S#10 GP3 spaudos konferencija

2010 Spalio 04 d. 18:59

Sveiki,

puikiosios 666 ekipos prasymu spaudos konferencijos padalintos i dvi atskiras dalis, taigi sioje temoje pradedama trečioji „Bernie Ecclestone GP“ spaudos konferencija.

Klausimus šių puikių lenktynių dalyviams paskelbs jau minetosios puikiosios 666 ekipos spaudos atstovai.

Į SK kviečiami:
„Bernie Ecclestone GP“ podiumo dalyviai:
Andal (Phantom GT) - 1 vieta (pirmoji pergalė GO-1, kuo didžiausi sveikinimai!)
HaMLeT (TD racing) - 2 vieta
Arka (Phantom GT) - 3 vieta

kitus SK dalyvius ivardins 666 ekipos atstovai.

2010 Spalio 05 d. 17:36

Kaip megsta kartoti musu gerb. Dyrektorius : tvarka turi buti !
Vadinasi turi buti ir GP3 spaudos konferencija:

1. Andal - Su pergale ! Negi nebuvote iki siol laimeje ? Papasakokite issamiau kaip klojosi pacios lenktynes del pergales - ka galvojote, kai lenkete, ka galvojote, kai pirmavote ?
Apskritai - kokie jausmai apima pagaliau laimejus ? Kaip atsventete pergale ?

2. HaMLeT - vel antra vieta. Taip galima ir Eurovizijos herojes A.Pilvelytes pravarde gauti. Vel pavede burtai renkantis kvalos kartinga ? Ar buvo si karta sansu kovoti del pergales ?
Ivertindami abieju etapu rezultatus, manote, kad kvalifikacijos sistema yra teisinga ? Ar tikrai laimi greiciausias ?

3. Arka - vel eilinis podiumas. Ar tikrai eilinis ? O gal tai buvo komandine taktika - kiekvienas ima po 30+1 taska ir abu taikiai griztat namo ? Ar apskritai jusu komanda dar mato su kuo kovoti siame sezone ?

4. Elyga - finisavote penktas, bet patapote ketvirtu - tai cia kaip taip ? Sakoma, kad Tiny-Dime jus prilupo trasoje - ar tikrai ? Klausimas is salies - kodel tiek dairotes atgal vairuodamas, net jei nieko uz jusu nera ?

5. Tiny-Dime - siautejote ? Kaip vertinate sio sezono taisykliu pakeitimus - jie jums patinka, netinka, siutina, nervina, ar blaivina ? Kaip manote - kas geriau "ant rytojaus" - Alka-Seltzer, Alus ar Kartingai ?

6. Roc - ir atostogos Sh... ir finisavote Sh..estas.. Tai gerai ar blogai ? Kaip vertinate visumoje savo pasiekimus Latvijoje ? Vazinetumet kazdien ne Honda S-Type, o GOLF dyzeliu ar geriau jau dviraciu ?

7. Webster - ir vel TOP'e ! Ar pasiutot ? Kaip pacios lenktynes - kuri trasos konfiguracija tiko labiau ? Kokia daina pasiskirtumet sau pasveikinti pageidavimu koncerte ?

8. GReedy - na ir vel TOP'e ! Ir dar auksciau nei GP2 ! Labiau pritiko/patiko originali trasos konfiguracija ? Kaip pavyko susidoroti su didesniu kartingo slydimu, kuriuo skundesi kiti pilotai ?

9. AF1 - ot prasileket ! Dyrektorius TOP'e - nejaugi be korupcijos ? Visi pastebejo, kad "waldzia" tadien vaziavo kaip niekad gerai ir susikaupes - kas tai leme ? Papasakokite kuo jausmingiau ir placiau apie A ir TOP vaziavimus (suprantate - waldzhios zmones retai buna jausmini, o pavaldiniams tai patinka - tad si karta pasistenkite buti atviras, nuosirdus, sentimentalus..).

10. Gvidas_F1 - A vaziavimo herojus ir TOP'o statistas. Kvalifikacija nezadejo nieko gero. Kaip pavyko prasimusti A vaziavime ? Galite pridejes ranka prie sirdies pasakyti, kad atsivazinejote Kandavos trasoje ar dar joje jums yra ka veikti ?

...
13. Fixamer - jau geriau, bet visumoje - BLOGAI ! Pamastykite, kad leme tokius Kandavos rezultatus ? Svoris ? Burtai ? Kolegu greitis ? Asmenines klaidos ?
...
18. FX - grazi kova B grupeje ir degradavimas A... Apie kiekviena vaziavima papasakokite kiek issamiau. Skundetes, kad nepavyksta kvalifikuotis per 3 ratus. Koks kvalifikacijos formatas butu teisingiausias jusu manymu ?

Is anksto dekojame uz issamius ir nuosirdzius atsakymus !
Primename, kad bet kokias atliekamas pinigines lesas galite pervesti i komandos "666" remimo saskaita: LT73 0000 1001 0000 666. Aciu.

2010 Spalio 05 d. 19:21

13. Fixamer - jau geriau, bet visumoje - BLOGAI ! Pamastykite, kad leme tokius Kandavos rezultatus ? Svoris ? Burtai ? Kolegu greitis ? Asmenines klaidos ?

Islindusi saulute kvalifikacijos gale bei Dedes Kiu baime.

2010 Spalio 05 d. 20:06

Roc - ir atostogos Sh... ir finisavote Sh..estas.. Tai gerai ar blogai ? Kaip vertinate visumoje savo pasiekimus Latvijoje ? Vazinetumet kazdien ne Honda S-Type, o GOLF dyzeliu ar geriau jau dviraciu ?

Nei gerai, nei blogai :) per viduriuka... Galejo buti ir geriau ir blogiau, siektiek daugiau sekmes kvalifikacijos burtuose butu padeje, gauti geresni kartinga, su 5tu labai sunkiai ejo susidraugaut, braskejo krebzdejo jis ten :) stengsimes kituose etapuose labiau...
Visu pirma Type-R ir dar Accord! :) su dyzeliuku turbut geriau mano pinigine vazinetu, o pats su dviraciu, tikrai daugiau emociju suteiktu, nors golfas be stabdziu irgi visai idomu :D Bet kai vaziuoji nevienas, svarbiausia ekipazas, si kelione tikrai neprailgo :) ypac Tiny-Dime'ui :D

2010 Spalio 06 d. 13:43

HaMLeT - vel antra vieta. Taip galima ir Eurovizijos herojes A.Pilvelytes pravarde gauti. Vel pavede burtai renkantis kvalos kartinga ? Ar buvo si karta sansu kovoti del pergales ?
Ivertindami abieju etapu rezultatus, manote, kad kvalifikacijos sistema yra teisinga ? Ar tikrai laimi greiciausias ?

Sveiki,
Ne tik Pilvelytes, bet ir Coulthardo, Barichello, Massos ir t.t.;D Burtai kaip burtai, kai kada pasiseka, kai kada ne, taciau svarbiausia isspausti maksimuma is to ka gauni ta diena - si karta pavyko tai padaryti. Del pergales kovoti nebuvo jokiu sansu.
Pramoginiu kartingu sporte neimanoma padaryti, kad visiems salygos butu lygios, tad dabartine nsistema man atrodo ok;]
As vertinu tik galutine pergale cempionate - tada tikrai laimi greiciausias;] o tarpiniai etapai yra tik ilgo kelio iki galutines pergales sudedamosios dalys, tad ten gali nutikti visko;]

2010 Spalio 06 d. 14:29

FX - grazi kova B grupeje ir degradavimas A... Apie kiekviena vaziavima papasakokite kiek issamiau. Skundetes, kad nepavyksta kvalifikuotis per 3 ratus. Koks kvalifikacijos formatas butu teisingiausias jusu manymu ?

Po to kartingo su kuriuo važiavau B grupėje persėdęs į tą su kuriuo važiavau A grupėje pasijaučiau lyg būčiau nuo Porsche 911 persėdęs ant ZAZ 968, jau apšilimo rate susitaikiau su ta mintim, kad aš būsiu tik žiūrovas A grupės važiavime, nes išvažiuojant į tiesiąsias negalėjau tiesiai važiuodamas pasivyti tų kurie sukiodami vairą į šalis šildėsi padangas :D Iki to momento kai "fixameris su manim nesukontaktavo ir neišstūmė manęs link kerbo" dar kažkaip važiavau tempu kuris leido važiuoti kruvoje su kitais tarpusavyje bekovojančiais pilotais. Bet po užlėkimo ant kerbo kai visi pravažiavo kaip pro stovinty ir net nebuvo šansų kažką vytis su tokiu kibiru ant ratų kuriam be visa ko kažkas buvo užstrigę ir pilnai neatsileisdavo gazas bei pilnai neįsispausdavo teko ramiai sau pasivažinėti ir pasigrožėti tilkės kūriniu :D

Aš nedrįstu komentuoti koks kvalifikacijos formatas būtų geriausias/teisingiausias, tiesiog sakau jog man reikia išmokti kvalifikuotis per tris ratus ir tiek.

2010 Spalio 06 d. 18:38

Webster - ir vel TOP'e ! Ar pasiutot ? Kaip pacios lenktynes - kuri trasos konfiguracija tiko labiau ? Kokia daina pasiskirtumet sau pasveikinti pageidavimu koncerte ?

Kai sekasi tai sekasi =] Standartine (ilgoji) trasos versija man patinka labiau, nes uztesti ilgi posukiai reikalauja daugiau techniskumo. Savaitgali tikrai pasiseke, geriausi karjeros rezultatai.
P.S Pageidavimu koncertu neklausau :D

2010 Spalio 06 d. 20:23

[b]AF1 - ot prasileket ! Dyrektorius TOP'e - nejaugi be korupcijos ? Visi pastebejo, kad "waldzia" tadien vaziavo kaip niekad gerai ir susikaupes - kas tai leme ? Papasakokite kuo jausmingiau ir placiau apie A ir TOP vaziavimus (suprantate - waldzhios zmones retai buna jausmini, o pavaldiniams tai patinka - tad si karta pasistenkite buti atviras, nuosirdus, sentimentalus..). [/b]
Aciu uz dar viena kvietima!

Visu pirma, stengiuosi buti "Dyrektoriumi" tik uz trasos ribu. Manau man ta uzduotis gaunasi...

Korupcija tokia, kad dekoju Andal ir Elygai, kurie aplenke mane kvalifikacijoje, o as dar pries jiem pajudant i trasa jau susivokiau, kad savo grupeje liksiu trecias. Viso to pasekme - karto pasirinkimo pirmumo teise A vaziavime :)

Jausmingumu nelabai pasizymiu, isskyrus negrazius barbarizmus is senoves tiurku genciu kalbos, todel sunku ka ir pasakyt.
Del susikaupimo - irgi nelabai pastebejau, bet gal tai buvo itakota laisvesnio mano "grafiko" siame sezone, kai dideli darba atlieka chemic, oas PAGALIAU, galiu sau leisti tik lenktyniauti. Kol kas TIK lenktynininku jauciuosi kazkur 60%, noriu sezonui ipusejus si skaiciu padidinti bent iki 80%, tada jau bus galima tikrai vaziuoti ir megautis (nors ir dabar megaujuos).
Kandava man patiko nuo pat pirmo cia apsilankymo, ilgesne versija (pritariu Websteriui) techniskesne ir idomesne, todel looking forward racing here again.

PS Dekoju uz korektiska kova tiek A tiek TOP vaziavime Gvidui - labnai smagiai pakariavom.

2010 Spalio 06 d. 21:07

3. Arka - vel eilinis podiumas. Ar tikrai eilinis ? O gal tai buvo komandine taktika - kiekvienas ima po 30+1 taska ir abu taikiai griztat namo ? Ar apskritai jusu komanda dar mato su kuo kovoti siame sezone ?

Sveiki, stai ir vel spejau i SK :) Jau antra karta per viena diena :)
Atsakant i klausimus, bet pradedant nuo aplinkui:
1. Gaila, kad tik trecia vieta ir gaila, kad nesupratau kaip kartingus kvalifikacijai parinko, nes mano kartas visa galva buvo letesnis - kvalai lygiaverti kartinga likusiems tikrai buvo galima pastatyti. Cia buvau nusimines
2. Su lieviausiu kartingu pravaziavau greiciausiai - cia buvau nustebes.
3. Starto metu net nebuvo iliuziju uzkopti i II pozicija. Na gerai, maza iliuzija buvo, bet tam reikejo ir dideles sekmes, kurios matomai po pirmu varzybu jau siek tiek pritruko.

Na, o priesininku tai musu komanda mato net 11! Ir tegu meta akmeni tas, kas mano, kad HaMLeT siemet nenusitaikes i karaliaus sosta!.. :)

2010 Spalio 07 d. 11:54

10. Gvidas_F1 - A vaziavimo herojus ir TOP'o statistas. Kvalifikacija nezadejo nieko gero. Kaip pavyko prasimusti A vaziavime ? Galite pridejes ranka prie sirdies pasakyti, kad atsivazinejote Kandavos trasoje ar dar joje jums yra ka veikti ?

Ačiū YCKA už puikų klausimą! Jei akylai stebėjote, tai turėjote pamatyti, kaip aš didmeistrio stiliumi kaitinau stbadžius ir padangas - tai buvo lemiamas veiksnys pirmajame posūkyje. Vėliau padėjo tai, kad Fixamer kovojo su Snoopy ir todėl aš galėjau kažkiek pabėgti. Kitas dalykas yra tas, kad keleta posūkių važiavau neteisingomis trajektorimis ir tai sužinojau iš Andal jau pakeliui kažkur ties Panevėžiu - todėl nebuvo jokios galimybės grįžti atgal ir įsitikinti. Tad ranką pridėjas prie širdies atsakau - ši trasa man neįminta mįslė, todėl sekančiais metais ten važiuosiu bent 1-2 dienas prieš etapą!

2010 Spalio 07 d. 11:55

4. Elyga - finisavote penktas, bet patapote ketvirtu - tai cia kaip taip ? Sakoma, kad Tiny-Dime jus prilupo trasoje - ar tikrai ? Klausimas is salies - kodel tiek dairotes atgal vairuodamas, net jei nieko uz jusu nera ?

A vat taip, po vaziavimo pagalvojau, kad penkta vieta nepridera man, GP2 podiumo jamejui, nuejau pas teiseja, pasiuliau kompensacija, ir atsiduriau 4oje vietoje :beer:
Na kas sako, kad mane kazkas prilupo, matyt trasoje nebuvo, as ten visus lupau :p , kiek galejau su letu kartu, lupau ir lupau :whipped: , ir jei ne Tiny-Dime banzai lenkimas (alkoholis matyt dar jo venose kunkuliavo :crazyeye:), buvo galimybe pakovoti del podiumo :aargh3:

Iki greito dar karta

2010 Spalio 07 d. 12:30

1. Andal - Su pergale ! Negi nebuvote iki siol laimeje ? Papasakokite issamiau kaip klojosi pacios lenktynes del pergales - ka galvojote, kai lenkete, ka galvojote, kai pirmavote ?
Apskritai - kokie jausmai apima pagaliau laimejus ? Kaip atsventete pergale ?

Aciu uz sveikinimus, taip tai pirmoji pergale G0-1 ir tai mane labai dziugina, gerai, kad vykau i Kandava, o ne i 200 ratu Marijampoleje.
Pasirinkus 2 karta reikalavau is saves vienintelio rezultato, 1 pergales, tas automatiskai pridejo kazkiek jaudulio. Pirmus ratus labai kontroliavau save,
-Atsargiai, neprisiliesk prie sito, ano, nunuskriausk nieko, nes verks, nesusik sau rezultato, tad 2 pozicijos siekiau 4 ratus, jei ne DQ6 buciau pasiekes per 2. Dar kokius 3 ratus teko vytis i prieki atitrukusi Hamleta, o sunkiausia buvo kai as ji aplenkiau, nes kai pakvypo pergale ratai pablogejo bent 0,5 sec, atsistatyti reikejo dar 4 ratu, po ju pagavus ritma Great Success No 1. for the first time! :)
Svest neteko, labai gaila kad pieno net neatsigeriau, surugo bliamba :(.

2 Arka:
Arka metu i tave asteroida! :)

2010 Spalio 07 d. 16:59

5. Tiny-Dime - siautejote ? Kaip vertinate sio sezono taisykliu pakeitimus - jie jums patinka, netinka, siutina, nervina, ar blaivina ? Kaip manote - kas geriau "ant rytojaus" - Alka-Seltzer, Alus ar Kartingai ?

- - - - - - - - - - - - - - -

Nezinau net kaip vertinti si vaziavima. Po kartingo mech. sutrikimu galvojau, kad is sio vaziavimo nebepavyks nieko isspausti, bet po truputi pavyko pakilti iki 4 vietos. Lenkdamas Elyga truputi persistengiau ir buvau nubaustas DQ1 bauda. Taisykliu sugrieztinimus vertinu teigiamai. "Ant rytojaus" geriausia kartingai, nors pradzioje gali pasirodyti kitaip :)

2010 Spalio 21 d. 08:20

Ir vel kolega GReddy praignoravo spaudos konferencija. Dar vienas Q3 per GP4.
Tikiuosi ateityje busime labiau demesingi.

2010 Spalio 21 d. 15:03

Jokiais budais nesistengiu lysti su pamokymais, bet ar paciam direktoriui neatrodo keista ,kad viena komanda ignoravo 2 is eiles spk?
Gal pasiulymas butu pries N GP padaryti trumpa brifinga ir paprasciausiai apie tai priminti:-)?
Linkejimai!!!

2010 Spalio 21 d. 15:25

almuxai, tai kad ne komanda ignoravo, o vienas komandos kolega. Nes kitas kaip tik sudalyvavo.

2010 Spalio 22 d. 10:57

Aš kaip visuomet - už teisybę :)

Kadangi pagal BT 3.3. punktą buvo pavėluota pateikti SK klausimus, manyčiau, Greddy nenusipelno nuobaudos.

2010 Spalio 22 d. 14:15

Jam ta pati beda kas man buvo negali postint dar.

2010 Spalio 25 d. 14:17

Man patinka tie, kurie uz Tvarka ir Teisinguma. Visada sakiau (ir Brabus tai kartodavo, kai pats visur veluodavo) - butu fizines bausmes - butu tvarka ! :)