Tai nunes po 1 atstovybe ant salies, kur remontuosis eilinis zmogelis? Zodziu cia daug reikalu ir dar daugiau klsusimu. Ir del ko, tipo del svaresnes gamtos? 😀kai tiek reiks pagamint batarkems energijos ir jas utilizuot reiks 😀
Life
| Sausio 30 d. 13:48
ddt
| Sausio 29 d. 19:08

Būtent kad dirbtinė

O kas apskritai yra dirbtinė revoliucija? Kad elektromobiliai subsidijuojami per visokius akcizus ir mokesčius VDV? Šiaip tų lengvatų viena po kitos valstybės atsisakinėja, panašiai kaip ir atsinaujinančią energetiką nebereikia subsidijuoti, nes technologijos vystosi ir elektros gamybai kaštai mažėja.
Tech
| Sausio 30 d. 09:50
ddt
| Sausio 30 d. 06:00

Niekas negrįžo. Buvo įvairių bandymų, įskaitant garus, bet niekada dar pasaulis neturėjo Europos Komisijos, kuri sumąstė, kad 2050 VDV turi nelikti. Ir kalbant apie "prievarta ar neprievarta", pakanka žinoti vien tai (čia ne tau), o ar "grįžo ar buvo priversti grįžti" - čia tau.

tai faktas, kad priversti, bet esme, kad bandys priversti gryzti, bet noreti yra dar ne viskas. hybrid, manau liks kompromisas.

F-1.lt pulsas