„Sauber“ komandą pervadino į „Alfa Romeo Racing“ (21)

„Sauber“ komandą pervadino į „Alfa Romeo Racing“
logo Vasario 01 d. 13:19, Sauber

2019 metais šveicarų „Sauber“ komanda „Formulėje-1“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Alfa Romeo Racing“, - sakoma „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) kompanijos, kuriai priklauso „Alfa Romeo“ bei „Ferrari“, pranešime spaudai.

2018 metais, kai „Alfa Romeo“ tapo tituliniu „Sauber“ rėmėju ir partneriu, komanda oficialiai vadinosi „Alfa Romeo Sauber F1 Team“. Dabar iš pavadinimo iš viso išbrauktas kolektyvo įkūrėjo Peterio Sauberio vardas.

„Sauber“ vardas F-1 startinėje rikiuotėje be pertrūkio egzistavo nuo 1993 metų. Net tuomet, kai komandą valdė BMW koncernas, jos įkūrėjo pavardė visuomet liko ekipos pavadinime.

Kol kas nėra aišku, ar bus pakeista tradicija komandos mašinas vadinti su indeksu „C“ – P. Sauberio žmonos Christinos garbei (2018 metais bolidas vadinosi C37). Bendradarbiavimo su BMW metais komandos mašinos buvo vadinamos F1.06, F1.07, F1.08 ir F1. 09.

Šiais metais „Alfa Romeo Racing“ lenktynininkais bus Kimis Raikkonenas ir Antonio Giovinazzi. Savininkų struktūra ir ekipos vadovai išliko nepasikeitę.

Komandos vadovas Fredericas Vasseuras: „Man džiugu pranešti, kad 2019 metų sezone mes dalyvausime „Alfa Romeo Racing“ pavadinimu. 2018 metais „Alfa Romeo“ buvo pagrindiniu mūsų komandos rėmėju, dėl to mums pavyko pasiekti fantastiškos pažangos techninėje ir komercinėje srityse, o taip pat pagerinti rezultatus. Tai motyvuos visus komandos darbuotojus – ir tuos, kurie dirba trasose, ir tuos, kurie pluša ekipos bazėje Šveicarijoje – įtemptas darbas mus atvedė prie geresnių rezultatų“.

Komentarai (21)


Klepsidra
| Vasario 03 d. 09:00
Tas 100 mln ir ketvirta vieta kazkaip turi mazai saltiniu ir logikos. Ferrari, vietoj to, kad mestu 100mln pas save ir galu gale bent taip paimtu titula, mes tuos pinigus komandai, kurioje tik perka varda, kad si turetu didesni biudzeta uz works Renault?
AF1
| Vasario 03 d. 02:16
Haas turejo pora metu, bet neisnaudojo puikiu profu. Daug kartu. Renault finansavimas per silpnas. McLaren ir Williams - jiems abiems abiema ne apie P4 svajot. Racing Point - gali but. Todel Sauber (miniFerrari arba Ferrari v.2018) turi nemazai sansu pakartoti Lotus 2012 m. pasaka.
A85
| Vasario 02 d. 21:54
AF1
| Vasario 02 d. 19:49

Nzn kol kas kas per investmentas - ar total, ar per year. Ir nelabai ten STR gales taip aukstai but simet, IMHO. BET kad naujasis Sauber (miniFerrari) gales rimtai kovot del P4, panasu, kad realu. O jei dar RBR su Honda prasisauna...

Čia dėl 4 vietos kovojančių, tai likusi pusė peletono už top 3 :D

Sauber (Alfa Romeo) tikrai puiki komanda, bet nereikia nurašyt nei Racing Point, nei Renault (kurie, manau, turi turėt ambiciją šiemet Top3 išplėsti iki Top4). Haas situacija įdomi, nes Ferrari akyse Sauber kaip ir turėtų turėt prioritetą dabar, tai, panašu, kad gali dardėt atgal šiemet. McLaren – amžina viltis, bet kažkaip, nejaučia širdis, kad šiemet pavarys. Bet kas ten žino. Taip pat ir Williams – man rodos skurdžiausia ateinančio sezono ekipa – tai nebent Paddy susapnuos kokį Gedimino sapną, tai vėl voliosis gale ir krapštys galvą kaip čia taip nutiko. O STR, tai sutinku, bus RBR ir Honda bandymų poligonas, tai vien dėl baudų nieko negalės parodyt. Bet tiek Kvyat, tiek Albon turėtų būt alkani įrodyt savo ir įdomi pora.

Grįžtant prie Sauber. Giovinazzi man neatrodo kaip Ferrari ateitis, nes tuomet jis, ne Leclerc būtų praeitais metais sėdėjęs tam pačiam Sauber, o šiemet Ferrari. Kimi, gi, aš jo iki galo nesuprantu. Jeigu mano teorija teisinga, kad jis gerai jaučiasi būdamas šešėlyje ir tiesiog atsipalaidavęs vairuos, tai tuomet gal ir bus kažkas įdomaus.

Bet galų gale – viską į vietas sustatys pirmi trys etapai :) Ir šitie visi priešsezoniniai bandymai vaidint orakulus bus išmesti šiūšliadėžėn.

Kita vertus, gal kas nori prieš bandymus pabandyt paspėliot ateinančio sezono komandų rikiuotę? Galima būtų forume temą užvest.
AF1
| Vasario 02 d. 19:49
AF1
| Vasario 02 d. 19:49
Nzn kol kas kas per investmentas - ar total, ar per year. Ir nelabai ten STR gales taip aukstai but simet, IMHO. BET kad naujasis Sauber (miniFerrari) gales rimtai kovot del P4, panasu, kad realu. O jei dar RBR su Honda prasisauna...
Klepsidra
| Vasario 02 d. 17:51
4 vieta good. Gal kokia kitam cempionate? 100 mln, kaip suprantu, yra multi year dealas

“given that the announcement says that “the ownership and management of Sauber” will remain unchanged and independent of Alfa Romeo“
Stinger
| Vasario 02 d. 10:52
AF1
| Vasario 02 d. 10:34

Fiat apparently putting 100 million € into this team raising the budget to 250 mill makes this team a contender with Toro Rosso for 4th place.

Toro Rosso 4th place contender ? :)
AF1
| Vasario 02 d. 10:34
Fiat apparently putting 100 million € into this team raising the budget to 250 mill makes this team a contender with Toro Rosso for 4th place.
Klepsidra
| Vasario 01 d. 23:34
Subjektyvus
| Vasario 01 d. 18:54

ar tikrai? nes kitame portale randu, kad Alfa gryzta su savo komanda:

Alfa Romeo kehrt erstmals seit 34 Jahren mit einem eigenen Team in die Formel 1 zurück. Die italienische Marke hatte in den Jahren 1950 und 1951 mit den Fahrern Giuseppe Farina und Juan Manuel Fangio die ersten beiden WM-Titel überhaupt geholt. Danach stieg Alfa aus der Formel 1 aus und kehrte erst 1979 wieder zurück. Die zweite Ära in der Formel 1 dauerte bis zum Ausstieg Ende 1985 an. Als Motorenlieferant blieb Alfa noch bis 1987 erhalten, im Jahr 1988 kam der V8-Turbomotor 890T unter anderer Bezeichnung ein letztes Mal zum Einsatz.

Tai kad net holdingo pavadinimas lieka Sauber kazkas
Subjektyvus
| Vasario 01 d. 18:54
Klepsidra
| Vasario 01 d. 14:17

Jaguar, Caterham buvo komandos - Sauber lieka kaip komanda tik su Alfa kaip title sponsorium - Alfa Romeo neperka komandos

ar tikrai? nes kitame portale randu, kad Alfa gryzta su savo komanda:

Alfa Romeo kehrt erstmals seit 34 Jahren mit einem eigenen Team in die Formel 1 zurück. Die italienische Marke hatte in den Jahren 1950 und 1951 mit den Fahrern Giuseppe Farina und Juan Manuel Fangio die ersten beiden WM-Titel überhaupt geholt. Danach stieg Alfa aus der Formel 1 aus und kehrte erst 1979 wieder zurück. Die zweite Ära in der Formel 1 dauerte bis zum Ausstieg Ende 1985 an. Als Motorenlieferant blieb Alfa noch bis 1987 erhalten, im Jahr 1988 kam der V8-Turbomotor 890T unter anderer Bezeichnung ein letztes Mal zum Einsatz.
×