SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Vasario 11 d. 00:55

o tarkim koks yra maksimalus vieno kurio nors rodyklio balas,pvz:Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,9lv) yra kazkokios''lubos'' sitam skaiciui kad butu pagal kazka orentuotis kiek jis geras nes kaip minejai anksciau pats overall'as virs 100 nebuna ar bent jau nebuves dar?

2010 Vasario 11 d. 01:04

Michael S. >>> Geras konkretus klausymas. Ats: Atitinkamoj sriti galima gaut auksciausia (14,2lv) ivertima. Bet tai tik bus viena is daugelio sudedamuju daliu, is kuriu susideda overolas.

2010 Vasario 11 d. 06:59

tai jūsų vyrai turi telemetrijos duomenis jei žino koks kuro kiekis lenkiamam ir lenkiančiam bolide.. ir iš kur nusprendėt jog Šumacherio ištvermė tokia aukšta.. ir apskritai visi šitie išsireiškimai kaip Stamina Experience Energy yra paimti iš kompiuterinių žaidimų.. :D tai tie tavo vyrai , matyt, žaidžia su playstatinion ir skelbia duomenis..:D

2010 Vasario 11 d. 08:18

Maziau zaidimu zaist reikia tada gal ir nesnekes apie kazkokius overolus ar kas tai bebutu.

2010 Vasario 11 d. 09:51

schumisF-1 >> Apsilankyk pas psichiatrą su savo overolais.Ar tik ne italai tie rimti vyrai...prisimenu kiek popieriaus kažkada sugadino skaičiuodami kur ir kaip Rossis pakiša galvą kamuoliui.Visomis trajektorijomis ir kampais.Pasodink savo šumį ir masių į Toro bolidą ir persiskaičiuok savo overolus.Šumis spaudžiamas daro galima sakyti daugiausia klaidų tik tavo burimuose to nėra.Dundukas geras esi vienu žodžiu ir kitiems savo religiją bruki už rimtą...

2010 Vasario 11 d. 10:20

T-Ervis> :goodjob:

2010 Vasario 11 d. 12:04

Kad ir kaip ten bebutu, kad ir kokia ta tiesa, bet paskaityt idomu :D

2010 Vasario 11 d. 14:48

Uztenka izeidinejimu, dabar prie darbo. Kam nepatinka prasau nesidomet ir nemenkint vyru darbo. Skelbiu nauja L. Hamilton overola: (96).
Kad ir kaip bebutu liudna, bet paskelbus nauja overola tenka surasyt ir kitus palyginimui. Liudna, nes Hamiltono pirmavimas gana ryskus, kas isties nervina, nemegstu sito vaikio.
L. Hamilton (96)
F. Massa (94)
M. Schumacher (92)
S. Vettel (92)
F. Alonso (92)
J. Button (89)
M. Webber (88)
R. Barrichello (87)
P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne visi 8 pajegiausi pilotai. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie turetu isiterpt i sia lentele. Siuo metu vyksta intensyvus darbai prie R. Kubicos overolo. Kai tik jis

2010 Vasario 11 d. 14:50

...bus paskelbsiu.

2010 Vasario 11 d. 14:56

McNerka >>> Ka cia sneki nesamones? Kuro kiekis visiems zinomas po lenktyniu ir tik tada analizuojama. Jokiu telemetriju cia nereikia. Tik didelio atsidavimo davo dirbamam darbui. Ir is kur trauki tokias nesamones, kad "Schumio" istverme auksta? Ji viena zemiausiu rikiuotej, apie ka cia kalbi? Atrodo, kad kazkas prisisapnavo? Stai issami M. Schumacher analize, palygink su pries tai pateiktom kitu.
M. Schumacher
Experence: (11,5lv).
Greitis atitinkamose trasose: (14lv).
Stamina: (12lv)
Sekmingi lenkimai atitinkamose situacijose: (13,7lv)
Meistriskumas: (14,2lv).
Prisitaikymas prie besikeiciancios trasos dangos (prasidejus lietui + bolido valdymas esant slidziai trasos dangai): (14,2lv).
Koncentracija: (12,9lv)
= 92,5 = 93.

2010 Vasario 11 d. 16:14

Cia nepanasu, kad butu is zaidimo duomenys. Tokiu i F1 tikrai smulkiu niekas nedetu. Cia greiciau tokie dalykai naudojami f1manager kokiam...

2010 Vasario 11 d. 16:57

SCHUMIS F-1> o pries lenktynes, po sustojimu, kuro kiekis nesvarbus jau? tik po lenktyniu? Kaip tada nustatot koncentracijas, meistriskumus? viskas tik po lenktyniu? Zodziu "vyrai dirba" :D

2010 Vasario 11 d. 17:32

Liam pro >>> Esme kiekis lenkiant abiejuose bolidose. O po lenktyniu sia informaija buna zinoma (kiek kas pylesi keliems ratams ir pan). Si sezona si sritis pagaliau nekamuos taip stipriai ir sudarant overola bus galima sutaupyt labai daug laiko. Koncentracija nustatoma remiantis ratu iveikimo laikais ir iveikimo laiku nuoseklumu, bei nuoseklaus gerejimo koficientu. Islekimas is trasos be priezasties yra svarbus kriterijus vertinant koncetracijos praradima ir gali itakot ( + - 0,1-0,2lv), kas aisku mazai itakos galutini overola.

2010 Vasario 11 d. 17:33

tervi>> nepatinka neskaityk, o ir kitu neizeidinek, kai pas pati galvoj smegeneliu nerasta ;)

2010 Vasario 11 d. 18:46

Schumis F-1>>>taigi tu tada paaiškink kodėl Masos ir Bodoro patirtis (experence jeigu teisingai supratau) yra didesnė už Šumacherio o štai Šumacherio meistriškumas ir prisitaikymas prie trasų yra maksimalus pagal tave, ir didesnis už Bodoro bei Masos..:D ir dar ką reiškia Stamina? ištvermė?

2010 Vasario 11 d. 19:08

McNerka >>> Mane taip erzina, kai reikia kartotis. Viskas surasyta praeituose puslapiuose, kuriame atsakiau kaip dirbama prie overolu. (lv) sudaromas is dvieju koficientu: 1. Bendrosios patirties (metu isbutu F-1 piraniju klube), bei patirties igytos su nauja technika. Pameni kas praetais metais nutiko "Fisi" kai jis persedo i "Ferrari"? Stai cia suveike ta patirtis, kuri reikalinga priprast prie bolido. Juk tarkim ir N. Lauda labai patyres pilotas, bet jei siandien jam reiktu darbuotis kazkurioj komandoj nemanau, kad rezultatai butu auksti? Lygiai tas pats su "Schumiu", kuris 3 metus atostogavo ir su Massa, kuris del traumos praleido puse sezono ir tik dabar reabilituojasi prie naujos technikos. Manau atsakiau? Taip, stamina istverme. O sugebejimas vairuot bolida slapioje ar slampancioje trasoje niekur nedingsta. Svarbu tik nustatyt teisinga to (lv).

2010 Vasario 11 d. 20:02

Na ir as susidomejau siuo SCHUMIO-F1 projektu :) na cia viskas lyg ir idomu, darykit ir toliau tuos overalus jei tik noro yra :) bet tu man pasakyk kaip butent jus gaunat vienam ar kitam pilotui ta lv ? kaip pats apskaiciavimas vyksta ? mes visi matom vieno ar kito kriterijaus lv bet kaip jie apskaiciuojami ?

2010 Vasario 11 d. 20:13

Karols>>pavyzdžiui Šumacherio meistriškumo kriterijus nėra skaičiuojamas.. jis yra aukščiausias 14,2.. jis visą laik toks buvo, yra ir bus.. tai Shumio F-1 sistemos konstanta..:D tai atramos taškas pagal kuriuos (nu)vertinami kiti pilotai.. niekas negali viršyti šio skaičiaus.. geriausiu atveju gali susilyginti meistriškumu, bet ir tai yra beveik neįmanoma.. (na nebent pats Šumacheris) :D

2010 Vasario 11 d. 20:26

SCHUMIS F-1> tai jus nieko neveikat turit i valias laiko tiems uzsiemimams? kiek tu vyru dirbat? Tu gal koks fizikas fanatikas, kuris mato skaicius ir lv, bet negali atsakyt esmes , galetu tie kiti taviskiai prisistatyt ir parasyt gal but ukazko svaresnio susidaryt nuomone apie darba?

2010 Vasario 11 d. 20:43

McNerka >>> Meistriskumas yra matuojamas skirtingu trajektoriju atradimu intermediate oro salygomis ir bolido gaudymu slystanciomis salygomis, bei sugebejimu stampuot vis geresnius ratus atitinkamai lengvejant bolidui, bei sunkaus bolido vadomumu. Karols >>> Gerai, imam konkretu dalyka koncentracija. Dirbama taip: Imami ratu iveikimo laikai ir ziurima atitinkamai i bolido svori kaip lenvejant bolidui gereja rato iveikimo laikai. Ziurimi tik svarus ratai, be kliuciu (ratu atsilikusiu pilotu lenkimas ar pan.). Taip pat neimami laikai kurie buvo pilotui nenaudingi: ginybine trajektorija vaziavimas arba rizikuojant vyjimasis lenkimui varzova. Tie svarus ratai surasomi i serijas, is viso (142), po kuriu galima daryt isvadas. Isvados daromos po kiekvienos serijos ratu. tarkim imami gerejimo tvarka laikai ir stebima kiek pilotas klysta staiga keliomis desimtosiomis pablogindamas tendencinga laika. Tarkim 2 desimtosiomis arba tumpas keliais ratais islekimas is trasos gali kainuot net 1,2 sekundes ar pan. Klaidu laikas uzrasomas ir is jo daromas koficiantas. keli kokiciantai sudaro (Lv), o po to dar paemus is viso 7 (lv) su savo atiinkamais koficiantais sudaromas bendras overolas. Ir yra labai skaudu, kai sitoks ilgas vyru darba buna nuvertinamas, kaip nereikalingas. Tai kiekvieno F-1 fano ar bukmeikerio svajone. Aisku be chassis efficiency sitie overolai mazai teverti statant dideles pinigu sumas. Aiku net tada tarkim oro salygos galetu viska sujaukt, bet bent jau butu aiskus vaizdas rikiuotes sausame ore. Tad prasau, vyrai kurie turi drasos ir ziniu, bei laiko pradekit dirbt prie chassis efficiency visu musu labui!

2010 Vasario 11 d. 20:53

SCHUMIS F-1 > o moteris priimtumėte į savo komandą? :)

2010 Vasario 11 d. 20:55

Iskart pasakau, zmonem kurie neturi kulturos pradmenu neatsakysiu. Uz tai pinigu negaunam (isskyrus kiek lazybu punktuose patys islosiam), todel reikalauju bent pagarbos sunkiam darbui. Liam pro >>> Ne joks fizikas. Prie chassis efficiency, gal ir reiktu fizikiniu ziniu, bet cia ne mano kompetencijai sprest. Jau esu tau sakes praeituose puslapiuose (kopinu):
Darbas prie overolu tikrai nesiremia S. Froido psichoanalizes teorija. Tai rimtas darbas remiantis empyriskai patikrinamais faktais.

2010 Vasario 11 d. 20:57

pradesim, paaiskinsi kas tai yra:D

2010 Vasario 11 d. 20:57

Na nepyk bet gilinuosi toliau. Is kur tada pas jus atsiranda tam tikri koeficientai ? kas jie ir kaip jie apskaiciuojami ?

2010 Vasario 11 d. 21:02

paaiskink kaip pamatuoji istverme. is kur zinai, kiek bolido variklis sunaudoja kuro. is kur zinai, kiek kuro tiksliai ipilta. kaip meistriskuma itakoja, bolido sureguliavimai sausai trasai? kaip greiti atitinkamose trasose itakoja technika?

2010 Vasario 11 d. 21:02

PR >>> Bet kas tinka, svarbu, kad uzsiimtumet chassis efficiency sritim ir sukurtumet tyrimu metodika, kuri butu tinkama nustatinejant realu bolidu pajeguma. Tai ne mano pajegoms, todel ir prasau pagalbos. Tik ispeju del keliu dalyku!
1. Tam reikes dar daugiau laiko nei overolu naujuniomui, nes jie kinta letai, o bolidai atnaujinami nuolat.
2. Dirbt teks iskart po kiekvienu lenktyniu, kvalifikaciju ir net treniruociu.
3. Tad teks didelio pasiaukojimo.
4. Kuriant metodika be abejones susidursite su metodinemis klaidomis, nes gali isivelt nemazai netikslumu, kas narturaliai buvo ir overolu srityje kol nebuvo atidirbta sistema.
5. nereikia nusivilt, nes is klaidu mokomasi, o dirbama vardan kilnaus materealaus ir nematerealaus (kiekvienam fanui reikalingu prognozavimo tikslu).

2010 Vasario 11 d. 21:05

grishka> sake kad po lenktyniu pasiziuri bolido duomenis, is to "zino"...

2010 Vasario 11 d. 21:12

del lazybu tai nemanau kad yra reikalingi overall'ai, kiek pats buvau states tai isitikinau kad galima apsieiti ir beju o remiantis kitokia statistika

2010 Vasario 11 d. 21:15

SCHUMIS F-1> tai gal mums iskart praneskit kokie rezultatai bus lenktynems artejant, tada jei pasitvirtins pilotu rezultatai, iskart igausit pasitikejima savo darbu is musu, juk taip galima ir babkiu uzdirbt is zmoniu jei pataikysit rezultatus, arba apsijuo0ksit? :)

2010 Vasario 11 d. 21:17

grishka >>> Istverme matuojama stebint pilota tokiose trasose kaip Monaco, kiek jis pradda labiau klyst ir kiek krenta tolygiai tempas gale lenktyniu, is to sudaromas vienas koficiantas, o kitas sudaromas remiantis absoliuciu islekimu is trasos trumpam praradus koncebtracija del nuovargio. Sitie du koficiantai sudaro (lv). Kiek kuro ima variklis niekas nesigilina :D Nejuokink. Ziurima i bolido svori lenkiancio ir lenkiamo bolido paskaiciavus su kiek ratu sklidinu baku jie vaziuoja, o ne litru tikslumu! O i technikos ir reguliavimo itaka neatsizvelgiama, nes imama plati medziagos dalis, siekiant objektyviu rezultatu. Todel ir dar karta prasau, kurkit chassis efficiency tyrinetoju grupe ir dirbkit vardan bendro labo!!! Jus tik tingit viskuo uzsiimt. Bet jei pradetumet, tai greit pamiltumet savo darba ir jis trauktu labiau nei manot, pagautumet kalbli kaip mes su vyrais. O tada galbut pavyktu kazkaip (nors mazai tikiu) isvet bendra bolido - piloto pajegumo bala, kuris yra musu visu svajone.

2010 Vasario 11 d. 21:23

:D klaunas blin. klysta ne tik del nuovargio, yra zmogiskasis faktorius, bando paspaust ir gaunas kad slysteli, gale tempas krenta nes tarkim varikli saugo kitam etapui, nes jei nzn tai vienas variklis keliem etapam dabar. ir siaip taip iseina, tavo metodikoj Istverme ir koncentracija yra tas pats bb tik kitoj saujoj.

2010 Vasario 11 d. 21:24

Liam pro >>> Vel turiu kopint ankstesnius puslapius, nes jau pavargau atsakinet i klausymus po kelis kartus: "Ir atsiminkit! Pagal overolus nereikia sprest apie sezono baigti (ir gerai, juk butu labai neidomu, jei pagal overola visi laimetu atitinkamas vietas lenktynese ar kvalifikacijoj). Viskas priklausys nuo daugybes kintamuju: bolidu pajegumu, sekmes, oro salygu. Cia tik pilotu pajegumai, kurie siuolaikineje F-1 lemia pakankamai nedidele dali sekundes dalies per lap."
Bet sujungus overola su chassis efficiency viskas is esmes pasikeistu ir tai butu overolu renesansas!
P.S. Aisku sekme, oro salygos, tai dalykai, kuriu neina nuspet ir prognozuot empyriskai. Todel visada liks paklaidos tikimybe. Bet sausu oru butu drasiai galima zygiuot i lazybu punkta ar laukt savo piloto pergales ramiai miegant nakti. Bet sekmes ir situaciju niekad nenuspesim ir ta reikia pripazint iskelus aukstai galva.

2010 Vasario 11 d. 21:29

grishka >>> Yra esminis skirtumas. Imant koncentracija imami "svarus ratai", kurie imami koncetracijai nustatyt. O staminos koficiantai sudarinejami tokiose trasose kaip Monaco, Hungaroringas gale lenktyniu. Kad tai susije be jokios abejones, zmogaus orgnai irgi susije vieni su kitais, viskas yra susije.

2010 Vasario 11 d. 21:30

Paplatink dabartinį top 10 overall'ą, šlapios dangos atžvelgiu. Ryt Jereze nusimato laivų lenktynės, tai bus įdomu palygint :)

2010 Vasario 11 d. 21:35

tai as juk ir sakau tas pats bb tik kitoj saujoj. istverme - stebi ratu laikus, varzybu gale ir jei blogeja, tai istverme maza, o koncentracija, tai stebi ratu laikus, ir jei prasteja jie, tai koncentracija prasta. siaip viska analizuojant turi imt tik svaru rata, kad pasaliniai kintamieji neitakotu rezultatu, kas tai bebutu stamina ar koncentracija

2010 Vasario 11 d. 21:36

oho.. 142 švarūs ratai reikalingi apskaičiuot koncentracijai(ar taip supratau?)??? tai tiek ratų gal per pusę sezono įmanoma nuvažiuot.. o kodėl būtent 142 ratai? vadinasi kad gaut 14,2 koeficientą reik 142 ratus nuvažiuot su 0,1 koeficientu? bet ta gerėjimo tendencija nevienodai keičiasi, tarkim, užsipylus tam tikro kuro kiekį kuris priklauso nuo pasirinktos taktikos bei nuo naudojamų padangų mišinio kuris nevienodai dyrba su atskirais bolidais.. dar galima skaičiuot kitą kas geriau važiuoja esant dirbtinam apšvietimui (į tai irgi reik atsižvelgt, būtinai).. vienžo norint apimti visus faktorius lemiančius lenktyninko ir surašyt tai į formules yra utopija.. praktiškai neįmanomas dalykas..

2010 Vasario 11 d. 21:38

lqazsl >>> Cia pagal (lv) slapioje trasoje, o pagal overola galit patys matys, salia parasytas kiekvieno overolas. Daugelio praeitu metu*
M. Schumacher (92)
S. Vettel (92)
R. Barrichello (87)
L. Hamilton (96)
F. Alonso (92)
F. Massa (94)
J. Button (89)
M. Webber (88)

2010 Vasario 11 d. 21:40

McNerka>> jis juk genijus, jis is to duona valgo, o jei badu nemire reiskia tai veikia:D

2010 Vasario 11 d. 21:40

..lemiančius lenktynininko "overolą"*..:D sry už dublį

2010 Vasario 11 d. 21:43

Liam pro tai ziuriu klausineja tu paciu klausimu, gauna atsakymus ir vel isnaujo pradeda klaust. Gal tu bukas? beje matau supratimo didelis trukumas ir pas grishka. Viska gerai aiskini SHUMIS F-1.
Man irgi kyla dideliu abejoniu del to reitingo, bet kaip tu jiems atsakineji i tuos klausimus SUPER!! 10 bali, sumali visokius grishkas ir Liam pro i miltukus pyragui barstyt :)

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983