Senna VS Prost

2005 Lapkričio 17 d. 01:12

Jo, teisingai. Lygiai taip pat, kaip dabar gal nesubankrutuotų ir "Schumacher Racing".
Kita vertus Prostas nesvaigo apie nacionalinę, Ligier buvo nacionalinė kol jis neperpirko ir neuždėjo Prost vardo. Bet tas deja nepadėjo. Gal ir ne visada vardas lemia :)
Jei matai staff'o nesurenki tinkamo ir gale velkiesi, tai ir rėmėjai ilgai vien vardu nesišildys.

2005 Lapkričio 17 d. 09:47

prieš sukuriant ProstPeugot,bent jau mūsų šaunieji:Dkomentatoriai skleidė tokius gandus apie nac.komandą,bet pats Prostas greičiausiai neigiamai užsispyres arba Peugot neišlaikė tempo...Vardas aišku ne visada padeda,tik tada kai moki juo pasinaudoti...bet pažiūrėkim kaip vardas praskina kelią į F1-ą garsių lenktyninkų atžaloms,bei broliams:)

2005 Lapkričio 17 d. 12:08

ir sulauktu tokio likimo kaip Prost, Stewart, Jaguar ir kitos komandos garsiais vardais. Smarkiai abejociau, kad F-1 komandos sekmei didele itaka turetu garsus vardas ir tikrai netikiu, kad AS galetu buti geras verslininkas, nes jo pagrindinis uzsiemimas kaip bebutu buvo lenktynevimas.

2005 Lapkričio 17 d. 16:04

Tai kad ne. Jis sėkmingai naudojo Senna vardą. Dviratį atsimenu mačiau filme kuriam tai pristatė vardinį. Motociklas irgi yra. Išleistas Senninha žurnalas vaikam 1994 m, nors tai ir ne iš verslo paskatų anaiptol.

2005 Lapkričio 17 d. 20:21

xr3>Ayrton Senna ne "galetu buti", o buvo super geras verslininkas, po siai dienai jo vos per kelis menesius beatostogaujant sukurta verslo imperija nesa jo vardo labdaros fondui po kelis simtus milijonu per metus. Sunku net isivaizduoti kokiu aukstumu jis butu pasiekes versle jei butu teses pradetus planus. O F-1 komanda irgi buvo jo pamastymuose apie tolima ateiti tad kalbant "kas butu jei butu" sekminga "Senna F-1 Racing" ekipa butu buvusi labai tiketina perspektyva. Beje tokios galimybes buvo jau 1992-aisiais, bet po siokiu tokiu apmastymu Senna atsisake sios galimybes (labiausiai ji testi karjera savo vadovaujamoje ekipoje atbaide jo gero draugo Emersono Fitipaldzio karti patirtis).
O Stewart tu cia labai klaidingai irasei i nepavykusiu privaciu projektu sarasa- Jackie su sunum per 3 metus nuo nulio(!!!) padare top komanda, isiverzusia i senbuviu tarpa. Tai isskirtinis savo sekme pasiekimas. Tai kad veliau si aukso gabala nevykeliai Jaguar sugebejo lygiai taip pat sekmingai nustekenti, jau ne Stewartu kalte- jie is Jaguar pasitrauke vos po pusmecio nuo komandos pardavimo Fordui kai Pola Stewarta uzklupo vezys.

2005 Lapkričio 18 d. 11:57

Teisutis> itikinai, kad AS team butu turejus perspektyvas. As ir toliau lieku prie nuomones, kad vienas zmogus gali atlikti tikrai gerai tik 1 darba, aisku buna ir isimciu.
Stewart savo pirma pergale pasieke per 3 metus nemazas pasiekimas, bet todel, kad komanda gyvavo trumpai laikau nelabai pavykusiu projektu, zinoma ne del Stewart'u kaltes...

2005 Lapkričio 18 d. 13:39

Stewartas, pats prispažino, kad žymiai daugiau užkalė ne kaip F-1 pilotas, o kaip ex F-1 pilotas iš pradžių per reklamkes, o po to jau per savo verslą, bet tada buvo kiti laikai.
O kas dėl AS vs AP tai man gerai atspindi 1984 Monako GP: Prostas nuobodus "points fo ze čempijonšip" rinkėjas, o Senna nutrūktgalvis "viskas arba nieko".

2006 Kovo 21 d. 17:50

Siandiena gimė vienas geriausiu visu laiku lenktyninku, triskart F1 cempionas brazilas Ayrtonas Senna. man asmeniskai F1 pazinimas susijes su juo. pradejau dometis nuo 1991 metu.
keista kad kazkaip tai niekas apie tai kaip ir neuzsimine siandien,
puslapio kurejai galetu kokiu straipsni idomu paruosti

2006 Kovo 21 d. 18:12

Malonu, kad prisimena liaudis. Jo, šiandien jam būtų 46. Daug...

2006 Kovo 21 d. 18:44

abu lenktynininkai buvo puikus, taciau daugumai fanu labiau patinka senna nes jo vairavimo stilius agresyvesnis ir siaip jis labiau dirbo ziurovams, be to dar ta sennos zutis prisidejo, nes nuo tada senna prisimenamas kaip legenda o prosto kol kas nelabai kas taip prisimena, taciau ziurint i statistika akivaizdu kad prostas buvo protingesnis ir lenktyniaudavo labiau apgalvotai del to iskovojo daugiau pergaliu ir tasku, o sennai labiausiai rupejo kaip yra pats sakes iskovoti pole-position o lenktynese kaip bus taip bus. argi jums nekeista kad senna iskovojo 65 pole-positions ir tik 41 pergale? daugumos tokio lygio lenktynininku sie statistikos rodikliai buna apylygus, o ir nemazai is ju kaip tik turi iskovoje daugiau pergaliu nei pole-positions. apie tai rodo ir MS rezultatai jis jau seniai pirmavo daugumoje statistikos rodikliu, taciau pole-position skiltyje senna pasivijo tik siais metais. taip pat iki MS senna pole-positions skiltyje visus varzovus lenkia beveik per puse, taciau kitose skiltyse nieku neissiskiria, taip kad senna tikrai perdetai stengdavosi iskovoti pole-position, o lenktynese patirdavo daug avariju
del savo karstakosisko budo. o lietuje tai cia ir taip aisku kad senna geriau lenktyniaudavo per lietu, nes prostas buvo per daug atsargus ir per daug viskuo rupindavosi, o senna kaip tik buvo nutruggalvis. gal del to senna ir zuvo?

2006 Kovo 21 d. 19:33

BRM> o kam ta statistika rupi, kolega?
Lenktynininkus fanai pasirenka kazkur sirdimi, o ne pagal statistinius domenis.

2006 Kovo 21 d. 21:55

BRM> daug prirasei ir išskirtinai-nesąmones. Nei su Prosto, nei su A.Sennos karjera matosi kad visiskai neesi susipažinęs, gal kažkur kažką skaitęs bulvariniame leidinyje bet ne daugiau. Vien ką parodo tavo pasakymai "karštakošis Senna", "per daug atsargus Prostas". Abu teiginiai kaip ir kita tavo raštliava yra nesąmonės, nes jei pvz pasiimtum devintojo dešimtmečio pabaigos F1 periodiką, tai sužinotum kad "Iceman" pravardė buvo sugalvota toli gražu ne Kimiui, o Sennai, o Prostas toli gražu važiavo ne atsargiai, o spausdamas iš savęs ir bolido visus 100%. O dėl Sennos pole-pozicijų ir Winų skirtumo vėlgi- jei nors kiek būtumei domėjęsis istorija tai žinotum kad tas skirtumas atsirado vos per 2 metus, 85-86, kai lenktyniaudamas Lotus-Renault Senna nuolat išplėšdavo Poles iš geriausius to meto bolidus vairavusių Williams pilotų, tačiau lenktynėse Lotus bolidai buvo nepajėgūs konkuruoti dėl pergalių. O žiūrovai Sennai mažiausiai rūpėjo, jo vairavimo stilius netgi buvo vadinamas per daug tobulu ir užtat nuobodoku tūlam žiūrovui. Už ką Ayrton buvo mylimas visame pasaulyje, tai už jo didžiulę meilę lenktynėms, visišką atsidavimą pergalės siekimui, bei už asmeninę charizmą, kuri pasak jį pažinojusių buvo nesulyginama su jokiu kitu tų ar šių laikų pilotu.

2006 Kovo 22 d. 23:28

Teisutis>>> patikek su F-1 istorija esu susipazines, esu perziurejes kazkur 5 sennos laikotarpio sezonu irasus, ir perskaites daugybe straipsniu. ir savo nuomones nekeiciu. del prosto atsargumo taip jis sausame ore isspausdavo viska taciau per lietu taip nebudavo. del sennos kartakosiskumo tai ne taip issireiskiau, neradau tinkamo zodzio norejau tik pabrezti ta fakta kad jam nelabai rupedavo kas atsitiks ir jis nerdavo i pavojus stacia galva, ko is prosto tikrai nesulauksi. o tai kad senna labiau patikdavo ziurovams, yra aisku del tavo isvardytu priezasciu, kuriu nesiruosiu kartoti. bet man kazkodel prostas patiko labiau, ga del to kad as labiau megstu tiksluma, savo veiksmu apgalvojima, neveltui prostas buvo vadinamas profesoriumi...

2006 Kovo 23 d. 00:19

Tai gal tada papasakok kiek tas profesiorius apmąstė savo 1989 suzukos užkirtimą?
Nors kita vertus tai jo, apmąstė gerokai, kaip tikras profesorius, ir panašu, kad viskas baigėsi lygiai taip, kaip jis sumąstė.
Profesorius per vieną stabdymo kelią sugalvojo kaip užkišt, kad visi kaltintų Senną, kaip DNF'int, kad iš suzukos chicano išeitų čempionu.
Iš vienos pusės protas, spartesnis už tų laikų kompus, iš kitos - visiškas bejėgiškumas ir panika.

2006 Kovo 23 d. 00:22

BRM> tavo įsitikinimų nieks nesiruošia keisti- liuks kad kažkas vis dar prisimena senuką Prostą, nes kartais atrodo kad jį geru žodžiu mini vien senus gerus laikus prisimenantys Sennos fanai. Tiesiog iš tavo pasisakymų matyti, jog esi neįsigyvenęs į to laikmečio dvasią, tad bandžiau suteikti truputį info. Nes tavo pateikta info buvo KLAIDINGA. Nenori- nereikia. Tik nesuprantu kam tada "diskutuoti", jei nei žinai apie ką kalbi, nei nori žinoti?

2006 Kovo 23 d. 00:29

wialnias> pasižiūrėk FIA 89-ųjų apžvalgą- ten irgi yra interviu, kur Prostas aiškiai pasakė, jog dar prieš lenktynes nusprendė, kad kai Senna jį bandys lenkti, jis Senną išmuš. Įraše beje aiškiai matyti kad Prosto veiksmai paskutiniame posūkyje identiški tiems, už kuriuos MS buvo nubaustas 97-aisiais. Tik nežinau ar Prostas taip pat buvo supranavęs ir savo falshstartą, kuris įraše irgi aiškiai matosi-juk žinojo kad jo nenubaus. Anyway, nebūtų Suzukos 89, nebūtų ir Suzukos 90, nebūtų prisiminimai apie tuos laikus tokie aštrūs ir jaudinantys :goodjob:

2006 Kovo 23 d. 00:39

Beje, Sennos po 89-ųjų Suzukos kaip ir niekas nekaltino. Atvirkščiai- daugelis jį gynė. O diskvalifikuotas jis buvo ne už susidūrimą (tai nebuvo įvardyta kaip kurio nors piloto kaltė), ne už trasos maršalų pagalbą užkuriant variklį (Senna net tokioje situacijoje taip meistriškai pasinaudojo taisyklėmis, kad gavosi jog variklį jis užsikūrė jau po to kai maršalai pastūmę atsitraukė), o už... trasos trumpinimą. Ir šis nuosprendis buvo priimtas po finišo, bandant suklastoti dokumentus, t.y. darant kopiją ir išbraukiant tikrąjį sprendimą. Dėl ko McLaren padavė protestą (ne prieš Prostą, o prieš teisėjus, kad šie iš komandos atėmė iškovotą pergalę). Užtai McLaren komandai visą tarpsezonį buvo grasinama diskvalifikacija (kad pabandė ieškoti teisybės), o ją ginti stojo praktiškai visos F1 komandos. Bet tai jau buvo ne Prosto ir Sennos, o Foca ir Fisa kova. Tiesiog be kovos trasoje jie tapo dar ir priešiškų "politinių" autosporto stovyklų simboliais.

2006 Kovo 23 d. 13:34

Teisutis>>> nelabai suprantu ka tu nori pasakyti apie laikotarpio dvasia, tai yra daugiau jausminis dalykas negu informacija kuria galima suzinoti, o jausmais as nesivadovauju ir manes tai nedomina, mane domina tik aiskus faktai, kuriais as ir domiuosi. siaip pripazystu kad sennos laikotarpis nera man pats geriausiai zinomas, as daug daugiau ismanau 1950-1970 metu laikotarpi ir aisku paskutiniu desimties metu, taciau ir apie sennos laikotarpi zinau pakankamai daug kad galeciau diskutuoti. labai gailiuosi kad to laikotarpio negalejau stebeti tiesiogiai, galbut tokiu at6veju i viska zvelgciau kitaip...

2006 Kovo 23 d. 20:23

BRM>>> jei cia tik i faktus kreipi demsi tai labai gaila, nyku cia tau ta F1 reiskias ziureti, gaila uz tave ir tiek. O siaip gerai kad Teisuti cia uz usu tampai pats to nezinodamas, issako nors zmogus savo informatyvia ir idomia nuomone :)

2006 Kovo 23 d. 20:34

Teisutis, tai vat būtent, kad kaltino. Kaltino tie, kas žiūrėjo F1 viena akim, neįsigilindami į incidentą arba tie kas visiškai neturėjo jokios patirties ir supratimo apie lenktyniavimą. O tokių deja dauguma.
Pats J.Huntas tiesioginio eterio metu ant Sennos išdėjo ką galėjo, kaip jis šitaip baisiai pasielgė.

2006 Kovo 23 d. 20:45

wialnias>> J.Huntas visada toks buvo, ji irgi reikia suprasti.

2006 Kovo 23 d. 22:16

Liamaz, koks "toks"? Aš jo nevadinu niekaip. Paprasčiausiai jis buvo vienas iš tų, kurie nepamatė ir neįvertino situacijos kaip reikia ir apkaltino tai, kas galėjo pasimatyt iš pirmo žvilgsnio. Ir visiem BBC žiūrovam to meto išdėstė koks neatsakingas mat Senna buvo.

2006 Kovo 23 d. 22:21

wialnias, na tai as apie jo asmenybe ir kalbu, as juk ir nesakiau kad tu ji vadinai kazkaip. Teisiniesi, bet nezinai uz ka.

2006 Kovo 23 d. 23:57

Ayrton>>> nu del to kad senna pats geriausia svisu laiku lenktynininkas tai dar reiktu pasigincyti. buvo ir tokie lenktynininkai kaip fangio, ascari, brabhamas (beje vienintelis laimejes cempiono titula su savo sukurta komanda), rindtas(deja cempiono tapo po zuties taciau esu mates pora jo lenktyniu irasu ir man jis paliko labai dideli ispudi), taip pat lauda(jis turejo nuostabu talenta, taciau ta avarija senajame niurburgringe ateme is jo dali drasos ir jis veliau buvo daug atsargesnis, taciau ir ta sezona kai smarkiai apdege grizo i trasa ir vos nelaimejo cempiono titulo, taciau koja pakiso baime kai paskutinese lenktynese per lietu pabijojo toliau lenktyniauti ir tai nenuostabu po tokios baisios avarijos ir milzinisku kanciu vien grizti i trasa yra didelis pasiekimas), toliau piquet ir be jokiu abejoniu cia reikia priskirti MS sakykit ka norit taciau rezultatai sneka patys uz save. taciau siuos lenktynininkus lyginti yra labai sudetinga jie lenktyniavo skirtingu laiku, ir kas geresnis buvo neimanoma pasakyti. taciau manyciau kad geriausias visu laiku lenktynininkas buvo Fangio, vis delto tais laikais, nuo lenktynininko priklause daugioau nei puse lenktyniu rezultato, o fangio budavo nepavejamas ir kas svarbiausia liko gyvas, o tuo laikotarpiu lenktynininkai dazniausiai zudavo(nesneku butent apie F-1 cempionata nes tais laikais dauguma F-1 lenktynininku lenktyniavo ir kituose cempionatuose). o jau pavyzdziui sennos laikais labai daug priklausydavo nuo bolido, cempiono titulus senna laimejo butent vairuodamas greiciausia bolida, tas pats tinka ir MS...

2006 Kovo 24 d. 01:11

BRM>
1. Dėl Laudos. Kad diedukas turėjo talentą tai nėra kalbų. Bet jo gėdingą savanaudišką pasitraukimą paskutiniame etape per lietų taip sudvasindamas ir vos ne didvyriu padarydamas tai tu perlenkei. Manau geriausiai tiks atsakyti Jo Ramirez'o žodžiais: "...but at his peak with Ferrari he chose to withdraw from the 1976 Japanese GP because of dangerous track conditions when he had the World Championship almost won. He only needed to finish in front of James Hunt, but he decided to quit and lost the championship. In that moment he forgot the 70 people from Ferrari, who were there supporting him, the thousands of Ferrari workers in Modena who had helped him to be there, the hundreds of thousands of people in the Italian industry that had contributed to the Ferrari success, and Ferrari's millions of fans all over the world. His selfishness was tottaly unacceptable to me and I could never understand his decision. If I'd been on his team I'd never have forgiven him. Mario Andretti, the eventual winner of the atrocious race, said in disgust, "For the World Championship I'd have driven to Mount Fuji!""

2. "...cempiono titulus senna laimejo butent vairuodamas greiciausia bolida...". Vėlgi demonstruoji savo neišprusimą, reikšdamas subjektyvią faktais nepagrįstą nuomonę, nors dediesi labai vertinantis faktus. Tai va: taip pirmą titulą Senna iškovojo turėdamas geriausią bolidą bet įveikdamas kitą tokį pat bolidą pilotavusį pilotą- Prostą. Antrą titulą Senna 1990-aisiais iškovojo jau neturėdamas geriausio bolido, Honda motoras galimai buvo geresnis už Ferrari, bet John Barnard, Ferrari vyriausias konstruktorius, tuo metu buvo neabejotinai geriausias šios sryties specialistas F1, ir jo dėka Ferrari turėjo geriausius bolidus. 1991-aisiais, kai Senna iškovojo savo trečią čempiono titulą, technikos srityje jau dominavo Williams. Tad kaip matai tik vieną iš trijų savo titulų Senna iškovojo vairuodamas geriausią bolidą, ir iškovojo kovoje su komandos partneriu.

3. Pilotų, niekada nelenktyniavusių kartu, lyginimas dėliojant juos į lentynėles pagal statistiką, pasiekimus ir t.t. man irgi nėra priimtinas. Fangio, Clark'as, Senna...- visi jie man yra didvyriai, Dievo apdovanotieji, visų jų lenktyniavimas buvo išskirtinis ir lenkiantis savo laikmetį. Tad kaip Sennos fanui tiesiog malonūs yra faktai, kad Ayrton ir Fangio buvo labai artimi, o Fangio Senną švelniai vadindavo sūnumi. Arba tai, kad Senna praleido 3 metus Lotuse atmetinėdamas stipresnių komandų pasiūlymus, nes žūt būt norėjo iškovoti čempiono titulą su komanda, kurioje čempionais tapo jo vaikystės idolai Clark'as ir Fittipaldi.

2006 Kovo 24 d. 01:25

BRM> beje, dar dėl Laudos ir jo avarijų- šiaip tai manau kad taip stipriai jo imidžą ta avarija paveikė dėl žymių, visam gyvenimui likusių ant veido. Tiesiog visi matydavo tas žymes ir vis sakydavo- o matai koks vyras, ojojoj kaip ten buvo, o jis vistiek dar važiuoja, ir kartais net nebijo gazo paspausti. Nors realiai nei ta jo drąsa išskirtinė buvo nei ką- galima išvardyti daugybę lenktynininkų, gryžusių po panašių ar net sunkesnių traumų. Net ir šiais laikais- M.Hakkinenas (prabuvęs komoje), M.Schumacheris (kuris apskritai liko gyvas 99 Silverstone tik dėka to kad po 94 Imolos tame posūkyje buvo sudėtos apsauginės padangos), R.Schumacheris (kuriam gydytojai po 04 JAV GP aiškiai pasakė, kad kitos tokios avarijos jo organizmas neatlaikys, bet nepaisydamas šios grėsmės Ralfas vis dar lenktyniauja) it kt.

2006 Kovo 24 d. 13:06

VISISKAI PRITARIU SENNA VISADA BUVO IR BUS GERIAUSIAS.....

2006 Kovo 24 d. 13:21

Na kas is to? simta metu vien Senna garbinti galima, bet ar tai jau atzegnota iki F-1 zlugimo, jei neatsiras nutruktgalvis tšoks koks Senna? Be to, Senna ne visiem geriausias.

2006 Kovo 24 d. 13:30

Teisutis>>> paziureciau kiek tau drasos liktu po tokios avarijos, jis tada net nebuvo spejes psichologiskai atsigauti po tos avarijos ir Japonijoje tada tikai buvo labai sudetingos salygos ir ne vienas lauda pasitrauke, sakyk ka nori taciau kitas lenktynininkas ta sezona isvis butu negrizes i trasa arba net baiges savo karjera, taciau Lauda grizo ir vos nelaimejo titulo.
del pirmo cempiono titulo taip sennai reikejo iveikti prosta taciau iveikti tik viena lenktynininka yra lengviau ne visus ir visi labai zavejosi senna tame sezono, kad po kokio nors incidento grizes i trasa rikiuotes gale sugebedavo grizti i prieki, taciau tai nebuvo labai sudetinga turint geresni bolida. 1990 Ferrari komandai truko patikimumo, o 1991 metais Williams dar neprilygo McLaren bet truko jau nedaug, taciau tai kad McLaren tais metais buvo pranasesni uz kitas komandas irodo faktas kad abu tuos sezonus McLaren laimejo ir konstruktoriu taure.

2006 Kovo 24 d. 14:50

Teisuti > siūlyčiau prikąsti liežuvį, Sennos fane, ir korektiškiau parinkti frazes bei išsireiškimus apie kitų garsių pilotų lenktyniavimą, šiuo atveju apie triskart "Formulės-1" čempioną Andreas Nikolaus Laudą. Tais laikais buvai tik planuose ateiti į šį pasaulį, kai Niki Lauda jau buvo čempionas ir vos ne ant kiekvieno "Žiguliuko" buvo užrašai LAUDA. Ir tai buvo sovietmečiu, kai dievinti buvo galima tik komunistų partiją, Leniną, dar Brežnevą. Sennos atžvilgiu tais laikais nieko panašaus nebuvo mūsų šalyje, gerbiamasis, nors jis to ir buvo vertas. Taip kad dar kartą siūlau nemenkinti, "objektyvusis vertintojau", šio vos iš mirties išsivadavusio ir po to du kartus iškovojusio "Formulės-1" čempionatą - 1977, 1984.
Siūlau bent jau šio portalo straipsnį pasiskaityti, jei trūksta informacijos, ar prisirankioji skiedalų bei pletkų iš visokių liežuvio meistrų: http://www.f-1.lt/straipsnis.php?id=52

2006 Kovo 24 d. 15:19

ALBanas>>> taip ant teisucio nevaryk. sis zmogus tikrai ismano F-1 istorija, gal kai kurie jo pasisakymai nera visiskai objektyvus, bet juk kiekvienam zmogui labai sunku likti visiskai objektyviam, nes visur veikia simpatijos tam ar kitam dalykui(siuo atveju lenktynininkui)...

2006 Kovo 24 d. 16:18

ALBanas> nu ka tu zmogui gali isaiskint kuris su brazilijos veliava laksto :) Cia dar blogiau nei daugelis schumacheristu... tokiu rashliavas skaitant net bloga darosi :) Neduok dieve paminesi bent 1 sennos minusa :) tai apipils shudais visus aplinkui kad tik ta minusa paneigt :)
Kas pikciausia tai va del toku visisku idijotu pradedi kartais net piloto nemegt :)

2006 Kovo 24 d. 16:23

BRM > čia jis pats ant savęs varo pasisakymais: "Tiesiog visi matydavo tas žymes ir vis sakydavo - o matai koks vyras, ojojoj kaip ten buvo, o jis vistiek dar važiuoja, ir kartais net nebijo gazo paspausti." Tai įžeidinėjančios Laudą turgaus bobų kalbos ir Teisutis mėgaudamasis jomis argumentuoja. O dėl jo "F-1 istorijos išmanymo" vėl gi nepatingėsiu priminti, kad, pasak Teisučio, "važinėdamas ir kartais net nebijodamas gazo paspausti" Niki Lauda du kartus iškovojo "Formulės-1" čempionatą po tos kraupios avarijos.

2006 Kovo 24 d. 16:32

mafaz > jo, mafaz, jau ne vienas žymus žmogus yra pasakęs, kad pati baisiausia jėga - tai bet kokios formos aklas tikėjimo fanatizmas. Manau, Teisutį drąsiai prie tokių galima priskirti.

2006 Kovo 24 d. 16:42

AlBanas> visų pirma, pasiskaityk kas aukščiau mano parašyta. Aš su Lauda prie vieno stalo kartu nesėdėjau ir jo tiesiogiai nepažystu, bet man visiškai pakanka to, kaip jį traktuoja tokie žmonės kaip Jo Ramirez. Nors po teisybei Laudos postringavimų per TV esu prisižiūrėjęs nors vežimu vešk, tad puikiai suprantu kodėl jis taip patiko paprastai darbo liaudžiai kaip tu- intelektu blizgantis tiek kiek paprastas gariūnų berniukas, žmogus už tai ir buvo mėgiamas, kad buvo toks savas bičas, minties galia savo fanų neapsunkinantis. O dėl tų dviejų iškovotų titulų tai atskira kalba, ypač dėl 1984-ųjų, kiek ten tos kovos ir jo indėlio buvo. Na bet juk tu tada baisus didvyris buvai į žygius dėžutėje trijų spalvų prezervatyvus vežiodamasis- kur jau ten tau buvo iki F1 lenktynių sekimo...

2006 Kovo 24 d. 16:53

Teisutis > kūrybiškai intelektualus atsakymas, net susigraudinau. :) Bet žinai - įsitikinęs, kad jei būtų gyvas Senna, tokį savo fanatišką faną pasiūstų "po dalše". :)
Sėkmės tau, "didysis "Formulės-1" guru! :)

2006 Kovo 24 d. 16:59

BRM>"1991 metais Williams dar neprilygo McLaren bet truko jau nedaug"- galima paklausti iš kur tokia informacija, nes Williams tais metais buvo techniškai pajėgiausia ekipa, greitį demonstravo nuo pirmų lenktynių o įsibėgėjus sezonui kai išsprendė patikimumo problemas tapo tokie pat neįveikiami kaip ir 1992-aisiais.
Albanas> viso žmogau, iki kito karto kai vėl užsimanysi užlipti ant grėblio. Visada malonu padėti!

2006 Kovo 24 d. 17:33

Teisutis>>> tau Lauda nepatinka del jo budo, taciau mes kalbam apie jo lenktyninius sugebejimus...
taciau Williams kazkodel nelaimejo(tik nesakyk kad del to kad senna vairavo McLaren bolida). as komandos pajeguma vertinu pagal visa sezona ir i pajeguma dedu ir patikimuma ne tik greiti, jei williams nebuvo pakankamai patikimi tai tuo jie ir nusileido McLaren. cia panasiai kaip praeita sezona, McLaren gal ir buvo greitesni uz Renault taciau su patikimumu buvo nekas. taigi reiskia kad Renault bolidas buvo geresnis uz McLaren...

2006 Kovo 24 d. 17:53

atrodo suauge vyrai, o gincijasi kaip 5 metu vaikai, kurio is ju tetis geriausias: o stai mano tete.. ne, o stai mano tete! peace;)

2006 Kovo 24 d. 18:03

Teisutis > dar užkliuvo neaiškumas iš tavo komentaro. Gal paaiškink. Sakai Lauda buvo paprastas bachūras, savas liaudžiai, toli iki proto bokštų. Gal būt. Bet kaip tokį "mužiką" jau daugelį metų kviečia RTL televizijos kanalas pasaulinei auditorijai komentuoti "Formulės-1" transliacijų? Gal tada RTL TV skirta "mužikams"? :)
Beje, kažkaip nepamenu ir Sennos eilių rašant, ar kokių filosofinių samprotavimų gvildenant, moklo darbų paskelbtų, kad būtų galima jį priskirti.
"Barankos" sukiotojas buvo kaip ir kiti pilotai.
O gal tavo žiniomis kitokia situacija. Apšviesk.

Ir dar tau priminsiu iš real mode vaizdų. Sovietmečiu nei televizija, nei spauda apie "Formulę-1" nei kriukt, netgi draudė ir baudė už "supuvusio" kapitalizmo informacijos platinimą. O žmonės apie Laudą daug žinojo, atributiką patys gaminosi.
Sennos lenktyniavimą matėme iki jo žūties per televiziją. O panašaus populiarumo kaip su Lauda - nė iš tolo. Nebent vienas kitas išprotėjęs paminklą jam kėsinosi statyti, lakstė su Brazilijos vėliava, pėščiom iki žūties vietos keliavo. Na bet pats žinai - kaip ir visur pasitaikantys fanatiško mąstymo vienetai iš milijono. :)

F-1.lt pulsas