Starto pozicijų baudas svarstoma keisti balasto baudomis (10)

Starto pozicijų baudas svarstoma keisti balasto baudomis
logo Rugsėjo 20 d. 22:23, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Formulės-1“ atstovai svarsto galimybę ateityje pakeisti iki šiol galiojančią starto pozicijų baudų sistemą, kuri taikoma komandoms viršijus limitą keičiant variklį ar kitus jėgainės elementus.

Pagal dabar galiojančią sistemą, kai pakeičiamas vienas iš elementų ir viršijamas leistinas limitas, sportininkui yra skiriama starto pozicijų bauda. Sistema ne kartą buvo ir vis dar yra kritikuojama, nes nubaustas sportininkas dažniausiai lenktynes turi pradėti iš rikiuotės galo.

F-1 atstovai svarsto nepopuliarią sistemą pakeisti balasto baudos sistema. Teigiama, kad baudos svoris priklausytų nuo to, koks jėgainės elementas buvo pakeistas bolide. Kaip pavyzdys pateikiama: 5 kg už turbokompresoriaus keitimą, 15 kg už variklio keitimą.

Tokios sistemos teigiama pusė - ji paprasta, o sportininkai galėtų lenktynes pradėti iš tos pozicijos, kurią jie iškovojo kvalifikacijos metu.

Neigiama pusė - jei lenktynių metu komentatorius neužsimins apie skirtą svorio baudą, kai kurie žiūrovai gali nesuprasti kodėl vienas ar kitas sportininkas važiuoja lėčiau lyginant tiek su kitais varžovais, tiek su komandos draugu.

Įžvelgiama ir dabartinės sistemos pliusų. Kadangi ji naudojama ne vienerius metus, daugelis ją supranta. O kartais, nubaudus sportininką ir priverstus jį startuoti iš rikiuotės galo, lenktynės tampa įdomesnėmis.

Kol kas šiemet už pakeistus jėgainės elementus ir viršytus nustatytus limitus buvo skirtos 27 starto pozicijų baudos.

Komentarai (10)


Klepsidra
| Rugsėjo 21 d. 15:43
balastas butu pastovi bauda - t.y. kazkas vaziuos leciau visose lenktynese = suteiktu sansu siaip letesniems, nes dabar jei top3 ir gauna bauda ir startuoja is galo, skirtumai tokie, kad galu gale vistiek bus top6. is kitos puses visose serijoje, kur balastas idiegtas, yra amzinos nesibaigiancios diskusijos del jo paskaiciavimo
Rokas1
| Rugsėjo 21 d. 10:51
Normali ta idėja. Dabar kas gauna baudą iš karto paaukoja kvalą ir dar komandos vienu metu keičia pusę mašinos, kad vienu metu kuo daugiau baudų gaut. Su svorio balastu ne tik kvalifikacijoj vis vien stengtųsi, bet ir gerai pagalvotų kiek elementų keist apsimoka vienu metu
kimmi
| Rugsėjo 21 d. 10:07
Kubietis
| Rugsėjo 21 d. 01:11

Kimi vešis kibirą vodkės. Čia jau primena cirko elementus, kaip tokia nesąmonė išvis gali užgimti žmogaus galvoje? Įgyvendinus tokią inovaciją, dar reiktų užėmusiam pirmą vietą kvalifikacijoje - vežti savo draugę bolide lenktynėse. Amerika moka iš sporto daryti biznį, tik sportas netenka prasmės.

Kimiui ši mintis manau patiktų :D
ddt
| Rugsėjo 21 d. 09:27
Kubietis
| Rugsėjo 21 d. 01:11

Kimi vešis kibirą vodkės. Čia jau primena cirko elementus, kaip tokia nesąmonė išvis gali užgimti žmogaus galvoje? Įgyvendinus tokią inovaciją, dar reiktų užėmusiam pirmą vietą kvalifikacijoje - vežti savo draugę bolide lenktynėse. Amerika moka iš sporto daryti biznį, tik sportas netenka prasmės.

Ta "inovacija" jau seniai naudojama kai kuriose kitose lenktynių serijose.
Jean Jetski
| Rugsėjo 21 d. 09:22
Fekkalli
| Rugsėjo 21 d. 08:40

Geriausia bauda butu susileist 0,5 ant galvos uz pavaru deze, 0,7 uz variklio komponentus. Paaisketu iskart kas ten tikri vyrai

😁😁 👍👍👍 o gèrimo stipruma reiktu parinkt nuo elemento bolidui svarbumo, pvz mažiau svarbus tai alaus 0.5 o jeigu labai svarbus tai samanès 1 litriukas....
Jean Jetski
| Rugsėjo 21 d. 09:18
Stefan_Ferrari
| Rugsėjo 20 d. 22:45

Galetu uz kvalifikacija duoti tasku tada kvalifikacijos rezultatai atbula tvarka lenktynem ir minimum du sustojimai.

😁😁😁😁 tik tada turbūt visi lyderiai norètu nepatekt į antra ir trečia quala kad startuotu pirmi 😝
Fekkalli
| Rugsėjo 21 d. 08:40
Geriausia bauda butu susileist 0,5 ant galvos uz pavaru deze, 0,7 uz variklio komponentus. Paaisketu iskart kas ten tikri vyrai
Kubietis
| Rugsėjo 21 d. 01:11
Kimi vešis kibirą vodkės. Čia jau primena cirko elementus, kaip tokia nesąmonė išvis gali užgimti žmogaus galvoje? Įgyvendinus tokią inovaciją, dar reiktų užėmusiam pirmą vietą kvalifikacijoje - vežti savo draugę bolide lenktynėse. Amerika moka iš sporto daryti biznį, tik sportas netenka prasmės.
bmw v8
| Rugsėjo 20 d. 23:16
Nesuprantu kam įdomu žiūrėt į lėtesnius bolidus? Jau geriau iš galo leist, kaip dabar, tai bent veiksmo būna ;)
Stefan_Ferrari
| Rugsėjo 20 d. 22:45
Galetu uz kvalifikacija duoti tasku tada kvalifikacijos rezultatai atbula tvarka lenktynem ir minimum du sustojimai.
×