saugos automobislis

2005 Birželio 10 d. 20:02

„Kai važiuoji paskui saugos automobilį, greitis kritiškai mažas. Spaudimas padangose krenta, kas labai pavojinga iš karto tęsiant lenktynes.“ Taip pat Webberis pareiškė, kad saugos automobilio greitis galėjo paveikti Airtono Sennos bolidą, kai jis užsimušė San Marino lenktynėse 1994 metais. Barselonoje (šiais metais) po saugos automobilio fazės susigadino Michaelio padangos...
Tai tikrai realu? Ir ka jus siulot tada? Liesti ne mersa, o Ferrari :D

2005 Birželio 10 d. 20:14

na cia pamenu 2002m. AustrijosGP kai Heidfeldas Sato numuse

2005 Birželio 10 d. 20:17

Ne Tox Ir Mazhas Greitis, Pvz Australijoje 2002 DC Nesuvalde Autobomilio, Arba Kazhkureis Metais JB Vos Nensuskyne Trasos Personalo ;-))

2005 Birželio 10 d. 20:21

Meskiuss > kaip suprantu tai ne SC markej esme :) esme, ta kad nei vienas tokio tipo automobilis neprilygs F1 bolidui. galu gale jei ir prilygtu, tai juk SC esme ir yra, kad pristabdyti lentynes, kol bus pasalintos kliutys. o tai nenumatytas faktorius, kuriam realiai bolidai neparuosti. tenka vel apsildyti bolida, padangas ir t.t. ismusamas is lenktyniu ritmo ne tik pilotas, bet ir bolidas. o staigus noras vel pereiti prie lenktyniu tempo, del abieju kaltes (piloto ir bolido) gali baiktis ir ne itin sekmingai.
cia bent as taip suprantu SC faze ir pasakmes, pakomentuotas MW, po jos

2005 Birželio 10 d. 20:43

Meskiuss >>> ismok rasyti Senna`os varda! Ayrton. Neirodyta, kad ta avarija ivyko del sc. O tai butu tiesiog absurdiska.

2005 Birželio 10 d. 21:26

Mobil 1>cia as tik citavau MW ;)

2005 Birželio 10 d. 21:46

sc - saugos automiblis, vaziuojantis tam tikromis lenktyniu fazemes ypac saugiu greiciu. O cia jau pilotu bedos, jeigu jie nemoka sildyti masinu arba iskart is ju spaudzia viska.

2005 Birželio 10 d. 22:09

Remas >>> gal nereikia gedinti A.Senna`os tokiais pasisakymais. Jis zinojo ka daro ir tokia avarija pagal mane, gali ivykti tik del dvieju dalyku - techninio gedimo arba savizudybes. Kadangi ir telemetrija ir visa kita atmeta ta absurdiska antraja versija (ar tokia is viso buvo per F-1 istorija?), belieka tech. gedimas.

2005 Birželio 10 d. 22:52

Mobil1> parodyk tu man kurioj vietoj as "gedinu" senna? sennos avarija yra visiskai kitas dalykas, as kalbu apie kitus incidentus arba situacijas, kada po sios fazes "atsala" masinos.

2005 Birželio 10 d. 23:35

Remas >>> perskaiciau Meskiaus pacituota Webberio kalba, kad "kad saugos automobilio greitis galėjo paveikti Airtono Sennos bolidą, kai jis užsimušė San Marino lenktynėse 1994 metais" ir tavo veliau issakyta nuomone del sc prikergiau siam pasisakymui ;)

2005 Birželio 10 d. 23:51

Tai ką siūlot? Neleisti saugos automobilio į trasą ar leisti 200 km/h greičiu? Kažkaip nesuprantu šios temos esmės. Saugos automobiliai yra būtini užtikrinti trasos saugumui sudėtingose situacijose. Taškas. O tam, kad bolidai būtų pritaikyti saugos automobilio fazei, reikia, kad ji kartotųsi kiekvienose lenktynėse, t.y., kad būtų kaip amerikinėse lenktynėse, kai po mažiausios avarijos paleidžia automobilį į trasą. O taip tikrai nebus, ir ačiū dievui. Taškas. End of discussion.

2005 Birželio 10 d. 23:57

saika, temos pavadinimus ismokit be klaidu uzrasyt:)

2005 Birželio 11 d. 10:17

Normaliaj jis ten varo

2005 Birželio 11 d. 11:47

Montoya>> 2002 Australijoje DC savo automobilio nesuvaldė ne dėl greičio, o dėl techninio gedimo (pavarų dėžės lygtais)

2005 Birželio 11 d. 11:54

SC galetu vaziuoti tose vietose greiciau, kur joks incidentas neyvyko. Ir kur saugu vaziuoti, o tik priletytu, ten kur reikia pasalinti kokia nors kliuty!

2005 Birželio 11 d. 12:12

Absurdiska tema. Kaip gali kenkti lenktynems veiksmas, kuriuo siekiama mazinti rizika? Ar temos autorius nori pasakyti, kad ivykus avarijai ir pazirus kruvai siuksliu saugiau butu testi lenktines normaliu greiciu? Dauguma lenktyninku islektu is tarsos. O del SC ivyksta vienas incidentas per kelis metus.
Tai gal stabdom lenktynes ir darom 1-2 val pertrauka, kol komandos vel paruos bolidus??
I beja, kaip startuoti? nes padangos irgi saltos :D

2005 Birželio 11 d. 12:53

reax >>> taip, 2002 Interlagosas :D

2005 Birželio 11 d. 12:53

Meškiau - o jis ir važiuoja ten greičiau. Ties incidento vieta 40 km/h, ten, kur incidento nebuvo, ar tik ne 160 km/h.

2005 Birželio 11 d. 13:07

Saugos automobilis (SC) tam ir yra SAUGOS, o ne LENKTYNIU automobilis (RC)...
Aisku, o gal ateiciai galima butu vietoj SC isleisti Minardi arba Jordan? :)

2005 Birželio 11 d. 19:42

reax>> taigi prieš startą padangos yra šildomos.

2006 Liepos 24 d. 20:25

yra neteisinga pilotu atzvilgiu kai esant saugos automobiliui trasoje visi priarteja vienas prie kito. jau matem kanados GP kai likus berods 7 ratams vilnuevas isiklijavo i apsaugine siena. as tada dziaugiausi nes tai isejo i nauda Sumiui, bet vis tiek nebuvo teisinga alonso atzvilgiu nes jis per lenktynes susikrove belenkiek sekundziu persvara kad po to ji liktu vos ne minimali. esant SC trasoje visi bolidai galetu pvz sustot savo vietose ir pastovet kol pasisalins SC...

2006 Liepos 24 d. 21:55

neteisinga butu tuomet jei kazkas uzsimustu del to kad atsitrenke 200 km/h i sustojusi automobili ir uzsimustu... saugos automobilis butinas... mums ziurowams tik geriau jei lenktynininkai "susispaudzia" ir lenktynes wel prasideda is naujo...

2006 Liepos 24 d. 21:57

... o sustot tai dar blogiau tai juk padangos visai atwes...

2006 Liepos 24 d. 22:03

peavey>> Tai pasirink... ar zutys trasoje, ar geriau kad padangos atvestu?

2006 Liepos 24 d. 23:34

Spain>>> Stovint bolidui 1) atvesta jo padangos; 2) gali perkaisti variklis; 3) bolido sankaba nepritaikyta keliolika kartu pradeti judeti is vietos (pvz.: jei buna kelios SC fazes); 4) tarkim ivede tokia taisykle - "sustoti trasoje esant pavojui kurioje nors trasos vietoje" (tokia pat situacija, kai isvazioja SC). O dabar klausimas: "Kaip visi pilotai zinos kada vel galima pajudeti is vietos?"
Na... 4-as klausimas ira issprendziamas, bet ar tik tokia taisykle nesukelia labai daug papildomu problemu?
As tai manau, kad viskas F1 yra gerai, isskyrus kai kurias igyvendintas Mosley idejas... :/ bet jos jau igyvendintos ir ner ka daugiau apie jas kalbeti. Tikiuosi ateity ne viskas taip bus kaip iki siol.

2006 Liepos 25 d. 00:21

sakydamas kad sustoti blogai turejau omeny jog nesamone butu jei vietoje to kad butu naudojamas SC paprasciausiai butu sustojama, kaip siule Spain... kai yra tam tikros pavojingos situacijos yra rodoma raudona weliava ir sustojama. tai - butina.

2006 Liepos 25 d. 00:29

manau,kad atvirkshchiai yra idomiau kai bolidai vel priarteja ir gali pradeti kova ish naujo,SC gali sheip sugadint ir komandu strategijas,tai yra kaip shiokia tokia loterija :)

2006 Liepos 25 d. 19:46

sutinku kad ziurovams nuo to idomiau bet taip nesazininga pilotu atzvilgiu. jei viskas butu daroma del pramogos ziurovui - FIA nepriiminetu absurdisku sprendimu. loterija tokiam sporte man atrodo idiotiskas dalykas. kodel del vieno (ar keliu) piloto kaltes ivaziavus SC lyderiai turi prarast savo persvara?
Faktas>> prisipazinsiu, nelabai as gaudausi techniniuose visuose dalykuose, ir tiesiog pasiuliau tai kas man atrodo butu zymiai saziningiau pilotu atzvilgiu. okay atvesta padangos ir pan, bet jos atvesta visiems, visiems pilotams gaunasi tos pacios salygos.

2006 Rugpjūčio 07 d. 13:01

NA jai netinka jums saugos automobilio geritis tai manau kad jai paleistu Ferrari Enzo tai visai greit jie pralektu

2006 Rugpjūčio 24 d. 15:36

kam to ferrari atsimenu kaip per vienas le mans lenktynes kai smarkei lijo ir ivyko avarija i trasa isvaziavo audi rs4 ir pradejo vaziuoti kiek eina tai netrukus pasigirdo lenktyniniku pranesimai per radija kad jie nespeja vaziuoti is pasko sc

2006 Spalio 20 d. 10:35

Spain> del to tavo taip bandomomo prakisti sustijimo:) Cia butu dar didesne nesamone (no fence), bo jei kazkiek isivaizduoji pvz ka reikia vaziuoti bent jau 200km/h aba toiame posukyje kuris iveikiamas apie 250km/h, tai tenai lenktyninkai nesustos kaip ibesti. Tai kiekvienas galetu stabdyti skirtingai nuspaudes stabdzius ir pvz po to aiskintis, kad nestabdziau staigiai bo stabdziai neveike normaliai. Tai po tokiu stabdymu visu stabdymo kelias butu sakyciau netgi ziauriai skirtingas:) Bet siaip cia istikro ne kokia ideja, tiesa sakant, nors SC lyderio atzvilgiu nera ypatingai sazininga.

2008 Birželio 03 d. 18:19

Kaip cia kazkas sake kad saugos automobis ir yra kad uztikrintu sauguma o del tu susigrudimu ir atvesusiu padangu tai jus neverkit geras lenktyninkas ir ant barabanu gali vaziuoti :D