S#10 GP5 spaudos konferencija

2010 Lapkričio 21 d. 14:32

Sveiki,

Pradedama penktoji „Sebastien Vettel GP“ spaudos konferencija.

Klausimus šių puikių lenktynių dalyviams paskelbs puikiosios Phantom GT ekipos spaudos atstovai.

Į SK kviečiami:
„Sebastien Vettel GP“ podiumo dalyviai:
Arka (Phantom GT) - 1 vieta
Tiny-Dime (RPM Imagine.lt) - 2 vieta
Andal (Phantom GT)- 3 vieta

kitus SK dalyvius ivardins Phantom GT ekipos atstovai.

2010 Lapkričio 22 d. 17:22

Arka:
Jusu lenktynes manes visiskai nesuzavejo, jau nepykit,
bet kvalifikacija tikrai ispudinga, niekas netikejo jusu galimybe PASIRODYTI geriau uz 47,6 ,
net pats Fixas, kuris atrodo turetu buti atsargus su likimu vaiksciojo su tokia
perkreipta mimika che che che bla Arka nu davai pakazhi, o koks Hamletas buvo laimingas, ne tas zodis,
net pamirso savo nora paimti pole, tik kad Jums nepasisektu, ka Jus siems vyrukams pasakytumete kaip rimciausios komandos atstovas?

Tiny Dime:
Turbut dziagesi sirdis ne maziau nei man, pamacius prisiparkavusi kolega ?

AF1:
O ka kiti dalyviai butini :) ?

Andal:
Na o Jus ka ?



Ir aisku sveikinimai visiems kitiems...

2010 Lapkričio 22 d. 17:23

Andal:
Na o Jus ka ?
-O as siap, nieko

2010 Lapkričio 22 d. 18:13

COOOL !!!:)

2010 Lapkričio 22 d. 19:01

Sveiki, GP5 spaudos dalyviai ir ne tik. Keletas papildančių klausimų ir taip išsamią ir labai turiningai organizuotą SK! :)

Hamlet:Papasakokit kaip sugebėjote išlaikyti TOP'e ketvirtą poziciją su kartingu (nr. 16),
kurio pasirodymai kituose vaziavimuose buvo švelniai tariant ne kokie?

Roc:Šiame sezone pasirodote is ties puikiai, pretenduojate i aukštas pozicijas.
Bet, ... papasakokit kodel nesugebejote per tiek daug ratu aplenkti letesniu kartingu vaziuojancio HamLet? Gal HamLet isgelbejo tai, kad jis pamate balta veliava paskutiniame rate? :)
Kokie tikslai sezonui?

Fixamer:stebint B ir A vaziavimus minėjote, kad nepaisant kompetencijos, šį sezoną jus apleidžia sėkmė.
Puiki kvalifikacija, bet tragiškas TOP'as tiesą pasakius tai tik patvirtina.
Sakykit ar tai jūsų įsitikinimas prišaukia nesėkmę, ar įžvelgiate kitas priežastis?
Kokie tikslai praktiškai įpusėjus sezonui?

Snoopy:Arka pries tai vykusiame GP nematė baltos vėliavos, todėl TOP'e pralošė I poziciją.
Hamlet šiame etape matė ir baltą vėliavą ir poziciją apgynė. Kas gi jus privertė atlikti tokį finišą kokį atlikote?
Pasipasakokite koks jausmas buvo grįžus į box'us? :)

SAUPAU:A važiavimo metu buvo matyti jūsų susikaupimas ir ramybė vairuojant 21 kartingą :).
Papasakokite plačiau apie savo jausmus A važiavime ir jausmus 21'am kartui.
Ar manote, kad žiemos etapams technika bus tvirtesnė ir labiau paruošta GO-1 etapams?

Jaudriau:Puikūs suktukai ir žiūrovų džiuginimas važiavimo metu. Bent aš gyvatės posūkyje jų priskaičiavau 5 iš 6 iš eilės :) Pakomentuokite :)

DIVA:isibegejus sezonui butu idomu isgirsti jusu nuomone papildomo svorio atzvilgiu?
Slapioje trasoje didesnis svoris turi daug geresne itaka stabilumui (neturiu omeny ne "Volgų" :)), bet - kokie komentarai, pamastymai kaip pagerinti rato iveikimo laika slapioje trasoje?

Linkėjimai visiems!

2010 Lapkričio 22 d. 19:10

Arka:
Jusu lenktynes manes visiskai nesuzavejo, jau nepykit,
bet kvalifikacija tikrai ispudinga, niekas netikejo jusu galimybe PASIRODYTI geriau uz 47,6 ,
net pats Fixas, kuris atrodo turetu buti atsargus su likimu vaiksciojo su tokia
perkreipta mimika che che che bla Arka nu davai pakazhi, o koks Hamletas buvo laimingas, ne tas zodis,
net pamirso savo nora paimti pole, tik kad Jums nepasisektu, ka Jus siems vyrukams pasakytumete kaip rimciausios komandos atstovas?

Stebėk, Analizuok, pritaikyk!
Geras etapas, smagios varžybos, gaila tik nespėjau Hamlet'ui rankos paspausti po kvalifikacijos. Jo šypsena ir žodžiai: be šansų Arka :) - leido susikaupti ir atlikti tai ką turėjau...

2010 Lapkričio 22 d. 20:19

"Geras etapas, smagios varžybos, gaila tik nespėjau Hamlet'ui rankos paspausti po kvalifikacijos. Jo šypsena ir žodžiai: be šansų Arka - leido susikaupti ir atlikti tai ką turėjau..."

Che che;] kita karta patylesim:D

"Hamlet: Papasakokit kaip sugebėjote išlaikyti TOP'e ketvirtą poziciją su kartingu (nr. 16),
kurio pasirodymai kituose vaziavimuose buvo švelniai tariant ne kokie?"

Dekui uz klausima.
Visu pirma, sveikinimai prizininkams bei nugaletojui;] Smagu, kad pasitraukus Cempionui, konkurencija GO-1 isliko tame paciame aukstame lygyje!
Kas del pacio klausimo: atsakymas - nezinau;] manau, cia ne as sugebejau ta vieta islaikyti, o varzovai nesugebejo jos pasiimti;] ratu iveikimo laikai tikrai buvo tragiski (berods 50 sek.)

2010 Lapkričio 22 d. 20:42

Fixamer:stebint B ir A vaziavimus minėjote, kad nepaisant kompetencijos, šį sezoną jus apleidžia sėkmė.
Puiki kvalifikacija, bet tragiškas TOP'as tiesą pasakius tai tik patvirtina.
Sakykit ar tai jūsų įsitikinimas prišaukia nesėkmę, ar įžvelgiate kitas priežastis?
Kokie tikslai praktiškai įpusėjus sezonui?

Tikslai kiekvieną etapą finišuoti kuo aukščiau. Ant sausos dangos su 10 kg viršsvoriu aukštai finišuoti gana sudėtinga, tai norisi ant slidžios dangos gerai etapus užbaigti. Sėkmė yra sėkmė, kartais sekasi, o kartais ne.

2010 Lapkričio 22 d. 21:07

[b]AF1:
O ka kiti dalyviai butini ? [/b]
Taip :)

2010 Lapkričio 22 d. 21:22

Roc:Šiame sezone pasirodote is ties puikiai, pretenduojate i aukštas pozicijas.
Bet, ... papasakokit kodel nesugebejote per tiek daug ratu aplenkti letesniu kartingu vaziuojancio HamLet? Gal HamLet isgelbejo tai, kad jis pamate balta veliava paskutiniame rate?
Kokie tikslai sezonui?

Del to Bet.. puse dienos po lenktyniu galva praskaudejo :D Aplenkes buvau, bet per savo klaida, kuria dariau viso vaziavimo metu atidaviau pozicija atgal pries pat balta veliava. Esme buvo tokia, kad per ilgai uztrukau priprasdamas prie salygu (nepadejo ir treniruotes, gerai kad kvalifikacijoje sugebejau sulipdyti rata) ir kaip Hamlet rase, ratu iveikimo laikai buvo tragiski, tik vaziavimo gale isivaziavau. Pradzioje vis perspausdavau, per daug nervingai vaziavau, Andal net apsisukes sugebejo pavyt ir aplenkt, tai galiu kaltint tik save. Nebuvo jokio stabilumo ir vis dar pykstu ant saves. Dabar galiu tik is to pasimokyti ir kitame slapiame etape parodyt kokias isvadas padariau :)
Is tiesu Hamletas pamate balta veliava, sugebejo protingai ir letai mane uzlaikyti ten kur galeciau pasinaudoti ji lenkdamas...
Sezono pradzioje gaves klausima apie tikslus atrasiau, kad tikiuosi vaziuoti TOP vaziavimuose, jie nesikete ir kol kas juos vykdau. Svarbiausia stabilumas, paziuresim kaip seksis ziemos etapuose, jei viskas klosis gerai likciau labai patenkintas budamas tarp TOP5 sezono gale..

Klausimas publikai:
Isvis idomu cia kam nors skaityti ka mes rasinejam? :D ar cia tik pareiga atliekam? :D :D Prisipazinkit ar skaitote kolegu atsakymus ir ar darote is to kokias nors isvadas

2010 Lapkričio 22 d. 21:49

Roc: Ką tik perskaičiau :D
Jo, šlapia trasa tuo idomi ir sudėtinga - ramybės ir kantrybės reikalaujanti :) Visada sunku susivaldyti manau visiems, na, gal nebent HamLet'ui lengva - jis trasoje visada atrodo salto kraujo, arba ji gerai salmas maskuoja :)

2010 Lapkričio 22 d. 21:54

Ir skaitom ir pareiga atliekam! ;)

2010 Lapkričio 22 d. 22:42

As tai visada skaitau, o paklaustas atsakau. As tik gal uz tai kad nedalyvavimas butu baudziamas tik top 3, bet yra kaip yra.

2010 Lapkričio 23 d. 07:39

Roc>> visada skaitau.. ar dalyvauju cempionate ar nedalyvauju, visada seku GO-1 naujienas..
gaila, kad yra prityles kazkur musu reporteris ;) visada buna smagu jo naujienu paskaitineti..

2010 Lapkričio 23 d. 09:13

Turbut dziagesi sirdis ne maziau nei man, pamacius prisiparkavusi kolega ?

----------------------------

Nelaikau Marijaus varzovu (ne todel, kad jis antras pilotas :) :) ). Buvo gaila, nes sezono pradzia jam sunki ir labai reikia bent trupucio sekmes, tikiuosi jau kita etapa jam pavyks :)

2010 Lapkričio 23 d. 12:38

"Nelaikau Marijaus varzovu (ne todel, kad jis antras pilotas)."

Tiny-Dime > :D

P.S. As irgi visada paskaitau (nes labai gera medziaga varzovu pazinimui) ;]

2010 Lapkričio 23 d. 12:41

DIVA:isibegejus sezonui butu idomu isgirsti jusu nuomone papildomo svorio atzvilgiu?
Slapioje trasoje didesnis svoris turi daug geresne itaka stabilumui (neturiu omeny ne "Volgų" ), bet - kokie komentarai, pamastymai kaip pagerinti rato iveikimo laika slapioje trasoje?

Sveiki ;) visų pirma sveikinimai podiumui už laimėtas daug koncentracijos reikalvusias varžybas ir dėkui už klausimą :)

Svorio taisyklės man atrodo teisingos ir jau susigyvenau su jom, manau ne per vieną sezona priimtos ir analizuotos. Max 9kg nekeičia kardinaliai važiavimo stiliaus, įmanoma stabiliai važiuot ir sausoj ir šlapioj trasoj, aišku yra nepatenkinų kad dar 11kg trūksta :). Teko kažkokiam turnyre važiuot su papildomais 16kg (patikėkit net šlapioj trasoj stabilumo nepridėjo) apsudras kai dadeda vos ne 30% savo svorio, tada jau kas dien kaip pirmą kart į kartingą įsėdęs. Taip kad jeigu taisyklės būtų, kad dėt 20kg iki reikalaujamų 80kg GO-1 tikrai nedalyvaučiau.

Dėl laikų gerinimo irgi taikiau Arkos metodą "Stebėk, Analizuok, pritaikyk", nuo tragiškos kvalifikacijos iki varžybų pavyko 2s atkąst :) dar maždaug tiek pat reiktų kažkur rast :)) Dar ir Petras davė labai gerą patarimą "važiuok kaip Fixameris" :D , tik nelabai pavyko įgyvendint :DDDDD

P.S Ačiū jaudriui už "prancūzišką manikiūrą", bet mėlyna nėra mano mėgstamiausia spalva :/

2010 Lapkričio 23 d. 13:54

Snoopy:Arka pries tai vykusiame GP nematė baltos vėliavos, todėl TOP'e pralošė I poziciją.
Hamlet šiame etape matė ir baltą vėliavą ir poziciją apgynė. Kas gi jus privertė atlikti tokį finišą kokį atlikote?
Pasipasakokite koks jausmas buvo grįžus į box'us?

Toki unikalu finisa padejo atlikti periferinis matymas vaziuojant nuo tuliko zemyn, ten i padangas idetos plevesavo veliavos, kurios pagal mano nora ir isitikinimus is pradziu buvo balta, o po to languota, butent tada kai uztikrintai vaziavau 2-oje pozicijoje :) Niekaip nesuprantu kaip kiti dalyviai nemate sito finiso :( ...

Ivaziavus i boxus is pradziu nustebau, kad buvau vienas...pamates zalia sviesoforo signala viska supratau...gerai, kad jis buvo ne raudonas, o tai buciau metesis i ji kaip bulius, tada islipau, nusiemiau salma isejau is po pastoges...lietus po truputi ausino inirsi...kol nuejau iki namelio didelis noras viska isdauzyti jau buvo isgaraves...koznas galejo matyti kaip garuoja lietaus lasai nuo mano galvos...tai is toliau turejau matytis kaip garvezys koks.

Roc> yra daug skaitytoju, kurie nori pasikelti sau nuotaika, pvz. mano zmona ;) taip pat Vitalija is plytines kartodromo minejo lygiai ta pati - nori pasikelti dienos nuotaika, paskaityk spaudos konferencija ;)

2010 Lapkričio 23 d. 14:07

Snoopy> pamirsau tau padekot uz suteikta galimybe TOP'e pasivazinet. Aciu

Si etapa man tiesiog ziauriai sekesi, ir kvalos burtai ir varzovu nesekmes, viskas mano naudai, bijau kad sekanti karta reiks verkt nes taip sektis ilgai negali.

2010 Lapkričio 23 d. 15:57

klausimas "is sono" komandai "SesiSesiSesi">>
ar neplanuojate GO-1 cempionato uzdarymo vakarelyje atitinkamai atsidekoti Vendetta GT komandai, kuri jusu komandai paskolina savo pilota-bandytoja (kitaip dar iavardinant atsargini) DonRomaso, kuris jusu komandai atveza iskaitiniu tasku?.. negana to, paprastai jis geriau pasirodo nei kad pagrindiniai musu komandos Vendetta GT pilotai.. :)

2010 Lapkričio 23 d. 17:55

Roc> tai aišku, kad skaitome, analizuojame ir įsimename gerus patarimus :)

Arka>tai sekantis GP vadinsis turbūt Jack Daniels? :)

DonRomaso>nuoširdžiai sirgau už tavo A važiavimą, nes blagh bakstelėjas buvo jį kiek sugadinęs, o paskui dėka susiklosčiusių aplinkybių atvažiavai antras. Ir patiko ta S.Vettelio reakcija - tai aš trečias, ne tu antras! Aš antras? Kaip aš antras? Tu antras, Websteris nusirašė :)

Webster>puikus, stabilus važiavimas ir.... tik pyst jau irkluojate kojomis, kaip norite išvažiuoti iš "eletros stulpo" posūkio. Kas atsitiko?

Her SAUPAU> puikus startas ir lenkimas B važiavime, bet kas atsitiko A? Negi #21 ratuotas vežimaitis pasirodė toks beviltiškas? Gal reikėjo keisti sedėsena ir pasikišti kelias pagalvėles - būtume, kaip sakė almux'as užkrovęs tolygiai ir priekinę ir galinę ašį? Papasakokite, ką jautėte po dugno posūkio stovėdamas skersas su kartingu ir žiūrėdamas į pušeles?

YCKA>kaip jaučiatės praleides nepakartojamą šlapią etapą, kuriame galėjote pakoti, dėl puikių vietų TOP važiavime?

Elyga>daug totalizatoriaus dalyvių už jus statė ir... gal galite trumpai pasiaiškinti prieš juos?

jaudrius>ką jūs veikėte trasoje? kokie jausmai buvo jus užplūdę? ar matete žiurovus trasoje ir dirbote jiems?

snoopy>gal galite apibūdinti tą jausmą, kai po nuostabaus pasirodymo B važiavime su #25 karieta, turėjote ją atiduoti kažkam kitam ir persėsti į #16 vežimaitį? Kokie jausmai buvo jus užplūdo? Ką tada galvojote? Ką jautėte matytdami prieš save #19, paskui #25 ir #26 karietas?

Expertas>neklausiu, kaip sekėsi važiuoti, nes tai buvo klaiku... Kadangi esate Rubinjo vietininkas GO-1, kaip jaučiatės, jis tai sužinojęs tikrai jūsų nepagirtų? O gal jis jau žino? Bet papasakokite, kaip jums sekėsi teisėjauti? Gyvatės posūkis yra viena sudėtingiausių vietų trasoje, kupina įtampos, azarto ir kontaktų? Ar visada norite ten stovėti?

AF1>nesitreniruojate visiškai. Ar sėdi-važiuoji yra savotiška protesto forma, prieš profesionalus kurie poliruoja kiekvieną trasos milimetrą?

Andal>didžioji dauguma selionėje statė už 3 vietą. Ar tai jums įvertinimas ar nuvertinimas? Kadangi dauguma atspėjo ar tai turės įtakos jūsų rezultatams ateityje? Juk pasitikėjimas ir dėmesys daugumą slegia?

Hamlet>pirmaujate spelionėje, bet atsiliekate čempionate? Jūsų manymu ar galime šiuos du dalykus daryti vienodai gerai? Kam keliate prioritetą? Ar nebijote, kad pirmaudamas abejose įskaitose finale nelaimėsite niekur? Ką Jums reiškia paskutinė vieta po 1?

Arejas>dalyvaute daug ir visur. Kas trukdo pasiekti įsimintinų finišų? Gal trūksta agresyvumo? Ar pernelyg stipriai spaudžaite stabdžius? Beje ar žinote, kodėl suomiai tokie greiti? Galbūt tas neatskleistas genas slypi jūsyse?

Tiny-Dime>pagaliau podiumas. Eilę kartu jus kankina nesekmės ir iki pilnos laimės trūksta tik Marytės plauko. Kaip mano kodėl taip? Ar tai todėl, kad sekasi piniguose ir meilėje?

2010 Lapkričio 23 d. 18:25

Elyga>daug totalizatoriaus dalyvių už jus statė ir... gal galite trumpai pasiaiškinti prieš juos?

Guten Abend mein lieber Damen und Fuhrmenn !!!!
Es lebe Deutschland und Unterhaltung Versuchung Berlin !
Ale kaip malonu papulti i SK net nebuvus etape :rolleyes: Wawawheawa! Naaiiiissss !!! :beer:
Sehr gut !!!
verschiedene Getränke geholfen atsipalaiduoti svetingame tolimame kraste, vokieciuku reicho centre, perpildytame kitatauciu [dance] .. o viskas buvo taip, is pradziu :confused: ,
poto :eek: ,
veliau :aargh3: ,
ir pagaliau :beer: , :bday: , :crazyeye: , [dance], :jump: , :whipped: ...... ir taip drei aufeinanderfolgenden Tagen is eiles.. tai negi manote kad del viso sito nevertejo praleisti vieno etapuko?

P.s. kazkas matyt netycia itrauke i qualification starting stand, ir jumis taip padure ant speliones :yeah:

2010 Lapkričio 23 d. 18:57

Hamlet>pirmaujate spelionėje, bet atsiliekate čempionate?

Taip.

Jūsų manymu ar galime šiuos du dalykus daryti vienodai gerai?

Taip.

Kam keliate prioritetą?

Taip. Tfu.. be komentaru;]

Ar nebijote, kad pirmaudamas abejose įskaitose finale nelaimėsite niekur?

Taip.

Ką Jums reiškia paskutinė vieta po 1?

Taip. Tfu.. be komentaru;]

2010 Lapkričio 23 d. 19:05

Elyga, du bist super fantastischen! :D

2010 Lapkričio 23 d. 20:23

[b]AF1>nesitreniruojate visiškai. Ar sėdi-važiuoji yra savotiška protesto forma, prieš profesionalus kurie poliruoja kiekvieną trasos milimetrą?[/b]
Nesitreniruoju. Tiesa.
Asmenine mano nuomone - geriau buvo, kai GP diena treniruotes buvo uzdraustos t.y. sedi ir vaziuoji (kai kas - isore ;) ).

2010 Lapkričio 24 d. 00:41

YCKA>kaip jaučiatės praleides nepakartojamą šlapią etapą, kuriame galėjote pakoti, dėl puikių vietų TOP važiavime?

Jokio as slapio etapo nepraleidau. Tas savaitgalis buvo vienas slapiausiu etapu mano gyvenime. Buvo slapia nuo islieto i gerkle Jagermeister, Schofferhofer, Mohito ir pan. skysciu :) Tik etapas tas vyko Vokietijoje. Ir bokalu iveikimo kvalifikacinis laikas vis gerejo. Ir sufinisavome abu su Elyga TOP'e ! Tiesa nei spauda, nei ziurovai nepamena kuris visgi finishavo pirmas... :)

P.S. Beje, ka klausime reiskia tas "galėjote pakoti" ? :)

2010 Lapkričio 24 d. 09:13

YCKA> savoka "pakoti", kiek man teko girdet, naudojama antra diena/ryta po Jaegermeister, Mohito, Franziskaner, etc :)

2010 Lapkričio 24 d. 10:53

klausimas "is sono" komandai "SesiSesiSesi">>
ar neplanuojate GO-1 cempionato uzdarymo vakarelyje atitinkamai atsidekoti Vendetta GT komandai, kuri jusu komandai paskolina savo pilota-bandytoja (kitaip dar iavardinant atsargini) DonRomaso, kuris jusu komandai atveza iskaitiniu tasku?.. negana to, paprastai jis geriau pasirodo nei kad pagrindiniai musu komandos Vendetta GT pilotai..

Dar karta patvirtinta tiesa, kad tik geriausioje komandoje geras pilotas atsiskleidzia ! Manote Vettelis butu champas jei vaziuotu uz Lotus ? Taip ir su Don'u - tobuleja dienomis. O del atsidekojimo/apdovanojimo - aisku, suprantama, taip. Ir apskritai viso cempionato metu, kol kolega vaziuoja uz 666, turi teise naudotis visais komandos istekliais - vazineti VIP taxi i etapus, naudotis komandos burtininko paslaugoimis traukiant greiciausius kartingus kvalifikacijai, tureti priejima prie komandos faniu "duomenu bazes" ir pan. :)

2010 Lapkričio 24 d. 13:05

snoopy>gal galite apibūdinti tą jausmą, kai po nuostabaus pasirodymo B važiavime su #25 karieta, turėjote ją atiduoti kažkam kitam ir persėsti į #16 vežimaitį? Kokie jausmai buvo jus užplūdo? Ką tada galvojote? Ką jautėte matytdami prieš save #19, paskui #25 ir #26 karietas?

o buvo taip: kai #16 pirmame rate uzprotestavo mano nora sukti i desine paskutiniame posukyje, ir kai maciau, kad stipraus kontakto su isoreje esanciais barjerais neisvengsiu, man jau buvo visai !@#$%^&* kokos karietos vaziuos pro sali, jausmas buvo toks: tik neapsiversti, tik neapsiversti...ir dar butu gerai i trasa sekmingai grist... :) visi jausmai teigiamai issipilde. O su #16 po to labiau susibiciuliavom...kas, kaip itariu privede prie haliucinaciju ir susibiciuliavimo su nematomom veliavom... kas del veliavu, svarbu, kad tik tai netaptu yda :)

2010 Lapkričio 24 d. 18:50

Webster>puikus, stabilus važiavimas ir.... tik pyst jau irkluojate kojomis, kaip norite išvažiuoti iš "eletros stulpo" posūkio. Kas atsitiko?

Vaziavimas buvo puikus t.y. pirma jo puse. Startas liuks, o veliau vienas ispudingesniu mano nusipaisymu is trasos tikraja ta zodzio prasme. 9 lenktyniu rate meginau vytis FX, bet deja nesekmingai, tarkime, kad elektros stuplas pasipainiojo trasoje ir teko pasivazineti uz trasos. Pasiseke tik tiek, kad paskui ir kiti pilotai dare klaidas.

2010 Lapkričio 24 d. 20:55

SAUPAU:A važiavimo metu buvo matyti jūsų susikaupimas ir ramybė vairuojant 21 kartingą.
Papasakokite plačiau apie savo jausmus A važiavime ir jausmus 21'am kartui.
Ar manote, kad žiemos etapams technika bus tvirtesnė ir labiau paruošta GO-1 etapams?

Ačiū, ačiū, kad mano kuklūs pasiekimai nepraslydo pro akis. Dirbau žiūrovams, bet šitas darbas sunkesnis, nei lenktyniavimas, tad po dviejų ratų, kai nebespėjau trauktis iš kelio, pamaniau, kad gal jau užteks :) Kartingas visai nesuko į dešinę, kad net norint praleisti lyderius reikėdavo paplušėti ir pasitraukti iš trajektorijos :)

Iš senųjų traktorių nelabai tikiuosi tikslumo, bet jie bent pažįstami, kaip koks kolūkio Belorus'as.

Dėl B važiavimo, tai kaip patys matėt viskas buvo super, spaudi dugną ir varai išorėm :)

2010 Lapkričio 24 d. 21:00

p.s. dėkui už kantrybę teisėjams apsukant ir užkuriant :)

2010 Lapkričio 24 d. 23:48

[b]jaudrius>ką jūs veikėte trasoje? kokie jausmai buvo jus užplūdę? ar matete žiurovus trasoje ir dirbote jiems?[/b]

Bandžiau pirmo posūkio stebėtojams užpakalį parodyt, už tai kad nepastebėjo incidento po starto, baigusio man lenktynes :-)

Kelis kartus bandžiau, berods 5 iš pirmų 6 ratų. Stengiaus. Nžn ar matė, jie gali pakomentuot..

O lenktynių pabaigoj bandžiau komandos draugą vairuot išmokyt. Praleidau ratu, atsiėmiau ratą, praleidau, atsiėmiau, praleidau, atsiėmiau.. Kuo ne fun :) Tik vairuot taip ir neišmoko :)

2010 Lapkričio 25 d. 07:34

Dar toks klausimas KOMANDOMS - kokius pagrindinius tikslus siais metais sau uzsibrezet?
Komandinis darbas, pagrindiniai varzovai, rotacija tarp lenktynininku, etc., etc.?

2010 Lapkričio 25 d. 11:06

Visu pirma jau buvau isejas is spaudos konferencijos, kai kazkokios moteriskes nesveikai pradejo rekti, kad dar spaudos konferencija nebaigta ir kad jos Bosas pats nusprende uzduoti klausimu visiems dalyviams ... netiketas posukis(sakyciau netgi beveik garantuota Q3 galejo buti uz nesudalyvavima, todel sekanti karta siulyciau - SK vadovui - arba "extra" klausimu neuzdavineti, nes jau dauguma iseina is spaudos konferencijos, tai priskirtoji komanda pakalbina norimus dalyvius / arba bausti komanda, kad uzdave per mazai klausimu / arba nebausti jei klausimai uzduoti ne priskirtos komandos, o savavaliskai :).

O dabar prie reikalo:

Expertas>neklausiu, kaip sekėsi važiuoti, nes tai buvo klaiku... Kadangi esate Rubinjo vietininkas GO-1, kaip jaučiatės, jis tai sužinojęs tikrai jūsų nepagirtų? O gal jis jau žino? Bet papasakokite, kaip jums sekėsi teisėjauti? Gyvatės posūkis yra viena sudėtingiausių vietų trasoje, kupina įtampos, azarto ir kontaktų? Ar visada norite ten stovėti?
-------------------------------------
Lenktyniauti sekesi labai super :). nes kaip kazkas minejo spaudos konferencijoje , buvo 4 vaziuojantys kartingai ir 4 "vaidinantys" kartingus ratu ir autodetaliu kratiniai...Po prastos kvalifikacijos nieko kito nelieka, kaip vaziuoti ir kovoti su kartingais-apsimeteliais, o jei dar pavyksta pakovoti su kolegomis tada jau buna sekminga diena :). Tai vat dziugu, jog teko pakovoti su Areju, puikus jo lenkimai, puikios kontraatakos ir pan... Rubinjo manes nepagyre uz toki pasirodyma bei atsiprase kad nepranese man per radija, kad Hamlet is 5 seconds faster then you, push Expertas push...
Stoveti Gyvates posuki yra didele atsakomybe, taciau sis posukis yra labai toli, kavos niekas neatnesa, sumustiniu irgi, jau nekalbant kad reik pestute iki ten kulniuoti...Zdz kita kart teisejausiu Tuliko posukyje, arba turesiu gauti bent jau Segway nuvaziavimui iki to tolimojo, pasaulio uzmirsto posukio.
Teisejauti sekesi gerai, si kart buvo tik vienas neatsargus lenkimas, kuris neliko nepastebetas, visos kitos kovos buvo korektiskos ir garbingos. Matyt lenktyninkai zino kas teisejauja tame posukyje, todel jokiu niuksu viens kitam nedalina.

Aciu uz klausima, o dabar iseinu is sales ir nebandykit manes sustabdyti, nes kitaip apipilsiu jus ant stalo stovinciomis sultimis... o jausmas zinokit nekoks, jei netikit paklauskit Mikos Hakkineno ir Eddie Irvine ( http://www.youtube.com/watch?v=XtlNxwu43g8 )

BOW
Expertas

2010 Lapkričio 26 d. 13:59

Tiny-Dime>pagaliau podiumas. Eilę kartu jus kankina nesekmės ir iki pilnos laimės trūksta tik Marytės plauko. Kaip mano kodėl taip? Ar tai todėl, kad sekasi piniguose ir meilėje?

--------

Taip, ne viskas klostosi kaip noretusi, bet palyginus su komandos draugo nesekmemis, tai man dar visai gerai :) Piniguose ir meileje viskas gerai, dabar stengsiuosi pajungti ir kartingus :) :)

2010 Lapkričio 26 d. 14:28

Tiny-Dime> Patirtis byloja, kad projekto valdyme gali fiksuot iki dvieju dedamuju. Su trimis jau gali kilti nenumatytu problemu :D

2010 Lapkričio 28 d. 13:06

AF1 > Vis tiek bandysiu :) :)

2010 Lapkričio 28 d. 18:15

Arka>tai sekantis GP vadinsis turbūt Jack Daniels?

Nop - sorry, dar nesugalvojau :).

2010 Lapkričio 29 d. 13:18

Andal>didžioji dauguma selionėje statė už 3 vietą. Ar tai jums įvertinimas ar nuvertinimas? Kadangi dauguma atspėjo ar tai turės įtakos jūsų rezultatams ateityje? Juk pasitikėjimas ir dėmesys daugumą slegia?

Gal ir yra kazko bendro tarp statymu ir pasiektu rezultatu, taciau i statymus dazniausiai pasiziuriu po varzybu, labai prasau kitu lenktynininku nepasakoti kokia vieta pranasaujate kai tik pamatote Andal'a lenktyniu sekmadieni :).

Idomu, o Arka gavo Q3 ?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553