Tarp trijų autsaiderių „Alfa Romeo“ pasirodė kiek geriau nei varžovai, surinko daugiau taškų, nors ir gerokai mažiau (septynis kartus) nei prieš metus. Bet ir tokie rezultatai leido „Alfa Romeo/Sauber“ išsaugoti aštuntą vietą Konstruktorių įskaitoje, o kovoti dėl 7-tos vietos šansų ji neturėjo.
Lenktynininkas GP Vieta Taškai Geriausias startas Geriausias finišas
K. Raikkonenas 17 16 4 8 9
A. Giovinazzi 17 17 4 10 9
Sauber/Alfa Romeo GP Vieta Taškai Geriausias startas Geriausias finišas
2020 17 8 8 8 9
2019 21 8 57 5 4
2018 21 8 48 6 6
2017 20 10 5 11 8
2016 21 10 2 14 9
Naująjį bolidą komanda pristatė prieš pat bandymus Barselonoje, o pirmasis į trasą išvažiavo atsarginis pilotas Robertas Kubica – jo rėmėjai iš Lenkijos naftos kompanijos „PKN Orlen“ tapo pagrindiniu „Alfa Romeo“ rėmėju. Viltys buvo labai teigiamos. Bet koronavirusas sustabdė sezoną. Finansinių rezervų komanda neturėjo, teko galvoti, kaip išgyventi.
„Sauber“ bazė yra įsikūrusi Hinville ir gyvena pagal Šveicarijos įstatymus. Jei likusios komandos, įsikūrusios Didžiojoje Britanijoje, sugebėjo susitarti su valdžia, tai „Sauber“, „Ferrari“ bei „AlphaTauri“ buvo kur kas sunkiau. Kovo 23 d. bazę Hinville uždarė, iš pradžių tikėdamiesi, kad tai užtruks dvi savaites, tačiau vėliau pasirodė, kad tai užtruko du mėnesius – dauguma darbuotojų į darbą sugrįžo tik gegužės 25 d. ir problemos sezono metu prasitęsė.
Beatas Zehnderis, komandos direktorius: „Po GP etapų mums tekdavo sugrįžti į Šveicariją, kurioje taisyklės vertė kiekvieną kartą būti karantine prieš sugrįžtant į darbą. „Formulės-1“ vadovybei pavyko susitarti su Didžiosios Britanijos valdžia dėl išimties septynioms komandoms. O mums Šveicarijoje niekas jokių išimčių nedarė.
Komandoje dirba žmonės iš 8 kantonų – ir jei vieni kantonai buvo palankūs mums dėl karantino, tai kiti – ne. Mes suradome galimybę apeiti taisykles tiems, kas gyvena Ciuriche – darbuotojams buvo leista iš karto atvažiuoti į bazę, tačiau be bazės, jie turėjo teisę būti tik namuose – nesilankyti parduotuvėse ir visuomeninėse vietose“.
Komanda uždirbo taškus jau pirmame etape – Antonio Giovinazzi puikiai nuvažiavo lenktynes ir finišavo devintas Spielberge, nes jam padėjo varžovų pasitraukimai.
Po to buvo ilga pauzė – dėl savo prasto greičio mašina neleido uždirbinėti taškų. Šeštadieniais Raikkonenas ir Giovinazzi dažniausiai nepatekdavo į antrą kvalifikacijos dalį, o lenktynėse startuojant iš paskutinių vietų, buvo labai sunku uždirbti taškų.
Praėjo pusė sezono, kol vėl pavyko uždirbti taškus – kupinos įvykių lenktynės Mugello atnešė dar vieną devintą vietą – šįkart ją iškovojo Kimis.
Pagrindinė intriga „Alfa Romeo“ būdavo partnerių kovos kvalifikacijose ir jei prieš metus jas rezultatu 12:9 laimėjo Raikkonenas, tai šįkart Antonio buvo geresnis – finaliniame etape rezultatas buvo 9:8. O lenktynėse tendencija buvo išsaugota – Kimis geriau dirbo su padangomis, geriau orientavosi situacijoje – pagal lygų taškų skaičių asmeninėje įskaitoje suomis buvo geresnis dėl daugiau iškovotų aukštesnių vietų.
Daugelio nuostabai, komanda nusprendė pratęsti kontraktus su abiem lenktynininkais. Vieni kalbėjo, kad Kimiui jau laikas į pensiją, o Giovinazzi yra nereikalingas komandai – neva „Ferrari“ jaunimo akademijoje yra geresnių pilotų. Tačiau pasiliko abu sportininkai, kaip ir pagrindinis rėmėjas ir R. Kubica kaip atsarginis pilotas. Komanda užbaigė sezoną beveik be jokių praradimų.
Gaila, bet mes negalime laukti siurprizų iš „Alfa Romeo“ ir 2021 metais. Raikkoneno karjera, kuris pasaulyje turi minias gerbėjų, baigiasi nelabai sėkmingai, tačiau pagal nuvažiuotų GP etapų skaičių Kimis jau yra pirmoje vietoje pasaulyje. Be to, mes dar galėsime ir toliau stebėti suomio pasirodymus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |