Keletas įdomių statistikos faktų po Džidoje pasibaigusių lenktynių...
Kvalifikacija
Sergio Perezas pagerino Marko Webberio rekordą, kuriam prireikė 131 etapo, kol jis iškovojo pirmąją „pole“ poziciją. Sergio „pole“ laimėjo savo 215-tose lenktynėse. Perezas tapo pirmuoju meksikiečiu, iškovojusiu „pole“ „Formulėje-1“ ir iškovojo pirmą „pole“ „Red Bull Powertrains“ kompanijai, kuri su savo prekės ženklu šiemet naudoja „Honda“ jėgaines.
Charlesas Leclercas kvalifikavosi antras, 12-tą kartą karjeroje lenktynės pradėdamas iš pirmosios eilės – ir šiame tuzine jis turėjo tik dvi antras vietas – Japonijoje'19 ir Saudo Arabijoje'22.
Carlosas Sainzas kvalifikacijoje buvo trečias – tik penktą kartą karjeroje, bet antrose lenktynėse paeiliui startavo iš šios pozicijos.
Ketvirtoji Maxo Verstappeno vieta – tai blogiausias jo rezultatas nuo Monzos'20, kur jis kvalifikavosi penktas.
Penktojo Estebano Ocono vieta – jo geriausio rezultato, parodyto per Ispanijos'21, pakartojimas.
George'as Russellas kvalifikavosi šeštas, aplenkęs savo komandos partnerį Lewisą Hamiltoną.
Penkios pačios lėčiausios mašinos, pademonstravusios blogiausius laikus pirmoje kvalifikacijos dalyje, buvo su „Mercedes“ jėgos agregatais.
Lenktynėse
Nugalėjęs Saudo Arabijoje, Maxas Verstappenas iškovojo 21 pergalę karjeroje ir pagal šį rodiklį susilygino su Kimiu Raikkonenu.
Verstappeno pergalė buvo pirmoji „Red Bull Powertrains“ kaip variklių tiekėjui, naudojančiam „Honda“ jėgaines.
Charlesas Leclercas finišavo antras, 15-tą kartą karjeroje pakildamas ant podiumo – pagal šį rodiklį jis susilygino su Sergio Perezu šiame reitinge. Monegaskas viršijo 900 taškų ribą per karjerą.
Skirtumas tarp pirmos ir antros vietos lenktynių finiše – 0,549 sek. yra pats mažiausias po Italijos'20, kur Pierre'as Gasly aplenkė Carlosą Sainzą tik 0,415 sek.
Carlosas Sainzas finišavo trečias, aštuntą kartą karjeroje užlipdamas ant podiumo. Tiek pat podiumų turėjo Jochenas Massas, Jeanas-Pierre Beltoise'as, Piteris Revsonas, Lorenzo Bandini ir Luigi Villoresi. Ispanas 17-tose lenktynėse paeiliui uždirbo taškus – tai pati ilgiausia jo rezultatyvi serija karjeroje.
Finišavęs ketvirtas, Sergio Perezas nutraukė nesėkmingą trejų lenktynių paeiliui seriją. Tuo tarpu jis vėl buvo ketvirtas – kaip Katare'21, kur jis paskutinį kartą gavo taškų. Meksikietis taip pat įveikė 900 taškų ribą ir pasiekė 100 ratų ribą, kuriuose jis pirmavo varžybose. Dabar visi Meksikos pilotai F-1 yra kartu uždirbę daugiau kaip 1000 taškų per visą istoriją.
Kevinas Magnussenas antrose lenktynėse paeiliui uždirbo taškus „Haas“ komandai – pradėjusį kartą amerikiečių komanda du kartus paeiliui uždirbo taškus 2019 metais - Ispanijoje ir Monake.
Lewisas Hamiltonas lenktynes baigė dešimtas, finišavęs pirmą kartą tokioje pozicijoje nuo Korėjos'12. Britas susilygino su Michaeliu Schumacheriu pagal nuvažiuotų lenktynių skaičių vienoje komandoje – vokietis turėjo 180 lenktynių „Ferrari“ sudėtyje ir Lewisas – 180 varžybų „Mercedes“ sudėtyje, o pagal startų skaičių Lewisas pirmauja – 180 su 179.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |