Scuderia Ferrari Mission Winnow

FAKTAI
Lenktynininkai
55. Carlosas Sainzas
16. Charlesas Leclercas
Bazė
Maranelas, Italija
Komandos vadovas
Mattia Binotto
Technikos vadovas
Enrico Cardile
Važiuoklė
SF21
Variklis
„Ferrari“
F-1 debiutas
1950 m.
Pergalės
238
„Pole“ pozicijos
221
Greičiausi ratai
253
Konstruktorių taurės
iškovotos 16* čempionų titulų taurių (1961, 1964, 1975-1977, 1979, 1982, 1983, 1999 - 2004, 2007, 2008 m.)
*F-1 rekordas
Scuderia Ferrari Mission Winnow
KOMANDA
Scuderia Ferrari Mission Winnow

Komandos istorija

1929

Enzo Ferrari įkūria “Scuderia Ferrari” Modenos mieste. Komandos nariai dalyvauja lenktynėse "Alfa Romeo" automobiliais.

1938

Enzo Ferrari tampa lenktyniniu vadybininku “Alfa Course” komandoje.

1940

Po ryšių su “Alfa Romeo” nutraukimu įkurta “Auto Avio Costuzioni Ferrari”.

Pokaris

Kompanijos pavadinimas keičiamas į “Ferrari”.

1969

Enzo Ferrari parduoda 50% akcijų “Fiat Group” kompanijai.

1979

Konstruktorių įskaitos taurė. Jody Schekteris tampa F-1 čempionu.

1990

2-a vieta konstruktorių įskaitoje (A.Prostas ir N.Mansellas).

1991

3-a vieta konstruktorių įskaitoje (A.Prostas ir J.Alesi, G.Morbidelli).

1992

4-a vieta konstruktorių įskaitoje (I.Capelli ir J.Alesi, N.Larini).

1993

4-a vieta konstruktorių įskaitoje (G.Bergeris ir J.Alesi).

1994

3-a vieta konstruktorių įskaitoje (G.Bergeris ir J.Alesi, N.Larini).

1995

3-a vieta konstruktorių įskaitoje (G.Bergeris ir J.Alesi).

1996

2-a vieta konstruktorių įskaitoje (M.Schumacheris ir E.Irvine’as).

1997

2-a vieta konstruktorių įskaitoje (M.Schumacheris ir E.Irvine’as).

1998

2-a vieta konstruktorių įskaitoje (M.Schumacheris ir E.Irvine’as).

1999

Konstruktorių įskaitos taurė (M.Schumacheris ir E.Irvine’as, M.Salo).

2000

Konstruktorių įskaitos taurė (M.Schumacheris ir R.Barrichello).

2001

Konstruktorių įskaitos taurė (M.Schumacheris ir R.Barrichello).

2002

Konstruktorių įskaitos taurė (M.Schumacheris ir R.Barrichello).

2003

Konstruktorių įskaitos taurė (M.Schumacheris ir R.Barrichello).

2004

Konstruktorių įskaitos taurė (M.Schumacheris ir R.Barrichello).

2005

3-a vieta konstruktorių įskaitoje (M.Schumacheris ir R.Barrichello).

2006

2-a vieta konstruktorių įskaitoje (M.Schumacheris ir F.Massa).

2007

Konstruktorių taurė (K.Raikkonenas ir F.Massa).

2008

Konstruktorių taurė (K.Raikkonenas ir F.Massa).

2009

4-a vieta konstruktorių įskaitoje (F.Massa ir K.Raikkonenas, G. Fisichella).
2010

Sezoną pradėjo vangiai, tačiau vėliau įsivažiavo ir kovojo dėl čempionų vardų. Kova dėl lenktynininkų titulo pralaimėta tik paskutinėse lenktynėse. 3 vieta Konstruktorių taurės įskaitoje. 5 pergalės, 2 „pole“ pozicijos.
Lenktynininkai: F. Alonso, F. Massa.
2011
Ekipa antrus metus iš eilės galutinėje įskaitoje liko 3 vietoje (375 taškai. Tik F. Alonso pavyko finišuoti ant podiumo (penkios 2 vietos ir 3 trečiosios vietos) bei pelnyti vienintelę ekipos pergalę D.Britanijoje.
Lenktynininkai: F. Alonso, F. Massa.
2012
2 vieta Konstruktorių taurės įskaitoje, 3 pergalės ir kova dėl čempiono vardo lenktyninkų įskaitoje iki paskutinio etapo Brazilijoje. Lenktynininkai: F. Alonso, F. Massa.
2013
Užimta 3 vieta Konstruktorių taurės įskaitoje. Pasiektos 2 pergalės bei vicečempiono vardas lenktyninkų įskaitoje. Lenktynininkai: F. Alonso, F. Massa.

2014
F. Massą keičia K. Raikkonenas. Pirmą kartą nuo 1993 metų komandos lenktynininkai neiškovojo nė vienos pergalės per sezoną. Iškovoti tik du podiumai ir užimta tik 4 - ta vieta komandinėje įskaitoje. Sezono eigoje ekipą palieka ilgalaikis vadovas L. di Montezemolo. Lenktynininkai: F. Alonso, K. Raikkonenas.

2015

Iš komandos pasitraukė F. Alonso, į jo vietą atėjo S. Vettelis ir prisijungė prie K. Raikkoneno. Vokiečiui pavyko sugrąžinti „Ferrari“ į pergalių kelią (iškovotos trys pergalės). Patobulintas variklis ir geresnė bolido aerodinamika leido ekipai užimti 2 vietą Konstruktorių taurėje.

2016

Praėjusį sezoną duotas pažadas sukurti konkurencingą bolidą ir su juo siejamos viltys subliūško, nes komanda negalėjo prilygti „Mercedes“ ir „Red Bull“. Sebastianas Vettelis ir Kimi Raikkonenas, kirtę finišo liniją, lipo ant prizininkų pakylos, atitinkamai septynis ir keturis kartus, tačiau priimti prasti strateginiai sprendimai viso sezono metu ribojo komandos ir taip retas galimybes kovoti dėl pergalių lenktynėse, tačiau galutinėje konstruktorių įskaitoje komanda užėmė 3-iąją vietą.
2017

Atnaujintas bolidas ir jo pagalba demonstruojami rezultatai sugrąžino komandą į lyderių gretas, kur su titulą ginančia „Mercedes“ buvo kovojama dėl aukščiausiųjų pozicijų. Iškovojusi 10 pergalių lenktynėse, „Ferrari“ turėjo pripažinti „Mercedes“, laimėjusią 12-oje etapų, pranašumą ir pergalę konstruktorių įskaitoje. Komandos lenktynininkų sudėtis išliko nepakitusi.
2018

Sezonas, kuriame ypatingai greita ir konkurencinga „Ferrari“ pažino dežavu jausmą, antrą kartą iš eilės privalėjusi pripažinti „Mercedes“ pranašumą. Sebastianas Vettelis iškovojo visas 5-ias „Ferrari“ sezono pergales, tačiau padarė ir nemažai brangiai kainavusių klaidų. Komandos lenktynininkų sudėtis išliko nepakitusi.
2019

Paskutiniųjų dviejų metų istorija buvo pratęsta, „Ferrari“ komandai užėmus antrąją vietą galutinėje konstruktorių įskaitoje. Pirmoji „Ferrari“ komandos pergalė buvo iškovota rugpjūtį vykusiose Belgijos lenktynėse, nors iki sezoninių bandymų metų surinkti duomenys leido tikėtis jiems turint greičiausią bolidą. Komandą papildė naujokas iš Monako - Charlesas Leclercas, kuris 2019-ųjų sezone pranoko keturiskart pasaulio čempioną Sebastianą Vettelį. Jaunasis lenktynininkas iškovojo dvi pergales, o gerokai daugiau patirties turintis jo komandos draugas tą sezoną ant aukščiausiojo prizininkų pakylos laiptelio lipo vieną kartą.
2020

Komandos sudėtis liko nepakitusi, tačiau sezono rezultatai - nuviliantys ir prasčiausi per daugelį metų. 6-oji vieta galutinėje konstruktorių įskaitoje ir vos trys pasirodymai ant prizininkų pakylos. Komanda atsisveikino su jai 5-rius metus atstovavusiu Sebastianu Vetteliu, kuris 2021-iais persikėlė į „Aston Martin“ ekipą ir pasirašė dviejų metų kontraktą su Carlosu Sainzu.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas