Scuderia AlphaTauri

FAKTAI
Lenktynininkai
10. Pierre’as Gasly
22. Yuki Tsunoda
Bazė
Faenca, Italija
Komandos vadovas
Franzas Tostas
Technikos vadovas
Jody Eggintonas
Važiuoklė
AT03
Variklis
Red Bull Powertrains
F-1 debiutas
1985 m.
Pergalės
2
„Pole“ pozicijos
1
Greičiausi ratai
2
Konstruktorių taurės
0
2021 m. Pierre‘as Gasly iškovojo taškų beveik visose lenktynėse, kuriose finišavo. O čempionate debiutavęs Yuki Tsunoda geriausią rezultatą pasiekė finalinėse varžybose - japonas finišavo ketvirtas. Pati komanda sezoną baigė šeštoje konstruktorių
Scuderia AlphaTauri
KOMANDA
Scuderia AlphaTauri

Komandos istorija

2006

Buvusią „Minardi" ekipa įsigijo „Red bull" koncernas ir pavertė šią komandą savo "dukterine".

9-a vieta konstruktorių įskaitoje (V.Liuzzi ir S.Speedas).

2007

7 vieta (V. Liuzzi, S. Speedas ir S. Vettelis).

2008

Pirmoji ekipos pergalė Italijos GP metu. Lenktynininkai: S. Vettelis ir S. Bourdais.

2009

Lenktynininkai: (S. Buemi ir S. Bourdais, J. Alguersuari)

2010

Smukimas tęsiasi. 9 vieta. Lenktynininkai: S. Buemi, J. Alguersuari.

2011

Tikrai neblogas sezonas - iki 7 vietos Konstruktorių taurėje pritrūksta vos trijų taškų. 8 vieta Konstruktorių taurės įskaitoje (41 taškas). Lenktynininkai: S. Buemi, J. Alguersuari.

2012

Dėl nekonkurencingo bolido komanda lieka 9 vietoje, toli atsilikusi nuo pagrindinių varžovų. 9 vieta Konstruktorių taurės įskaitoje (26 taškai). Lenktynininkai: D. Ricciardo, J. Vergne'as.

2013

8 vieta Konstruktorių taurės įskaitoje (33 taškai). Lenktynininkai: D. Ricciardo, J. Vergne'as.

2014

Komanda keičia variklių tiekėją iš „Ferarri" į „Renault". Ekipoje debiutuoja Daniilas Kvyatas. Užimta 7 - ta vieta Konstruktorių įskaitoje (30 taškų).Lenktynininkai: D. Kvyatas, J.E. Vergne'as.

2015

J.E. Vergne'ą ir D. Kvyatą pakeitė M. Verstappenas ir C. Sainzas. Komanda kentėjo dėl nepatikimo ir galios stokojančio „Renault" variklio. Vėl užimta 7 vieta Konstruktorių taurėje.

2016

2016-ųjų sezone tuometinė „Toro Rosso“ komanda pakeitė variklių tiekėją iš „Renault“ į „Ferarri“. Tiesa, naudojo metų senumo specifikacijos jėgaines. Pusę sezono ekipai atstovavo Maxas Verstappenas ir Carlosas Sainzas, tačiau 5-ame sezono etape įvyko rimti pokyčiai. Į pagrindinę „Red Bull“ komandą buvo pakviestas jaunasis Maxas Verstappenas, o į dukterinę „Toro Rosso“ buvo grąžintas Danillas Kvyatas. Nugalėjęs 5-ame etape - Ispanijos lenktynėse, Mazas Verstappenas tapo jauniausiu visų laikų lenktynių nugalėtoju. 2016-ųjų sezone komanda užėmė 7-ąją vietą galutinėje konstruktorių įskaitoje.

2017

Dar vienas sezonas ir dar viena 7-oji vieta galutinėje konstruktorių įskaitoje. Ši vieta buvo pasiekta nepaisant to, kad sezone buvo pereita prie „Renault“ variklių, kuriuos naudojo ir pagrindinė „Red Bull“ komanda. Sezoną pradėjo tas patas lenktynininkų duetas, kuris užbaigė 2016-ius metus: Carlosas Sainzas ir Danillas Kvyatas, tačiau antrus metus iš eilės sezono metu įvyko rimti pokyčiai. Carlosas Sainzas buvo perleistas „Renault“ komandai, įgyvendinant naujas „Honda“ variklio naudojimo nuo 2018-ųjų sąlygas, o Danillas Kvyatas buvo atleistas po nuviliančių pasirodymų lenktynėse. 2017-ųjų sezoną užbaigė tokia lenktynininkų dueto sudėtis: Brendonas Hartley ir Pierre’as Gasly.

2018

Pokyčių metai komandai, pradėjusiai naudoti „Honda“ variklius, turėjusiai tapti kelrode žvaigžde pagrindinei „Red Bull“ komandai, turėjusiai pereiti prie jų nuo 2019-ųjų. 9-oji vieta galutinėje konstruktorių įskaitoje neatskleidžia tikrojo komandos potencialo ir atlikto progreso. 2019-ųjų sezone komanda sugebėjo iškovoti 4-ąją vietą Bahreino lenktynėse ir keletą kartų patekti į trečiąją kvalifikacijos dalį. Komandos lenktynininkų dueto sudėtis liko nepakitusi.

2019

Sėkmingiausias iki tol sezonas komandai. Pelnyti 85 taškai ir iškovota 6-oji vieta galutinėje konstruktorių įskaitoje. Pierre’as Gasly buvo pakvietas į pagrindinę „Red Bull“ komandą, kai iš jos pasitraukė Danielis Ricciardo, pasirašęs sutartį su „Renault“. Jaunąjį prancūzą „Toro Rosso“ komandoje pakeitė Alexas Albonas. Sezono viduryje - taisykle tapę pokyčiai. Po nuviliančių rezultatų Pierre’as Gasly buvo grąžintas į dukterinę komandą ir sukeistas su Alexu Albonu. Vis dėlto, išliedamas visą sportinį pyktį Pierre’as Gasly priešpaskutiniame 2019-ųjų sezone etape, chaotiškose Brazilijoje vykusiose lenktynėse sugebėjo iškovoti pirmąją prizinę vietą savo karjeroje.

2020

Permainingas sezonas, lydimas naujojo vardo „AlphaTauri“. Atsinaujinimą lydėjo ir demonstruojamas konkurencingas tempas ir geri rezultatai lenktynėse. Iškovota 7-oji vieta galutinėje konstruktorių įskaitoje ir pelnyti 107 taškai, iš kurių 27 pavyko pelnyti Monzos lenktynėse, kai Pierre’as Gasly iškovojęs pirmąją savo pergalę lipo ant aukščiausio nugalėtojų pakylos laiptelio.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553