Seniausi komentarai
Audrius Pek
| Balandžio 15 d. 20:48
As nesuprantu ko ta Leclerka taip aukstina visi. Australijoj jis atsilikinejo nuo vetelio, bahreine - ok, jis vaziavo geriau. Kininoj geriau startavo, bet niekur nepabego, vetelis visa laika iki praleidimo buvo ant siknos, ir tikrai ji biski stabde. Biski. Vetelis praleistas neparode stebuklu, bet vistiek overall manau vaziavo geriau siose lenktynese. Taip, jis nenusileidzia veteliui, bet ir nera uz ji ant tiek geresnis kaip cia visi svaigsta. O ir kvalij kolkas gauna 2-1. O siaip taip bent kokius sprendimus daryti yra per anksti. Juk ir hamiltonas tik po situ lenktyniu isiverze i prieki pries bota. Tai tipo iki tol Mersai viska ant boto turejo statyt? Kad yra geresnis pasimatys tik antroj sezono pusej.
nma
| Balandžio 15 d. 20:56
tai ir taps viena diena
Rasak
| Balandžio 15 d. 20:58
Aš tai niekaip nesuprantu komandų, rėmėjų ir jų išaiškinimo pilotams... Jei vienas yra 4x ir važiuoja penktą sezoną, o atėjęs žemesnių lygų prizininkas iškart nori lygių sąlygų... Tiek trasoje, tiek turbūt ir pinigais... Velniop tą LC ir nesu SV fanas...
Kuo ferams buvo blogas china etapas? Negelbėjo tiesiosios... O jei CL perlaikytas ir kaip pats mano, greitesnis, tai kaip makso neaplenkė??? Juk CL greitesnis už visus...
Tech
| Balandžio 15 d. 21:11
Jei Sergio butu buves gyvas, dabar turbut Leclerc butu Nr1 ir nebutu sito viso cirko
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 21:19
Audrius Pek
| Balandžio 15 d. 20:48

As nesuprantu ko ta Leclerka taip aukstina visi. Australijoj jis atsilikinejo nuo vetelio, bahreine - ok, jis vaziavo geriau. Kininoj geriau startavo, bet niekur nepabego, vetelis visa laika iki praleidimo buvo ant siknos, ir tikrai ji biski stabde. Biski. Vetelis praleistas neparode stebuklu, bet vistiek overall manau vaziavo geriau siose lenktynese. Taip, jis nenusileidzia veteliui, bet ir nera uz ji ant tiek geresnis kaip cia visi svaigsta. O ir kvalij kolkas gauna 2-1. O siaip taip bent kokius sprendimus daryti yra per anksti. Juk ir hamiltonas tik po situ lenktyniu isiverze i prieki pries bota. Tai tipo iki tol Mersai viska ant boto turejo statyt? Kad yra geresnis pasimatys tik antroj sezono pusej.

Ji gyva kala prie kryziaus, gaila man jo! Ferrari atrodo beviltiskai, pries mb komanda! Visokios spekuliacijos ir tt... turi du greitus pilotus, bet metosi tarp nr1-2, leistu jiem kovoti ir taskas, kurkit tobulinkit bolida.
31m
| Balandžio 15 d. 21:28
Tai aisku kad Leclerui rekia duoti pirmuma, tai nemato tik asylai Italai. Jau 10metu suda mala. Gaila kad ismete Arivabene, tai buvo didziule eiline klaida. tas nors kiausus turejo ir griezta harakteri. Ko Italams ir reikia.O Binotto inzinierius geras, o vadovas per skystas matosi iskart.Liudna kai geras inzinierius uzsinori valdzios tai padetis be iseities niekam i gera. Reikejo mest Binotto. Jis skystalas, kaip vadovas, o ambicijos ir troskimai valdzios prives prie dar blogesniu Ferrari rezultatu. Nes dabar nebeliko nei gero inzinieriaus nei gero vadovo.
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 21:41
31m
| Balandžio 15 d. 21:28

Tai aisku kad Leclerui rekia duoti pirmuma, tai nemato tik asylai Italai. Jau 10metu suda mala. Gaila kad ismete Arivabene, tai buvo didziule eiline klaida. tas nors kiausus turejo ir griezta harakteri. Ko Italams ir reikia.O Binotto inzinierius geras, o vadovas per skystas matosi iskart.Liudna kai geras inzinierius uzsinori valdzios tai padetis be iseities niekam i gera. Reikejo mest Binotto. Jis skystalas, kaip vadovas, o ambicijos ir troskimai valdzios prives prie dar blogesniu Ferrari rezultatu. Nes dabar nebeliko nei gero inzinieriaus nei gero vadovo.

Viskas yra gerai! Turi du greitus pilotus! Bet neturi strategijos ir bolido greito! Kimis buco letas, atejo jaunas, alkanas, dirba ir dirba gerai, bet sebo nenurasyciau! Kinojos gp buvo didziausias feilas tai kad leclerca velai pitino! Is leclerco komentaru itariu kad jis samoningai pila zibala i ugni... specialiai mat uzlaike kad botta uzstabdytu, kuris su kito lygio bolidu vaziuoja... veju vejas..
Pit Crew
| Balandžio 15 d. 21:59
Na, visi šie 3 straipsnyje paminėti komentarai yra apie visiškai skirtingus dalykus. Gal pacituokit ne po vieną sakinį tada jeigu jau antraštė tokia? Anyway, Mercedes tolsta ir Ferrari turi kažką daryti. Kaip ir žadėjo prieš sezoną - pilotas pasirinktas. Iš kur čia nustebimas? Beje, lygios teisės labai patinka Mercedes. Kuo daugiau Ferrari pilotai kovos tarpusavyje, tai tuo mažiau taškų atims iš Mercedes. Ferrari bus vienas sunkiausių sezonų per pastarąjį penkmetį.
eustachijus
| Balandžio 15 d. 22:25
Audrius Pek
| Balandžio 15 d. 20:48

As nesuprantu ko ta Leclerka taip aukstina visi. Australijoj jis atsilikinejo nuo vetelio, bahreine - ok, jis vaziavo geriau. Kininoj geriau startavo, bet niekur nepabego, vetelis visa laika iki praleidimo buvo ant siknos, ir tikrai ji biski stabde. Biski. Vetelis praleistas neparode stebuklu, bet vistiek overall manau vaziavo geriau siose lenktynese. Taip, jis nenusileidzia veteliui, bet ir nera uz ji ant tiek geresnis kaip cia visi svaigsta. O ir kvalij kolkas gauna 2-1. O siaip taip bent kokius sprendimus daryti yra per anksti. Juk ir hamiltonas tik po situ lenktyniu isiverze i prieki pries bota. Tai tipo iki tol Mersai viska ant boto turejo statyt? Kad yra geresnis pasimatys tik antroj sezono pusej.

Kvalose kur klarkas gavo,pats sakė darė klaidas nevaikiškas.Not bad atsilikt keliom šimtosiom su klaidom,a ne?
eustachijus
| Balandžio 15 d. 22:27
Pit Crew
| Balandžio 15 d. 21:59

Na, visi šie 3 straipsnyje paminėti komentarai yra apie visiškai skirtingus dalykus. Gal pacituokit ne po vieną sakinį tada jeigu jau antraštė tokia? Anyway, Mercedes tolsta ir Ferrari turi kažką daryti. Kaip ir žadėjo prieš sezoną - pilotas pasirinktas. Iš kur čia nustebimas? Beje, lygios teisės labai patinka Mercedes. Kuo daugiau Ferrari pilotai kovos tarpusavyje, tai tuo mažiau taškų atims iš Mercedes. Ferrari bus vienas sunkiausių sezonų per pastarąjį penkmetį.

kol kas pilotams visiškai neleidžiama kovoti tarpusavyje,o varoma į vienus vartus. VISI sprendimai Fetelio naudai štai ką reiktų pakeist pradžiai. O mersai kitoj lygoj vėl.Vienintelė intriga liko Fermos politika savo pilotų atžvilgiu.
maxpower
| Balandžio 15 d. 22:29
eustachijus
| Balandžio 15 d. 22:27

kol kas pilotams visiškai neleidžiama kovoti tarpusavyje,o varoma į vienus vartus. VISI sprendimai Fetelio naudai štai ką reiktų pakeist pradžiai. O mersai kitoj lygoj vėl.Vienintelė intriga liko Fermos politika savo pilotų atžvilgiu.

As tai nesuprantu ko jus tikites. Dar pries sezona sake NR1 bus Vetelis, kad nebutu jokiu interpretaciju.
Pit Crew
| Balandžio 15 d. 22:32
eustachijus
| Balandžio 15 d. 22:27

kol kas pilotams visiškai neleidžiama kovoti tarpusavyje,o varoma į vienus vartus. VISI sprendimai Fetelio naudai štai ką reiktų pakeist pradžiai. O mersai kitoj lygoj vėl.Vienintelė intriga liko Fermos politika savo pilotų atžvilgiu.

Tu sofos ekspertas sakai: "Čempionatas jau 100% prapiltas, tai tegul pilotai tarpusavyje patys išsiaiškina". Bet Ferrari mato situaciją kitaip ir bandys kovoti iki galo (sezono vidurio bent) ir šiu o momentu stato ant vieno piloto. Kaip ir žadėjo. Net Mercedes praeitais metai būdama priekyje iš Botto pergalę (1 VIETĄ, Karlai!) atėmė.
kart
| Balandžio 15 d. 22:53
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 21:19

Ji gyva kala prie kryziaus, gaila man jo! Ferrari atrodo beviltiskai, pries mb komanda! Visokios spekuliacijos ir tt... turi du greitus pilotus, bet metosi tarp nr1-2, leistu jiem kovoti ir taskas, kurkit tobulinkit bolida.

Galetu kovoti, jei turetu dominuojanti bolida, bet dabar norint kovoti su MB tarpusavio kovu negali buti todel, kad viskas atsiremia i kura, padangas ir t.t. Jei aplenkti nesunku, kaip Bahreine, tai viskas ok - esi greitesnis ir lenki.
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 23:05
kart
| Balandžio 15 d. 22:53

Galetu kovoti, jei turetu dominuojanti bolida, bet dabar norint kovoti su MB tarpusavio kovu negali buti todel, kad viskas atsiremia i kura, padangas ir t.t. Jei aplenkti nesunku, kaip Bahreine, tai viskas ok - esi greitesnis ir lenki.

Pritariu tau, bet manau kad kinijoje galejo anksciau apkeisti jos, vetelis turejo nedideli, ber turejo pranasuma, bei leca kviesti laiku i pitus. Leco pareiskimas, kad ji spec uzlaike, kad sebui padetu botta uzlaikyti, tai juokas ima..pastate komanda i durneliu puse
eustachijus
| Balandžio 15 d. 23:11
maxpower
| Balandžio 15 d. 22:29

As tai nesuprantu ko jus tikites. Dar pries sezona sake NR1 bus Vetelis, kad nebutu jokiu interpretaciju.

Kad adekvačiai reaguos į susiklosčiusią situaciją ir nebandys letėsnio stūmt 21 lenktynes iš eilės. Su]prantama,kad prieš sezoną buvo daug manančių jog Klarkas ne lygis,bet nu situacija parodė ,ką kitą ir aklai lipt ant grėblio keliolika kartų iš eilės... jau užteko 3 gonkių,cirkas be pinigų gavosi :D
eustachijus
| Balandžio 15 d. 23:12
Pit Crew
| Balandžio 15 d. 22:32

Tu sofos ekspertas sakai: "Čempionatas jau 100% prapiltas, tai tegul pilotai tarpusavyje patys išsiaiškina". Bet Ferrari mato situaciją kitaip ir bandys kovoti iki galo (sezono vidurio bent) ir šiu o momentu stato ant vieno piloto. Kaip ir žadėjo. Net Mercedes praeitais metai būdama priekyje iš Botto pergalę (1 VIETĄ, Karlai!) atėmė.

Juokingai atrodo Asiliukai lėtesnį aklai stumdami,pats taip nemanai? :)
Black_Death
| Balandžio 16 d. 08:36
Kaip jus nesuprantat? Ko siulot vidutinybems teikti NR1?? Ferrari turi puikia unikaliu talentu paiesku komanda, kuri suranda pati geriausia, kuris net su tacka be variklio sugebetu laimeti, beda ta kad dvieju tokiu talentu vienu metu neegzistuoja paima seni suomi ar jaunas monakietis nusiperka sau vieta salia talento kuris kaip arklininkas neuzdirba ant skutimosi peiliuku.
deivec
| Balandžio 16 d. 08:55
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 23:05

Pritariu tau, bet manau kad kinijoje galejo anksciau apkeisti jos, vetelis turejo nedideli, ber turejo pranasuma, bei leca kviesti laiku i pitus. Leco pareiskimas, kad ji spec uzlaike, kad sebui padetu botta uzlaikyti, tai juokas ima..pastate komanda i durneliu puse

o nepagalvojai, kad LEC pasake, tiesa...nepagalvojai, kad jam apie tai net radijo rysiu galejo pasakyti....
vaidas0023
| Balandžio 16 d. 12:06
deivec
| Balandžio 16 d. 08:55

o nepagalvojai, kad LEC pasake, tiesa...nepagalvojai, kad jam apie tai net radijo rysiu galejo pasakyti....

Patikesiu tik isgirdes, o siuo metu gali tik logika vadovautis... nes butu apsurdas, nerealiai kvailas komandos sprendimas.. na as visgi sunkiai tokiu sprendimu patikeciau.. aisku jei jis jau ir atsidure pries botta, ir komanda ragino ji uzlaikyti, tai palaikyciau komanda, bet jei komanda ji specialiai uzlaike tam kad jis atsidurtu pries botta ir tam kad jis specialiai uzlaikytu botta, tada ta pacia sekunde laiduociau ferma
F666
| Balandžio 16 d. 13:31
Tech
| Balandžio 15 d. 21:11

Jei Sergio butu buves gyvas, dabar turbut Leclerc butu Nr1 ir nebutu sito viso cirko

kur tu cirka matai? nebutu CL dabar #1, nesvaik. kol kas viskas gerai su pilotu valdymu, tik nereikia grybauti su taktikomis, kai matai, kad viena komanda nepasiekiama, o kita ant kulnu lipa, visa startegija delioti nepasiekiamam tikslui.