Singapūro GP organizatoriai nenori rengti lenktynių be žiūrovų (15)

Singapūro GP organizatoriai nenori rengti lenktynių be žiūrovų
logo Gegužės 16 d. 21:40, Pirelli

Singapūro GP organizatoriai pareiškė nenorintys rengti F-1 lenktynių be žiūrovų.

„Formulė-1“ planuoja šių metų sezoną pradėti už uždarų durų Austrijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Čempionato vadovai neatmetė galimybės, jog vėliau varžybos bus rengiamos į trasas įsileidžiant ir žiūrovus.

Anot Singapūro GP atstovo spaudai, organizatoriai toliau diskutuoja su F-1 vadovais ir derasi dėl lenktynių datos, tačiau „nenori rengti varžybų be žiūrovų“.

„Mūsų prioritetu toliau išlieka Singapūro gyventojų, sporto sirgalių ir savanorių sveikata. Lenktynėms tinkamai pasiruošti reikia trijų mėnesių. Ar galėsime imtis tokių darbų priklausys nuo vyriausybės priimtų sprendimų“, - teigė Singapūro GP atstovas spaudai.

Praėjusiais metais „Marina Bay“ trasą per tris lenktynių savaitgalio dienas aplankė 268 tūkst. žmonių. 40 proc. iš jų buvo sirgaliai, atvykę iš kitų šalių.

Iki šiol šalyje buvo paskelbti 27 tūkst. koronaviruso užsikrėtimo atvejai. Singapūre yra paskelbtas karantinas iki birželio 1 dienos.


Komentarai (15)
tuberkolioze
| 05/18 11:08
Jonaitis
| Gegužės 18 d. 09:29

Tai is tamstos gydytojo supratau, kad korone niekur nedings. Bet pats siulai uzsibarikaduot ir nerengt jokiu renginiu del korones. Tai darom isvada kad forever sedim apkasuose ir nieko nedirbam. Kodel tu dar ne F1 CEO ?

O ką tamsta siūlot? Nekreipti dėmesio į grėsmes ir svarbiausia, kad pramogos nesustotu? Aš suprantu tuos, kurie gyvena iš F1 - jiems tai kažką valgyti reikia, bet kodėl eiliniai liumpenai negali iškentėti be pramogų tai protu nesuvokiama. Iš kitos pusės, liumpenai gi. Nu linksminkitės.
Jonaitis
| 05/18 09:29
tuberkolioze
| Gegužės 18 d. 08:05

Kai kur virto vaiduokliais, kai kur persivardino į plaučių ligų klinikas, bet tiek liga, tiek "dispanseriai" niekur nedingo. Sergančių sąlyginai mažai palyginus su tais laikais, kai tie "dispanseriai" statyti, bet šiaip tokie kaip f40 kurių argumentai yra, kad žmona medikė, tai jis irgi automatiškai tampa gydytoju, neleidžia šios ligos išnaikinti. Todėl ir su korone bus tas pats, kaip ir su tuberkulioze - ji niekur nedings ir teks su tuo susitaikyti.

Tai is tamstos gydytojo supratau, kad korone niekur nedings. Bet pats siulai uzsibarikaduot ir nerengt jokiu renginiu del korones. Tai darom isvada kad forever sedim apkasuose ir nieko nedirbam. Kodel tu dar ne F1 CEO ?
tuberkolioze
| 05/18 08:05
Kai kur virto vaiduokliais, kai kur persivardino į plaučių ligų klinikas, bet tiek liga, tiek "dispanseriai" niekur nedingo. Sergančių sąlyginai mažai palyginus su tais laikais, kai tie "dispanseriai" statyti, bet šiaip tokie kaip f40 kurių argumentai yra, kad žmona medikė, tai jis irgi automatiškai tampa gydytoju, neleidžia šios ligos išnaikinti. Todėl ir su korone bus tas pats, kaip ir su tuberkulioze - ji niekur nedings ir teks su tuo susitaikyti.
tuberkolioze
| 05/17 10:58
f40
| Gegužės 17 d. 10:39

jei lt mirsti nuo koronos simptomo,tai iskart irasoma mirties priezastis-korona. jei nori isitikint,ar tikrai nuo koronos-tyrimai atliekami kazkur apie 4 paras.daugumai islaukusiu nepasitvirtino (neveltui statistika lt sumazedavo),bet kas nori laukt tas 4 paras,kurios jau nieko nepakeis? tai tas tikras mirciu skaicius tikrai manau neatspindi realybes tiek lt,tiek pasauly. p.s. manau daug kas skaite apie 5metu vaika,kuri uzdusino tevas,o irase jau buvo mires nuo koronos.

Jūs esate neišprusęs liumpenas dėl kurių ir teko stabdyti pasaulį ir dabar viena grupinių pokalbių programėlė kainuoja daugiau nei visos didžiosios skrydžių kompanijos. Būtų visi sveiko proto ir suprastu kas yra virusai ir kokias grėsmes jie kelia, tai būtų buvę galima svajoti apie Švedijos pasirinkimą. Jiems beje gal būtų pavykę, jei ne bezdžionės.
f40
| 05/17 10:39
jei lt mirsti nuo koronos simptomo,tai iskart irasoma mirties priezastis-korona. jei nori isitikint,ar tikrai nuo koronos-tyrimai atliekami kazkur apie 4 paras.daugumai islaukusiu nepasitvirtino (neveltui statistika lt sumazedavo),bet kas nori laukt tas 4 paras,kurios jau nieko nepakeis? tai tas tikras mirciu skaicius tikrai manau neatspindi realybes tiek lt,tiek pasauly. p.s. manau daug kas skaite apie 5metu vaika,kuri uzdusino tevas,o irase jau buvo mires nuo koronos.
mariusis
| 05/17 10:25
tuberkolioze
| Gegužės 17 d. 07:58

Aš žinau, kad bet koks naujas ir neištirtas virusas kelia pavojų visai žmonijai.

Tai vat, tu ŽINAI, o aš kiek žinau-teko girdėti per visokias žinias, daugelis mirusių pensininkai, net didžioji dalis jų. Kažkokios statistikos mirusiųjų amžiaus ant smūgio nerandu. Nesu aš viruso priešininkas nei šalininkas, esu per vidurį, sveiko proto dar turiu, bet užtriesta yra gerokai per daug.
Skirmantas_M
| 05/17 10:19
tuberkolioze
| Gegužės 17 d. 10:10

Teoriškai gali būti, kad už kurio laiko išaiškės, kad jis netoks ir pavojingas ir bus žinoma kaip gydyti visas komplikacijas ir galbūt netgi visi viruso grėsmių neigėjai badys mane pirštais, kad va, be reikalo čia šikai į kelnes. Bet tai niekis, palyginus su tuo, kas galėtu įvykti, jei visi neigsime viruso keliamas grėsmes ir elgsimės lyg nieko nebuvę.
Dėl to, kad kai kurios priemonės perteklinės tai sutinku. Ypač Lietuvoje ir ypač provincijoje kur tankis mažas su karantinu buvo persistengta - buvo galima ir švelniau. Bet tikėkimės, kad dabar kai didžiausios baimės jau praėjo, kai turime šiokios tokios patirties ateityje tvarkysimės geriau.

Viskas susiveda į priemones ir patirtį. Pradžioj jų nebuvo (nekalbant kad trūko kaukių ir t.t.) ir reakcija su atsarga manau yra kur kas geriau nei avantiūristinė reakcija nedarant nieko ir žiūrint kas bus. Ir sunku aišku spręsti ir ekonominius vs sveikatos, mirčių klausimus. Ir turint priemones, manau, virusas iš ties atrodys ir pradeda atrodyti nebe toks nevaldomas kaip buvo bijoma.

Dėl LT taip. Ir manau net ir dabar galėtų jau žiūrėti kiek laisviau. Ir iškomunikuoti ką ir kodėl daro galbūt geriau. Pagalvoju, kad komunikacija visada LT buvo problema. Bet visumoj kad ir elgėsi ir elgiasi su atsarga, vaizdas atrodo geras.
tuberkolioze
| 05/17 10:10
Skirmantas_M
| Gegužės 17 d. 09:29

Dar kas apie neištirtą virusą, tai kad nežinomybė kelia baimę ir dažnai perdėm negatyviai skatina vaizduotę. Kitą kartą viskam praėjus ir pažiūrėjus retrospektyviai, netgi pasirodo, kad gal ir buvo kiek per pesimistiškai žiūrima. Manau tarkim LT situacija dabar kiek atrodo, kad su mažu gyventojų skaičium ir tankiu, LT su virusu bendrai situaja sąlyginai net labai paprasta. O patys atsimename kad ir Prezidento pranešimą apie ateinantį virusą ir priemones. Aišku nesistengiu pasirodyti labai gudrus ir dabar jau kiek post factum sakyčiau ką reikėjo daryti. Tikrai ne, daryčiau turbūt tą patį toje situacije, bet dabar gal kiek pasimokius būtų galima padaryti ir švelniau. Bet ką norėjau pasakyti, baimė varo į kraštutinumus.

Teoriškai gali būti, kad už kurio laiko išaiškės, kad jis netoks ir pavojingas ir bus žinoma kaip gydyti visas komplikacijas ir galbūt netgi visi viruso grėsmių neigėjai badys mane pirštais, kad va, be reikalo čia šikai į kelnes. Bet tai niekis, palyginus su tuo, kas galėtu įvykti, jei visi neigsime viruso keliamas grėsmes ir elgsimės lyg nieko nebuvę.
Dėl to, kad kai kurios priemonės perteklinės tai sutinku. Ypač Lietuvoje ir ypač provincijoje kur tankis mažas su karantinu buvo persistengta - buvo galima ir švelniau. Bet tikėkimės, kad dabar kai didžiausios baimės jau praėjo, kai turime šiokios tokios patirties ateityje tvarkysimės geriau.
Skirmantas_M
| 05/17 09:29
tuberkolioze
| Gegužės 17 d. 07:58

Aš žinau, kad bet koks naujas ir neištirtas virusas kelia pavojų visai žmonijai.

Dar kas apie neištirtą virusą, tai kad nežinomybė kelia baimę ir dažnai perdėm negatyviai skatina vaizduotę. Kitą kartą viskam praėjus ir pažiūrėjus retrospektyviai, netgi pasirodo, kad gal ir buvo kiek per pesimistiškai žiūrima. Manau tarkim LT situacija dabar kiek atrodo, kad su mažu gyventojų skaičium ir tankiu, LT su virusu bendrai situaja sąlyginai net labai paprasta. O patys atsimename kad ir Prezidento pranešimą apie ateinantį virusą ir priemones. Aišku nesistengiu pasirodyti labai gudrus ir dabar jau kiek post factum sakyčiau ką reikėjo daryti. Tikrai ne, daryčiau turbūt tą patį toje situacije, bet dabar gal kiek pasimokius būtų galima padaryti ir švelniau. Bet ką norėjau pasakyti, baimė varo į kraštutinumus.
Skirmantas_M
| 05/17 09:20
Norge logo rėmėjas
| Gegužės 16 d. 23:06

pritariu, kazkokia visiskai neidomi trasa, suka suka tarp tu baisiniu tvoru :)

Turėjau netikėtą staigmeną ar kaip čia pavadinti kai buvau Singapūre metų pradžioj. Į vieną dronų grupę vienas įmetė gražų Singapūro viešbučio Marina Sands Hotel (kur ant trijų didelių "polių" pakeltas didelis laivas) vaizdą. Pagalvojau, kad tai bus turisto foto. Pašnekinau su juo ir išaiškėjo, kad jis - vietinis ir yra biškį dronų faniukas. Aš irgi turėjau sabo droną, bet dėl Singapūro nesveiko griežtumo bausmių, net nebuvau tikras ar bendrai bandysiu kur skristi. Bet pašnekėjom su juo, kad sako žino kur ir kiek maždaug galima skristi (po to pamačiau, kad jis panašiose vietose skraido vėl ir vėl ir vėl). Tai va sutarėm kur praskrisim, susitikom na ir biškį praskridom. Ir kas išaiškėjo, kad pasirodo mes buvome visiškai, visiškai šalia Singapūro F-1 trasos. Jis net nuskrido kiek virš jos ir nufotkinto F-1 užrašus ant asfalto. Dabar net kiek gailiuosi, kad pats nesuskridau ir nepasidariau bent fotkės iš F-1 :)
×

TOP naujienos