Seniausi komentarai
zonker
| Lapkričio 11 d. 11:24
Lygintis pasiekimais isvis yra tik ego varzytuves, tad objektyvumo neverta net ieskoti. Misa buvo savo laiku cempionas, Hamis savo laiku, visi kiti irgi. Kaip ir kazkas minejo, susodintu dabar visa sita peletona i Sennos laiku bolidus, matytumem greiciausiai kita cempiona. Todel Sennos, Prosto, Laudos laiku pasiekimai yra vertinami daug labiau, kur kova ne tik su savo varzovais vyko, bet ir galingu ne ant begiu vaziuojanciu bolidu.
Black_Death
| Lapkričio 10 d. 12:01
iXsas
| Lapkričio 09 d. 22:42

Teisingiau būtų skaičiuoti procentais.

Dar teisingiau butu HAM diskvalufikuoti anuliuojant jo pasiekimus.
iXsas
| Lapkričio 09 d. 22:42
Teisingiau būtų skaičiuoti procentais.
kart
| Lapkričio 09 d. 22:20
kart
| Lapkričio 09 d. 22:18

Apie koki jus cia sunkuma komentaruose kalbat. Tarkim Hamio pergaliu rekordas nieko vertas, nes tiesiog etapu kiekis skiriasi. Sorry, bet šito rekordo sureikšminimas, tai tik maistas bukapročiams.
Titulai kita kalba.

Papildau, kad nebūtų kažkam priepuolių - rekordas yra rekordas, bet su Shumiu lyginti nederėtų, nes tai visiška nesąmonė.
kart
| Lapkričio 09 d. 22:18
Apie koki jus cia sunkuma komentaruose kalbat. Tarkim Hamio pergaliu rekordas nieko vertas, nes tiesiog etapu kiekis skiriasi. Sorry, bet šito rekordo sureikšminimas, tai tik maistas bukapročiams.
Titulai kita kalba.
deivec
| Lapkričio 09 d. 21:00
uztat labai lengva lyginti HAM, VET ir Alonso :D:D:D
saab
| Lapkričio 09 d. 20:09
respect, nedurnas reiskias, pakeite nuomone
Veni, Vidi, Vici
| Lapkričio 09 d. 15:53
eustachijus
| Lapkričio 09 d. 12:09

Objektyvumo nulis tituluose. Va tas ir juokingiausia šiame sporte

Kaip ir tavoi kaukuolėi masės - 0.
EičJey
| Lapkričio 09 d. 14:41
Camicasee
| Lapkričio 09 d. 10:24

Manau šiuolaikinį pilotą perkėlus į 60tąjį dešimtmetį visiems, įskaitant ir Fangio kuriuo nerealiai žaviuosi - vežtų po sekundę gal dvi ir daugiau, tiesiog skirtingos kartos, skirtingi iššūkiai, o profesionalumas auga su kiekviena karta, imkim Verstapena kuris būdamas 20ties jau virš 100 varžybų suvažiavo, kai tais laikais per visą karjerą ne dažnas datraukdavo, plius sunku buvo galimybių ribos ieškoti viena klaida dažnai tiesiogiai baigdavosi mirtimi, taigi iš kitos pusės ,,reikėjo perlipti per save" ir mirties baimę, kai šiais laikais mirtis moto sporte yra santykinai retas reiškinys sąlygotas kelių nesėkmingų sutapimų vertinant varžybų kiekį pasaulio mąstu. LH ir MS artimos kartos, bet vėlgi, buvo skirtingos taisyklės, nebuvo tiek lygiaverčių varžovų kaip šioje kartoje, taigi lyginti kartas norisi, bet tikrai beprasmiška.

eustachijus
| Lapkričio 09 d. 12:09
Objektyvumo nulis tituluose. Va tas ir juokingiausia šiame sporte
Aiwux
| Lapkričio 09 d. 11:30
Čempionų titulų skaičius sakyčiau yra objektyviausias rodiklis, ką galima lyginti. Na aišku dar galima prisigalvoti ir tokių kaip santykinis pergalių / pole pozicijų skaičius nuo dalyvautų etapų skaičiaus. Jeigu Schumacherio laikais būtų buvę po 20 etapų viename sezone, tų pergalių būtų buvę daugiau. Kita vertus, tikėtina, kad kitais metais Hamiltonas vieną rekordą pakartos, kitą pagerins.
Kestutis Kuodzevicius
| Lapkričio 09 d. 11:23
Šaunuolis Vetelis. Kur buvo praktiškai mechanika tiktai ir talentas ir kur dabar talentas ir pilna elektronika kuri valdoma iš boksu pagal situaciją😉galima varžybų metu koreguoti bolidą.Visada talentą galima matyti jeigu susodinti visus į vienodus kartingus pvz. ☺
Kestutis Kuodzevicius
| Lapkričio 09 d. 11:22
Šaunuolis Vetelis. Kur buvo praktiškai mechanika tiktai ir talentas ir kur dabar talentas ir pilna elektronika kuri valdoma iš boksu pagal situaciją😉galima varžybų metu koreguoti bolidą.Visada talentą galima matyti jeigu susodinti visus į vienodus kartingus pvz. ☺
sonicc
| Lapkričio 09 d. 11:08
Shumacheris per Ferrari dominavimo laikotarpį neturėjo stipraus kolegos, kuris jam pasipriešintų ir bent jau dėl to būtų sunkiau iškovoti tuos titulus.
Tai šiuos atžvilgiu Hamiltono titulai tikrai "sunkesni".
eustachijus
| Lapkričio 09 d. 10:41
Beje ,fotelis, skalsiai nusistebi ,ką.mersam pavyko pasiekti per pastaruosius kelerius metus. Pamiršo gnyda,kad su jo atėjimu ferma ženkliai atsigavo ir buvo beveik apylygė varžovė technika. Kai prieš ji mersai į visus tiesiog batus valėsi
eustachijus
| Lapkričio 09 d. 10:39
Camicas,šiuolaikiniai pilotai apsimyžtų ir.net nesėstų į fangio.bolidą ką ten kalbėt apie ribų ieškojimą. Čia tas pats kas.lygint vikingą ir ”bepiločio” pilotą. Atsigauk
Camicasee
| Lapkričio 09 d. 10:24
Manau šiuolaikinį pilotą perkėlus į 60tąjį dešimtmetį visiems, įskaitant ir Fangio kuriuo nerealiai žaviuosi - vežtų po sekundę gal dvi ir daugiau, tiesiog skirtingos kartos, skirtingi iššūkiai, o profesionalumas auga su kiekviena karta, imkim Verstapena kuris būdamas 20ties jau virš 100 varžybų suvažiavo, kai tais laikais per visą karjerą ne dažnas datraukdavo, plius sunku buvo galimybių ribos ieškoti viena klaida dažnai tiesiogiai baigdavosi mirtimi, taigi iš kitos pusės ,,reikėjo perlipti per save" ir mirties baimę, kai šiais laikais mirtis moto sporte yra santykinai retas reiškinys sąlygotas kelių nesėkmingų sutapimų vertinant varžybų kiekį pasaulio mąstu. LH ir MS artimos kartos, bet vėlgi, buvo skirtingos taisyklės, nebuvo tiek lygiaverčių varžovų kaip šioje kartoje, taigi lyginti kartas norisi, bet tikrai beprasmiška.

F-1.lt pulsas