Ar imamasi kokiu nors ypatingu priemoniu, kad sioje trasoje per daug "nenusizulintu" dugnai, nes niekur kitur tiek pjuvenu netenka matyti?
Ar imamasi kokiu nors ypatingu priemoniu, kad sioje trasoje per daug "nenusizulintu" dugnai, nes niekur kitur tiek pjuvenu netenka matyti?
Kiek as zinau (savo menkomis ziniomis), nesiimama, gal tik buna pakeltas siek tiek auksciau bolido dugnas.
T-zex> o Interlagose? ;)
AF1, na Interlagosas tai irgi, bet Spa manau daugiau (man pasirode, kad net susidarydavo toks savotiskas pjuvenu smogas kai daugiau bolidu pralekdavo), visada atrodo, kad bus daug nuskalpuotu del per didelio nusizulinimo, bet nebuna :)
del to ir nebuna, kad visu nudilymas apyligis.. jei tarkim, vienas bolidukas butu nutrintas per jopapa mm., tada ir lektu skalpai :)
Na nzn spa trasoj tik Eau Rouge posukyje maciau kad diltu apacia... o brazilijoj tai visuoj tiesiojojturboot jsi dyla.
Taig del 1 posukio nemanau kad spa trasoj reiktu kazka daryt del dylancio dugno
tai reikia pakelt dugna per pusmetri, tai ir nedils:) O siaip Spa tike nenudyla, kad veliau kiltu gincai del per daug nuzulintos medines plokstes. Nes pvz Interlagose 2000-ais po finiso is pirmo sesetuko tik penktoje vietoje atvaziavusio Fisico bolide nebuvo per daug nutrinta plokste, pas visus kitus ji buvo daugiau nudilusi negu leidziama ir teoriskai turejo buti DQ, bet kalte buvo suversta itin nelygiai starto-finiso tiesiajai ir nebuvo imtasi jokiu priemoniu pries pilotus...
Beje chebra ar pastebejote, kad tiesojoje po Eau Rouge posukio po kvalifikaciniu varzybu nebeliko reklamos "Foster"ant trasos dangos. Per lenktynias matesi tik ishterlioti dazai ant kelio :)
Foster's jau pries lenktynes nudrocintas buvo:)
Formulei kylant i kalna veikia didesnes prispaudzhiamosios jegos todel, butent Eau Rouge posukyje dugnas liete trasa. Del vieno posukio kelti dugna labai neapsimoka, todel komandos ir rizikuoja. Shiaip jei kokia komanda bandytu loshti
ish DQ pvz Minardi labai aukshtai pakeltu bolida ir sukietintu pakaba, jai pasisektu tik tuo atveju jei ji patektu i top6, nes tik tas formules tikrina po Race'o. Tai mazhai tiketina todel visos komandos daug mazh reguliuoja formule
likusiai trasai ir del Eau Rouge jaudinas tik tiek
kiek reikia kad bolidas ji iveiktu.
gal kas paiskins man kodel f-1 bolidas slapioje trasoje virsta "laivu"
lauras >>>> Nes siulaikiniu formuliu dugnai yra labai arti zemes, o kai palyja ir tose vietoese, kur po lietaus susidaro balutes, jei bolido dugnas vaziuojant "brenda" per ta vandeny, bolida tampa labai sunku suvaldyt ir jis, kaip tu pac sakei, tampa "laivu".
Todel jei nemoki vaziuot per pelke ir esi grybas - isleki is trasos, ne Minzaj?
Ir butent del siu priezasciu yra "kilnojamas" bolidas aukstyn ar zemyn, naudojamos kietesnes ar minkstenes pakabos ir siaip i vairios gudrybes, kurias tik lie vieni tezino.
Gal 1_Kvailys puikiai moki važiuoti.. Na taip, kaip aš galiu abejoti tavo važiavimo triratuku sugebėjimais :D
jaudrius >>>> :goodjob:
1_"Protingas" >>>> Ne, jei nemoki vaziuot per pelke ir esi grybas, tai geriau sedek namuose ir nelek jokioj trasoj ;)
In other words,
"Kids, don't try to do this at home" :D
cia vel lauras
o tai ar nereiketu kai atsiranda balutes pakelti bolidus? ar tai ilgai uztrunka?
Tai juos ir pakelia :) Gi specialiai lietaus orui reguliuoja bolidus, tame tarpe ir pakelia pakaba auksciau nuo asfalto ir dar kazin ka daro.
Koks skirtumas vistiek SPA isbrauke is kalendoriaus :(((((
Toks, kad ne vien SPA trasoj dugnas droziasi.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |