1_P> Įdomu, ką tu būtum Renault vietoj geriau suplanavęs? Iki lenktynių vidurio varę vienoda taktika Ferrari (po to, kai ms sublizgėjo savo “sugebėjimais”, po pirmojo sustojimo užstrigęs už Takumos ir nesugebėjęs įgyvendinti Rosso planų), taigi, Ferrari dėl nerealaus techninio pranašumo sau galėjo leisti pakeisti taktiką ir per likusius 150 km padaryti papildomą sustojimą. Taktine prasme čia buvo dovana tarsi iš dangaus Renault komandai, papildomas sustojimas per tokią trumpą lenktynių dalį apyligėj kovoj taktine prasme yra didelis minusas, bet kad ta “apyligė kova” buvo tik iliuzija, kilusi dėl to, kad ms šiemet nusprendė nebesikankinti lenkdamas trasoje. Realiai Renault puikiai suvokė, kad bet koks pasipriešinimas yra beviltiškas, ir Flavio padarė viską, kad neprarasti antros vietos (dar klausimas, ar ją būtų išlaikęs, jei būtų bandęs mėgžioti Ferrari taktiką staiga pasiimdamas papildomą neplaninį sustojimą). Taip kad viskas iš Renault pusės buvo padaryta gerai, ir dėkui michaeliui, kad savo apatiško važiavimo dėka bent iki lenktynių vidurio leidžia patikėti, kad trasoje “verda kova”.
Paulius MS> net nebejuokingai skamba tavo postringavimai, koks puikus yra pilotas, kuris su pačiu kiečiausiu bolidu net nebando padaryti lenkimo prieš silpnesnį varžovą. Taip, toks apatiškas pilotas yra idealus komandai, turinčiai geriausią bolidą, kai vienintelis reikalavimas pilotui, kad jis nesidraskydamas atvairuotų bolidą iki finišo, bet kalbos apie piloto sugebėjimus čia jau tikrai ne vietoj.