Skirtumas tarp ultraminkštųjų ir superminkštųjų padangų – 0,8 sekundės

Skirtumas tarp ultraminkštųjų ir superminkštųjų padangų – 0,8 sekundės
logo 2018 Balandžio 28 d. 11:48, Pirelli/LAT Images

Treniruotėse Baku pilotai dažnai klydo išvažiuodami iš trasos ribų – asfaltas buvo labai slidus, o įšildyti padangas buvo labai sunku. Dėl to labiau tinkamos minkštesnės padangos – „Pirelli“ vertina skirtumą tarp ultraminkštųjų ir superminkštųjų padangų 0,8 sek. viename rate.

„Pirelli“ automobilių lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Kur kas vėsesnis oras nei pernai turėjo įtakos padangų darbui, o ir trasos būklė staigiai gerėjo.

Pagrindine užduotimi buvo priversti priekines ir galines padangas priversti dirbti subalansuotai: labai ilga tiesioji atvėsina padangas, o tai dar labiau ryšku vėsiomis oro sąlygomis. Tokiomis sąlygomis geriau dirba ultraminkštosios – jos turi kur kas žemesnį darbo diapazoną, treniruotėse matėme 0,8 sek. skirtumą lyginant su superminkštosiomis.

Dar viena problema, su kuria susidūrė pilotai – priekinių padangų blokavimas dėl žemo sukibimo lygio ir nelygaus paviršiaus, tai dar priklauso ir nuo padangų atvėsimo tiesiojoje. Kai asfaltas pasidengs atidirbta guma, vaizdas gali pasikeisti, tačiau labai įtempta kova viršutinėje peletono dalyje žada mums labai įdomų ir nenuspėjamą lenktynių savaitgalį.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983