reiktu ir lektuvus ,jachtas
IP: c3f77a7 | 10/25 00:23 Atsakyti
uzdrausti cargo laivus, nevalgyti mesos nesportuoti nekvepuoti ir aplamai gryzti I akmens amziu tada issaugosime gamta ? idomus mastymas $$$ super turtingu su 20mln alga
Aidas Pužauskas
IP: 413f3f3 | 10/23 16:38 Atsakyti
Nei vieno vokiečio vietinei polizajai nejudins,,bet jai koks lenkas ar lietuvaitis skris 200 tai ragas iš kart
Pravalas
IP: c91508e | 10/22 20:39 Atsakyti
Svajoju kada nulekt i vokiecius su savo b5 ir isbandyt ant maksimalkes.1.9 tdi turetu valinti,sportini filtra idejau.Dusles spyceliai nevirini-geriau traukia..
pasisake tas
IP: 077b3e9 | 10/21 16:47 Atsakyti
kuris is tasko A i taska B skrenda lektuvu. Uzp... sitas. Tiek neerzindavo su savo pirstu, kiek dabar mokinantis visus kaip gyvent
HOX
IP: b2f1445 | 10/20 18:41 Atsakyti
130 labai letai, vokietijoje kiti atstumai manau 160-190 protinga riba butu
HOX
IP: b2f1445 | 10/20 18:40 Atsakyti
manau tikrai reikia sumazinti iki 320km/h uzteks jiems ten lakstyti po 400 :D
Paulius Janušas
IP: da5a304 | 10/18 18:16 Atsakyti
Nelabai svarbu kas sukelia, esmė, kad tai vyksta ir vyksta dažnai, o avarijoje, kuri įvyksta per kelias sekundės dalis, nelabai svarbu kas sukėlė, svarbiau kiek žuvusių ir sužeistų..ir visos kitos pasėkmės.tam ir ieškoma prevencijos priemonių..ar siūlote apriboti greitkeliuose turistų, juodadarbių( be kurių, beje, kaip matom iš UK pavyzdžio, ekonomika stipriai kenčia), arbų ir kt. ne vokiečių eismą? idomu būtų...ar tik neprimena akstesnių istorijos įvykių?
Black_Death
IP: 36c30a6 | 10/18 17:13 Atsakyti
Paulius Janušas
10/18 10:57

Bėda tame, kad ankščiau, kai buvo leista važiuot neribotu greičiu, tik vienas kitas rimtesnis automobilis galėjo pasiekti ar viršyti 200km/h.plius bėdaa kad stipriai padidėjo apkrovimas, tuo pačiu atsirado kalnas veikėjų, kurie iš vidurinės juostos ilenda i kraštinę tam kad apsilenktų, taip sudarydami kliūtį skrendantiems( kas antras į veidrodėlį nepažiūri, arba neįvertina atvažiuojančio kraštine juosta greičio) ir bum, avarinė situacija.Dalis tokių situacijų virsta masinėm avarijom, kuriose ne tik nukenčia ar užsimuša žmonės, bet ir užkemša greitkelį pusdieniui arba ilgiau, kas lemia ir ekonominius nuostolius.ir ekologinius tame tarpe, nes kamštyje kas antras stovi su užvestu varikliu, o iš čia jau CO ir CO2 debesis nemenkas.:)

Kamscius ir avarines situacijas sukelia ne vokieciai , o arabai, juodadabiai ir turistai. Vokietis jei reikia lenkti neuzlenda ir juda tik per 1 juosta, o lt, pl, arabai sugeba is 1 i 3 juosta ir lenkimas vyksta ilgiau nei minute...
jmrb
IP: 2fe1c03 | 10/18 13:41 Atsakyti
AF1
10/18 10:00

Tokio dydzio finansine bausme uz toki nusizengima yra daugiau juokas. ESP minimali bauda uz bet koki nusizengima yra 100 EUR. O pvz. FR greitkelyje vaziavau 96 ruoze su ribojimu 90, pritaikius oficialia 5% tolerancija, liko 91 km/h - bauda buvo 90 EUR :)
Tiesa, visur arba beveik visur, susimokant per 2 savaites, bauda yra per pus mazesne.

www.insurance4carhire.com/blog/driving-guides/what-you-need-to-know-about-speeding-fines-in-europe

Dėl Ispanijos - greitkeliuose viršijant nuo 1 iki 30 km/h bauda ta pati - 100 Eur ir 50% nuolaida jei iškarto susimoki. Rezultatas: dauguma važiuoja tarp leistino greičio ir +30km/h, nes žino kad blogiausiu atveju susimokėsi 50eur. Policija tuo tarpu į tokius dažniausiai net dėmesio nekreipia.

O dėl Vokietijos - tai ko gero taip, kaip jau ir buvo minėta, baigėsi tie laikai kai vos keli žmonės turėjo automobilius galinčius lakstyti, taip pat ir apskritai kiekis žmonių kurie vairuoja padidėjo kelis kartus.
Paulius Janušas
IP: da5a304 | 10/18 10:57 Atsakyti
Bėda tame, kad ankščiau, kai buvo leista važiuot neribotu greičiu, tik vienas kitas rimtesnis automobilis galėjo pasiekti ar viršyti 200km/h.plius bėdaa kad stipriai padidėjo apkrovimas, tuo pačiu atsirado kalnas veikėjų, kurie iš vidurinės juostos ilenda i kraštinę tam kad apsilenktų, taip sudarydami kliūtį skrendantiems( kas antras į veidrodėlį nepažiūri, arba neįvertina atvažiuojančio kraštine juosta greičio) ir bum, avarinė situacija.Dalis tokių situacijų virsta masinėm avarijom, kuriose ne tik nukenčia ar užsimuša žmonės, bet ir užkemša greitkelį pusdieniui arba ilgiau, kas lemia ir ekonominius nuostolius.ir ekologinius tame tarpe, nes kamštyje kas antras stovi su užvestu varikliu, o iš čia jau CO ir CO2 debesis nemenkas.:)
tech
IP: bfb2e24 | 10/18 10:34 Atsakyti
Black_Death
10/18 10:06

Pridesiu. Pas Vokiecius, Suomius kiek pastebejau ten kelio zenklai pastatyti su reliu pagrindu ir vietiniai ju laikosi.
Analogas lt retai, bet pasitaiko pradedami darbai zenklu nera... beveik visada pastatomi zenklai po savaites pradedami darbai, po pradzios 1,5-2men darbai stovi, apribojimai like ju niekas nesilaiko.

seniau, dar tais laikais, kai budavo fiksuoja greiti rankiniu matuokliu, tai specialiai megdavo atsistoti ties tokiom vietom, rinkliavos pasirinkt :)) dabaratine sistema yra geriau, sustate sektorinius, tose vietose kur didesnis avaringumas, ir nebestovi kaip seniau krumuose. ir siaip, trikojis koks nufotkino mieste - atejo bauda i el pasta ir ramu, o taip budavo sustabde,gaisina laika, krapstosi, pildo dokumentus. jo, pas skandinavus tai kiek esu vaziaves su auto, tai ten kazkaip atrodo pas juos net nera to noro virsyt. velkiesi po 70 zenklu paskui vietini, istisines linijos, aplink nei gyvos dvasios kelyje, bet jie nepadidins greicio, ir nebandyk aplenkt, nes tuoj telefone surinks numeriuka :)) aisku, kad laikosi zenklu, tai yra gerai ir pas juos avariju del tokio mentaliteto daug maziau. o pas mus vien baudomis problemu neispresi, pati visuomene turi augti siuo atvzilgiu.
Black_Death
IP: 36c30a6 | 10/18 10:06 Atsakyti
tech
10/17 23:22

Kad cia labiau zalieji bando draust, nei likusi politikos puse. Nors gal ir uzdraus kazkada, jei visgi matys kad yra butinybe. Kai tiek metu vis dar nedraudzia, reiskia nera taip blogai. Pvz Lietuvoj tai net infrastruktura didinti greiti neleistu. O vokietijoj bukle kaip diena ir naktis.

Pridesiu. Pas Vokiecius, Suomius kiek pastebejau ten kelio zenklai pastatyti su reliu pagrindu ir vietiniai ju laikosi.
Analogas lt retai, bet pasitaiko pradedami darbai zenklu nera... beveik visada pastatomi zenklai po savaites pradedami darbai, po pradzios 1,5-2men darbai stovi, apribojimai like ju niekas nesilaiko.
AF1
IP: f1af8fe | 10/18 10:00 Atsakyti
tai
10/17 23:13

jaunimui vokietijoj brangus draudimai,tai ju dauguma su maza kubatura vazineja,tai labai nepriskraido.greiti megsta turtingesni,bet ir tai tas ju kreiserinis greitis 160-180. o virs 200-tai vienetai,ir tai trumpom atkarpom. tad nereikia svaigt,kad ten visi skraido.o ir baudos nemazos-nufotkino virs 21km/h autobane-gavau beveik 100e baudike.miesto ribose dar didesnis koeficientas

Tokio dydzio finansine bausme uz toki nusizengima yra daugiau juokas. ESP minimali bauda uz bet koki nusizengima yra 100 EUR. O pvz. FR greitkelyje vaziavau 96 ruoze su ribojimu 90, pritaikius oficialia 5% tolerancija, liko 91 km/h - bauda buvo 90 EUR :)
Tiesa, visur arba beveik visur, susimokant per 2 savaites, bauda yra per pus mazesne.

www.insurance4carhire.com/blog/driving-guides/what-you-need-to-know-about-speeding-fines-in-europe
Black_Death
IP: 36c30a6 | 10/18 09:46 Atsakyti
niuniu
10/17 23:00

Daug saugiau , kai jaunimas gali pasidraskyti autobanuose, nei mieste ar kaskur kur yra greicio limitas. Jeigu autobane uzdetu greiti 130km/h tai visi vel mietuose ir priemiesciuose draskysis. autobanai nuima daug avariju ir mirciu, ir jeigu uzdraus max greiciu lekti, tada kaip ir lietuvoje visi trankysis uzmiesciuose i medzius

Pritariu. Bent jau vilniuj, sventiniu dienu isvakarese sviesaforai naudojami kaip starto signalas, o ilgesnese gatvese vazineja kaip prisiziureje "greiti ir pasiute".
Sakantys kad cia nieko tokio, susikiskit savo statistika. Asmeniskai turiu patyrima su besivazinejanciais saligatviais.
mariusis
IP: 7ad5add | 10/18 00:03 Atsakyti
moderator La Form
10/17 22:45

Protinga šalis ketina imtis priemonių ir anksčiau ar vėliau tuos ribojimus įves. Tuo tarpu šalis, kurios situacija yra prastesnė, svarsto kame čia reikalas.

Kai imamasi priemonių, tai kažkas turi būti labai blogai, kad jų imtis. Jei Vokietija ribos greitį autobanuose, tai gal Lietuvoje autostradose su magistrale reikia įvesti 70 ribojimus, nes milijonui žmonių žuvusių keliuose mes vokiečius lenkiam beveik dvigubai. Tai ar tikrai čia autobanuose esmė, kai net Lietuvoje be jo žūva daugiau.
tech
IP: c4754c7 | 10/17 23:22 Atsakyti
moderator La Form
10/17 22:45

Protinga šalis ketina imtis priemonių ir anksčiau ar vėliau tuos ribojimus įves. Tuo tarpu šalis, kurios situacija yra prastesnė, svarsto kame čia reikalas.

Kad cia labiau zalieji bando draust, nei likusi politikos puse. Nors gal ir uzdraus kazkada, jei visgi matys kad yra butinybe. Kai tiek metu vis dar nedraudzia, reiskia nera taip blogai. Pvz Lietuvoj tai net infrastruktura didinti greiti neleistu. O vokietijoj bukle kaip diena ir naktis.
tai
IP: 0e702cc | 10/17 23:13 Atsakyti
niuniu
10/17 23:00

Daug saugiau , kai jaunimas gali pasidraskyti autobanuose, nei mieste ar kaskur kur yra greicio limitas. Jeigu autobane uzdetu greiti 130km/h tai visi vel mietuose ir priemiesciuose draskysis. autobanai nuima daug avariju ir mirciu, ir jeigu uzdraus max greiciu lekti, tada kaip ir lietuvoje visi trankysis uzmiesciuose i medzius

jaunimui vokietijoj brangus draudimai,tai ju dauguma su maza kubatura vazineja,tai labai nepriskraido.greiti megsta turtingesni,bet ir tai tas ju kreiserinis greitis 160-180. o virs 200-tai vienetai,ir tai trumpom atkarpom. tad nereikia svaigt,kad ten visi skraido.o ir baudos nemazos-nufotkino virs 21km/h autobane-gavau beveik 100e baudike.miesto ribose dar didesnis koeficientas
tai
IP: 0e702cc | 10/17 23:01 Atsakyti
moderator La Form
10/17 22:45

Protinga šalis ketina imtis priemonių ir anksčiau ar vėliau tuos ribojimus įves. Tuo tarpu šalis, kurios situacija yra prastesnė, svarsto kame čia reikalas.

tai protingoj saly yra auto,kurios gali lengvai palaikyti kad ir 200km/h,o toj prastenej saly mentalitetas,auto amzius ir keliu bukle daro korekcijas auku atzvilgiu. p.s.-ar isvis esi vazinejas vokietijoj,ar bandai sausa statistika cituot?
niuniu
IP: 7796dbe | 10/17 23:00 Atsakyti
moderator La Form
10/17 22:45

Protinga šalis ketina imtis priemonių ir anksčiau ar vėliau tuos ribojimus įves. Tuo tarpu šalis, kurios situacija yra prastesnė, svarsto kame čia reikalas.

Daug saugiau , kai jaunimas gali pasidraskyti autobanuose, nei mieste ar kaskur kur yra greicio limitas. Jeigu autobane uzdetu greiti 130km/h tai visi vel mietuose ir priemiesciuose draskysis. autobanai nuima daug avariju ir mirciu, ir jeigu uzdraus max greiciu lekti, tada kaip ir lietuvoje visi trankysis uzmiesciuose i medzius
moderator La Form
IP: 7050bae | 10/17 22:45 Atsakyti
tech
10/17 22:14

Tai dar nemazai sudaro ir vairuotoju mentalitetas. Kur manau tarp lt ir vokieciu skirtumas yra. Gal Vokietis dazniau ta juosta vaziuos su tam pritaikyta auto, ir atitinkama vairavimo patirtim, ir tam tikromis atkarpomis, kur mazesnis trafikas. Ir tuomet idomu, kodel tiek metu protingoje salyje, vis dar nenumatomas ten greicio ribojimas? Juk jei ten toks skaudulys butu, tai greitai butu uzdeti limitai. Kame cia reikalas? :)

Protinga šalis ketina imtis priemonių ir anksčiau ar vėliau tuos ribojimus įves. Tuo tarpu šalis, kurios situacija yra prastesnė, svarsto kame čia reikalas.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas