„Formulės-1“ atstovai svarsto galimybę ateityje pakeisti iki šiol galiojančią starto pozicijų baudų sistemą, kuri taikoma komandoms viršijus limitą keičiant variklį ar kitus jėgainės elementus.
Pagal dabar galiojančią sistemą, kai pakeičiamas vienas iš elementų ir viršijamas leistinas limitas, sportininkui yra skiriama starto pozicijų bauda. Sistema ne kartą buvo ir vis dar yra kritikuojama, nes nubaustas sportininkas dažniausiai lenktynes turi pradėti iš rikiuotės galo.
F-1 atstovai svarsto nepopuliarią sistemą pakeisti balasto baudos sistema. Teigiama, kad baudos svoris priklausytų nuo to, koks jėgainės elementas buvo pakeistas bolide. Kaip pavyzdys pateikiama: 5 kg už turbokompresoriaus keitimą, 15 kg už variklio keitimą.
Tokios sistemos teigiama pusė - ji paprasta, o sportininkai galėtų lenktynes pradėti iš tos pozicijos, kurią jie iškovojo kvalifikacijos metu.
Neigiama pusė - jei lenktynių metu komentatorius neužsimins apie skirtą svorio baudą, kai kurie žiūrovai gali nesuprasti kodėl vienas ar kitas sportininkas važiuoja lėčiau lyginant tiek su kitais varžovais, tiek su komandos draugu.
Įžvelgiama ir dabartinės sistemos pliusų. Kadangi ji naudojama ne vienerius metus, daugelis ją supranta. O kartais, nubaudus sportininką ir priverstus jį startuoti iš rikiuotės galo, lenktynės tampa įdomesnėmis.
Kol kas šiemet už pakeistus jėgainės elementus ir viršytus nustatytus limitus buvo skirtos 27 starto pozicijų baudos.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |