SCHUMIS F-1 "Overolai"

2010 Vasario 12 d. 19:35

Liam pro >>> Sita jau esu aptares anksciau, tik netingk paskaityt. O darab lauk, nes greit dziugausi ne maziau nei as. Ka tik gavau Kubicos overola ir tuoj ji paskelbsiu. O kol kas paspeliok koks jis. Stai cia tai penktadienis!

2010 Vasario 12 d. 19:51

SCHUMIS F-1> Ai man vienodai, jei sedeciau prie to darbo ka su vyrais dirbi, tai galbut kitaip galvociau :) Be to man Kubica nepatink. Gero darbo jums ;)

2010 Vasario 12 d. 19:53

Visu demesiui naujas, ka tik gautas R. Kubicos overolas: (90). Kaip jau vakar tikejausi pries suskaiciavima jis turetu isiterpt i sia lentele ir kaip matau buvau teisus. Dabar turim aiskesni priessezonini pilotu pajegumu lenteles vaizda.

1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. M. Schumacher (92)
4. S. Vettel (92)
5. F. Alonso (92)
6. R. Kubica (90)
7. J. Button (89)
8. M. Webber (88)
9. R. Barrichello (87)

P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne visi 9 pajegiausi pilotai. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie gali isiterpt i sia lentele.

2010 Vasario 12 d. 20:34

tai naujas kubicos overolas bus po pusantrų metų???

2010 Vasario 12 d. 20:37

SCHUMIS F-1> tai taip išeitų, kad pagal overolus kitais metais reikės statyti tik už Hamiltoną? ir Massą? Na Hamiltonas tai sutinku, bet Massa? jau geriau už Alonzo, Shumį ir Vetelį statyčiau :)Aplamai man Massos overolas kažkoks per didelis atrodo, tiesa gal turite Kimio praeitų metų overolą?

2010 Vasario 12 d. 20:52

SCHUMI F-1, tai sakai, kiekybiškai įvertinus bolido pajėgumą, su tais overolais galėtų be baimės statyt?

2010 Vasario 12 d. 22:03

ne gi jis taip nesake, sake, kad pastates turesi daugiau sansu laimeti jeigu vadovausies overolu, bet tai nereiskia kad laimesi. Nes yra daug kintamuju kaip oro salygosm, patikimumas, situacija trasoje ir panasiai

2010 Vasario 12 d. 22:08

Tarzanas >>> Kimio galutinis baigiant karjera (93).
spyxter >>> Manau taip, tai ir yra vusu musu fanu svajone!

2010 Vasario 12 d. 22:08

babnikas >>> Tu visiskai teisus!

2010 Vasario 12 d. 22:09

Tarzanas >>> Sie pajegumai siem metam, ne kitiem!

2010 Vasario 13 d. 00:47

SCHUMIS F-1> man tai kažkaip rimčiau už overolus atrodo komandų mokami pinigai pilotams, gal jie ten irgi kažkokius savo overolus suka, bet pinigai turbūt daugiau pasako kas geresnis pilotas??? :)

2010 Vasario 13 d. 00:57

2010 02 12 22:08:01

Tarzanas >>> Kimio galutinis baigiant karjera (93).
SCHUMIS F-1> Ačiū SCHUMIS F-1 :) bet vistiek manau, kad Jūsų overolai šiek tiek Massą ir Hamiltoną pervertina, o Butono, Alonzo ir Vetelio neįvertina ;) (gal ne visus svarbius duomenis apdorojate?) o dėl Šumio tai bijau ką sakyt... reikės žiūrėt kaip jam seksis po tokios pertraukos :)

2010 Vasario 13 d. 01:33

Tarzanas >>> Komandu mokami pinigai yra labai reiksmingas dalykas. Bet jis gali buti iskreiptai netikslus. Tarkim pameni kiek gaudavo Kimis arba "Schumis" "Ferrari" laikais? Na tikrai nemanau, kad tiek jie buvo verti. Aisku, "Schumis" gaudavo del savo legendiskumo ir fanu kiekio, kuri ivertino remejai. Bet Kimi? Nu cia kaip kam atrodo. Bet as manau, jog tokiu investiciju efektyvumas buvo mazas.

2010 Vasario 13 d. 02:37

na, ir as susidomejau, tad su visiskai neutraliu nusiteikimu noreciau uzduoti keleta klausimu sumiui:

1. kelis kartus paminejai (tingiu ieskot kur) kad sita sistema yra "patikrinta", "isbandyta", "veikianti", "tobulas modelis" ir panasus sinonimai (beje siulyciau su zodziais tobulas nesisvaistyt... bet cia nesvarbu..), taigi norejau paklausti kaip tai buvo patikrinta ir isbandyta, is kur zinai kad cia sistema veikia ir tam tikri koeficientai parinkti teisingai (koeficientai: turiu omenyje, pvz montuojant patirti tu vienodai svarbia imi bendra patirti(viso gyvenimo) ir patirti su nauja technika (po 7,1 balo), kodel pavyzdziui nemanai kad bendra patirtis verta 8 balu max, o patirtis su nauja technika verta 6,2 balo max) cia buvo tik konkretus pavyzdys pailsiustruoti mano klausima, atsakyk bendrai. (antras pavyzdys butu, kodel patirtis turi 14.2 montuojant bendra overalla, ir stamina turi tiek pat, kodel patirtis ne svarbesne? is kur gauni kad max koeficientai vienodi? (velgi pavyzdys konkretus, tik tam, kad pailiustruoti abstraktu klausima : sistemos parametru prigimtis)

sukonkretinant klausima: kodel sistema butent tokia, ir ka turi omeny kai sakai kad ji "isbandyta".

2. kokie argumentai tau leido pervesti sistema is futbolo i f-1, ir tiap pat, kokie argumentai leido padaryti tuos pakeitimus sistemoje kuriuos turejote padaryti? kuo pagristas sistemos pritaikomumas formulei jei jau sakai kad pati sistema paimta is futbolo.

2010 Vasario 13 d. 03:32

Visa nakti dirbu prie Vitantonio Liuzzi overolo. Ir jau 3 karta isivelia klaida, kuri kainuoja beveik 3 valandas naujo perziurejimo. Taip ir sulauksiu sestadienio ryto nieko nepeses jauciu. O kiek laiko veluosiu issiust (k) skypej vyrams, tuo nusikels tolesnis overolu sudarinejimas. O dar kita savaite laukiantis Heikki Kovalaineno overolo naujinimas... Zodziu darbu per akis, o laiko vis mazeja. Gal kas nors galetu pradet dirbt prie chassis efficiency? Sezonas jau arteja ir butu pats laikas pradet rodyt iniciatyva musu visu labui. Cia nereikia kazkokio issilavinimo, tik laiko, ziniu (kurias turi kiekvienas save gerbiantis F-1 fanas) ir didelio atsidavimo. Bet visu pirma turim sukurt bendra metodika. Nes overolu sudarinejimo pagrindai visikai netinka matuot chassis efficiency.

2010 Vasario 13 d. 04:26

"Todel, kad si formule taikoma visiems pilotams vienoda. Ir gaunami visiskai objektyvus atsakymai"

pagal si teigini kiekviena sistema kuri vertina visus pilotus vienodai, tenkina tavo iskelta tiksla, pavyzdziui ta, kuri neturi vieno is jusu naudojamu kriteriju (patirtis), arba ta kuri koeficientus sudaugina o ne sudeda, arba paskaiciuoja kvadratu suma, o gal harmonini vidurki, taip pat ir ta kuri turi kitokius svertinius koeficientus skirtingiem kriterijam
(juk sutinki kad skirtingos sistemos perskirstytu pilotus kita tvarka? kodel taviske gera?)

taigi neatsakei i pirma klausima.

neatsakei ir i antra klausima: kokie argumentai tau leidzia pervesti futbolo sistema i f-1, ir kokie argumentai leidzia atlikti "mutacijas" padarytas adaptuojant sistema.

dabar jau vargiai tikiuosi atsakymu, tad rasau tam kad galbut jums butu naudos is to:

atsakyk sau(rasyti nebutina) i labai svarbu klausima:
Koks sios reitingavimo sistemos TIKSLAS?
(pateiksiu keleta galimu variantu kad suprastum ka tai reiskia:
a) ivertinti piloto kaina rinkoje(artima futbolui paralele)
(cia blogai nes neitrauki remeju pvz ir tt...)
b) ivertinti piloto pajegumus vaziuojant vienodu bolidu.
(tas neveikia nes tai kritiskai priklauso nuo to konkretaus bolido, ir negali nustatyti bendram atvejui)
c) nuspeti lenktyniu baigti kai si sistema bus sukombinuota su chassis efficiency modeliu
(tokiu atveju dabartine tavo overallu busena neturi prasmes)
d) tureti tam tikro parametro(overall), kazka(vargu ar paprasta ivardinti ka) pasakancio apie lenktynininko pajeguma history, ir taip sekti kazkokio tipo progresa(velgi nezinome nieko konkretaus apie to parametro reiksme)
(mano manymu vienintelis galimas variantas yra d))

Sistemos tikslo analize yra esminis dalykas, be kurio viskas ka darote nelabai turi prasmes.
Sekantis klausimas butu priemones kuriomis siekete tikslo, ir kodel jusu priemones yra tokios o ne kitokios...

beje patarciau naudotis excel, ir manau klaidos taisymas netruks 3h, o tada sutaupius kazkiek laiko nuosirdziai patarciau isiskaityti i tai ka parasiau, ir praleisti pusvalandi mastant (cia be jokios ironijos ar pan)

palinkesiu sekmes dabar, nes bijau kad po seknacio komentaro man nekils rankos atsakinet:) (o cia jau su siek tiek ironijos:) )

2010 Vasario 13 d. 05:30

smile_ >>> Malonu, kad domiesi, todel pabandysiu atsakyt kuo tiksliau. Skaiciavimo metodika yra ne musu sukurta, mes ja tik pritaikem. Kodel ji tinka? Todel, kad ji skaiciuoja zmogaus sugebejimu lygi, o ne technikos. Lygiai sita pacia metodika butu galima apskaiciuot ir kitu sporto saku, kuriuose zaidzia zmones overolus. Tik skirtusi (lv) kiekis ir dydis be jokios abejones. Dabar apie mutacijas: Proporcingai (lv) daliu didejimui mazeja (lv) skaicius, kas sukelia neabejotina objektyvuma bet kuriuo atveju. O tiriama tiek (lv), kiek tik galima empyriskai analizuot. Kam naudinga ir reikalinga? Pradejom darbuotis dar 2000 metais ir viska darem savam rate tam, kad nustatyt pilotu pajeguma, veliau viska surasindami i archyva sekem pilotu pajegumo kitima. Ir pries kelis metus pradejom statyt lazybu punktuose. Manau, jog sujungus overolus su chassis efficiency butu galima susizert nemazas sumas nebijant rizikuot. Aisku sekmes, situaciju kitimo nenumatysi, bet tik ju. Deje neturim tokios formules, pagal kuria butu galima darbuotis prie chassis efficiency ir nieko apie tokia nesam girdeje. Lengva buvo pradet dirbt su overolais, kai turejom pagrinda.

2010 Vasario 13 d. 05:33

O cia info fanams, kad nereiktu ieskot tarp komentaru:

1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. M. Schumacher (92)
4. S. Vettel (92)
5. F. Alonso (92)
6. R. Kubica (90)
7. J. Button (89)
8. M. Webber (88)
9. R. Barrichello (87)

P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne visi 9 pajegiausi pilotai. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie gali isiterpt i sia lentele.

2010 Vasario 13 d. 08:23

Nu va, tik dabar baigiau analizuot Vitantonio Liuzzi prisitaikymo prie trasos prasidejus lietui (k). Bet tai tik pirmine stadija, tad galutinio overolo galima tiketis vasario gale. Kai tik jis bus paskelbsiu.

2010 Vasario 13 d. 11:50

SCHUMIS F-1> tai paskelbk bent ta visa archyva, bus kam paziuret kas nores?

2010 Vasario 13 d. 13:33

McNerka>>>as tos temos taip nevadinau, tiesiog tikejausi kad protingi zmones supras ka noriu pasakyt, bet tu nebuvai vienas is ju :)

2010 Vasario 13 d. 14:20

man SCHUMIS F-1 pradeda patikt :) nors Sumio nemegstu...

2010 Vasario 13 d. 14:21

Kiek duoda sumiuj klausimu tiek ir atsako. Nors netikiu, bet atsivartyt moka. O gal fantazija labaj jau laki... Ir beje galima tuos kitus virus suzinot. Gal jie čia lankosi? Galetu bet jau pasireikšti, nes kolkas neko panasaus. Kartoji, kad yra vyraj, bet ju taip ir nesimato čia.

2010 Vasario 13 d. 15:32

Sensėjau>> nu aš ir nepretenduoju į Protingo statusą..:D

2010 Vasario 13 d. 16:25

Prasau be izeidimu. Liam pro >>> Kuriu metu overolus nori suzinot? Nes archyvai nuo 2000 - 2001 metu. Aisku is pradziu isiveldavo daug klaidu, tad pvz. 2000 archyvas man su vyrais kelia daug nepasitenkinimo savo darbu. MCL-_-fanas >>> Vyrais vadinu del amziaus atitikimo ir paprasciausio didelio atsidavimo savo darbui. Jie yra futbolo fanai, todel be ju niekad nebutu atsirade overolu. O cia yra registruotas tik vienas is ju, kuris nepalaiko mano idejos skelbt overolus del paprasciausio jusu nesupratingumo (nuoltinio izeidinejimo), todel netersdamas jo vardo neviesinsiu nicko, nes jis skaito visus komentarus ir to maziausiai noretu. Kiti vyrai labiau lankosi eurosport.com ir stato, bei palaiko Man. U ir Barcos teamus. As palaikau tik Chelsea su Baern. F-1 poziuris vel issiskiria. As amzinas "Ferrari" ir "Schumio" fanas, o jie (isskyrus viena, kur cia registruotas) visad palaike "Williams" su J. P. Montoya priesaki. Vienas is vyru yra apskritai neautralus. Tad sudarinejant overolus saliskumas neimanomas, visi dirbam vardan objektyvumo. Ir tai, kad Hamio overolas siuo metu auksciausias rikiuotej mus erzina ne maziau, nei imanoma susierzint pamacius lentele. Nemegstu Hamio nuo pat atejimo i F-1, dziaugiausi, sokinejau po jo apsurdisko pralaimejimo pirmaji sezona, o dar labiau pradejau nemegt po neverto laimejimo pries Massa uzpraeita sezona. ju overolai buvo vienodi, o Massa suvaziavo zymiai geresni sezona ir buvo vertesnis pergales!

2010 Vasario 13 d. 19:04

SCHUMIS F-1> tai sakot daug metu uzsiimat overolais, tai kur dinge tie nuo 2002-2009 ?? Jeigu nepatinka Hamis, tai perskaiciuokit jo rezultatus, gal isivele kur klaida?

2010 Vasario 13 d. 22:37

Visi kalba tik apie pilotus... O gal yra komandu ar padangu overolai?

2010 Vasario 13 d. 23:29

daug maz suprantu pagal ka jus vyruciai tuos overalus sudarinejate ir kaip juos reikia vertinti,ir kodel vieni geresni kiti prastesni;)) bet yra ir jusu formulej speju kintamuju kuriuos tiksliai ivertinti per sudetinga o tai ir yra tas del ko kas met pilotai nefinisuoja taip kaip jei verti;)) turbut diziausia probelma yra technika ,kurios ivertinti jus negalite,net tai absliuciai neprognuozuojama;)) o overalas labai geras dalykas nes tia ivertina visus aspektus kas liecia pilota ir jo aplinka ir leidizia sudaryti jo pajeguma,ko pasekoje paziurejes pirmus etapus ir pametes kokia yra komandu technikas gali ganetinai tiksliai pasakyti laimetoja;))

2010 Vasario 13 d. 23:30

ar daug maz teisingia suprantu ir isdeciau mintis?;)

2010 Vasario 13 d. 23:32

justiniksas>>> na komandu overalo apskaiciavimas turbut bevaik neimanomas del sudetingumo,kadangi turetum ivertinti kieviena mechanika,kieviena indzieriu,vadovus ir pilotus atskirai,veliau kaip visuma ir tai dar yra daug kitu dalyku kurie sunkai prognozuojami;)

2010 Vasario 14 d. 04:51

Liam pro >>> Nieku r nedinge, visi yra, vyruti. Tik 2000 metu su nemazai klaidu.
justiniksas >>> Sorry, bet nera, nors kaip jau esu sakes to labai reikia ir tai visu musu svajone, kuri gali niekad ir neissipildyt. Gat tu pradesi darbuotis sitoje srityje, kad taip nenutiktu?
Tokei >>> Tu visiskai teisus! :)

2010 Vasario 14 d. 04:55

Ir vel bemiege naktis prie Liuzzi overolo :/ Bet kol yra sventines dienos reikia atlikt situs darbus.

Beje cia fanams patogumo delei, kad nereiktu ieskot tarp komentaru.

1. L. Hamilton (96)
2. F. Massa (94)
3. M. Schumacher (92)
4. S. Vettel (92)
5. F. Alonso (92)
6. R. Kubica (90)
7. J. Button (89)
8. M. Webber (88)
9. R. Barrichello (87)

P.S. Atkreipkit demesi! Cia ne visi 9 pajegiausi pilotai. Yra dar keli pilotai, kuriu overolai siuo metu nera zinomi, bet jie gali isiterpt i sia lentele.

2010 Vasario 14 d. 09:32

kas kiek laiko atnaujinami overolai?? :)

2010 Vasario 14 d. 10:11

SCHUMIS F-1> reikia visu metu overolu iskaitant 2000 ? ar bus imanoma pamatyt? ;)

2010 Vasario 14 d. 10:31

Visom sitom SCHUMIS F-1 nesamonem yra oficiali alternatyva : http://www.castroldriverrankings.com/

Visi sitie reitingai, mano nuomone, yra gryna nesamone.

2010 Vasario 14 d. 16:51

SCHUMIS F-1>>> noreciau padeti jums skaiciuoti tuos overollus skype: hlahalasas2

2010 Vasario 14 d. 17:07

McNerka >>> Kai tik surenkama pakankamai medziagos naujam overolui. (lv) naujinami pastoviai, bet jie ne visada pakeicia overola.
Liam pro >>> Be jokios abejones, bet rasysiu po viena sezona pirmaujancu overolus.

2000m.

1. Michael Schumacher (96)
2. Mika Hakkinen (92)
3. Rubens Barrichello (90)
4. Giancarlo Fisichella (88)
5. Heinz-Harald Frentzen (86)
6. Eddie Irvine (85)

2010 Vasario 14 d. 17:15

Dauniskis >>> As jau esu daugybe kartu minejes, kad reikia padet darbuotis prie chassis efficiency ir jei tu uzsiimtum situ darbu, tai butu kazkas nuostabaus. Bet visu pirma is kur atrast matavimo metodika? Gal kazka esi sumanes?
Beje gal yra tokiu kas dirba prie chassis efficiency? Kad mums pateiktu issamia informacija. Tuomet paemus overolus, chassis efficiency ir paprognozavus oro salygas butu galima matyt pilnesni rikiuotes pajegumo vaizda ir prognozuot rezultatus. Tad atsiliepkit ir ikurkit savo tema, kas prie to dirba (jei tokiu yra f-1.lt).

2010 Vasario 14 d. 18:13

SCHUMIS F-1>> Norėčiau paprašyti linkų, kur jūs imat ratų įveikimo laikus ir kitą detalią informaciją. Pats mėgstu stebėti (ir kažkiek analizuoti) statistinius duomenis, tad tikrai tikiu, kad galima pagauti kablį. O kuo daugiau informacijos, tuo lengviau sugalvoti kažkokią analizavimo sistemą. Ir pradėti galvoti bent apie dalinę važiuoklės reitingavimo sistemą.

2010 Vasario 14 d. 19:49

Grengas >>. live timing. formula1.com
Beje del Massos istvermes, kaip girdejot 160 ratu nenuvargino Massos. Puiku. Gaila, kad ne vienu kartu, o sustojant juos iveike.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794