Zinau kad seniau juos naudojo, bet poto uzdraude, nes kai jie sugesdavo tai kildavo pavojus pilotui.Koks yra sijoneliu veikimo principas?
Zinau kad seniau juos naudojo, bet poto uzdraude, nes kai jie sugesdavo tai kildavo pavojus pilotui.Koks yra sijoneliu veikimo principas?
nu as skaiciau kad jei tipo labai padidindavo bolido prispaudimaa, o kai jie sugesdavo dingdavo prispaudimas ir acitikdavo tas pac kaip ir be galinio sparno siomis dienomis
p.s. siaip tai apie tai parasyta f1 savaites 31nr
Aciu reiks pasiskaityt jei ji gausiu
As maniau Kad sijoneliai gerai prispaudzia bet dabar pakeiciau savo nuomone.
Sijoneliai tiesiogines prispaudziamosios galios negeneruoja. Anais laikai, kai buvo neuzdraustas "ground efect'as", bolido dignas buvo sparno formos (grubus paaiskinimas, bet atitinkantis pricipa). Tai reiskia, kad po bolidu patekes oras isretedavo -> bolidas prisisiurbdavo prie trasos. O sijoneliai (dazniausiai is gumos pagamintos vertikalios uzdangos, einancios nuo bolido sono iki asfalto) buvo reikalingi tam, kad po bolido dugnu isretejusio oro "nepraskiestu" oras is isores...
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |