s#10 GP1 data

2010 Rugsėjo 07 d. 11:02

Sveiki,

pirmasis sio sezono etapas David Coulthard GP iyks Plytineje.

Data:
2010-09-19

Dienotvarke:
11:00-11:50 - laisvieji vaziavimai / testai *
11:51-11:59 - burtu traukimas kvalifikacijai
12:00-14:00 - kvalifikacija ir lenktynes **

* Laisvuosiuose vaziavimuose dalyvauja tie, kas nori.
Kiekvienas pats susimoka uz save kartodromui.

** Trasos konfiguracija/vaziavimo kryptis gali buti pakeista, bet kol kas ji dar nera suderinta.


Kadangi simet turime laisvu vietu - Atsarginiai lenktynininkai gali dalyvauti svecio teisemis, net jei abu jo komandos pagrindiniai lenktynininkai dalyvauja etape.
Tokiu atveju taskai renkami tik asmenineje iskaitoje.

Kvalifikacijos rikiuote:
-laisva vieta-
-laisva vieta-

-laisva vieta-
-laisva vieta-
maunas
virgis

razius
DIVA
FX
Aurielka

arejas
jaudrius
AF1
Webster

SAUPAU
snoopy
Gvidas_F1
Roc

Expertas
Fixamer
Tiny-Dime
Elyga

Andal
HaMLeT
Arka
Yes

2010 Rugsėjo 07 d. 11:58

Cia pagal praeita sezona tvarka sudeliota? As galvoju sudalyvaut, bet dar negaliu duot 100% veliau patvirtinsiu bet kadangi duodu 90% tai irasykit ir mane.

Kokia kaina atsarginiui, dalyvaujant svecio treisemis 100lt?

2010 Rugsėjo 07 d. 12:40

Kvalifikacijos rikiuote:
-laisva vieta-
-laisva vieta-

-laisva vieta-
DonRomaso
Aurielka
maunas

virgis
razius
DIVA
FX

arejas
jaudrius
AF1
Webster

SAUPAU
snoopy
Gvidas_F1
Roc

Expertas
Fixamer
Tiny-Dime
Elyga

Andal
HaMLeT
Arka
Yes


DonRomaso, kadangi Atsarginis esi ir dalyvauji kaip svecias, tave rasome i prieki.
Suklydau ir su Aurielka, jis irgi i prieki.

Kaina dalyvaujant svecio teisem - 80.

2010 Rugsėjo 08 d. 10:23

Beje, prasau visu buti kartodrome jau 10:30.

Pirmas etapas, todel reikalingas trumpas brifingas, bus licenciju isdavimas, taisykliu aptarimas ir kt. einamieji ir vietoje pasistoje klausimai.

2010 Rugsėjo 08 d. 10:27

Tie kas rečiau atklyksta į Plytinę, tai turėkite omenyje, kad ribotuvai Sodi yra šiemet padidinti (blogos žinios sunkiasvoriams) ir beveik niekada nesuveikia. Skirtumas tarp 1 ir 8 kartingo maždaug 2s, todėl kvalikacijos lyderis automatiškai taps nugalėtoju, o kova bus tik tarp 4-8 vietų, nes labai jau skirtingi šiemet kartingai :) P.S. čia iš anksto bandau nuteikti, kad nereiktų be reikalo nervintis :)

2010 Rugsėjo 08 d. 16:53

Gvidai> kazkaip ne taip cia sudeliojai;] kas tas "kvalifikacijos lyderis" ?

2010 Rugsėjo 08 d. 18:19

Tas, kas laimi kvalifikaciją - elementaru "doktor Hamlet" :)

Tuo pačiu leiskite pirmajam etapui užregistuoti mūsų komandos narį - Pumbą. Dalyvausime pilna sudėtimi :)

2010 Rugsėjo 08 d. 19:14

Kvalifikacijos rikiuote:
-laisva vieta-
-laisva vieta-

Pumba
DonRomaso
Aurielka
maunas

virgis
razius
DIVA
FX

arejas
jaudrius
AF1
Webster

SAUPAU
snoopy
Gvidas_F1
Roc

Expertas
Fixamer
Tiny-Dime
Elyga

Andal
HaMLeT
Arka
Yes


Yes> kaip supratau, Pumba dalyvaus kartu su abiem esamais komandos nariais, todel jis gales varzytis tik svecio teisemis, kaip ir DonRomaso t.y. taskai tik asmenineje iskaitoje uz 80 Lt :)

Smagu bus matyti senus gerus veidus (senus - ne ju senumo prasme ;) ).

2010 Rugsėjo 09 d. 10:19

AF1 > YEAR racing komandoje GP1 metu važiuos visi trys sudėtyje esantys lenktyninkai, o kuris iš jų bus atsarginis - pasakysim suskaičiavę taškus :)

2010 Rugsėjo 09 d. 10:56

Nedalyvausiu... :( Bet mintimis, kaip visada, busiu vakarineje tribunoje... :)

2010 Rugsėjo 09 d. 11:23

Yes> Deja, bet atsarginis bus Pumba, nepriklausomai nuo tasku.

leo> Nu vot. Opiat...

2010 Rugsėjo 10 d. 08:18

Kvalifikacijos rikiuote:
Pumba
DonRomaso

Aurielka
blagh
GReddy
maunas

virgis
razius
DIVA
FX

arejas
jaudrius
AF1
Webster

SAUPAU
snoopy
Gvidas_F1
Roc

Expertas
Fixamer
Tiny-Dime
Elyga

Andal
HaMLeT
Arka
Yes

Turim dar viena komanda, kolegos :)
GReddy ir blagh (ReSport).

2010 Rugsėjo 13 d. 11:46

Kolegos, primenu, kad patys pasirupintumete sau vietomis testuose pries etapa, kad po to nebutu nereikalingu gincu.

Plytineje testai nera GP dalis, kaip bus Kandavoje.

2010 Rugsėjo 13 d. 11:56

Informuoju, kad pirmame etape nedalyvausiu. Vietoje manes vaziuos RPM Imagine.lt atsarginis pilotas Donix.

2010 Rugsėjo 13 d. 12:12

Kvalifikacijos rikiuote:
Pumba
DonRomaso

Donix
Aurielka
blagh
GReddy

maunas
virgis
razius
DIVA

FX
arejas
jaudrius
AF1

Webster
SAUPAU
snoopy
Gvidas_F1

Roc
Expertas
Fixamer
Elyga

Andal
HaMLeT
Arka
Yes

2010 Rugsėjo 17 d. 10:04

Sveiki,
negalesiu dalyvaut etape. Tad su Mediafon zinia (o Pumbai nezinant), prasom ji uzregistruoti kaip komandos 666 atsargini pilota.
Aurielka

2010 Rugsėjo 17 d. 12:32

Kvalifikacijos rikiuote:
-laisva vieta-
DonRomaso

Pumba
Donix
blagh
GReddy

maunas
virgis
razius
DIVA

FX
arejas
jaudrius
AF1

Webster
SAUPAU
snoopy
Gvidas_F1

Roc
Expertas
Fixamer
Elyga

Andal
HaMLeT
Arka
Yes

2010 Rugsėjo 18 d. 16:57

Primenu, kad rytoj jau 10:30 pradedam priessezonini brifinga.

2010 Rugsėjo 18 d. 17:45

o ko taip anksti juk treniruotes nuo 11 val?

2010 Rugsėjo 19 d. 16:00

Sveiki,

mano galva, sezono pradzia prabego pakankamai sklandziai, isskyrus kelis incidentus.

Rezultatai bus paskelbti kiek veliau.

Atsakymas i GReddy ir blagh klausima del samdomu teiseju - mes isties buvome isbande n visokiu variantu, taciau samdomi teisejai nieko nepakeis t.y. buvo, yra ir bus nesutinkanciu su savo nusizenvimu ir bauda.

Kol kas, man atrodo, toks variantas yra geriausias t.y. stebim patys save, pranesam Teisejui, o jis, vadovaudomasis stebetoju nuomone, paskiria arba ne nuobauda. I liudininku saliskuma irgi atsizvelgiama, beje t.y. vieno komandos draugo pastaba kito komandos draugo varzovui del incidento visuomet vertinama atsargiai.



Ziurekim i viska ramiau, taip lengviau bus gyvent.

Beje, Kandavoje trasoje buti negalima, todel stebeti viska teks tik is ant kalno esancios aiksteles arba palei S/F tiesiaja. Bet apie Kandava pakalbesime atskiroje temoje.

Tiek ziniu.

2010 Rugsėjo 19 d. 16:57

Pritariu AF1 kad teisėjai čia nelabai kuo ir pagelbėtų, dauguma sutinka su savo nuobaudom ar bent kiek įžvelgia savo kaltės. O tie kurie apskritai nesuvokia, kad gali daryt klaidas, toliau savo nosies nieko nemato, jų niekad ir nepripažins kad ir kokie teisėjai būtų. Tikekimes kad GO-1 tokių žmonių nėra ir visi pasidarys savo išvadas :)
O mano įspūdžiai iš pirmo etapo pas jus labai neblogi, manau kad linksmai ir aktyviai praleisim ši sezoną :)))

2010 Rugsėjo 19 d. 20:48

Beveik visuose vaziavimuose po nuskalpuota i vaziavimo gala :)

2010 Rugsėjo 20 d. 09:41

Sveiki,

Susiklosčiusi situacija, kai GO-1 taisyklės ir jų interpretavimai prasilenkia ne tik su autosporto standartais, bet dažnai ir su elementaria logika, man yra nepriimtina, todėl informuoju, kad pasitraukiu iš šio renginio.
Noriu padėkoti visiems už kartu praleistą laiką ir linkiu smagaus sezono.

Atskira pastaba organizatoriams: ilgą laiką daugelis mokėsi iš GO-1, bet dabar primygtinai siūlyčiau GO-1'am pasimokyti iš kitų.

Sėkmės!

2010 Rugsėjo 20 d. 10:10

Yes, siulau dar pagalvoti, ka veiksi ziema :)
Teisejai kartais susvilpia gerai, kartais blogai, kaip ir visur.

2010 Rugsėjo 20 d. 10:19

Kaip visada pirmas etapas buna idomiausias.. gaila kad jame manes nebuvo.. daug praradau matyt ;)

2010 Rugsėjo 20 d. 10:21

Taip, sezonas, kaip ir iprasta, prasideda karstai :)
Apmaudu, kad Yes toki skubota sprendima prieme, bet turime ji gerbti. Sekmes!

2010 Rugsėjo 20 d. 11:20

kas čia per naujiena tokios DDQ nuobaudos ? Dar vienas "genialus" kūrinys ?

Yes, laikykis, pritariu, kad su logika prasilenkiama...

2010 Rugsėjo 20 d. 11:34

Taisykles buvo paskelbtos 2010 08 12 07:46:04.
Kas norejo, tas jas paskaite, atsiunte komentarus ar pastabas.
Kas nenorejo, tas neskaite, bet sutikdamas dalyvauti, automatiskai su jomis sutiko.

SAUPAU, skirk savo energija kitiems darbams, dabar turi viena labai svarbu, viena svarbiausiu kiekvieno zmogaus gyvenime, tad neeikvok tos energijos be reikalo.

2010 Rugsėjo 20 d. 11:40

Beje, dar siulymas skirstant teisejus pabandyti, kad kieviename posukyje butu po senbuvi. Nes naujokai, imho, kartai traktuoja siek tiek kitaip.

2010 Rugsėjo 20 d. 12:07

Taisyklės paskelbti, tai paskelbtos buvo, tačiau kaip galutinė versija, o ne komentarams ir pastaboms. Todėl jos ir yra tokios kreivokos.

O šiaip tai pirmas etapas buvo super ! Nors ir jaučiuosi po visų važiavimų kaip su pagaliu atitvatytas per šonus :)

2010 Rugsėjo 20 d. 12:11

Fixamer - gera pastaba, kita vertus, jaunimas turi mokytis ir suprasti viska patys :). Man paciam buvo pyktoka del 1 incidento, taciau tame posukyje stovejo kaltininko komandos draugas, tad teko nuryti seile ir tiek, ka padarysi :)... kaip ir minejai, kartais teisejai gerai svilpia , kartais negerai, bet tokia realybe :).
O su jaunimu po visko pasikalbejom ir kalte buvo aiski ir suprantama. Kitaip sakant 1 ar keli taskai nera taip jau svarbu, kaip taisykliu supratimas ir patirties igyjimas teisejaujant(mokantis is klaidu), bei pacio lenktynininko supratimas ir prisipazinimas, kad buvai kaltas :).

Del DDQ - cia tai jooo, nezinau ka ir komentuot :).

2010 Rugsėjo 20 d. 12:15

DDQ ivedimas ir visokiu DQn atsisakymo esme paprasta - lengvas nusizengimas - DQ1, grubesnis ar pasikartojantis - DDQ, labai siurkstus - SDQ.
Kad butu paprasta ir vieniem ir kitiem. Ne vaikai esam.
Atsipalaiduokim, jei nusizengem - pripazinkim (kaip tai sunku bebutu), jei kartais gavom per sonus, o niekas nemate - susitaikykim.

Geriau laukim Kandavos ir snoopy'io posukio :)

2010 Rugsėjo 20 d. 12:48

O neeeeeeeeeeee :))))) tik ne snoopy posukis :))))

2010 Rugsėjo 20 d. 13:50

DDQ beda ta, kad si bausme gali buti skirtingai skauskminga. Pvz. baigusiam pirmam ir priespaskutiniam, nors nusizengimai identiski. Jei baigi paskutinis, kas tada? Baisiausia, kas gali buti, tai DQ1?
Man DQn sistema buvo gera ir jokio painumo joje nemaciau. Jei atsirastu dauguma, as buciau uz pakeitima :)

Dar del trajektorijos keitimo: Pilotas dengia vidu (vaziuoja praktiskai prie zoles), kad priesininkui su greitesniu kartingu nepavyktu ilysti i vidu. Ar dengiantis vidu pilotas gali pries posuki grizti i isore palikdamas priesininkui vietos jo kartingo polciui, ar turi sukti i posuki is vidaus (nuo zoles)?
Ar cia bus trajektorijos keitimas: Is Dugno posukio isvaziuoji desineje puseje prie pat zoles ir pries Gyvates posuki metiesi i kaire, kad butu patogiau iveikti posuki? Trajektorija keiciama viena karta - is vidaus i isore.

2010 Rugsėjo 20 d. 13:55

Nu ka jus cia gilinates - geriau palinkekit EXchempionui - Sėkmės !


2010 Rugsėjo 20 d. 13:56

Dar karta pasikartosiu: Yes, persigalvok, iveik sistema! :) Kuo daugiau greitu pilotu, tuo idomiau visiems.

2010 Rugsėjo 20 d. 15:04

Fixai, įdomiau tik greitiems, kiti gi kaip tik skubės atsisveikint ;) O su pirmaisiais, esu tikras, daug kartų susitiksime kituose turnyruose; su pačiu jau po savaitės :)

2010 Rugsėjo 20 d. 15:17

Na padarysi, sekmes Yesúi !

ir kaip bebutu, reik sveikinti Pumba, kuris kaip suprantu tapo MYR pilotu ! welcome back Pumba(friendische) :)

2010 Rugsėjo 20 d. 15:20

Dingo kazkur zodziai is sakiniu ! jauciu kad juos f-1.lt pasalino , pritaikydami DDQ :).

velniava kokia tai :(

2010 Rugsėjo 20 d. 15:29

Fixai, bent jau F1 kažkur skaičiau, kad jei jau užsiėmei prieš posukį vidų, tai nebegali grįžti į lenktyninę trajektoriją, nes tai būtų antras trajektorijos keitimas.

Pagal tavo pvz. po dugno posūkio išvažiavimas į kairę yra normalus manevras, nes dugnas juk posūkis ir visi iki tol buvę manevrai nebesiskaičiuoja.

F-1.lt pulsas