Sauber C23 vs Ferrari F2003-GA

2004 Sausio 13 d. 11:59

Sveiki,

vienas geras zmogus padare toki pat gera darba - palygino C23 su F2003-GA.
Taigi, pirminio palyginimo [url=http://www.f-1.lt/C23_F2003-GA.jpg]foto[/url] ir komentarai:

Panasumai - vienodumai :)

1 - ataugele kokpito priekyje. Si vertikali trikampio formos ataugele
skirta tam, kad butu galima "pazeminti" bolido dali virs piloto koju,
nepazeidziant minimaliu ismatavimu reikalavimu;
2 - "burbulas" radiatoriu gaubtu sonuose - kazkokia ausinimo sistemos dalis
siek tiek issikisa daugiau nei norejosi aerodinamikos specialistams... O
tai galima laikyti irodymu, kad Sauber C23 gauna ne tik Ferrari varikli ir
transmisija, bet ir ausinimo sistema!
3 ir 4 - dalys, is kuriu susideda radiatoriu gaubtai. Identiska ne tik siu
gaubtu forma, bet ir atskiru daliu susidurimo linijos.
Kitu bolido daliu formu panasumas akivaizdus, kad net neverta
detalizuotis...

Skirtumai:

- priekinis sparnas (taip pat ir galinis) - bolido pristatymo menu vargu ar
kas nors demonstruoja testams ar lenktynems skirtas formas.
- variklio gaubtas - virsutines linijos skirtuma itakojo siu metu ir
2003-uju tech. reglamento pokyciai (padidinti minimalus ismatavimai).

2004 Sausio 13 d. 12:05

Prie ko dar butu galima pridurti, kad jei Sauber ant C23 detu michelinu kramtuskes, tai tikrai butu greitesnis uz GA2003 ir ko gero net uz raudonaji 2004 stebukla.

2004 Sausio 13 d. 12:11

Kekstas> nepersokes griovio nesakyk op :D

2004 Sausio 13 d. 12:16

stebinantys panasumai...... o gal vis tik reiktu ieskot skirtumu, nes ju butu maziau? unreal! jei Sauber turi 2003 Ferrari bolida su 2004 varikliu, tai progresas Sauber turetu buti akivaizdus. galimas daiktas kad pakonkuruos ir su paciu ferrari ir su kitais tokio lygio bolidais.

Beja, o ka patiems Sauber'iams belika pasigaminti? as apie tai kas svarbiausia bolide. vaziuokle? ar ir ja is ferrari gauna? juk greiciu deze gauna, bolido korpusa gavo, speju su visa aerodinamika, varikli gauna, ausinimo sistema panasu, kad taip pat gauna.

2004 Sausio 13 d. 12:35

Chi chi, Sauber progresas... Na, lyginant su buvusiais ju rezais gal ir paprogresuos, bet taip jie _niekada_ neaplenks Ferrari. OK, tarkim bet kuriai silpnesnei komandai butu auksciausio lygio svajone Ferrari bent pasivyti. Bet stai McLaren ir Williams pasuko galvas, pabande originalias idejas, ir pernai kai mostelejo, tai Ferrari ne pyragai buvo:) Taip kad Sauber lieka kaip ir pasmerktas slifuoti Ferrari senienas (kad ir kokios jos neblogos butu). Bet ar tai pateisina naujo brangaus aero tunelio statybas? Vien tik nauju sparnu formu paieskoms prie seno dizaino?
Kazkuo primena RB likima - patys pasiraso nelaimeti, netapti cempionais... Let it be - kiekvieno laisvas apsisprendimas ir strategija. Ar tai verta pagarbos ir ar verta uz juos sirgti - kitas klausimas.
Nepykit, jei i lankas nuvariau ;)

2004 Sausio 13 d. 12:39

Mantioras>>turetu Sauberiai tiek finansu kaip Mcl ar Bmw tai gal ir jie ka nors doro padarytu...

2004 Sausio 13 d. 12:47

Na man toksai progresas kazkaip nelabai!Nors is dalies gerai lektu.Bet pvz:kaip jisai bus priekije ferrari nu tai praleisti ture ar cia idomu ,o ypac sezono gale...jei tarkim tai butu

2004 Sausio 13 d. 12:58

AF1>>Dėkui labai idomi info;)

Vienu žodžiu viskas prasidėjo nuo variklio,aplink kurį sukosi tos pačios(senos)Ferrari sukurtos idėjos.Nors išvaizda dar ne viskas.Aš labai laukiu vaisių to išgirtojo aero tunelio.Tada bus galima labiau pakritikuoti:)

Alfonsai>Turėtum žinoti jog finansai ne visada gali padėti(Pavizdys Toyota,BAR).

2004 Sausio 13 d. 13:04

Alfonsas> tureciau as 2 mlrd doleriu, tai nupirkciau Jordan arba Minardi ir iki vidutinioku per du metus, kaip vejas.

2004 Sausio 13 d. 13:05

Yep, tikrai perdazius Ferrari Sauberiniais dazais ir paleidus abu i trasa - sunkiai atskirsi kuris tikrasis "Sauber"...

2004 Sausio 13 d. 13:27

Gincius>>>kuom tau Toyotos progresas blogas????

2004 Sausio 13 d. 13:38

Istorijoje galima rasti ir daugiau bolido panašumų faktų. Pvz: 1978 Arrows gavo perdaryti bolidą iš naujo, nes jis buvo panašus į tų metų Shadow komandos bolidą. Taipogi, jei gerai pamenu, Benetton ir Ligier komandų bolidai 95, 96 F1 sezone buvo labai jau panašūs. Kiek aš žinau komanda negali naudoti kitos komandos bolido kopijos. Aišku, Sauber nėra Ferrari kopija, bet didžioji dalis mechanizmų vis dėlto yra Ferrari. Manau jei tik sparnai, bei maža dalis "likusio bolido" yra Sauber inžinierių sukurti, tai jiems trūksta idėjų ar kitokių tecninių sprendimų. Reikia taip suprasti?

2004 Sausio 13 d. 14:17

Valdis>Arba truksta pinigu arba yra motinines komandos bandymu poligonas.Arba nera talentingu zmoniu, galinciu sukurti ka nors originalaus - velgi nera pinigu jiems isigyti ir islaikyti.

2004 Sausio 13 d. 14:31

NU identishki bolidai... visishkai. Visos kitos dalys irgi NEREALIAI panashios. FW26 rulina, unique'ai visada super :)

2004 Sausio 13 d. 14:56

Tai ar neuzteko Sauber originalumo sukurti ta priekine pakaba ant 'kojeliu'? Arba pvz kodel butent Williams sugalvojo tokia nosi? Arba McLaren isrado kaminus karsto oro salinimui... Jordan gal pries 5 metus turejo pasidare dvigubas ertmes sonuose radiatoriu ausinimui. Taip kad originalioms idejoms sugalvoti pinigai nelemia. Nebent joms patikrinti ir istobulinti truksta resursu, bet siaip... Netgi Minardi pries keleta metu bande titanine pavaru deze, ko neturejo nei viena kita komanda. O kad panasios formules naudojamos - negi uzdraus? Taisyklese taip yra? Minardi isigijo uzpernykscius Arrows, ir manau is ju ideju taip pat pasisems...

2004 Sausio 13 d. 15:07

AF1 > dekui uz "gera zmogu" ;)

2004 Sausio 13 d. 16:05

NU panasumu turi bet yra ir skirtumu.

2004 Sausio 13 d. 16:35

Tai kad ir aklam matosi,abu bolidai identiski,o sparnus ir taip kiekvienoms lenktynems modifikuoja.
AF1>Ale koks optimistas.:)
Komentaras>Dekui uz palyginima.

2004 Sausio 13 d. 16:52

AF1> nuostabus straipsnis,bet kas tas gerasis zmogus?As jau viena skirtuma radau:D,neskaitant priekinio ir galinio sparno:)

2004 Sausio 13 d. 17:22

jacques ar turi omenyje dazyma???

2004 Sausio 13 d. 17:24

Marciuss>>> o kas gi daugiau skirtingo? :D

2004 Sausio 13 d. 17:27

ir as viena skirtuma radau (neskaitant dazymo). nezinau, gal optine apgaule, nes fonai labai skirtingi, bet sauberio nosyte kiek ilgesne ir zemesne.

2004 Sausio 13 d. 17:28

K> ner uz ka :)
Jacques> jei jis (geras zmogus) nores prisistatyti, tai prisistatys, as i autoryste nepretenduoju ;)

2004 Sausio 13 d. 18:27

AF1> supratau tavo pozicija:)Ilka> as irgi ta pastebejau,bet gal cia nevisiskai vienodu kampu formules pastatytos...Na pabandykit surasti ta skirtuma,tikrai ne spalvos:D

2004 Sausio 13 d. 18:43

Labai panasus, bet skirtumu tikrai yra. Aiskiausias, zinoma, bolido nosis. Ferrari jau beroc nuo uzpernai "nuleido" nosies galiuka, gi pas Sauberius ji palyginus tiesi. Skiriasi ir sparnai (bet cia neaisku, gal kaip kazkas jau minejo tikroji ju forma paaiskes pries lenktynes, o ne pristatymuose). Dar nematau pas Sauberius uz priekinio rato nedidelio soninio skydo (to mazesnio, pailgo). O ir didesniuju skydu forma bei vidiniai islenkimai kiek skiriasi. Beto, pas Ferrari variklio gaubto linija kiek svelnesne, gi Sauber labai jau tiesi. Gaila, kad nematyt Sauber galinio difuzoriaus is sitos nuotraukos, ner kaip palygint :)

2004 Sausio 13 d. 20:18

Pastebejimai ir palyginimai tikrai puikus
Taciau drystu nesutikt su daugumos nuomone jog Sauber yra Ferrari ekipos seselyje ar ju test komanda
Tiesiog seme sezone ji pasirinko isbandyta produkta kuris reikalauje minimaliu investiciju ir turetu buti labai konkurencingas trasoje
Sauberei jau ne pirmus metus gauna Ferrari variklius aisku tai budavo metu senumo produktas o dabar turi nauje agregata apie Aero paketa buvo kalbeta ir anksciau kad gali ysigyt taip ir atsitiko o kiti egregatai atejo kartu su varikliu
Beje taip po keletos metu gali elgtis net kelios vidutiniokes ekipos taupumo sumetimais pirks variklius is TOP5 ekipu ir su jais gaus dali egregatu
Na o Sauber vazuokle priekinis bei galinei sparnai ju techniku bei Naujojo Aero tunelio vaisei

2004 Sausio 13 d. 21:43

Minzz> va ta as ir turejau omenyje:goodjob:

2004 Sausio 13 d. 22:20

;)

2004 Sausio 14 d. 12:04

Be abejo yra ir skirtumu - juk tai naujasis, siu metu Sauber bolidas. O Ferrari yra 2003-uju... Reikalo esme ta, kad yra DAUG panasumu :).
P.S. AF1 "geru zmogumi" pavadino Komentara. Malonu ;).

2004 Sausio 14 d. 12:13

Ale gryna kopija... =) tik idomu kaip Sauber C23 eis su naujuoju Ferrari agregatu???

2004 Sausio 14 d. 12:14

Komentaras>Malonu ir mums pamatyti tokius palyginimus,panašumus bei komentarus iš specialistų.Dėkui:)

2004 Sausio 16 d. 14:03

O juk visai gerai! r nieks nenorit kad atsirastu dar viena komanda lydere? Ar jau visi pripratot prie trejetuko lyderiu?:)

2004 Sausio 16 d. 22:25

Komentaras> gal busi koks bolidu aerodinamikos tyrinetojas?

2004 Sausio 17 d. 13:05

Jacques > aha, busiu.

2004 Vasario 03 d. 17:13

1 - ataugele kokpito priekyje. Si vertikali trikampio formos ataugele skirta tam, kad butu galima "pazeminti" bolido dali virs piloto koju, nepazeidziant minimaliu ismatavimu reikalavimu;

FIA keistai daro taisykles? Baigsis tuo, kad bolidas apaugs ataugelemis kaip kox dinozauras. ;)

2004 Vasario 03 d. 17:25

perziurejau pristatytu bolidu foto, tai aiskios ataugeles nesugebejau izvelgti tik pas Renault. Ju visu foma gana panasi, taciau jos skiriasi vienu ryskiau kitu maziau. Antras dalykas pradedu abejoti, kad jos skirtos -> "pazeminti" bolido dali virs piloto koju, nepazeidziant minimaliu ismatavimu reikalavimu. man rodos , kad jos skirtos ne tam dalykui. Gal kokiam rysiui?

Kad ji - ataugele - skirta ne nutaikyti bolida i trasos viduri ar priesininko gala - tikrai zinau :D

2004 Vasario 03 d. 17:48

arz>Ta "ataugele" tikrai ne kokpito paaukstinimas kad kojos tilptu.Ten panasiau i "peleka" kazkoki,o ne i isgaubima.Nors nesigirsiu kad tiksliai zinau kas tai is tikro.

2004 Vasario 03 d. 18:01

Na juk negali but tiesiog virbalas islindes is kokpito virsaus. Turi but kazkiek mesos, kitaip labai jau akivaizdu butu, kad tai yra issikalinejimas ir nors tiesiogiai taisykliu nepazeidzia, bet tai sugalvota butent norint apeit taisykles :groucho:

2004 Vasario 03 d. 18:06

Vytia> pasak diskusijos autoriaus galima suprasti kitaip, cituoju:

"...1 - ataugele kokpito priekyje. Si vertikali trikampio formos ataugele skirta tam, kad butu galima "pazeminti" bolido dali virs piloto koju, nepazeidziant minimaliu ismatavimu reikalavimu;..."

2004 Vasario 03 d. 18:13

arz>Tikrai blogai perskaiciau.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794