s#10 GP1 data

2010 Rugsėjo 20 d. 16:50

Fixai> priespaskutiniam rate tu pilnai uzdengei vidu o poto grizai i lenktynine trajektorija, nepalikdamas kartingui vietos (tau gal tik taip atrode kad pakankamai palikai) O paskutiniam rate isvis vaziavai daugmaz viduriu ir mazais zigzagais bent 2 kartus tikrai pavinguriavai, blokuodamas kiekviena snoopy suktelejima i viena ar i kita puse. Jei snoopy gale nebutu buve butu panasu i tai kad sildai padangas :)

2010 Rugsėjo 20 d. 16:56

Nauja DDQ sistema ines daugiau gincu negu buvo iki siol, kadangi ji yra skausmingesne pilotui nei buvusi anksciau.
Logiska, jog del sios priezasties pilotas gins savo pozicija iki negalejimo bendraudamas su teisejais, nes tikrai nenores pripazinti nusizengimo.
Be to, tokia sistema skatina nesantaika tarp GO-1 dalyviu.
Ir tai beje yra visiskai suprantama.
Manau, jeigu dabar buciau atsidures Yes padetyje, turbut priimciau analogiska sprendima. Beje, negaliu teigti 100 proc. kad ateityje to neatsitiks.

2010 Rugsėjo 20 d. 16:56

Nelabai turiu laiko savo ispudziu bei pastebejimu parasyti apie pirmaji musu etapa, gal veliau, dabar ieskau naujo komandos draugo kaip bebutu gaila, vat tik norejau nusistebeti, kodel snoopy negavo DDQ nuobaudos, jei jau jo pazeidimas buvo uzfiksuotas isstumiant kolega (lyg tai Andal'as buvo) i zoles, mate AF1, Websteris ir kt 4 ir 5 posukio stebetojai. Kaip ir prazanga pastebeta, verta pagal taisykles DDQ nuobaudos, nes kaip ir kitaip negalima buvo to vertinti, ir nieko ... ??

2010 Rugsėjo 20 d. 17:07

speju Fixas prisidejo prie Snoopio manevro, gal tada viskas ir ok, is musu tasko nesimate...
Taciau baudimo nauja tvarka su DDQ sistema nelogiska, neadekvati nusizengimui. Prisimenu kai pries pora sezonu po kontakto Expertas mane prisivijo ir specialiai taranavo, ir SDQ neprireike, nereikejo ir DDQ, o bausme man buvo pritaikyta DQ2+DQ4 (po etapo rezultatu skelbimo) ir nieko, vaziuojam toliau, juk tai zaidimas, tik geriau susipazisti su aplinkiniais, suzinai ko kas vertas. Todel ir dabar, reiktu i tai ziureti daugiau kaip i zaidima, pramoga, galimybe gerai praleist laika ir ismokti lektyniauti, o kad ta pramoga nebutu sugadinta, taisykles padeda to isvengti, taciau ir jos neturi buti priezastim, kad dalyviai nejaustu malonumo dalyvauti GO-1, liktu nuoskaudos ir begtu i kitus renginius. Todel sitoj vietoj, matau is praktikos, siek tiek perlenkta.

2010 Rugsėjo 20 d. 17:21

Elyga - truputi papildysiu, "kontaktas" buvo toks, kad verta buvo tiesiog pasivyti ir atkartoti ji tau :). Taip ir padariau tada :). nei tau , nei man nebuvo SDQ, nes visi mate kaip ir kas buvo :). Bausmes abu gavom, man atrodo as DQ4 irgi ar pan...pamenu dar boksuose pasikalbejom apie tai :).
Zodziu buvom jauni ir karsti dar pries pora sezonu, dabar jau abu vaziuojam ir mastom kitaip nei seniau :). Dabar to niekad nebeatkartociau, kaip ir tada boksuose atsiprasiau, taip ir dabar atsiprasau ir prasau kolegu , jokiu budu nekartoti dveju metu senumo mano poelgio :).

DDQ bausme man vis dar mistiska, nes neaisku kur ta riba kada jau nebe DQ1, o jau DDQ ... kas ja nustato, pagal kokias aplinkybes, ar tik pagal irasus teiseju blankuose, ar komentaru grafoje irasus tycinis/pakartotinas ir pan...

2010 Rugsėjo 20 d. 18:42

Na visi atvejai, uz ka ir kokia bauda yra duodama yra isvardinta naujose taisyklese.
Prisipazinsiu, beskaitydamas naujas taisykles nuobaudu dali buvau praleides;]
Bet vistiek prisidedu prie visu, kam nauja baudu sistema arodo nelogiska.

Kazkaip atrodo, jog is to mandrumo GO-1 nuejo ne tuo keliu:
- jau ir mokam uz kelis etapus prieki (ale priverstinis dalyvavimas)
- jau ir mini algas gauname (ale darbas)
- jau ir baudos kaip uz vagyste is parduotuves (ale teisybes atstatymas)
- jau ir neisiklausymas i nuomone (ale diktaturos ivedimas)
...

2010 Rugsėjo 20 d. 20:03

Reaguokim paprasciau. Pries sezona t.y. tarpsezony buvo susitikimas, kurio metu buvo planu, pazadu ir panasiai.
Buvo susitarimas, kad tesiam veikla pasidalindami atsakomybe.

Dazniausiai zmogus linkes i viska reaguoti labai karstai ir visiskai neatsizvelgdamas i kitus ar i aplinkybes.

Nenoriu asmeniskumu, nes tas dazniausiai atveda link akligatvio. Bet patariu tiem, kas buvo kvieciamas, bet net nekrustelejo ir nemaste apie sudalyvavima diskusijose, geriau patyleti. Rimciau atrodysit.


Elyga labai gerai parode GO-1 esme, tad neieskokime ten kur to nereikia asmeniskumu, susidorojimu, nuoskaudu ar saliskumu. Visa tai turi buti priimama lengviau, todel iki siol nesuvokiu kodel taip sunku vienam ar kitam is musu priimti nuobauda, jei pagal taisykles pakanka liudininku parodymu tam, kad teisejas ja paskirtu?
Ir atvirksciai - kartais buna, kai niekas neuzfiksuoja pazeidimo, o nukenciame itin smarkiai. Tada irgi skaudu, bet jei niekas nemate, vadinasi nemate. Susitaikom ir gyvenam toliau.


Ir prisiminkim mano seniai gvildenta minti, kad mums realiai nereikia nei taisykliu, nei teiseju, nei stebetoju.
As visa dar tikiuosi, kad kada nors visi prieisime sios isvados.

2010 Rugsėjo 20 d. 20:42

Siūlyčiau truputį nusiraminti ir kitu kampu pažiūrėti į incidentus. Ar nors kartą susimąstėt, kaip buvo galima išvengti incidento, neieškant pradžioje kaltų? Ir tuo pačiu reikėtų prisiminti paprastą dalyką: lenktynių incidentas - įvykis, kuriame dalyvauja 2 ar daugiau dalyvių ir šio įvykio kaltininką reikia nustatyti trečiam asmeniui, kuris visiškai niekuo neįtakojo.

DDQ. Iš patirties kalbant, DQ1 yra viena idiotiškiausių nuobaudų. Kodėl? Situacija: pilotas A aplenkė pilotą B neleistinu būdu. Taigi, B jau prarado vieną poziciją. Bet jis taip pat prarado ir galimybę (kad ir trumpam laikui) kovoti dėl aukštesnės/-ių vietų. Žinoma, jis gal būtų ir neužėmęs aukštesnės vietos, bet atimta dalis tos kovos. O tas DQ1 neatspindi tos žalos, kaip ir DQ2, ir t.t. Taigi, DDQ, mano manymu, yra labai objektyvus sprendimas. Galėčiau dar dėl vieno epizodo pateikti nuomonę, kuris jau buvo ir šiame etape, bet neabejoju, kad būsiu nesuprastas.

Teisėjavimas. Aš esu prieš daugiau teisėjų GO-1'ame. Priežastis paprasta. Tai nėra oficialus čempionatas, o tam tikras mėgėjiškas pasivažinėjimas. Ir tą mėgėjiškumo dvasią turite kurti Jūs patys, o ne palikti man ar AF1'ui.

2010 Rugsėjo 20 d. 20:48

1000 % pritariu chemic minciai - " Tai nėra oficialus čempionatas, o tam tikras mėgėjiškas pasivažinėjimas. Ir tą mėgėjiškumo dvasią turite kurti Jūs patys.." as seniai GO-1 cempionate pasigedau megejiskumo..

2010 Rugsėjo 20 d. 20:57

AF1, Chemic> bet kad Jusu destomos mintys priestarauja viena kitai.
Jeigu GO-1 yra megeju cempionatas ir i viska reikia reaguoti ramiai, tai kodel mes turime teisejus ir kodel baudos yra tokios grieztos lyg bandant atstatyti blogio ir gerio jegu pusiausvyra visatoje?
Kodel visada kalbama apie pastebetus arba nepastebetus incidentus, taciau niekada nekalbama apie lenktyninius incidentus, kurie yra neatsiejama lenktyniu dalis ir daro lenktynes tik idomesnes?
Iki siol sistema veike puikiai: didesni incidentai visada buvo pastebeti ir nubausti, mazesni - ne visada, taciau tai jau smulkmenos.
Kodel nutarta si dalyka pakeisti? Evoliucija? Leiskite didziai suabejoti.. Visuotinai irodyta, jog didesnes baudos (teisine praktika) sumazina nusizengimo skaiciu tik labai trumpam laikui, o iki begalybes baudas didinti nera galimybes.
Itaka turetu buti daroma visais frontais:
- prevencija (brifingas pries etapa);
- bauda (nusizengus taisyklems);
- padeka (forume po etapo be incidentu).

2010 Rugsėjo 20 d. 21:06

Dar trumpas papildymas:

Geros suteiktos paslaugos (pramogos) sėkmė visiskai priklauso nuo tos paslaugos vartotojo poreikiu patenkinimo, t.y. paslauga visada turi buti orientuota i paslaugos vartotoja, prisitaikyti prie jo noru bei isiklausyti i jo nuomone bei pasiulymus.

2010 Rugsėjo 20 d. 21:07

Jei norejome grieztesniu baudu, buvo galima dq (n*2) daryti. DDQ baudos mastas skiriasi nuo to, kur finisavai. Jei pirmas, bus sudas, jei paskutinies grupeje, nieko?

2010 Rugsėjo 20 d. 21:46

Nesutinku su “daugumos” nuomone, kad baudos yra nelogiskos ir neadekvacios.

1. Kam reikalingos nuobaudos? Nuobaudos yra skiriamos uz taisykliu pazeidimus, todel ju svelninimas iprastu atveju yra tiesiogiai proporcingas taisykliu pazeideju gyvenimo palengvinimui. Klausimas kodel jie turi gyventi lengviau?

2. Lenktynes yra kontaktinis sportas? Is karto po etapo diskusijose nuskambejo komentaras, kad cia juk kontaktinis sportas ir nelogiska taikyti tokias “ziaurias” baudas uz tai kas yra iprasta… Kiek zinau automobiliu sporta, vienintelis kontaktinis renginys yra “buliu kauntynes”. Normaliose lenkynese kontaktai niekur nera toleruojami, o jei ir toleruojami minimalus prisilietimai, tai vien del to, kad daznai sunku nustatyti kaltininka. Neisivaizduoju, koks gali buti argumentas pateisinantis kontakta, juk akivaizdu jei yra kontaktas, tai kazkas kazkam nepaliko vietos arba kazko neapskaiciavo, reiskia kazkas yra kaltas. Zinoma buna atveju, kai del konktakto kalti yra abu jo dalyviai – tai vadinama lenktyniniu incidentu.

2. Lenktynes turi buti svarios. Kazkada su vienu GO-1 dalyviu diskutavome apie agresyvu lenktyniavima ir to priezastis. Buvo prieita isvados, kad tai tiesiog apsimoka. T.y. jei visada bandysi aplenkti svariai, prarasi per daug laiko ir kiti tiesiog nuvaziuos, todel tikrai apsimoka lenkti siek tiek, nestipriai pazeidziant taisykles, nes tokius nedidelius pazeidimus labai sudetinga fiksuoti, geriausiu atveju pastebimas vienas is 3 ar net mazesne dalis tokiu nusizengimu, todel startuojant is galo su geresniu kartingu, tikrai neapsimoka “cackintis”, geriau kaip imanoma greiciau prasibrauti i prieki, blogiausiu atveju bus pritaikyta DQ1 ar DQ2, bet tai vis tiek zymiai geriau nei finisuoti per viduri, o labai tiketina, kad jokia nuobauda apskritai nebus pritaikyta… Gal kas nors gali paneigti, kad tokia strategija galiojant ankstesnems taisyklems nebuvo naudinga?

3. Ar tikrai mes tokie geri? Praeityje ir dabar daznai pasigirsta komentaru, kad GO-1 yra aukciausio lygio megejiskas kartingo cempionatas, kad cia dalyvauja, arba cia savo karjera pradejo geriausi sios srities lenktynininkai. Manau dauguma tikrai sutiks, kad labiausiai pagarbos vertas lenktynininkas yra ne tas, kuris laimi bet kokiomis priemonems, po abejotinu incidentu ar manevru, o tas po kurio pergales sakoma – stai sis zmogus tikrai laimejo svariai, saziningai, savo jegomis ir talentu. Akivaizdu, kad GO-1, t.y. mums visiems iki to dar labai toli. Kodel? O gi todel, kad ne vienas, ne du ir ne trys naujokai, po debiuto ne karta stebedavosi vaziavimo agresyvumu musu cempionate. Manau neverta mineti atveju, kai tikrai geri pilotai is dalies butent del to nusprende toliau cia nebevaziuoti… Po galais, jei jau mes tokie geri lenktynininkai, tai kodel negalim buti, pavyzdziu, kitiems kaip reikia lenktyniauti svariai ir saziniginai, o tycia (pasikarsciavus) ar netycia (neapskaiciavus) ir padarius nusizengima, teisiog garbingai tai pripazinti? Taip tikrai turime daug velniskai greitu ir stipriu lenktynininku, bet kodel nenorime ir nebandome nei kiek patobulintinti kitu lenktyniavimui esminiu savybiu – t.y. sugebejimo aplenkti be kontakto, sugebejimo pasirinkti strategija, kaip laimeti be kontaktu. t.y. ne imti greiciausia kartinga ir finisuoti pirmam visus kazkiek pastumdzius (kad ir nepastebimai), o galbut imti letesni kartinga, sugebeti atkovoti bent kelias pozicijas arba apsiginti nuo greitesniu…?

P.S. Visa tai parasiau turedamas galvoje ne kazkoki konkretu GO-1 lenktynininka ar ju grupe, o apskritai visa GO-1, t.y. visus dalyvius (galbut nelieciant siu metu naujoku). Niekada pats saves nelaikiau vaziuojanciu idealiai svariai, tikrai buna visko, buna pasikarsciavimu, buna noras kuo greiciau aplenkti ar pan. Taciau noriu tobuleti butent sitoje, t.y. svaraus vaziavimo srityje ir tiesiog nematau priezasciu kodel, tai negaletu buti viso GO-1, kaip varzybu pretenduojanciu, i geriausio Lietuvos megejisko kartingo cempionato statusa prioritetas? Kodel “fair play”, t.y. viso pasaulio sporto vienas is pagrindiniu principu negali buti ir musu pagrindinis principas? Jei gali, tai koks po galais skirtumas kokios baudos yra skiriamos uz taisykliu pazeidimus, tiesiog stenkimes jas (t.y. taisykles) kuo geriau issiaiskinti, suprasti, isdiskutuoti, laikytis, o nepavykus to padaryti tiesiog tai pripazinti ir tobuleti toliau :)

2010 Rugsėjo 20 d. 22:29

Arejau> pabandysiu atsakyti paprastai;]
Is esmes tu viska graziai isdestei, viskas supratama, taciau sioje vietoje susiduria dvi skirtingos ideologijos/poziuriai.
Kodel mes apskritai kazka darome ir kazko siekiame? Nes kiekvienas turime skirtingu motyvu: vienas tiesiog neturi ka veikti todel bando prastumti laika, kitas tiesiog nori praleisti smagiai laika, o trecias nori sau (arba kitiems) kazka irodyti.
Kiekvienas sis motyvas turi skirtinga energijos doze. Aisku, jog trecia rusis turi ja didziausia, o tai salygoja tokiu zmoniu aktyvuma ir pastebimuma.
Sutikime, jog absoliuciai visose srityse yra visu siu triju rusiu zmoniu. Ir visur yra matomas vaidmenu pasiskirstymas. Taciau tai yra naturalu ir neturi buti smerkiama ar reguliuojama prverstinemis priemonemis.
Sportas yra sukurtas kaip analogija karui, t.y. priemone zmonems issiaiskinti, kas yra stiprenis konkrecioje srityje.
Klausimas: kaip tai galima issiaiskinti? Ar laimint (svariai/nesvariai), ar nelaimint, taciau kovojant svariai?
Kiekvienas renkasi savo buda, taciau faktas, kad visi atsimena nugaletojus, o ne antras, trecias, desimtas vietas, ar pasizymejusius "fair play" ir pan.

2010 Rugsėjo 20 d. 22:40

Dar trumpi atsakymai i tavo mintis:

1. Kalbos apie nuobaudu svelninima nebuvo.

2. Nezinau kurias varzybas ziuri, taciau WTCC kebulines varzybos yra puikus pavyzdys kontaktinio sporto. Be to, ir sportiniu kartingu varzybos irgi pasizymi labai agresyviu vaziavimu, nes tik taip galima aplenkti labai greitus varzovus. Aisku, kadangi ten kontakto kaina ($) yra nemaza, ten jauciama tam tikra plona riba. F-1 irgi buna kontaktu (kartais skiriamos baudos) ir apskritai visur ju yra, tad GO-1 nera naujiena.

3. Is dalies sutinku, taciau toks lenktyniavimo budas yra rizikingas ir mazai kam priimtinas.

4. Taip, daugelio GO-1 buvusiu ir esamu pilotu lygis yra aukstas ir manau, kad butent GO-1 buvo/yra daugelio to auksto lygio kalve.
Asmeniskai mano nuomone: tie pilotai, kurie tik pasirodę GO-1, iskart pasitrauke (del "kautyniu") tiesiog buvo per silpni.

2010 Rugsėjo 20 d. 23:37

Tomai, taip ir nesupratai pagrindines idejos. Taip tai yra skirtingos filosofijos, laimeti laikantis "fair play" reiskia buti geriausiu, laimeti kitokiais budais, nieko nereiskia, nebent aisku svarbu yra tik irasas statistikos archyve...

Siais laikais ivaizdis yra viskas. Sporta palyginai su karu, kaip manai JAV pergales kare Vietname ir Irake daug garbes ir sloves antese siai saliai? O gal manai, kad GO-1 ivaizdis labai sustiprejo po to kai nesugebejom tvarkingai kovoti su vaikais, juos apstumdem ir paskui ismetem is cempionato? Po viso to mes vis dar issivaizduojam esa geriausi is geriausiu? :confused: Gerai, kad nesame spaudos akiratyje, kitaip visas GO-1 butu sulygintas su visiskais luzeriais...

2010 Rugsėjo 20 d. 23:43

Manau blogiausia, kad visi pakeitimai buvo sugalvoti ir suformuluoti mažam "alaus mėgėjų" ratelyje be jokių diskusijų, komentarų, paaiškinimų forume. Todėl ir kyla tiek daug klausimų bei siurprizų. Dabar jau kelintas kartas vis apeliuojama, kad kažkas kažkada taip nutarė sezono vidury. Būtų diskusija, išsakytos mintys, komentarai, visai kitaip būtų priimta. Beje, kas tas ratelis ?

Gerai Hamletas pastebėjo, GO-1 yra laisvalaikio praleidimas, chebrytė, kurią vienija autosportas, o dabar kaip darbas, priverstinis dalyvavimas, nuobaudos ir t.t. Vis mažiau vietos lieka FUN ?

2010 Rugsėjo 21 d. 00:12

užbėgdamas pastabai apie ne vietoje naudojamą energiją, noriu pridurti, kad šiaip yra puiku, jog yra iniciatyvių žmonių, skiriančių savo laiką organizacijai :)

Tik visas GO-1 išsivystė iš bendro dalijimosi idėjomis, palaikymo ir pan. Todėl, kai atvyksti į etapą ir oplia, kažkas pasikeičia per naktį, natūraliai kyla nesusikalbėjimas.

2010 Rugsėjo 21 d. 01:05

Fixamer atveju jis galėjo finišuoti objektyviai trečioje vietoje, jei būtu neblokavęs belekaip Snoopy ir jie būtu prisiviję Roc ir apsilenkę be ypatingo vargo. Tačiau kažkas užvirė viduje ir blokuodamas kas antrame posūkyje užsidirbo baudą. Šiaip Snoopy važiavo pagal fair play, nes kitas būtų po dugno posūkio žole aplenkes Fixamer ir nuvažiavęs, galėjo po dugno įsiremti į galinį bamperį, galėjo po penkto posūkio susiliesti kartais ir būti laše išorėje prieš 180. TD Racing pritaikė komandinę taktiką už kurią F1 baudžia, bet mes dar toleruojame :) Tai, kur čia fair play?

Aš kažkaip linkęs ieškoti sprendimų, o ne kaltų. Turime problema dėl labai skirtingų kartingų - galbūt verta išsirinkti techninę komisiją, kuri atvykusi varžybų dieną 1 val. anksčiau sureguliuoja kartams vienodą slėgį. Tada reikia išsiaiškinti galimybes išlyginti greitį tiesiojoje ir vuolia - turėsime apylygius kartus, kurie skirsis padangomis, rėmu ir stabdžiais. Tai kaip parodė Yes, Arka ir Fixamer su #19 įmanoma susidoroti.

Turėdami panašius kartingus neturėsime situacijos, kad visi stoja į galą, nes gali ir nesugebėti apsilenkti, vadinasi, mažiau kontaktų, mažiau baudų ir daugiau kovos 1 prieš 1 su apylygiu kartu.

Ir dar - tuoj prasidės blogi orai, kas savaime sumažins skirtumus tarp kartingų - vienodesni kartingai - daugiau lenktynių!

2010 Rugsėjo 21 d. 07:44

Gvidai> Expertui tikrai nebuvo per radijo rysi pasakyta: "Hamlet..is..faster..tahan you" ;]

Del startavimo is galo> si taktika tinkama ir naudojama tik esant tam tikroms salygoms (vasara). Ziema arba ant slapios dangos taktikos jau skiriasi;]

2010 Rugsėjo 21 d. 08:12

Stai cia jau atsirado daugiau arugumentu is ivairiu pusiu. Cia jau diskusija. Smagu, kad tokia yra tik nesmagu, kad per velai. Anyway, geriau velai, nei niekada.

Gincykimes, kalbekimes, nuo to bus tik geriau.
Tik nesigilinkim i asmeniskumus :)

2010 Rugsėjo 21 d. 08:34

Beje, HaMLeT, WTCC ar DTM yra kebuliniai cempionatai. Kartingas - nelabai :)

SAUPAU jau pagavo kampa ir grizo i doroves kelia, tas yra gerai ;)

Jei rimtai del taisykliu ar GO-1 ateities po 9-o sezono - buvo ne alaus burelio pasedejimas, o dalyviu, kurie rode entuziazma ir norejo, kad GO-1 gyvuotu, pasitarimas.
Taip, buvo kviesti ne visi, bet ne visi ir rode entuziazma irnora, right? ;)

Buvo pakviesta 10 lenktynininku, dalyvavo Cempionas, dalyvavo VSK, LSK, VT, LA, dalyvavo kolegos is Phantom GT, DonRomaso,.. ne visi atejo, bet tie, kas atejo pasisiule realiai pagelbeti, pasidalinti atsakomybe, darbais.
Simet labai daug prie organizavimo prisideda Gvidas_F1 ir chemic.
As issakiau nuomone, kad tesiam veikla, taciau bus grieztesnes taisykles del begaliniu gincu pries metus, tas ir buvo padaryta ir paskelbta.

2010 Rugsėjo 21 d. 09:02

Gvidai_F1> o tai, kad praleidau Fixameri, visai be kovos, toje pat vietoje trasos kaip ir HaMLet :)? Kaip tai reiktu pavadinti, kodel apie tai pamirsti ? Ar tycinis ne savo komandos draugo praleidimas yra normalu, o savo komandos draugo nenormalu :)?

Geriau pvz kalbetum apie tai, jei as neklystu jus stovejot su AF1 viename posukyje, o salia buvusiame posukyje stovejo be patirties zmones - kodel jums nekilo minciu kad vienas is jusu vilku turetu padeti jaunuoliui ??? Klausiu, nes tolimesnis poziciju praradimas (Snoopiui, Andalui ir Arkai) jau buvo nesvarus :). Arka po lenktyniu atsiprase uz "niuksa" ir dar domejosi ar nera nubaustas uz tai.. nebuvo nubaustas, jau paminejau del kokios priezasties :).
Likus 2-3 ratams, vel buvau svariai pasalintas is 6-ios pozicijos i 8 :), apart dalyvavusiu arkos, manes ir blagh - niekas daugiau nieko nemate, o jei mate - sake tu pats kaltas buvai , kad stabdei anksciau :)...
Zodziu Gvidai_F1 - tai jau yra korupcija, kuri turetu buti panaikinta GO-1 , tai kad stovi salia VVK, nesuteikia tau teises teisejaujant neziureti kas vyksta trasoje :) ir matyti tik tai ka nori, o nematyti tai ko nenori :)... Kitaip nekiltu jokiu klausimu del Hamlet praleidimo, nes taip pat praleistas ir Fixamer, o poto turbut buciau ir kitus praleides pan., bet nereikejo, nes patys kolegos "praleido" mane :)

2010 Rugsėjo 21 d. 09:20

Af1 > nors kartą imk ir pripažink, kad kassezoniniame taisyklių keitime vėl pridaryta nesąmonių, o ne aiškink apie kažkokį kolektyvinių diskusijų rezultatą. Buvo kvietimas susitikti ir aptarti ateinančio sezono perspektyvas, tikrai gana gausiai susirinko tavo išvardinti kolegos, bet begurkšnojant alų diskusija iš esmės apsiribojo ta tema, kad AF1 nusibodo vienam organizuoti GO-1, todėl jis nori arba pagalbos, arba pinigų. Pagalbą gavo, dėl pinigų nežinau, bet kada, kieno, kokioje aplinkoje ir kokių veiksnių įtakoje įvyko taisyklių pakeitimai - man nėra žinoma. Todėl prašau manęs neminėti, teisinantis prieš visus dėl taisyklių kūrinio, mažai kuo benusileidžiančio kubiliaus šedevrams, nes taisyklių keitimo procese dalyvauti nebuvau kviečiamas.

Neitin norisi toliau dalyvauti šiose diskusijose, bet negaliu ramiai palikti to, kad man bandoma užmesti dalį atsakomybės už šiųmetinių taisyklių formatą.

2010 Rugsėjo 21 d. 09:29

Beje, prisipažinsiu, kad "genialiųjų" nuobaudų tvarkos buvau neperskaitęs prieš pirmąjį etapą, todėl apturėjau dvigubą siurprizą (pirmasis - tai galimybė "trasos stebėtojams" pasirinkti parankesnius varžovus, pereinančius į jų važiavimą).

2010 Rugsėjo 21 d. 09:40

Man vienintelis dalykas nepatinkantis taisyklese yra SDQ, daugiau blogybiu neradau :)

2010 Rugsėjo 21 d. 09:57

Yes> Nepilstom, kolega. Nepaminejau nei zodziu, jog kazkas is susitikimo dalyviu prisidejo prie taisykliu keitimu ar jas siule, todel ten nera nei tavo, nei ko kito kaltes - taisykles tikrai paruosiau as. Butent tai ir parasiau auksciau, paskutineje pastraipoje.

Kas liecia organizavima - tikrai smagu, kad Gvidas su chemic sutiko padeti, uz ka jiem esu labai dekingas.
Pinigu daugiau negavau, tiesa sakant negavau nei maziau, nei daugiau - vaziuoju kaip ir anksciau, tokiom pat salygom, kaip ir visi.

Del ko konkreciai gavai nuobauda tu, del ko GReddy ir del ko Fixamer - as nezinau, nes pasitikiu VT sprendimais.

Mano ir kartu buvusiu stebetoju indelis yra tik i Fixamerio nuobauda, nes incidente su snoopy jo kalte tikrai buvo. Kadangi kazkur kitur Fixameris kelis kartus keite vaziavimo krypti, kaip supratau, butent todel nuobauda buvo grieztesne.

Expertai, as su Gvidu trasoje nestovejau, supainiojai mane su kazkuo.

2010 Rugsėjo 21 d. 10:01

@ Expertas - mano stebėjimo vietą buvo ne kartu su AF1, tai sakykime, kad visos išsakytos pastabos netinka :)

Kitas dalykas gal tikrai atsisakome apskritai teisėjavimo kaip po tokio ir tik esant taranavimui šaliname. O smulkmus susikabinimai nesugadins bendro formato?

2010 Rugsėjo 21 d. 10:11

Gvidai, AF1 - tada suklydau, nes pasirode, kad juodu kombinezonu apsivilkes kolega stovejo salia Af'o, pagalvojau, kad ten buvo Gvidas... Sorriuks vyrai is manes jums abiems alaus :).

Tai pastabos netinkamos Gvidai tavo adresu del posukio, bet del praleidimo, tai Fix'o pavyzdys tinkamas ;), ania?.. taktikos nebuvo komandines, cia kaip pernai pats pasiuliau hamletui susikeisti kartingais pries paskutines lenktynes, taip sikart jausdamas, kad su siuo kartingu busiu sudmalys trasoje, tiesiog nesimaisiau kolegai ir pagal taisykles pabandziau gintis kiek imanoma ilgiau nuo kitu :)... Taciau pagailo Fixamerio ir jo lenktyniu ypac, poto kai jis isstume mane, iskart pristabde atsiprase, praleido mane, pagalvojau, nu blyn - negaliu zmonem gadinti lenktyniu ir praleidau Fixameri. Butu ir kitiems taip pasiseke, bet jie nusprende, kad laukti negali :).

Af1> o del posukiu stebejimo, tai tikrai manau, pries TOP reiktu isdelioti i "kritinius" posukius didesne patirti turincius kolegas, o nuo sezono vidurio, jau manau ir "jaunimas" zinos visus niuansus, tada jau bus chiki viskas :).

2010 Rugsėjo 21 d. 10:36

Gvidai, taisykliu reikia, neburiam, kad ju nereikia. Vienas kitas etapas be ju gal ir suveiktu, bet po truputi isivaziuotu kautynes kaip reikiant :)

2010 Rugsėjo 21 d. 13:34

mano nuomone (nes jau pradedu pasimesti siose karstose diskusijose):
* taisykles privalo buti (asmeniskai iki siol jos atrode logiskomis)
* baudos turi buti (asmeniskai iki siol jos atrode pakankamai grieztos - grieztomis baudomis vieni kitu neisauklesime)
* Teisejai privalo buti - esu visom keturiom uz, kad butu tokia teisejavimo tvarka, kokia ivesta siame sezone.

* Prisidedu prie tu, kurie nera patenkinti DDQ galiojimu.

* Prisidedu prie tu, kurie mano, kad neturime skubiai ir karstom galvom priimti sprendimus - turime laiko iki 2010-10-01 ;).

Sekmes visiems.

2010 Rugsėjo 21 d. 21:55

Yes> kai visi 3 vienoje vietoje esantys trasos stebetojai mato ta pati ir sutinka, kad buvo padarytas nusizengimas, man tai nelabai atrodo kaip noras atsikratyti varzovo. Mane tikrai stebina, kad toks geras lenktyninkas jauciasi visada teisus ir pateisina visas pergales siekimo priemones, kai is tikruju gali svariai pasiekti ta pati rezultata.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983