Del soniniu kaminu tai labai teisingi pastebejimai! Taciau ju pirmine funkcija yra susijusi ne su variklio (ar pakabos) temperaturinemis problemomis. Per siuos kaminus salinama dalis radiatoriuose ikaitusio oro. Kai kaminu nera, sis oras iseina per bolido apacia - galini deflektoriu. Kuo karstesnis oras - tuo didesnis jo turis. Todel ji salinant per deflektoriu susidaro didesnis vakuuminis maisas. A.Newey juos sukure noredamas sumazinti vakuumini maisa.
Mika vaziavo be kaminu, nes McLaren strategai jam parinko daugiau sustojimu nei buvo spejama, kad rinksis Ferrari. PATAIKE! Mikos vakuuminis maisas nebuvo problema - su lengvesniu bolidu jis nesunkiai bego nuo bet kokio persekiotojo.
Taip pat yra dar viena versija - kadangi Mika neturi ka prarasti, jo bolide buvo naudojamos naujos aero (o gal ir variklio) versijos, kurios geriau "dirba" be kaminu...