SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Vasario 11 d. 21:46

grishka >>> Nuovargis jau nebe "svarus ratas".
McNerka >>> Taip, tu esi teisus, todel utopiju ir neimame, nes vien su empyriskai patikrinamais dalykais sugaistama begale laiko, kol overolas pasiekia galutine stadija. Tai ka jau kalbet apie tokius faktorius kaip apsvietimas. Va kad ir siandien cia su jumis bendraudamas sugaisau begale laiko ir nakciai pasilikau Kubicos greiciausiu ratu analizavima nakciai. Nes rytoj jau turiu skype duomenis issiust vyrams, kurie uzsiima darbu prie kitu Kubicos (lv) sriciu.

Gero vakaro visiems

2010 Vasario 11 d. 21:49

babnikas, tu blaiviai pamastyk kaip jis aiskina kas yra koncentracija ir istverme. tai tas pats tik tiek kad koncentracija skaiciuoja tik svarius ratus, o istverme skaiciuoja tik pabaigoj varzybu.

2010 Vasario 11 d. 21:49

Kas nepripažįsta ir nesutinka su SHUMIS overolais nelįskit. Aš pamenu dariau vieno Online f1 turnyro overolus, tik ten ėmiau skilų vidurkius šimtabalėj sistemoj :))

2010 Vasario 11 d. 21:50

be to is kur jis zino kad tai nuovargis o ne technikos tausojimas? jei jis taip sako tai nereiskia kad tai taip ir yra.

2010 Vasario 11 d. 21:53

Shumis F1.tie tavo overolai super,man patinka.po testu parasyk kokius overolus tures lenktynininkai.

2010 Vasario 11 d. 21:53

db>> zaidimai yra zaidimai, o cia real world, cia tokie overolai neveikia.

2010 Vasario 11 d. 21:57

na ir dar.. tarkim pilotas važiuoja švarius ratus, pirmaudamas, atsiplėšęs nuo visų per pusę minutės, lieka 10 ratų, jis pradeda mažint tempą nes nėr prasmės rizikuotir lėkt išdegus akis nors bolidas ir lengvėja.. tada gaunasi, kad jo koncentracija krenta??? mh.. tai, kad gaut aukštą overolą reikia visalaik spaust nors tam nėr prasmės? analogiškai tai galioja tiems kas važiuoja peletono gale ir spaust irgi nėra prasmės.. tada išeino jog tokia skaičiavimo metodika tinka tik iki pat lenktynių pabaigos kovojantiems pilotams bet ir vėl negerai - ratai "nebešvarū" nes naudojama gynybinė taktika..:D

2010 Vasario 11 d. 22:01

grishka >>> Paklausyk, kur pas tave logika? Kieklvienam aisku, jog niekas neima pabaigoj rungtyniu rato, kuriame pilotui buvo trukdoma (lenkimas ratu ar kiti faktoriai). Lygiai taip pat neskaitomi tokie ratai, kuriame tempas nuo greiciausio suleteja sekunde ar keliomis. Joks pilotas nesuklys vaziuodamas tokiu tempu, tad okia ratu iveikimo laiku "medziaga" neimama. Ar atsakiau? jei kils klausymu rasykit, veliau gal dar turesiu laiko atsakyt, bet db turiu darbuotis prie Kubicos, nes ryt anksti keltis, o darbo dar labai daug.

2010 Vasario 11 d. 22:06

McNerka >>> Atsakei uz mane, buiciau net nerases komentaro. Butent, naudojamasi tik ratais, kurie isbando pilota ir yra tinkami tyrimams, o ne atsitiktiniai. Siulau tau pradet dirbt prie chassis efficiency, nes matau, kad turi supratima. Burk vyrus ir darbuokites, kuo galesiu tuo padesiu. Siam vakarui tiek.

Su pagarba, SCHUMIS F-1

2010 Vasario 11 d. 22:09

SCHUMIS F-1
2010 02 11 21:29:23
grishka >>> Yra esminis skirtumas. Imant koncentracija imami "svarus ratai", kurie imami koncetracijai nustatyt. O staminos koficiantai sudarinejami tokiose trasose kaip Monaco, Hungaroringas gale lenktyniu.

Vienur sakai vienaip, kitur kitaip. As puikiai suprantu, kad neimami ratai, kur kazkas sutrugde ir pan. bet tu pats savo kosmose pasiklydai, stamina ir koncentracija yra tas pats, pagal tavo aiskinimus ir metodus!!!!! tiesiog viena pavadinai vienu vardu kita kitu. PVZ. jei i pabaiga lenktyniu, pilotas gerina rata po rato, tu desi jam atitinkama koficienta uz koncentracija, ir atitinkama koficienta uz tai, kad jo istverme nemazeja ir ratu laikai tik gereja. ir finale gauni kad uz ta pati dalyka ji vertini du kartus. ar dabar aisku ka noriu pasakyt?????

2010 Vasario 11 d. 22:17

grishka >>> Matau, kad niekaip nesupranti esminio skirtumo. Dar karta kartoju, koncentracijos nustatymui imami "svarus ratai"! Kai pilotas nelenkia nieko ratu ir yra puikioje kondicijoje (lenktyniniame rezime). Medziagos saltinis staminai ismatuot remiasi piloto vaziavimu keliose labiausiai varginanciose trasose, be kai lenktynes perziangia i paskutini 7-tadali. Ir pilotai netaupo bolido ar neliankia kazko ratu. Bet pilotas jau nebevaziuoja tokiu pat tempu kaip lenktyniu pradzioje ar viduri, nes tai itakoja staminos faktorius. Aisku, jei (lv) virsyja 14, galima sakyt, jog tai beveik neitakoja. Bet tai nera svarus ratai, tai ratai, kurie iveikiami pilotui bebaigiant lenktynes, kuomet jis jau ganetinai pavarges ir gali nebaigt lenktyniu arba stipriai suklyst.

2010 Vasario 11 d. 22:30

babnikas> Nieks cia nieko nemala, cia diskusija, nereikia to pasikelimo sau demonstruot :)

SCHUMIS F-1> As juk apie sezono pabaiga nieko nerasiau, kas kur kartojasi ? :) prasom paskaityt idemiau ir atsakingiau :)

2010 Vasario 11 d. 22:39

"Medziagos saltinis staminai ismatuot remiasi piloto vaziavimu keliose labiausiai varginanciose trasose"

is keliu etapu prirenkat medziagos visam etapui:D tikslu ir issamu. ir kokie tie etapai 2 jau zinau, monakas, hokenhaimas, kas dar? zodziu buri is kavos tirsciu,

2010 Vasario 11 d. 22:42

na ne man tokie skaičiavimai..:D tokie overolai turėtų įtakos lenktynių baigties nusakymui esant idealioms sąlygoms, dar geriau - kibernetinėje erdvėje..:D bet realiai to nėra.. net ir esant beveik idealiom sąlygom gali atsirasti koks Piquetas ir specialiai tėkštis į sieną, arba kas nors gali pamest spyruolę ar kitą detalę.. o tokių įvykių joks sinoptikas, net ir Šulija, negali nuspėti.. dėl to ir įdomus sportas - nes silpnesnis gali laimėt prieš stipresnį paneigdamas visas prognozes..:D o fortūnos formulės dar nieks neišmoko apskaičiuot;)

2010 Vasario 11 d. 22:48

grishka >>> Prasau neizeidinet. As skiriu tau daugybe brangaus laiko, man uz tai nemoki. Atsilygintum, jei prisijungtum prie projekto, kuri paminesiu gale komentaro. Praeitais metais rememes tik sitomis trasomis, nes jos reikliausios. Bet matau, kad niekaip nesupranti esminio skirtumo tarp stamina ir koncentracijos. Pabandysiu paskutini karta paaiskint. Paimkim futbolininka, nuvarginkim ji, kad vos paeitu ir tuomet paprasykim, kad pademonstruotu ka sugeba. Pagavai? Esme ta, kad koncentracija tuo ir yra atskirta nuo staminos. Koncentracija staminos negali itakot, bet stamina gali priverst trumpam prarast koncentracija del nuovargio. Todel tai tiriama visiskai atskirai, kaip dvi autonomiskos sritys. Patikek, vyrai per 10 metu sukure nepriekaistinga metodika, kuri gerai isbandyta. Bet va su chassis efficiency nieko nesigavo, tai labai sudetinga sritis, kuria turi uzsiimt turintys genialiu ideju uzsidege vyrai!

2010 Vasario 11 d. 22:52

Cia naujausia informacija fanams, kad nereiketu vartyt puslapiu diskusijoj, pasistengsiu jusu patogumui dazniau pakopint.
L. Hamilton (96)
F. Massa (94)
M. Schumacher (92)
S. Vettel (92)
F. Alonso (92)
J. Button (89)
M. Webber (88)
R. Barrichello (87)
P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne visi 8 pajegiausi pilotai. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie turetu isiterpt i sia lentele. Siuo metu vyksta intensyvus darbai prie R. Kubicos overolo. Kai tik jis

2010 Vasario 11 d. 22:53

...bus paskelbsiu.

2010 Vasario 11 d. 23:31

As tai atvirai pasakysiu :) nesuprantu tokiu veikeju kaip McNerka, grishka ir Liam pro. Jeigu jum nepatinka ka jis daro tai bukit tolerantiski ir neizeidinekit zmogaus, tegul jis daro jeigu jam nuo to geriau, o jus galit tiesiog nekreipt i tai demesio, suprantu kad galbut jum skaudu kad jusu megstamiausias pilotas neturi auksciausio overolo, nu bet cia jau nieko nepadarysi :D Nebent galit pabandyt pasisiulyt jiem tapt kokiais treneriais ar mokytojais kokiu nors sriciu ir pabandyt pakelt ju overola :D O siaip dabar nieko nenoredamas izeist ir panasiai, tam kad nutraukt siuos bereikalingus gincus priminsiu daugeliui turbut senai zinoma tiesa:
Gincas internete tai kaip *** olimpiada, net jeigu ir laimesi, tu vistiek *** ;)
Sekmes visiems.

2010 Vasario 12 d. 00:45

Well well well,
stai ka daro kompiuteriai siame nudienos pasaulyje. Dabar visi nuo pat mazens, nezaidzia smelio dezheje nestumdo McdonaldO "Happy Meal" zaisliuku, o bando pasitelke vaizduotes skaiciuoti vadinamus Overolus.

Trumpai apie Overolla. Jis atsirado kompiuterinuose zaidimuose, kuriuose apibudindavo daugmaz to dalyko lygi skaiciais. Taciau siais laikais, Overolu pradedama matuoti jau ir kiekvienas normalus ar nenormalus gyvenimiskas veiksmas.

As kaip i viska zvelgiantis is salies ir nebandydamas sumenkinti SCHUMIO F-1 pasisakymu, kuris galima sakyti jau uzaugo, kadangi keleta metu atgal, tesugebedavo forume parashyta "SCHUMIS JEGA" , "SCHUMIS PIRMAS" "SCHUMIS geriausias", dabar savo isugdyta fantazija bando isreiksti daugiau iterpdamas zodziu bei sakiniu.

Seniau SCHUMIO F-1 Overolas - 51. Kodel ?
Tarkime zemiausias 1 levelis, auksciausias 20 levelis
M.Schumacherio garbinimas, neargumentuojant: 20 lvl
Kitu pilotu sugebejimu ivertinimas : 1 lvl
Sugebejimas atsakyti i klausimus: 1 lvl
Pakomentavimas i naujiena ne apie MS: 1lvl
Sauktuku deliojimas: 20lvl
Bandymas paveikti demesi kitu: 10lvl
Dviveidiskumas: 10lvl
Pokstu technologijos:10lvl


Taigi kaip matome SCHUMIS F-1, tikrai taisosi ir juda i prieki. Galbut baige mokykla?

Tik jau kitu paveikima ir pokstu technologijas uzkele iki 20lvl.
TAIGI DEMESIO! Kas apskaiciuos dabartini SCHUMIO F-1 overola, laimes pasirinktino piloto prognozini overola Bahreino lenktynem. Laimetojas bus isaiskintas burtu keliu, po dar keletos Overolu prognoziu, tiesiai cia f-1.lt studijoje.



2010 Vasario 12 d. 07:36

Ralfas> :goodjob: :goodjob: :goodjob:

2010 Vasario 12 d. 07:50

Sensėjus>> labai gražiai pavadinai šią diskusiją - ***ų olimpiada.. tiesiog tolerantiškiausias pavadinimas..:D beje Hamiltono overolas čia didžiausias - nesiskundžiu.. :D tad ne dėl to aš čia diskutuoju.. man įdomūs principai, pagal kuriuos Shumis F-1 su Vyrais sudarinėja overolus.. ir gan smagi diskusija gaunasi..:)

2010 Vasario 12 d. 11:37

SCHUMIS F-1 >>>>> Per visa tavo skaiciavimu istorija kieno buvo pats maziausias Overolas? Ir idomu, kas sugalvojo visa sita sistema, visus algoritmus, isvede skaiciavimo formules ir t.t. ir t.t.? Jus patys? Ar semetes ikvepimo is uzsienio chebros?

Jei jus rimtai skaiciuodami itraukiate tiek daug detaliu ir faktoriu tai cia nezmoniskai didelis darbas... Vien visos informacijos nuolatinis ieskojimas.. Man kaip ragavusiam matematines statistikos mokslu tai cia atrodo neitiketinas darbas ir laiko aukojimas... Na gal jum tai atsiperka. Vis delto, kaip ten bebutu, pagarba!

2010 Vasario 12 d. 11:54

Ralfas>> įdomus tavo reitingas, lubos ir maksimalus surinkimas yra 160 taškų. Toks sakyčiau neįprastas :) Man tik smalsu kokį tu iš tokio reitingo apie save susidėliotum overolą? apie kitus tai greit galima...

2010 Vasario 12 d. 12:16

Pacio ralfo reitingas 0 ir visi supranta kodel :lol:

2010 Vasario 12 d. 12:31

rubenva> matyt maziausias buvo Yuji Ide, nes tik jo vienintelio ranka posukyje sugebedavo nuslysti nuo vairo :D

2010 Vasario 12 d. 14:13

rubenva >>> Aciu uz supratima, nes jis atperka tokius izeidinetojus kaip Ralfas. Ideja kilo Lietuvoje, bet turiu pripazint, jog sudarimo formule remiasi uzsienyje dirbanciu overolu sudarinejimo technika. Paprasciausiai tai tobulas mechanimas, kurio patys niekad nebutume ismaste. Pagal ji sudaromi ne tik pilotu, bet ir futbolininku overolai, aisku formule ten kitokia, su zymiai daugiau (lv).
Maziausias uzfiksuotas overolas istorijoj: Tarso Marques (66).

2010 Vasario 12 d. 14:23

Beje jeigu snekant apie stamina. Tai skaiciuojant si rodikli butinai reikia itraukti Malaizijos didyji priza. Del l. didelio dregnumo ir l. dideles oro temperaturos, sioje trasoje istverme yra bene svarbiausia visame kalendoriuje...

2010 Vasario 12 d. 14:45

babnikas >>> Matai, yra viena problemele. Kadangi trasa yra pakankamai plati pilotai klaidu dazniausiai cia isvengia, kas reiskia netinkama medziaga tyrimams. Bet siaip aciu uz patarima, nes jau praeitais metais svarstem ar nevertetu itraukt dar keletos trasu, bet sutarimo nepavyko pasiekt.

2010 Vasario 12 d. 14:46

Vaikai,paziurekit pro langa,lauke sninga...Pasiimkit roges,paciuzas ar slides,paprasykit tevelio,gal turi ledo ritulio lazda arba siaip pabukit gryname ore,naudos bus tikrai daugiau....:)

2010 Vasario 12 d. 14:49

L. Hamilton (96)
F. Massa (94)
M. Schumacher (92)
S. Vettel (92)
F. Alonso (92)
J. Button (89)
M. Webber (88)
R. Barrichello (87)
P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne visi 8 pajegiausi pilotai. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie turetu isiterpt i sia lentele. Siuo metu vyksta intensyvus darbai prie R. Kubicos overolo. Kai tik jis bus iskart siame forume paskelbsiu

2010 Vasario 12 d. 15:45

SCHUMIS F-1> kodel overolai skaiciuojami 100 sistemoj? Kaip atrodytu overolas atsisedus ir pavaziavus kelis ratus su bolidu paparstam lietuviui?

2010 Vasario 12 d. 16:01

SCHUMIS F-1> noreciau paklaust kaip atitinkamoj sriti galima gaut auksciausia (14,2lv) ivertima is tos sudedamosios dalies overolu? Pagal koki dalyka nustatyti tie maximumai? :)

2010 Vasario 12 d. 18:15

Liam pro >>> Visa tai jau esu gana issamiai paaiskines :) Bet imkim dar viena sriti, kad nesikartot, gal bus aiskiau. Experence turi (lv), lv uri du koficiantus. Vienas koficiantas yra apskritai laikas praleistas F-1 (kiek sezonu ar GP lenktyniu patirties turi pilotas), antras koficiantas yra sudaromas is patirties sukauptos nauja technika nauja technika. Tarkim jei pilotas pravaziuoja testus sausoje trasoje ir iveikia numatytu laps serija ivykdant testu programa jo koficiantas naujos technikos pazinime kyla + (0,2k), kas bendrai lemia galutinio (01,lv). Vienas k gali sudaryt galutinio maximalu 7,1 (lv).

2010 Vasario 12 d. 18:23

Liam pro >>> O simtabale sistema itakoja tam sukurta sistema. Patogumo sumetimais. Pravaziavus kelis ratus overolas nekinta. Juo labiau neisku su kokiais sugebejimais tas pilotas - lietuvis ateitu i F-1, tad overolas ?.

2010 Vasario 12 d. 18:33

Liam pro >>> Beje si sistema nelietuviska ir nelabai tinka ja vadint simtabale, nes maximalus ivertinimas galetu but 99,4 = 99. Kodel negali but 100? Nezinau, to neleidzia galutinis skaicius. Bet daug daugiau metu nei mes su vyrais su ja dirba futbolininku overolu sudarinetojai ir jie zino ka daro. Galbut 100 bu negali, nes zmogus is prigimties nera tobulas ir negali visiskai tobulai atlikt darbo. Bet cia tik mano teorija, geriau atsakytu tie kas sukure skaiciavimo metodika.

2010 Vasario 12 d. 19:02

SCHUMIS F-1> Idomu idomu, bet reiketu dar daugiau infotmacijos apie visas sistemas su kuriomis dirbat? ;) Ar galetum ta dokumenta paviesint visa pilotu istorija nuo overolu darbo pradzios?

dar uzsiminei apie pilotu klaidu laiko uzrasymus. Gal galima atskirt menka klaidele pvz tarp lyderiu( arba visu pilotu ) kiek sie pilotai pridare klaidu daugiausiai lenktynese ar viso sezono metu?

2010 Vasario 12 d. 19:04

SCHUMIS F-1> tavo Cit"Istverme matuojama stebint pilota tokiose trasose kaip Monaco" Ar is Monako sprendziat visu metu istverme? :)

2010 Vasario 12 d. 19:09

Liam pto >>> Jokiu dokumentu nera, yra tik overolu istorija, archyvas. Apie klaidu analizavima esu isaiskines ankstesniuose komentaruose, oaskaityk. Jos analizuojamos kiek reikalingos matuojant koncentracija, o ne siaip sumuojamos, nes tokios srities kaip klydimas nera. Klaidos issaukiamos is koncetracijos, susikaupimo trukumo ar nuovargio, taip pat gali but del rizikavimo, o stai rizikavimo faktorius visikai neieina i overolo kurima ir ji priskiriam prie tokiu faktoriu kaip sekme ar pan, kurie nera pamatuojami.

2010 Vasario 12 d. 19:16

Liam pro >>> Ne, yra dar Hungaroringas. Sitoj vietoj susiduriam su problema tikrinant nauju pilotu, kurie vaziuoja tik pirma sezona stamina (lv). Todel tolygiai su experence preliminariai keliamas stamina (k). Pvz. Siais metais Schumacher (12lv) stamina yra preliminarus. Kitaip overolu su visiskai tiksliu stamina (lv) kartais tektu laukt pusantru metu, kas kiekvienam fanui butu varginantis dalykas.

2010 Vasario 12 d. 19:31

SCHUMIS F-1> Nu o visos kitos trasos, kodel tik dvi? Kitose trasose istvermes nebus? :)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794