Na va, vos spėjo žmogus temą užvesti, kuria galima padiskutuoti, keli nesusipratėliai jau spėjo paimanuoti... Tegul. Tačiau aš pabandysiu išreikšti savo nuomonę. Visų pirma, nuspręsti kas geresnis yra labai sunku ir nuomonės dažniausiai remiasi subjektyviais pasvarstymais. Vis dėlto, jei lyginsime FA ir SV, Alonso turi didelį pranašumą - patirtį. Jis važiavo dar „senojoje“ Formulėje (V10, nei KERS, nei DRS), turėjo ir gerų laikų, ir sunkesnių (sugrįžimas į Renault, ar tie patys pirmieji metai Minardi, Renault). Alonso nekartą įrodė, kad net su prastu bolidu gali važiuoti greitai ir užtikrintai, taip pat žmonės jį apibūdina kaip daug galvojantį trasoje, kitaip sakant inteligentišku lenktyninku. Tuo tapu Sebas dar gana jaunas, nors daug pasiekęs. Vos po dviejų metų nuo debiuto ('07 metų) jis papuolė į komandą, kuri pasinaudojusi '09 metų pokyčiais smarkiai iškilo. Tais pačiais metais kovojo dėl titulo, o sekančius tris jį laimėjo. Taigi bet kokiu atveju SV yra talentingas ir greitas lenktyninkas (juk ir pole laimėjo pats, ir pergalių niekas dykai nedavė). Vis dėlto didžiąją dalį karjeros jis turėjo TOP bolidą, dažnai pranašesnį nei priešininkų, o pats SV dar nepatyrė nei didelių nuopolių, nei skaudžių pralaimėjimų (FA '07, '10, '12). Taigi kyla klausimas, ką SV padarytų situacijoje, kada pastoviai reikėtų vytis, o ne bandyti atsiplėšti (kalbu apie bolido pajėgumą, pačios komandos stiprumą lyginant su kitais)? Šioje vietoje FA yra įrodęs, kad padaryti gali daug ir tai yra dar vienas pliusas jam. Taigi, mano nuomone, FA yra stipresnis lenktyninkas, nors SV yra beveik lygiavertis priešininkas. P.S. Mano nuomonę pagrindžia ir daugelio kitų žmonių (pilotų, ekspertų, komandų vadovų) pasisakymai. Šiuo metu yra įvardyjami kaip ir 3-4 stipriausi lenktyninkai (FA, SV, LH ir KR), bet Alonso sulaukia daugiausiai nuomonių ir dėmesio. Bet, kaip jau sakiau, SV jokiu būdu nenuvertinu.